Dat is inderdaad het oude 'manco'quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:00 schreef Enfermera het volgende:
Huh. ik snap niks van die nieuwe site van TNT. Er staat nu 15/03: zending is voorgemeld. En dan?Is dat het oude 'manco'? xD
oh chillquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee? Wat jammer.
Nou ik heb mn wekker uitgezet en ben door gaan slapen![]()
Was echt nog helemaal kapot.
Maar ik keek net nog even, en hij was er nog!
Deze dus:
[ afbeelding ]
En deze stond ook nog in mn verlanglijstje, die heb ik er ook bij gegooid:
[ afbeelding ]
En dat was eik wel mooi, want die wordt pas begin mei geleverd!Dus dan kan ik er tot die tijd nog van alles bijgooien!
![]()
Ik moet wat voor m'n zus en moeder wat bestellen, dus dat wordt weer verleidelijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:02 schreef Envoi het volgende:
Ja hoor, daar issie weer, een nieuwe folder in de bus. Waarom nou toch? Ik wil mag niet weer bestellen.
Oh echt!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:38 schreef alors het volgende:
[..]
oh chill
Ik kan tegenwoordig op de h&m site met mn mobiel, dus dan word ik niet al te wakker en kan ik daarna zo weer doorslapen
Die broek kreeg ik vandaag binnen, met een dikke, vette - letterlijk - vlek eropquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee? Wat jammer.
Nou ik heb mn wekker uitgezet en ben door gaan slapen![]()
Was echt nog helemaal kapot.
Maar ik keek net nog even, en hij was er nog!
Deze dus:
[ afbeelding ]
Nee joh!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:32 schreef bluejean het volgende:
[..]
Die broek kreeg ik vandaag binnen, met een dikke, vette - letterlijk - vlek erop. Neem aan dat dat niet bij het model hoort
. Dus die kan weer retour.
Denk het wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:25 schreef alors het volgende:
Trouwens al die Jimmy Choo zooi die nog over was, die is nu al een paar weken van de site af. Zogenaamd 'uitverkocht' als je de codes intikt. Maar dat is niet zo. Want bepaalde schoenen zijn nooit uitverkocht geweest, ook niet toen ze voor de helft waren afgeprijsd, en goedkoper zijn ze nooit geworden.
Worden ze nu vernietigd omdat Jimmy Choo niet wil dat hun artikelen verder worden afgeprijsd?
!@#$quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:59 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ik heb dat lichte jasje gepast in de winkel, maar ik paste maat 42 niet eensAlthans, ik paste hem wel maar hij zat te strak. Terwijl ik normaal 38 - maximaal 40 - heb. Ik ben 1.80 en heb een normaal gewicht. En maat 44 was er niet, echt jammer ik wil hem wel graag hebben. Ik weet niet wat het is met de maten van H&M de laatste tijd, maar soms zit het echt voor geen meter
Ik zie de Jimmy Choo schoenen nu voor me, in een grote prullenbak achter de H&M winkels....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:25 schreef alors het volgende:
Trouwens al die Jimmy Choo zooi die nog over was, die is nu al een paar weken van de site af. Zogenaamd 'uitverkocht' als je de codes intikt. Maar dat is niet zo. Want bepaalde schoenen zijn nooit uitverkocht geweest, ook niet toen ze voor de helft waren afgeprijsd, en goedkoper zijn ze nooit geworden.
Worden ze nu vernietigd omdat Jimmy Choo niet wil dat hun artikelen verder worden afgeprijsd?
Ja hopelijk zit het bij jou wel goedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:40 schreef poolie het volgende:
[..]
!@#$
ik heb normaal 34/36 en heb van die blazers maat 34 gehaald.. ik dacht ooooh 2% elastaan, komt wel goed..
ben benieuwd!
Wauw, dat zou echt zonde zijn...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:25 schreef alors het volgende:
Vroeger woonde ik achter de H&M, trok er de kleerhangers uit de kliko (ze waren nog heelquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zie de Jimmy Choo schoenen nu voor me, in een grote prullenbak achter de H&M winkels....![]()
Ja he, maar kan me niet voorstellen dat ze die kleren nog ergens gaan bewaren ofzo. Opslag kost ook geld en ermee wachten om ze te verkopen heeft ook geen zin. Ik wilde nog die slangenleren schoenenquote:
juist ik heb ook geen zin om te wachten op de online shop..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef Sarabi het volgende:
Is deze rok ook in de gewone winkels te koop?
[ afbeelding ]
Geen zin om weer heel lang te wachten op de online shop
Shorts zullen ook wel genoeg te vinden zijn in de winkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |