quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Vond dat altijd een oma winkel.
Dat weet ik. Maar alleen die naam al en de lay out van de site.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die verkopen gewone merken maar dan online hoor
Waarom zijn boten kut? Of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:28 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi!! Boten zijn kut!
Kan dit topic aangepast worden naar de naam: Alors weet raad !!
Whehehe!![]()
Geweldig om dat zo allemaaal achter mekaar te lezen
Ahh wat jammerrr, dat zijn wel toffe winkels! Hihi ik vind de boottocht van Den Helder naar Texel altijd wel lang genoeg, ik krijg altijd Titanic visioenen bij botenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:02 schreef Linnie20v het volgende:
Ben net terug uit Engeland (bootovertocht Rotterdam - Hull) ben een daggie naar York geweest.....ik ben echt snel ziek van bussen en boten dus het was niet zo'n heel groot succes...niet gekotst though!!!![]()
Oh en York heeft een Topshop/Topman, Miss Selfridge, Jane Norman, Republic, New Look, River Island... (misschien vergeet ik nog dingen...)
Was alleen die dag niet helemaal shopklaar ivm dikke hoofdpijn en misselijk van de reisweinig gekocht....
Ja.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:21 schreef irrisjepierrisje het volgende:
Heeft de H&M toevallig ook coctailjurkjes? of andere zwarte jurkjes?
Ik heb gala en moet echt heeeeeel snel iets vinden.
York is leukquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:02 schreef Linnie20v het volgende:
Ben net terug uit Engeland (bootovertocht Rotterdam - Hull) ben een daggie naar York geweest.....ik ben echt snel ziek van bussen en boten dus het was niet zo'n heel groot succes...niet gekotst though!!!![]()
Oh en York heeft een Topshop/Topman, Miss Selfridge, Jane Norman, Republic, New Look, River Island... (misschien vergeet ik nog dingen...)
Was alleen die dag niet helemaal shopklaar ivm dikke hoofdpijn en misselijk van de reisweinig gekocht....
Ik denk wel alle.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:25 schreef irrisjepierrisje het volgende:
[..]
Alle H&M's of alleen de echte grote in grote steden?
Engelse (en Ierse) meisjes/vrouwen lopen het hele jaar half nakend rondquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:35 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, ik heb 2 (!) nachten op de boot moeten slapen....resultaat 2,5 uur slaap per nacht!!!
Ik heb ook alle doemscenario's de revu laten passerendan lag ik bijna te slapen en voelde ik de boot niet meer wiebelen....oh god, zijn we aan het zinken ??
@ Cherry, York is leuk!! Mooie geschiedenis, gebouwen zijn prachtig!! Winkels zijn ook te gek!!
Het weer was prachtig, lekker zonnetje....en zo vonden ook de engelsen....ik heb zeker 30 meisjes/vrouwen in rokjes met ballerina's gezien ZONDER panty... was denk ik 10 graden max...
Ja he, niet normaal gewoon. Ik ging meestal in februari naar Londen en dan liep ik rond in een dikke winterjas, en die mutsen daar in korte rokjes en topjes en open schoenen. En lelijk dat ze zijnquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:47 schreef -Peach het volgende:
[..]
Engelse (en Ierse) meisjes/vrouwen lopen het hele jaar half nakend rond![]()
Ik ben een half jaar in Ierland geweest (sept-jan) en zelfs met temperaturen onder 0 en sneeuw liepen ze in rokjes zonder panty, hemdjes, shirtjes met korte mouwen en zonder jas...
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja he, niet normaal gewoon. Ik ging meestal in februari naar Londen en dan liep ik rond in een dikke winterjas, en die mutsen daar in korte rokjes en topjes en open schoenen. En lelijk dat ze zijn.
quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja he, niet normaal gewoon. Ik ging meestal in februari naar Londen en dan liep ik rond in een dikke winterjas, en die mutsen daar in korte rokjes en topjes en open schoenen. En lelijk dat ze zijn.
Beached whalesquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:57 schreef -Peach het volgende:
[..]
![]()
Misschien dat ze ook geen winterjas nodig hebben vanwege de bij de meeste nadrukkelijk aanwezige speklaag.
quote:
Ik heb precies hetzelfde! Heel veel spullen stonden op eind april/ begin mei. Dacht kan mooooi. Nu moet ik sowieso de helft weer terug sturenquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:52 schreef Tegan het volgende:
Ik had een hele lange lijst met bestellingen verzameld de afgelopen maanden. Maar de helft had ook een lange levertijd, dus ik had ingesteld dat ik het pakket ergens in het midden wilde ontvangen zodat ik de helft kreeg zeg maar. Is hij net hardstikke vroeg in behandeling genomen (stond op eind maart) en hebben ze een hele hoop met langere levertijd er ook bijgedaan. Gevolg: megabestelling.
Ik weet wel welke je bedoelt, hij is lievquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:28 schreef Markeerstift het volgende:
oo ik wil even zeggen dat ik helemaal verliefd ben op mijn jurkje, die ik overigens niet op de site kan vinden? Hij hing bij the bluesIs navyblauw met witte stippen, strak bovenlijfje en laagjes onder
![]()
![]()
en het leukste is nog dat ik in de 34 pastte![]()
Dat vroeg ik me dus ook af, maar ik krijg net deze mail:quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:54 schreef Qarinx het volgende:
Huh, hoe krijgen jullie die 10 EUR korting op de jassen dan? Welke code?
Jasje wat ik al had besteld zou nu met korting zijn, maar het is nog gewoon dezelfde prijs.
Nou vaag, want het spijkerjasje was volgens mij al 29,95 en dezequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af, maar ik krijg net deze mail:
Op dit moment hebben we een kortingsaanbieding op alle jassen en blazers in onze winkels en in de Shop Online. Je krijgt nu ¤ 10,- korting bij aankoop van een jas of blazer op de dames- en herenafdeling en ¤ 5,-korting bij een aankoop van een jas of blazer op de kinderafdeling.
Maarja, zonder code dus, volgens mij hebben alle jassen tien euro korting.
Klopt, maar als je naar de kassa gaat wordt er 10 euro afgetrokken.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:21 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Nou vaag, want het spijkerjasje was volgens mij al 29,95 en deze [ afbeelding ] ook al 39,95..
Toch?
Meen je dat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:31 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Klopt, maar als je naar de kassa gaat wordt er 10 euro afgetrokken.
Dat jasje dat ik heb besteld was 29,95 en nu 19,95.
Jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:39 schreef Sooph het volgende:
Huh, groot gedeelte van The Garden Collection nu al online?
Hmm.. als het legale kortingscodes zijn, dan moet het gewoon kunnen denk ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef Tamashii het volgende:
Jaaa! Het lukt bij mij niet.
Kan je die tien euro korting op beide jassen niet krijgen als je al 2 kortingscodes hebt?
Nu bij mij ook gelukt, had eerst jas besteld, en daarna bestelling met kortingscodes bijgevoegd. xDquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:51 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hmm.. als het legale kortingscodes zijn, dan moet het gewoon kunnen denk ik.
Ik heb de klantenservice gemaild en zij hebben de korting voor mij handmatig per jas toegevoegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |