dwazenquote:Beste mevrouw/heer Electronique, Indien u in het bezit bent vaan een tegoedbon adviseren wij u kontakt op te nemen met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen u dan graag verder. Klantenservice 0900-1988 – 7.5 cent per gesprek Ma. t/m Vr. 8.00 – 21. 00 uurZa.& Zo 9.00 – 17.00 uur
wat een falersquote:Op maandag 15 maart 2010 19:04 schreef electronique het volgende:
ik heb de laatste keer geen aceptgiro gekregen, twee weken geleden wel een kortingscode voor een verkeerd geleverd artikel, dus ik mailen.
en wat ik terug krijg is het volgende:
[..]
dwazen
Leukleukleukquote:Op maandag 15 maart 2010 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
wat een falers
[ afbeelding ]
in behandeling
Waar staan die dan? Of is er een foldertje binnengekomen dat ik over het hoofd heb gezien?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Twee kortingscodes van 5euro gebruikt, nu maar hopen dat ze die er niet afhalen
En irritant gewordenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Jemig, ik heb even drie maanden niks besteld en de T&T is veranderd
IKquote:Op maandag 15 maart 2010 23:06 schreef Enfermera het volgende:
Wie gaat er nog meer morgen vroeg 6 uur op![]()
![]()
Guzelluggggquote:Op maandag 15 maart 2010 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
IK![]()
voor een jasje wat ik al heel lang wil, ik heb em kunnen bestellen in 36, maar denk niet dat die goed zit als ik er nog wat onder wil dragen. Dus hopelijk vang ik morgen eeen 38
nou die van mij was er niet, heb jij nog wat kunnen scoren?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Guzellugggg
Ik ga een broek scoren die ik al heb, een maat groter![]()
Niice!![]()
Mn bestelling is al even in behandeling, maar nog niet bij track & trace te zien...
Ik heb dat lichte jasje gepast in de winkel, maar ik paste maat 42 niet eensquote:Op maandag 15 maart 2010 20:43 schreef poolie het volgende:
[ afbeelding ]
ja hoor, H&M made me do it again
lol, die kleuren vloeken nog al zo op die collage bij elkaar
Nee? Wat jammer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:13 schreef alors het volgende:
[..]
nou die van mij was er niet, heb jij nog wat kunnen scoren?
morgen maar weer, dan moet ik toch al vroeg.
Thanx, mijne is inmiddels ook in behandeling. Ben benieuwd...quote:Op zondag 14 maart 2010 00:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb 'm besteld, en mn bestelling is in behandeling dus als ik 'm binnen heb dan laat ik het je weten
Oh, jammer van dat jurkje joh! Ik twijfel ook altijd over jurkjes, op de site ziet het er dan leuk uit, maar als je het binnenkrijgt is hetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:41 schreef Envoi het volgende:
[..]
Thanx, mijne is inmiddels ook in behandeling. Ben benieuwd...
M'n eerdere bestelling, dit jurkje, kan helaas weer terug. Het zag er zo leuk uit op de site, maar het zit echt voor geen meter. De schoudervulling zit raar en floept er steeds uit, volgens mij is de stof veel te dun voor die schoudervulling eronder.
Jammer![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |