Wil je even posten hoe die schoentjes vallen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:03 schreef maartjeh het volgende:
besteld;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ 1 zwarte string, en 2 bruine bikinitopjes (beiden 1.95 per stuk) en dat witte kanten haarbandje.
Ik vind The Garden Collection zo leuk! Kant, zachte kleurtjes, ruches
Doe ik! Ik heb ze expres in 2 maten besteld; 36 en 37, want ik heb eigenlijk 36,5.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wil je even posten hoe die schoentjes vallen.Die wil ik zo graag!
lievve spulletjesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:03 schreef maartjeh het volgende:
besteld;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ 1 zwarte string, en 2 bruine bikinitopjes (beiden 1.95 per stuk) en dat witte kanten haarbandje.
Ik vind The Garden Collection zo leuk! Kant, zachte kleurtjes, ruches
Dat tweede shirtje is leuk! (lekker basic) Staat die ook online en hoe duur?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:24 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor 19 euro.
Dat is echt tuttig.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet het nog binnen krijgen hemaar daarna zal ik dat doen.
Ik heb overigens dat grijsblauwe hempje verwisseld voor:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Weet iemand wat je eigenlijk moet met van die pantysokjes?
Ja, ze zijn echt super.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:24 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Doe ik! Ik heb ze expres in 2 maten besteld; 36 en 37, want ik heb eigenlijk 36,5.![]()
Krijg ze wel pas eind Maart binnen, maar I'll let you know! Ze zijn lieeeef he?
Ik heb 'm besteld, en mn bestelling is in behandeling dus als ik 'm binnen heb dan laat ik het je wetenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:47 schreef Envoi het volgende:
Sinds kort dit H&M topic ontdekt ... helemaal geweldig! Er gaat een wereld voor me open, ben laatst zelfs om 6 uur opgestaan om een jas uit de sale te bestellen.![]()
Meteen even een vraagje: heeft iemand dit vest besteld (vast wel, want ze zijn steeds uitverkocht), hoe valt het? (erg wijd van achter? en is het erg doorschijnend stof?) Heb al in de winkel gezocht, maar daar hebben ze het helaas niet.
[ afbeelding ]
Ja staat online, in heeel veel kleurtjes bij de basics! En 4,95quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat tweede shirtje is leuk! (lekker basic) Staat die ook online en hoe duur?![]()
Ik heb weer een retourzending die 5 euro meer waard is dan het originele pakket. En ik had al teveel geld overgemaakt, nu heb ik helemaal een groot tegoed ...
Soms ben ik ook heel tuttigquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:55 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Dat is echt tuttig.
Hoe ga je dat in godsnaam pullen?
Hij wordt niet geleverd danquote:Op zondag 14 maart 2010 00:50 schreef Lauuwtje het volgende:
Vraagje he, ik heb een bestelling gedaan en die wordt ook geleverd nu is er ook een bestelling die later geleverd word maar er staat bij dat het rest bedrag te laag is en de bestelling geannuleerd wordt. Nu is het zo dat het er wel blijft staan.. word het dan wel geleverd of moet ik er dan maar in de winkel voor gaan kijken? [ afbeelding ]
het IS nu al half maartquote:Op zondag 14 maart 2010 10:48 schreef Empathologica het volgende:
Net voor het eerst besteld, en alles was leverbaar op het moment dat ik het in het winkelwagentje gooide, ga ik bestellen is het ineens pas half maart. Nou ja, een weekje meer of minder maakt ook niet uit, maar krom is het wel
Dat stond er bij mij vrijdag ook, maar 's avonds was het al in behandelingquote:Op zondag 14 maart 2010 10:48 schreef Empathologica het volgende:
Net voor het eerst besteld, en alles was leverbaar op het moment dat ik het in het winkelwagentje gooide, ga ik bestellen is het ineens pas half maart. Nou ja, een weekje meer of minder maakt ook niet uit, maar krom is het wel
Volgens mij staat ie gewoon als 3e bij de rokken.. Je bedoelt deze toch?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:40 schreef Eva4Evah het volgende:
In het vorige topic had iemand het volgens mij over een zomerrokje. Een iets langer, tikje wijd uitlopend rokje, maar nog wel tot boven de knie. In verschillende kleuren, roze, wit en blauw geloof ik ook. Weet iemand waar ik het over heb? Ik kan hem namelijk niet op de site vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |