Volgende keer zelf een ander topic openen hé!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:06 schreef Ainnir het volgende:
Whoo. Morgen maar weer een konadje doen
Ik heb ze gister ook allemaal gekortwiektquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:08 schreef Loqi het volgende:weer een nagel gebroken... t wil niet deze week
hoezeequote:Op donderdag 18 februari 2010 10:53 schreef Blizzie het volgende:
Tvp
gaat zo wat show your feet lakjes scoren..![]()
Sommigen wel hoor! Peacock Feathers dekt goed en Sungold ook.... Iris Dust en Stardust weer minder....quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
De Nubar lakjes dekken alleen niet zo goed dat is wel jammer![]()
Oke want ze zijn wel mooi!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Sommigen wel hoor! Peacock Feathers dekt goed en Sungold ook.... Iris Dust en Stardust weer minder....
Aww. Volgens mij heb ik iets gemist, even kijken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:30 schreef Debsterr het volgende:
Sta ik als een van de laatste in het topic, sta ik nog niet in de OP.. en ik was nog wel zo trots op m'n Konadbloemetje!
Een klok maken op een marble effect? ;oquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig!
Ik moet een 'kunstwerk' maken in het thema tijd.
Nu zat ik te denken aan nail art en daar een mooie foto van maken, maar wat kan ik dan voor nail art doen?
mooiquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Zoya Adina.![]()
Jammer dat het licht niet echt meewerkt.
Ik vind het ook altijd zo slordig, maar wel een mooie vangst!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
van de week besteld bij boozyshop, nu binnen
verkeerd gefrankeerd, er zat te weinig op, slordig zeg
anyway, diamond cosmetics
[ afbeelding ]
sparkling sherry, chainmail charm, hue are you?, joust for kicks, cherry tobacco, en pink flaminglo, een glow in the dark
boozyshop heeft op zowat alle diamond cosmetics 15% korting he, wisten jullie dat al?
ben erg benieuwd naar het 2e en 3e lakje! zien er goed uit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
[ afbeelding ]
sparkling sherry, chainmail charm, hue are you?, joust for kicks, cherry tobacco, en pink flaminglo, een glow in the dark
boozyshop heeft op zowat alle diamond cosmetics 15% korting he, wisten jullie dat al?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Zoya Adina.![]()
Oeh, leuke vangst! En korting, hm? *Gaat op handen zitten*quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
[ afbeelding ]
Mooi is ie hequote:Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Zoya Adina.![]()
Lievquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:48 schreef Nune het volgende:
[..]
Aww. Volgens mij heb ik iets gemist, even kijken.
Zo.![]()
al sla je me dood, heb ze nét binnenquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:20 schreef Holyme het volgende:
Oh mooie bestelling Mirjam, lakken die ook 'n beetje fijn enzo?
Mooie aanwinst!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
[ afbeelding ]
OPI Reflecting Pool is zo mooi!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Net nog even een beter fotootje gemaakt van m'n nagels:
[ afbeelding ]
Nu valt tenminste te zien dat 'ie paars is
En van m'n zusje OPI Reflecting Pool gekregenCadeautjes zijn tof!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Dali art op je nagels!
[ afbeelding ]
Oeh die Chainmal Charm ziet er leuk uit!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
[ afbeelding ]
Hahaha ja die is ook gewoon te mooi, tipje, layer hem ;-)quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh die Chainmal Charm ziet er leuk uit!
Ik heb Koh gekochtIk MOEST het gewoon hebben, dame helemaal verbaasd dat ik vertelde dat ik had gehoord dat het zo K** lakte whehehehe.
[ afbeelding ]
Ziet er echt mooi uitquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh die Chainmal Charm ziet er leuk uit!
Ik heb Koh gekochtIk MOEST het gewoon hebben, dame helemaal verbaasd dat ik vertelde dat ik had gehoord dat het zo K** lakte whehehehe.
[ afbeelding ]
Ik heb 'm bij Aphrodite gehaald (parfumerie) voor ¤14.95quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ziet er echt mooi uitwaar koop je die dan?
Ik had hem van Ebay voor tien euro, even in de gaten houden anders.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:00 schreef Daph_ het volgende:
OPI Reflecting Pool was uitverkochtEn komt ook niet meer
Had ik nu maar eerder die knoop doorgehakt..
mmmh die tweede is interessant.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
[ afbeelding ]
Nwah vanaf $ 35 ex verzenden. Wordt mij een beetje te gortigquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:03 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik had hem van Ebay voor tien euro, even in de gaten houden anders.
nee, er zat we; een sticker op dat er te weinig gefrankeerd was, maar heb geen strafport ofzo.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:39 schreef Guess. het volgende:
Mirjam mooie vangst van Boozyshop![]()
Lullig dat er niet genog porto op zit,moet je die nu zelf betalen? Zou ik wel even mailen.
Ik had er vorige x geen last van gelukkig maar heb het idd vaker gehoord.
Die NARS uit de OP
leuk!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:12 schreef buzzwheedle het volgende:
@puckzz ik vind hem wel mooi, maar wel veel geld voor een lakje ( al is het wel een mooie duochrome)
mijn flakies van golden rose over een merkloos oranje lakje:
[ afbeelding ]
Oeh nicequote:Op donderdag 18 februari 2010 14:12 schreef buzzwheedle het volgende:
@puckzz ik vind hem wel mooi, maar wel veel geld voor een lakje ( al is het wel een mooie duochrome)
mijn flakies van golden rose over een merkloos oranje lakje:
[ afbeelding ]
De pagina die u heeft aangevraagd werd helaas niet gevonden!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:39 schreef .ZilveR. het volgende:
Ladies I need your help!![]()
Ik wil bij mezelf een laagje gel ter versteviging opbrengen. Mijn vraag is of deze http://www.naildesigneuro(...)ematigd-viskeus-15ml::::a0124.html/ gel daarvoor geschikt is.
Hier was voor elk van met nagellak van Catrice de schapkaart vervangen door de dikke rooie waar dat op stond dus ik heb het nagevraagd en toen vertelde de trekpleistermevrouw mij dat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:19 schreef PeRi het volgende:
Ik was vanochtend bij de Trekpleister en daar zag ik niks van terug.
En ja ik heb goed gekeken want ik heb bij Catrice geneusd.
Nee dat wordt straks direct door hun aan de winnaar verstuurd dus dat kan het niet zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:43 schreef Daph_ het volgende:
Ik wil ook een trekpleister
MiMu misschien je giveawayspul?
*jaloers is*quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee dat wordt straks direct door hun aan de winnaar verstuurd dus dat kan het niet zijn.
Dat is van eurodinges hè? Dat is het setje dat ik ook heb. 15 ml doe je eeeeeeeuwen mee. Je kan aan mijn potje nauwelijks zien dat het gebruikt is. Helaas ben ik er allergisch voor.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:29 schreef .ZilveR. het volgende:
Iemand een slim antwoord op mijn vraag?
Wauw.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:33 schreef liiszle het volgende:
en dat brengt mijn subtotaal op 99 lakjes
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:33 schreef liiszle het volgende:
en dat brengt mijn subtotaal op 99 lakjes
Ok maar het is dus geschikt voor een verstevigend laagje?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is van eurodinges hè? Dat is het setje dat ik ook heb. 15 ml doe je eeeeeeeuwen mee. Je kan aan mijn potje nauwelijks zien dat het gebruikt is. Helaas ben ik er allergisch voor.
Je hebt er ook een lamp bij nodig, dat weet je toch?
Ik had niet eens door dat we aan het eind waren, dat komt ervan als ik midden in de nacht postquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:10 schreef Nune het volgende:
[..]
Volgende keer zelf een ander topic openen hé!![]()
Pics!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:29 schreef liiszle het volgende:
zo, ik kan weer even vooruit!
heb afgelopen 2 dagen 45 lakjes binnen gehad
stuk of 35 lakjes van iemand die alles weg deed wegens ruimte gebrek. heel veel mooie kleurtje, veel essence.
en dan kreeg ik nog wat topcoatjes en 3 chinaglaze met de post mee, gratis konad lakje er bij, en vandaag nog een rescue lakje gekocht. het is veeeeul
Mooi diep roodquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
lotus rouge van chanel op.
Mooiquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooi diep rood
Mijn lentenagels zijn eraf, heb nu de paarse Action lak met daarover de Koh lak
droogt alleen teeeeeeeeeeering langzaam
Niet echte must-haves, maar enkele van mijn favorieten:quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:41 schreef Daph_ het volgende:
Ainnir, heb jij nog tips voor lakken uit de VS die echte musthaves zijn? Ik heb een lijstje, maar misschien heb jij nog tipsWat ik niet leuk vind: frosts, sheers, nudes, goudkleurig, geel ook niet echt.
AAARRGGHHHHH!!!! Lucht onder twee nagels acryl zie ik nu.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:52 schreef Lindytje het volgende:
Buh... ik loop al drie dagen met 1 hand acryl en 1 hand met lelijke korte nagels met lijmrestjes... maar ik heb zó geen zin om met links te gaan pielen met acryl... maar ik denk dat ik toch maar moet vanavond. Kan ik ook weer eens lakken.
Mooiquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit al aan een biertjequote:Op donderdag 18 februari 2010 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi![]()
@ Ainnir - Heh. Paars.
Goed, presentatie af, nagels zijn nog netjes, tijd voor koffie en taart
Baco'tje hier, proost!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zit al aan een biertje
Morgen eindelijk glasvezel!!!!
jeej voor glasvezel! ik kom uit zeewolde he, t snelste internetdorp van het land!quote:
Ik hoop alleen maar dat mijn VPN het dan eindelijk eens fatsoenlijk doet zonder mij er elke 5 minuten uit te kiepenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:18 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
jeej voor glasvezel! ik kom uit zeewolde he, t snelste internetdorp van het land!
(ok, i'net is behoorlijk snel, en nog steeds erger ik me wel eens dat t sneller kan)
Ik zag trouwen en ik ging van JEEEEEEEEEH trouwen. Is het met je nagellakquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik hoop alleen maar dat mijn VPN het dan eindelijk eens fatsoenlijk doet zonder mij er elke 5 minuten uit te kiepen![]()
Voor de rest had ik eigenlijk al niet veel klachten
Oh en ik ga trouwen!!!
met Koh Glamorous Purple
Mooie nagels heb je zegquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:23 schreef Juud- het volgende:
Op mijn nagels:
[ afbeelding ]
Herome WIC - Oslo. Zit er al 5 dagen op en is bij de nagelriemen een beetje rommelig, maar blijft verder erg netjes.
Over die foto in de OP, de nagels van Debster > welke lak is dat groen??
Geen groen, meer blauw met een hint groen: Bella's choice van H&M. Lakt fantastisch!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:23 schreef Juud- het volgende:
Op mijn nagels:
[ afbeelding ]
Herome WIC - Oslo. Zit er al 5 dagen op en is bij de nagelriemen een beetje rommelig, maar blijft verder erg netjes.
Trouwen...been there, done that...lost the T-shirt along the wayquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zag trouwen en ik ging van JEEEEEEEEEH trouwen. Is het met je nagellak.
Ik heb er ook 1.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat vind ik dus van niet. Hij lakt gewoon normaal, hij droogt alleen errrrrrrrrrg langzaam....quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1.
En ja, hij lakt beroerd.
Oooohhhh!!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
Zo ff snel foto's gemaakt van m'n nieuwe tafelrekje: (allemaal klikbaar)
[ link | afbeelding ]
Oude rekje en muurrek:
[ link | afbeelding ]
Totaaloverzicht![]()
[ link | afbeelding ]
Heb vandaag lekker vrij dus mooi de tijd om te experimenteren met Konad
*kwijl*quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oude rekje en muurrek:
[ link | afbeelding ]
Totaaloverzicht![]()
[ link | afbeelding ]
Thanks!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:51 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Niet echte must-haves, maar enkele van mijn favorieten:
NARS Purple Rain -- errrrg mooi paars gewoon(maar ook enorm duur
)
Wet 'n Wild Black Creme -- dekt in 1 laagje, goed voor Konad (Wet 'n Wild heeft sowieso mooie kleuren en erg goedkoop)
Wet 'n Wild Night Prowl -- Paarse microglitter in een charcoal bijna black base
Icing Peacock -- aqua/groen/roze duochrome
Icing limited edition minisets -- er is er 1 met zwart-based glitters en een met pastelkleurige duochromes
Sinful Colors Let's Talk -- Diep paars/blauw bijna neonachtig, kan het niet omschrijven
Sally Hansen Extreme Wear -- Ook erg goedkoop en een zeer mooi kleurenaanbod (vooral Gunmetal, Purple Potion, Purple Pizzazz)
L.A. Girls -- Lastig te vinden maar ook erg mooie kleurtjes
Pure Ice -- Erg goedkoop en ook enkele interessante kleurtjes
daar moet ik gewoon bijna van kwijlenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oude rekje en muurrek:
[ link | afbeelding ]
Totaaloverzicht![]()
[ link | afbeelding ]
Dat sowieso.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat vind ik dus van niet. Hij lakt gewoon normaal, hij droogt alleen errrrrrrrrrg langzaam....
Massini wordt alleen verkocht in Meijer's winkels. En die zitten alleen in Illinois, Indiana, Michigan, Ohio en Kentuckyquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks!Purple Pizzaz heb ik al, Nars Purple Rain vind ik te prijzig
Heb Wet n Wild Black Creme en Night Prowl al op mijn lijstje staan, dus dat komt wel overeenWeet jij of Massini ergens te krijgen is? Scrangie heeft een tijdje geleden een post gedaan met Slamming Red
![]()
Is Barielle goed te krijgen, of kun je dat alleen via etailers bestellen? En wat kost dat?
Sorry voor de vele vragen
Nais!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oude rekje en muurrek:
[ link | afbeelding ]
Totaaloverzicht![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb net de ergste breuk sinds tijden gehad terwijl ik scones stond uit te steken voor de visite vanavond. Mijn wijsvingernagel is 2/3 door.![]()
Heb er een silk wrap overheen gedaan met een extra laagje lijm maar ik vraag me af of dat het wel gaat houden.
Thanks!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:44 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Massini wordt alleen verkocht in Meijer's winkels. En die zitten alleen in Illinois, Indiana, Michigan, Ohio en Kentucky![]()
Barielle varieert. De treatments zijn meestal verkrijgbaar bij CVS (voor rond de $18). De basecoats en topcoats enzo alleen via hun website ($16 a $18) of soms bij outlet stores als Marshalls en TJ Maxx (waar ik dus meestal mijn basecoat vandaan pluk, als je geluk hebt liggen ze daar voor $4). De Barielle lakjes heb ik hier nog nergens gezien..
Au!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb net de ergste breuk sinds tijden gehad terwijl ik scones stond uit te steken voor de visite vanavond. Mijn wijsvingernagel is 2/3 door.![]()
Heb er een silk wrap overheen gedaan met een extra laagje lijm maar ik vraag me af of dat het wel gaat houden.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oude rekje en muurrek:
[ link | afbeelding ]
Totaaloverzicht![]()
[ link | afbeelding ]
Maak je daar je foto's mee of is dat je meest fotogenieke vinger?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jah. En het is mijn fotowijsvinger.![]()
auwwwwquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Autsj...quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Ze hebben erg mooie kleurtjes. Applicatie gaat prima, dekkend in 2 laagjes. Ik weet niet hoe lang de lakjes houden, draag ze nooit langer dan 2 dagen. Sommige donkere kleuren willen de nagels nogal eens verkleuren dus ik doe er een extra laagje basecoat onder. Erg betaalbaar. Maar ze stinken enormquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nais!
Hoe vind jij Sinful Colors lakken? Ik heb nu een keertje proberen te lakken, maar onder tijdsdruk en dat lukte niet echt
*snuift aan Sinful*quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:07 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ze hebben erg mooie kleurtjes. Applicatie gaat prima, dekkend in 2 laagjes. Ik weet niet hoe lang de lakjes houden, draag ze nooit langer dan 2 dagen. Sommige donkere kleuren willen de nagels nogal eens verkleuren dus ik doe er een extra laagje basecoat onder. Erg betaalbaar. Maar ze stinken enorm
dat vind ik nou een wijs besluitquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooi.
Ik heb besloten eerst m'n untrieds te gaan dragen.
kwijl kwijlquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:29 schreef Ainnir het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oude rekje en muurrek:
[ link | afbeelding ]
Totaaloverzicht![]()
[ link | afbeelding ]
Jep, heb de afgelopen weken flink geshopt, zeker 30 untrieds..quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:17 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
kwijl kwijl![]()
dat zijn ook vast wel een paar untrieds
Ik had ruzie met 'n hele lichte, kreeg 'm er niet fatsoenlijk op... Maar dat zal aan haast gelegen hebben. Ik zal je tip ter harte nemen en onder de donkere kleuren een extra laagje base coat gooien.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:07 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ze hebben erg mooie kleurtjes. Applicatie gaat prima, dekkend in 2 laagjes. Ik weet niet hoe lang de lakjes houden, draag ze nooit langer dan 2 dagen. Sommige donkere kleuren willen de nagels nogal eens verkleuren dus ik doe er een extra laagje basecoat onder. Erg betaalbaar. Maar ze stinken enorm
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:57 schreef Tammymara het volgende:
Stripers zijn binnen! JOEHOE! 60 nieuwe lakjes![]()
Mijn vriendin was hier, even later kwam er nog een vriendin, Die zaten echt hun wenkbrauwen op te halen.. "Wat moet je met zooooooooooveel nagellak!"
Maar ondertussen wel meteen uitproberen!! LOL!
Maar nu ontkom ik echt niet meer aan een kastje of wat dan ook, Want nu heb ik 129 lakjes en die kom ik écht niet meer op een plankje kwijt(want volgende week komt er een TD pakje
)
Gefeliciteerdquote:
Dat zeg je mooi zo net onder mijn reactiequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef Diconnected het volgende:
Holy mozes die collectie van Annir is echt niet normaal. En eigenlijk van iedereen die boven de 100+ lakjes zit
.
No hard feelingsquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:37 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Dat zeg je mooi zo net onder mijn reactie![]()
Puckzzz: GEFELICITEERD!
En voor de rest: allemaal super mooie nagels!
(Geen helmer voor mij..Weet niet eens wat dat is hahahahaha)
Ik denk dat je echt kans maakt, en daar wacht je al zo lang opquote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 22:48 schreef tliciouz het volgende:
Boh, zit een beetje in een dipje. Lig al 2 dagen ziek in bed en heb morgen een sollicitatie gesprek. En ik wil echt gaan maar mijn hoofd staat er zo niet naar
Begrijpelijk! Veel beterschap!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:48 schreef tliciouz het volgende:
Boh, zit een beetje in een dipje. Lig al 2 dagen ziek in bed en heb morgen een sollicitatie gesprek. En ik wil echt gaan maar mijn hoofd staat er zo niet naar
Ja ik ga ook wel, dan laat ik ook echt zien dat ik er voor wil gaan. Maar er zijn weer wat dingen gebeurd in de familie, wat uitgelopen is tot een drama bah.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt kans maakt, en daar wacht je al zo lang op
Aaah gaan hoor! Dan mag je jezelf daarna belonen met een mooi lakje ;-)quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:48 schreef tliciouz het volgende:
Uhm je had de rest van de post moeten lezenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:35 schreef babyfeet het volgende:
puckzzz wat leukhebbie al een datum?
Ik denk al, wat is iedereen serieus vanavondquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Uhm je had de rest van de post moeten lezen
Ja zodra mijn eerste loon binnen is ga ik een dikke bestelling op TD plaatsen heb ik wel verdiend vind ik zelf na de afgelopen maanden. En bedankt!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:53 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Aaah gaan hoor! Dan mag je jezelf daarna belonen met een mooi lakje ;-)
Weet niet waarom je hoofd er niet naar staat, maar als je het eng vind (wilde speculatie natuurlijk), het valt vast reuze mee! En heel het nageltopic zal voor je duimen
Ohquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:56 schreef Puckzzz het volgende:
Disclaimer:
Ik ga NIET trouwen!
Dat heb ik al eens geprobeerd. Het is niet mijn ding
Ik maakte een grapje omdat ik de Koh lak zo tof vind....
Wat mij betreft klaag je raakquote:Op donderdag 18 februari 2010 @ 22:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik ga ook wel, dan laat ik ook echt zien dat ik er voor wil gaan. Maar er zijn weer wat dingen gebeurd in de familie, wat uitgelopen is tot een drama bah.![]()
Oke, klaagmodus uitgeschakeld.
Nee maar ik ga wel! Ik heb meer nagellakjes nodigquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat mij betreft klaag je raakIk zou het gewoon vervelend voor je vinden als je morgen niet zou gaan.
[ link | afbeelding ]
Oude rekje en muurrek:
[ link | afbeelding ]
Totaaloverzicht![]()
[ link | afbeelding ]
volgens mij bedoelde ze trouwen met haar nagellakquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:35 schreef babyfeet het volgende:
puckzzz wat leukhebbie al een datum?
Veel succes alvast voor morgen, ik zal voor je duimen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee maar ik ga wel! Ik heb meer nagellakjes nodigMaar bedankt rennie.
Ik heb wel interesse in die OPI van de foto.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde ze trouwen met haar nagellak![]()
Is er hier nog iemand in voor een ruil? Ik heb hier een klein mandje staan waar ik 55! nagellakjes uitgetoverd hebMet een paar kleuren die echt niet bij mij passen en 1 die ik dubbel heb.
L'oreal jetset diamant, nr 100. Hiervan kan ik geen swatch vinden en ik heb hem nog nooit gebruikt. Mocht iemand hem willen zien kan ik hem uiteraard open maken en de kleuren proberen te vangen met een camera![]()
Het is wat een witte transparante kleur, met een paarse parelmoer glans. Heel mooi en van goede kwaliteit maar ik heb al zo'n kleur
[ link | afbeelding ]
Opi on the same paige. Let op het gaat om de kleine fles van 3.75ml. Deze heb ik gekocht in zo'n pakketje van 4. Ik vind de kleur verschrikkelijk (excuses voor wie em mooi vindt) en ik ga hem nevernooit dragen. Links mijn flesje, rechts een swatch die ik van internet heb gehaald, flesje is nog nooit open geweest
[ link | afbeelding ]
Bourjois rose show. 10 ml. Het flesje lijkt leger dan ie is omdat ik hem schuin houd op de foto. Hij zit nog vol tot iets boven de Very Vernis letters. Het is een roze tint met een gouden/gele gloed eroverheen. Een verschrikkelijke kleur voor bij mijn bleke huidje
Links mijn flesje, rechts een swatch die ik van internet heb gehaald
[ link | afbeelding ]
Ik heb ook nog Opi Off with her Red in 3.75ml, ook dit flesje is nooit open geweest. Mocht iemand bijvoorbeeld de beide Opi's willen ruilen voor iets mag die ook weg.
Uiteraardquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:15 schreef tliciouz het volgende:
Kunnen we daar even over PM'en? Ga nu namelijk slapen!.
De wijsvinger van mijn rechterhand die altijd op de foto komt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maak je daar je foto's mee of is dat je meest fotogenieke vinger?
[ link | afbeelding ]
Oude rekje en muurrek:
[ link | afbeelding ]
Totaaloverzicht![]()
[ link | afbeelding ]
Die OPI heb ik ook en ik moet zeggen, hij was wat koninginnedag-oranjerder dan ik had verwacht, maar bij bepaadt licht heeft hij ook best een mooie rode gloed. Verder dekt hij ook supergoed, echt een typische OPI-crème. Als je het kleurtje leuk vindt is het dus zeker een aanrader!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:04 schreef princess-a het volgende:
Opi on the same paige. Let op het gaat om de kleine fles van 3.75ml. Deze heb ik gekocht in zo'n pakketje van 4. Ik vind de kleur verschrikkelijk (excuses voor wie em mooi vindt) en ik ga hem nevernooit dragen. Links mijn flesje, rechts een swatch die ik van internet heb gehaald, flesje is nog nooit open geweest
Whut, mens, je postte dit om 4:09quote:Op vrijdag 19 februari 2010 04:09 schreef Myraela het volgende:
Als ik toch niet kan slapen.
[ afbeelding ]
Nagelstudio? Nee hoor. Dit is het resultaat van 4 jaar lakjes sparenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:30 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is dit allemaal privé?? Nee toch? Jij hebt een nagelstudio ofzo toch?
Wauw!!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:44 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Nagelstudio? Nee hoor. Dit is het resultaat van 4 jaar lakjes sparen
Oeh,quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:23 schreef Juud- het volgende:
Op mijn nagels:
[ afbeelding ]
zelf je achtergrond maken, heb ik ook gedaan, gewoon een patroon gemaakt in feuteuwshop, en dan in je html droppenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:48 schreef Diconnected het volgende:
Waaaaaaaaaarom ben ik zo'n n00b in html. Ik wil een leuke layout voor m'n blog, en deze die ik nu heb, heb ik geplukt van dah interwebsz, maar vind hem toch niet zo. Grrr. Ik ga maar verder zoeken ofzo
.
Oi. Is het nog gelukt met je dubbele silkwrap?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De wijsvinger van mijn rechterhand die altijd op de foto komt.
Secret Admirerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:12 schreef Ainnir het volgende:
Vandaag flink wat kleurtjes getest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer op mijn blog.. nu is het tijd voor bed!
En om half 6 besloot ik dat ik het niet mooi vond en heb ik alles er weer af gehaald. Om me daarna te haasten met andere nagellak op te doen zodat ik niet te laat op school zou komen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Whut, mens, je postte dit om 4:09! Maar wel mooi.
Ja maar mijn nagel is wel eens mooier geweest.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oi. Is het nog gelukt met je dubbele silkwrap?
Met links.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:06 schreef tliciouz het volgende:
Nune, ik heb een vraagje!Hoe maak je dit [ afbeelding ] moet ik dat bij blogroll doen of links of?
Thanks, gaat niet lukken weet ik nu al,quote:
Ziet er allemaal leuk uit! En waarom niet? Kom je met teveel thuis?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
damn alweer 190 posts verderlees zo wel bij
Eerst even de huishoudbeursbuit delen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
plus nog wat niet-nagelgerelateerde rommel. Ik ga ook nooit, nooit meer naar de HHB
Oh dat vind ik leuk!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Thanks, gaat niet lukken weet ik nu al,Ik heb nu picture of the day er bij gevoegd, is dat wat?
Hoh!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
plus nog wat niet-nagelgerelateerde rommel. Ik ga ook nooit, nooit meer naar de HHB
oh, lekker veel spulliesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet je dan bij nieuwe site url de site toevoegen, en bij nieuwe site naam bijvoorbeeld the lacquer files?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:12 schreef Nune het volgende:
[..]
Oh dat vind ik leuk!
En gaat zeker wel lukken hoor, ik ben een totale html noob en nooit lukt er wat, maar die links is echt heel simpel. Gewoon bij indeling toevoegen als gadget en dan sites toevoegen.
Ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet je dan bij nieuwe site url de site toevoegen, en bij nieuwe site naam bijvoorbeeld the lacquer files?
[ afbeelding ]
Hihihihihi POES!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja he, de dubbelequote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, lekker veel spullies
zit er ook wat voor mij bij?
nee hoor, ik kan heel goed nee zeggen. De drukte, het volk, de trolleys,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ziet er allemaal leuk uit! En waarom niet? Kom je met teveel thuis?
Ja ik weet het, je moet er niet heen gaan als je niet tegen veel volk kanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja he, de dubbele
[..]
nee hoor, ik kan heel goed nee zeggen. De drukte, het volk, de trolleys,to the max! Leuk om een keer gedaan te hebben, maar nooit meer
ja mijn lieve domme dikke grijze katerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihihihihi POES!
en leuke nagelzooi, ook
mijn nagels zijn na weken nog geelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:26 schreef Tijgertje. het volgende:
Net mijn rode nagellak er af gehaald.
Blijft wel een lelijke rode waas over je nagels zitten zeg.
Dagje wachten met het nieuwe lakje?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb je ze gemaild?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:01 schreef Kleintje19 het volgende:
Transdesign nog niet verzonden, nu bijna 2 weken geleden...
Woehoe! Je Zoya's!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:50 schreef Daph_ het volgende:
Sparkling*nails pakketje is eindelijk binnen!Wel zonder free gift, terwijl mijn order meer dan $50 was. Jammer..
Ziet er uit als een enorm warm knuffelkussenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja mijn lieve domme dikke grijze katerhoudt me altijd gezelschap
ja nee, knuffelen is voor plebs hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ziet er uit als een enorm warm knuffelkussen. Die van ons zijn nog niet zo groot (al doet Herman goed z'n best)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Hahahaha ik dacht juist dat Britten zulks een knuffelkonten waren? Ach, hij is knap, dat is ook wat waardquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja nee, knuffelen is voor plebs heen Eny is een Brit, dus ja
Hij begint te gillen als je 'm knuffelt! Edoch is het een zeer decoratief interieurornament
misschien sommige wel, onze britten komen denk ik uit de verkeerde genestring want die houden er niet van. Hoewel, de mamapoes wel, maar alleen als we in bed liggen en alleen als ze tussen ons in magquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahaha ik dacht juist dat Britten zulks een knuffelkonten waren? Ach, hij is knap, dat is ook wat waard.
mooi! welke plate is dat?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:57 schreef PeRi het volgende:
Goeie buit SQ!
Vrije ochtend, dus wat gespeeld met Konad;
[ afbeelding ]
erg beautiful!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:57 schreef PeRi het volgende:
Goeie buit SQ!
[ afbeelding ]
Oeh oeh, dat was ik die haar ook heeft!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb m'n HHB-lakje op, paars met blauwe microglitter (iemand anders hier had 'm ook, maar ik weet niet meer wie) maar mijn camera weigert de kleur vast te leggen
[ afbeelding ]
IRL is ie echt stunning, en dat voor zo'n merk onbekend in een el cheapo fugly flesje
ja hij is echt super!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:59 schreef Loqi het volgende:
[..]
Oeh oeh, dat was ik die haar ook heeft!moooooi! Nu ben ik extra blij dat ik dr meegenomen heb
Om de lak te mengenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:15 schreef kirsten. het volgende:
Ik lurk vaak een beetje mee hier, maar nu heb ik een vraagje.
Net een nagellak gekocht ( So Laque 28 van Bourjois) maar onderin zitten schijnbaar 3 metalen balletjes. Iemand enig idee waarvoor?
Dat heeft toch bijna iedere nagellak? Zo ver ik me kan herinneren hadden ze het vroeger ook al, ging ik altijd de hele dag alleen nagellak schudden omdat het leuk klonkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:15 schreef kirsten. het volgende:
Ik lurk vaak een beetje mee hier, maar nu heb ik een vraagje.
Net een nagellak gekocht ( So Laque 28 van Bourjois) maar onderin zitten schijnbaar 3 metalen balletjes. Iemand enig idee waarvoor?
Je had hem goed, je miste alleen een haakje.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:21 schreef mirannie het volgende:
Hoe voeg ik ook al weer een foto toe?? Heb ´m al geupload met tinypic.com
Wow, mooi!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:57 schreef PeRi het volgende:
Goeie buit SQ!
[ afbeelding ]
Thanks, ik probeer het nog een keer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:26 schreef Nune het volgende:
[..]
Je had hem goed, je miste alleen een haakje.
Jeetje zeg, goed gespaard, haha. Kan me niet voorstellen dat ik ooit zo veel krijg, al ging ik gister alles bij elkaar zoeken (lag verspreid door het hele huis) en had ik er toch ook al 12, meer dan ik dacht.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:44 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Nagelstudio? Nee hoor. Dit is het resultaat van 4 jaar lakjes sparen
ja bizar toch he, als wij dat doen ziet het er uit als de kleurplaat van een driejarigequote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:32 schreef mirannie het volgende:
Thanks Stormqueen!! Ze deed het gewoon uit de losse hand en binnen 10 minuten klaar. Erg knap!
O zou best kunnen, maar is me eigenlijk nog nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat heeft toch bijna iedere nagellak? Zo ver ik me kan herinneren hadden ze het vroeger ook al, ging ik altijd de hele dag alleen nagellak schudden omdat het leuk klonk
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja nee, knuffelen is voor plebs heen Eny is een Brit, dus ja
Hij begint te gillen als je 'm knuffelt! Edoch is het een zeer decoratief interieurornamentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wat een prachtige poezel!!Don't come closer, I might hurt you
Ik kom 'm stelen, denk ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij zegt thanks
hij is zich er van bewust, da's het erge
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij zegt thanks
hij is zich er van bewust, da's het erge
Zullen we dan gedeeld ouderschap doen?quote:
Veel nagellakquote:
Jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:06 schreef RenRen- het volgende:
Hoi!
Kom ik thuis, ligt er een pakketbriefje op tafel. Op de naam van mijn moeder, dus ik denk, is toch niet voor mij, mijn naam stond op de bestelling namelijk. Dus toen ging ze maar de buren om haar pakket te halen, was er ook een pakketje voor mijWhoei, mijn TDbestelling is er.
Kun je nou een topcoat over glitter heen doen?
''s Goedquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Zullen we dan gedeeld ouderschap doen?
Omdat het holo effect dan vrijwel altijd minder wordtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom niet dan? Doe ik wel altijd omdat die te mooi is
Oh oké, vandaarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat het holo effect dan vrijwel altijd minder wordt. En dat is dus weer zonde.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Veel nagellakHad ik laatst gepost. Even fotootje posten voor je
Mijn mam en ik gaan ze allemaal delen want ze vindt ze zo mooi.
Ik hoop dat TD ook een beetje opschiet met de bestelling van spaceinvaders.
[ afbeelding ]
Nu nog kiezen welke ik ga opdoen.
Mooi!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mooi!![]()
TD bestelling staat nog steeds on holdzal na het weekend even mailen als ze niet opschieten!
Goed pakketje!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uhm... oke!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
''s Goed. Ik wil hem in het weekend
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goed pakketje!![]()
Ben benieuwd wat jij van de RapiDry van OPI vindt.. ik ben er namelijk niet kapot van, maar dat zou aan mij kunnen liggen.. .
[..]
Uhm... oke!!![]()
Waarom ben jij er niet kapot van? Niet zo rapid als je zou verwachten? ;oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat inderdaad!! Ik vind m niet echt rapid, en hij werd bij mij al snel vrij stroperig...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom ben jij er niet kapot van? Niet zo rapid als je zou verwachten? ;o
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:21 schreef Lindytje het volgende:Dan heb ik iedere dag een katerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klote voor je maar morgen weer beter
![]()
Kun jij niks aan doen! Is die stomme TDquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik vind het echt stom dat ik jullie ophield ook
Kan er weinig aan doen, maar dan nog
ik moet er wel even bij zeggen dat hij heul dominant is en graag andere katten in elkaar rostquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Zullen we dan gedeeld ouderschap doen?
over die omg heb je geen TC nodig. Ik draag over bijna al mijn lakken een TC, maar bij de OMG-serie nooitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:15 schreef mirannie het volgende:
Hm, maar als je geen topcoat over holo doet, dan wordt het toch heel snel lelijk?? Krijg de china glaze omg zeer binnenkort binnen, dus ben wel benieuwd
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
over die omg heb je geen TC nodig. Ik draag over bijna al mijn lakken een TC, maar bij de OMG-serie nooit
prachtige buit renrenYou're gonna luvvv alice
welke china glazes heb je? Volgens mij zie ik millenium, for audrey en recycle, die andere twee kan ik zo niet zeggenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]Dat dacht ik ook wel ja
Ik vind hem zo schattig. Maar ik ga toch eerst voor koala bear-y heb ik net besloten, omdat die naam in mijn hoofd blijft hangen.
Millenium en Recycle had je goed, re-fresh mint, Lemon Fizz (Die er echt citroengelig uitziet als ik hem voor mijn scherm houd) en agent lavenderquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welke china glazes heb je? Volgens mij zie ik millenium, for audrey en recycle, die andere twee kan ik zo niet zeggen
van alles wat, jottumquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Millenium en Recycle had je goed, re-fresh mint, Lemon Fizz (Die er echt citroengelig uitziet als ik hem voor mijn scherm houd) en agent lavender
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even in spoiler voor de voetofoben zoals ik
disclaimer
Ohquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik moet er wel even bij zeggen dat hij heul dominant is en graag andere katten in elkaar rost
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
millenium heb ik nu overigens op m'n teennagelsblingvoeten ftw
Haha niiiiiiccce! Ik vind het tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even in spoiler voor de voetofoben zoals ik!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Gaaf!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even in spoiler voor de voetofoben zoals ik
En thanks voor de info over de topcoat. Zal het maar niet doen dan, haha.
Tof! Dat wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even in spoiler voor de voetofoben zoals ik![]()
Ow leuk dat ga ik vanavond ook doen op m'n tenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even in spoiler voor de voetofoben zoals ik
Als ik er de puf en energie voor kan opbrengen met die zwangere pens van me
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
teennagels lakken lijkt me inderdaad niet eenvoudig met een zwangere buikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:18 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow leuk dat ga ik vanavond ook doen op m'n tenenAls ik er de puf en energie voor kan opbrengen met die zwangere pens van me
Wanneer ben je uitgerekend?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:18 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow leuk dat ga ik vanavond ook doen op m'n tenenAls ik er de puf en energie voor kan opbrengen met die zwangere pens van me
Ahalen doet ie wel maar erop doe ik tot nu toe echt nog liever zelf...al moet ie het natuurlijk wel leren,kan maar slechts gaan bevallen zonder netjes gelakte (teen)nagels En dit meen is serieus!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
teennagels lakken lijkt me inderdaad niet eenvoudig met een zwangere buik![]()
kan je wederhelft niet assisteren?(of is dat te enthousiast? die van mij zou de lak waarschijnlijk nog tussen m'n tenen weten te smeren
)
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:28 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ahalen doet ie wel maar erop doe ik tot nu toe echt nog liever zelf...al moet ie het natuurlijk wel leren,kan maar slechts gaan bevallen zonder netjes gelakte (teen)nagels En dit meen is serieus!
Leuk! Ik heb Mad as a Hatter op mijn tenen, ook al zo bling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even in spoiler voor de voetofoben zoals ikI had a signature once. It was awful.
hoeveel laagjes?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:54 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Leuk! Ik heb Mad as a Hatter op mijn tenen, ook al zo bling!
welke kleur, en wat ga je stempelen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:51 schreef Mirjam het volgende:
ik zit nu al voor de derde keer in 24 uur te lakken
mijn seche vite begi9nt een beetje te falen, had m'n nagels ruim 3 uur laten drogen, maar toch zijn er 2 verkloot tijdens het slapen.
dus die 2 nog ff opnieuw, en dan vanavond stempelen.
Stuk of 4, kon niet zo goed zien wanneer hij dekkend wasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel laagjes?
Da's helemaal psycho
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:00 schreef RenRen- het volgende:
OPI - Koala Bear-y
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt heel raar, dit is dan met flits, maar in een zonlichtfoto ziet hij er ook zo licht uit, terwijl hij aanzienlijk donkerder is IRL. raar.
mopperde jij nou zo over je nagels? Mens, je handen zijn beautiful! En je lakkie ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:00 schreef RenRen- het volgende:
OPI - Koala Bear-y
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt heel raar, dit is dan met flits, maar in een zonlichtfoto ziet hij er ook zo licht uit, terwijl hij aanzienlijk donkerder is IRL. raar.
Ik ookquote:
Ik vond hem wel vrij rapid. Niet zo snel als de matte topcoat, maar wel vrij snelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat inderdaad!! Ik vind m niet echt rapid, en hij werd bij mij al snel vrij stroperig...
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mopperde jij nou zo over je nagels? Mens, je handen zijn beautiful! En je lakkie ook
heb nu hue are you? op van diamond cosmetics, die's erg mooi.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welke kleur, en wat ga je stempelen?
ik heb m'n witte en zwarte stempellak uitgeleenddus kan nu geen rood-met-witte stippen doen met mijn zojuist vergaarde M79
Nee, ik heb ze altijd, het is bij mij niet weer-gebondenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:12 schreef mirannie het volgende:
iedereen heeft toch slechte handen met dit weer?? heb inmiddels een creme van de dermatoloog met vaseline erin omdat ik er wel extreem veel last van heb, maar nog zijn ze droog
klinkt goed, ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb nu hue are you? op van diamond cosmetics, die's erg mooi.
wat ik ga stempelen weet ik nog niet.
ik denk met de goudkleurige uit de khromecollectie, verder geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |