Volgende keer zelf een ander topic openen hé!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:06 schreef Ainnir het volgende:
Whoo. Morgen maar weer een konadje doen
Ik heb ze gister ook allemaal gekortwiektquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:08 schreef Loqi het volgende:weer een nagel gebroken... t wil niet deze week
hoezeequote:Op donderdag 18 februari 2010 10:53 schreef Blizzie het volgende:
Tvp
gaat zo wat show your feet lakjes scoren..![]()
Sommigen wel hoor! Peacock Feathers dekt goed en Sungold ook.... Iris Dust en Stardust weer minder....quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
De Nubar lakjes dekken alleen niet zo goed dat is wel jammer![]()
Oke want ze zijn wel mooi!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Sommigen wel hoor! Peacock Feathers dekt goed en Sungold ook.... Iris Dust en Stardust weer minder....
Aww. Volgens mij heb ik iets gemist, even kijken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:30 schreef Debsterr het volgende:
Sta ik als een van de laatste in het topic, sta ik nog niet in de OP.. en ik was nog wel zo trots op m'n Konadbloemetje!
Een klok maken op een marble effect? ;oquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig!
Ik moet een 'kunstwerk' maken in het thema tijd.
Nu zat ik te denken aan nail art en daar een mooie foto van maken, maar wat kan ik dan voor nail art doen?
mooiquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Zoya Adina.![]()
Jammer dat het licht niet echt meewerkt.
Ik vind het ook altijd zo slordig, maar wel een mooie vangst!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
van de week besteld bij boozyshop, nu binnen
verkeerd gefrankeerd, er zat te weinig op, slordig zeg
anyway, diamond cosmetics
[ afbeelding ]
sparkling sherry, chainmail charm, hue are you?, joust for kicks, cherry tobacco, en pink flaminglo, een glow in the dark
boozyshop heeft op zowat alle diamond cosmetics 15% korting he, wisten jullie dat al?
ben erg benieuwd naar het 2e en 3e lakje! zien er goed uit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
[ afbeelding ]
sparkling sherry, chainmail charm, hue are you?, joust for kicks, cherry tobacco, en pink flaminglo, een glow in the dark
boozyshop heeft op zowat alle diamond cosmetics 15% korting he, wisten jullie dat al?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Zoya Adina.![]()
Oeh, leuke vangst! En korting, hm? *Gaat op handen zitten*quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
[ afbeelding ]
Mooi is ie hequote:Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Zoya Adina.![]()
Lievquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:48 schreef Nune het volgende:
[..]
Aww. Volgens mij heb ik iets gemist, even kijken.
Zo.![]()
al sla je me dood, heb ze nét binnenquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:20 schreef Holyme het volgende:
Oh mooie bestelling Mirjam, lakken die ook 'n beetje fijn enzo?
Mooie aanwinst!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
[ afbeelding ]
OPI Reflecting Pool is zo mooi!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Net nog even een beter fotootje gemaakt van m'n nagels:
[ afbeelding ]
Nu valt tenminste te zien dat 'ie paars is
En van m'n zusje OPI Reflecting Pool gekregenCadeautjes zijn tof!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Dali art op je nagels!
[ afbeelding ]
Oeh die Chainmal Charm ziet er leuk uit!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
[ afbeelding ]
Hahaha ja die is ook gewoon te mooi, tipje, layer hem ;-)quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh die Chainmal Charm ziet er leuk uit!
Ik heb Koh gekochtIk MOEST het gewoon hebben, dame helemaal verbaasd dat ik vertelde dat ik had gehoord dat het zo K** lakte whehehehe.
[ afbeelding ]
Ziet er echt mooi uitquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh die Chainmal Charm ziet er leuk uit!
Ik heb Koh gekochtIk MOEST het gewoon hebben, dame helemaal verbaasd dat ik vertelde dat ik had gehoord dat het zo K** lakte whehehehe.
[ afbeelding ]
Ik heb 'm bij Aphrodite gehaald (parfumerie) voor ¤14.95quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ziet er echt mooi uitwaar koop je die dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |