quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:28 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind deze stiekem heel leuk, maar zou niet weten wanneer daar op te lopen:
[ afbeelding ]
Oke thanks, dan stuur ik even een mailtje.. Zou wel fijn zijn als ik ook nog die 10 euro korting erbij krijgquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:32 schreef Tegan het volgende:
Je moet gewoon ff mailen Lauwheid, want vrijwel niemand krijgt meteen de korting.
Hmm. Dat is wel chill voor de lente, als het binnenkort nog een beetje mooi weer wordt!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jep! Ik heb hem in het beige besteld.
[..]
Dat lijkt me sterk.. Ik heb 3 paar jeans besteld en dat jasje en een kortingscode gebruikt, maar ik kreeg wel 10 euro korting op de jas. Misschien moet je even mailen?
Deze waren de reden dat ik weer besteld hebquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:28 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Die is tof.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:03 schreef CherryLips het volgende:
WANT
[ afbeelding ]
Hoe smal valt Divided?
Zooooquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:28 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij valt het redelijk normaal.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:03 schreef CherryLips het volgende:
WANT
[ afbeelding ]
Hoe smal valt Divided?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:33 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog slippers + mintgroene nagellak
Maar dit is toch een onwijs mooi badpak voor een iets grotere maat?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:05 schreef CherryLips het volgende:
En deze is voor de grote maten
[ afbeelding ]
Sjonge, ik ben te dik voor de normale maten maar te slank voor de grote maten. Knettergek word ik ervan.
Vooral de eerste 3!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:33 schreef Sooph het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog slippers + mintgroene nagellak
Ja leuk zijn ze he?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:02 schreef CherryLips het volgende:
die nieuwe cosmeticalijn![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ik vind hem ontzettend mooi, maar hij is te grootquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dit is toch een onwijs mooi badpak voor een iets grotere maat?Of vind je hem te bedekt?
Ik wil alleen weten wat de ingredienten zijn, want ik kan niet overal tegenquote:
Ik had mn wekker om 6 uur gezet, maar toen ik met mijn ogen knipperde was het al kwart over 7 en moest ik sowieso van bed. De dingen die ik wilde waren alweer weg. Nouja dan morgenvroeg maar.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:33 schreef Enfermera het volgende:
He kut, vergeten vroeg op te staan.
Nouja, alsof ik er zin in had, heb heerlijk geslapen![]()
Ga nu wel even kijken.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had mn wekker om 6 uur gezet, maar toen ik met mijn ogen knipperde was het al kwart over 7 en moest ik sowieso van bed. De dingen die ik wilde waren alweer weg. Nouja dan morgenvroeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |