quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:03 schreef CherryLips het volgende:
WANT
[ afbeelding ]
Hoe smal valt Divided?
Ziet er inderdaad leuk uitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:16 schreef Tamashii het volgende:
Doeeees anyone know of dit ding: [ afbeelding ]
hetzelfde is als die zwarte nepleren?
Want die had ik een keertje in huis, en toen wist ik echt niet wat ik er mee moest, dus weer terug gedaan maar deze is duizend keer cutieputiemooier.
Nope, wel al onlinequote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:41 schreef electronique het volgende:
dat kanten hemdje wil ik ooook
hangt die ook al in de winkel?
Nee, heb ik niet gezien. Maar hij is wel in de shop al half maart leverbaar, dus ben benieuwd wanneer ie binnen komt hier!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:41 schreef electronique het volgende:
dat kanten hemdje wil ik ooook
hangt die ook al in de winkel?
Picca met jasje aan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:24 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor 19 euro.
grrr ik wil die, maar heb geen zin om te bestellen, en ga morgen wel naar de winkelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet gezien. Maar hij is wel in de shop al half maart leverbaar, dus ben benieuwd wanneer ie binnen komt hier!
Ja dat staat er idd niet bij vermeld he, maar ik dacht wel dat het niet zo zou zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:49 schreef Tamashii het volgende:
Er stond eerst: korting op alle jassen.
Daarna zei die mevrouw van klantenservice mij: nee niet op de sale jassen.
Ik moet het nog binnen krijgen hequote:
wowquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:28 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind deze stiekem heel leuk, maar zou niet weten wanneer daar op te lopen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |