Volgende keer zelf een ander topic openen hé!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:06 schreef Ainnir het volgende:
Whoo. Morgen maar weer een konadje doen
Ik heb ze gister ook allemaal gekortwiektquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:08 schreef Loqi het volgende:weer een nagel gebroken... t wil niet deze week
hoezeequote:Op donderdag 18 februari 2010 10:53 schreef Blizzie het volgende:
Tvp
gaat zo wat show your feet lakjes scoren..![]()
Sommigen wel hoor! Peacock Feathers dekt goed en Sungold ook.... Iris Dust en Stardust weer minder....quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
De Nubar lakjes dekken alleen niet zo goed dat is wel jammer![]()
Oke want ze zijn wel mooi!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Sommigen wel hoor! Peacock Feathers dekt goed en Sungold ook.... Iris Dust en Stardust weer minder....
Aww. Volgens mij heb ik iets gemist, even kijken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:30 schreef Debsterr het volgende:
Sta ik als een van de laatste in het topic, sta ik nog niet in de OP.. en ik was nog wel zo trots op m'n Konadbloemetje!
Een klok maken op een marble effect? ;oquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig!
Ik moet een 'kunstwerk' maken in het thema tijd.
Nu zat ik te denken aan nail art en daar een mooie foto van maken, maar wat kan ik dan voor nail art doen?
mooiquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Zoya Adina.![]()
Jammer dat het licht niet echt meewerkt.
Ik vind het ook altijd zo slordig, maar wel een mooie vangst!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
van de week besteld bij boozyshop, nu binnen
verkeerd gefrankeerd, er zat te weinig op, slordig zeg
anyway, diamond cosmetics
[ afbeelding ]
sparkling sherry, chainmail charm, hue are you?, joust for kicks, cherry tobacco, en pink flaminglo, een glow in the dark
boozyshop heeft op zowat alle diamond cosmetics 15% korting he, wisten jullie dat al?
ben erg benieuwd naar het 2e en 3e lakje! zien er goed uit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
[ afbeelding ]
sparkling sherry, chainmail charm, hue are you?, joust for kicks, cherry tobacco, en pink flaminglo, een glow in the dark
boozyshop heeft op zowat alle diamond cosmetics 15% korting he, wisten jullie dat al?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Zoya Adina.![]()
Oeh, leuke vangst! En korting, hm? *Gaat op handen zitten*quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
[ afbeelding ]
Mooi is ie hequote:Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Zoya Adina.![]()
Lievquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:48 schreef Nune het volgende:
[..]
Aww. Volgens mij heb ik iets gemist, even kijken.
Zo.![]()
al sla je me dood, heb ze nét binnenquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:20 schreef Holyme het volgende:
Oh mooie bestelling Mirjam, lakken die ook 'n beetje fijn enzo?
Mooie aanwinst!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
[ afbeelding ]
OPI Reflecting Pool is zo mooi!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Net nog even een beter fotootje gemaakt van m'n nagels:
[ afbeelding ]
Nu valt tenminste te zien dat 'ie paars is
En van m'n zusje OPI Reflecting Pool gekregenCadeautjes zijn tof!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Dali art op je nagels!
[ afbeelding ]
Oeh die Chainmal Charm ziet er leuk uit!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
[ afbeelding ]
Hahaha ja die is ook gewoon te mooi, tipje, layer hem ;-)quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh die Chainmal Charm ziet er leuk uit!
Ik heb Koh gekochtIk MOEST het gewoon hebben, dame helemaal verbaasd dat ik vertelde dat ik had gehoord dat het zo K** lakte whehehehe.
[ afbeelding ]
Ziet er echt mooi uitquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oeh die Chainmal Charm ziet er leuk uit!
Ik heb Koh gekochtIk MOEST het gewoon hebben, dame helemaal verbaasd dat ik vertelde dat ik had gehoord dat het zo K** lakte whehehehe.
[ afbeelding ]
Ik heb 'm bij Aphrodite gehaald (parfumerie) voor ¤14.95quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ziet er echt mooi uitwaar koop je die dan?
Ik had hem van Ebay voor tien euro, even in de gaten houden anders.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:00 schreef Daph_ het volgende:
OPI Reflecting Pool was uitverkochtEn komt ook niet meer
Had ik nu maar eerder die knoop doorgehakt..
mmmh die tweede is interessant.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
zo
[ afbeelding ]
Nwah vanaf $ 35 ex verzenden. Wordt mij een beetje te gortigquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:03 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik had hem van Ebay voor tien euro, even in de gaten houden anders.
nee, er zat we; een sticker op dat er te weinig gefrankeerd was, maar heb geen strafport ofzo.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:39 schreef Guess. het volgende:
Mirjam mooie vangst van Boozyshop![]()
Lullig dat er niet genog porto op zit,moet je die nu zelf betalen? Zou ik wel even mailen.
Ik had er vorige x geen last van gelukkig maar heb het idd vaker gehoord.
Die NARS uit de OP
leuk!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:12 schreef buzzwheedle het volgende:
@puckzz ik vind hem wel mooi, maar wel veel geld voor een lakje ( al is het wel een mooie duochrome)
mijn flakies van golden rose over een merkloos oranje lakje:
[ afbeelding ]
Oeh nicequote:Op donderdag 18 februari 2010 14:12 schreef buzzwheedle het volgende:
@puckzz ik vind hem wel mooi, maar wel veel geld voor een lakje ( al is het wel een mooie duochrome)
mijn flakies van golden rose over een merkloos oranje lakje:
[ afbeelding ]
De pagina die u heeft aangevraagd werd helaas niet gevonden!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:39 schreef .ZilveR. het volgende:
Ladies I need your help!![]()
Ik wil bij mezelf een laagje gel ter versteviging opbrengen. Mijn vraag is of deze http://www.naildesigneuro(...)ematigd-viskeus-15ml::::a0124.html/ gel daarvoor geschikt is.
Hier was voor elk van met nagellak van Catrice de schapkaart vervangen door de dikke rooie waar dat op stond dus ik heb het nagevraagd en toen vertelde de trekpleistermevrouw mij dat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:19 schreef PeRi het volgende:
Ik was vanochtend bij de Trekpleister en daar zag ik niks van terug.
En ja ik heb goed gekeken want ik heb bij Catrice geneusd.
Nee dat wordt straks direct door hun aan de winnaar verstuurd dus dat kan het niet zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:43 schreef Daph_ het volgende:
Ik wil ook een trekpleister
MiMu misschien je giveawayspul?
*jaloers is*quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee dat wordt straks direct door hun aan de winnaar verstuurd dus dat kan het niet zijn.
Dat is van eurodinges hè? Dat is het setje dat ik ook heb. 15 ml doe je eeeeeeeuwen mee. Je kan aan mijn potje nauwelijks zien dat het gebruikt is. Helaas ben ik er allergisch voor.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:29 schreef .ZilveR. het volgende:
Iemand een slim antwoord op mijn vraag?
Wauw.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:33 schreef liiszle het volgende:
en dat brengt mijn subtotaal op 99 lakjes
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:33 schreef liiszle het volgende:
en dat brengt mijn subtotaal op 99 lakjes
Ok maar het is dus geschikt voor een verstevigend laagje?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is van eurodinges hè? Dat is het setje dat ik ook heb. 15 ml doe je eeeeeeeuwen mee. Je kan aan mijn potje nauwelijks zien dat het gebruikt is. Helaas ben ik er allergisch voor.
Je hebt er ook een lamp bij nodig, dat weet je toch?
Ik had niet eens door dat we aan het eind waren, dat komt ervan als ik midden in de nacht postquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:10 schreef Nune het volgende:
[..]
Volgende keer zelf een ander topic openen hé!![]()
Pics!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:29 schreef liiszle het volgende:
zo, ik kan weer even vooruit!
heb afgelopen 2 dagen 45 lakjes binnen gehad
stuk of 35 lakjes van iemand die alles weg deed wegens ruimte gebrek. heel veel mooie kleurtje, veel essence.
en dan kreeg ik nog wat topcoatjes en 3 chinaglaze met de post mee, gratis konad lakje er bij, en vandaag nog een rescue lakje gekocht. het is veeeeul
Mooi diep roodquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
lotus rouge van chanel op.
Mooiquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooi diep rood
Mijn lentenagels zijn eraf, heb nu de paarse Action lak met daarover de Koh lak
droogt alleen teeeeeeeeeeering langzaam
Niet echte must-haves, maar enkele van mijn favorieten:quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:41 schreef Daph_ het volgende:
Ainnir, heb jij nog tips voor lakken uit de VS die echte musthaves zijn? Ik heb een lijstje, maar misschien heb jij nog tipsWat ik niet leuk vind: frosts, sheers, nudes, goudkleurig, geel ook niet echt.
AAARRGGHHHHH!!!! Lucht onder twee nagels acryl zie ik nu.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:52 schreef Lindytje het volgende:
Buh... ik loop al drie dagen met 1 hand acryl en 1 hand met lelijke korte nagels met lijmrestjes... maar ik heb zó geen zin om met links te gaan pielen met acryl... maar ik denk dat ik toch maar moet vanavond. Kan ik ook weer eens lakken.
Mooiquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:38 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit al aan een biertjequote:Op donderdag 18 februari 2010 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi![]()
@ Ainnir - Heh. Paars.
Goed, presentatie af, nagels zijn nog netjes, tijd voor koffie en taart
Baco'tje hier, proost!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zit al aan een biertje
Morgen eindelijk glasvezel!!!!
jeej voor glasvezel! ik kom uit zeewolde he, t snelste internetdorp van het land!quote:
Ik hoop alleen maar dat mijn VPN het dan eindelijk eens fatsoenlijk doet zonder mij er elke 5 minuten uit te kiepenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:18 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
jeej voor glasvezel! ik kom uit zeewolde he, t snelste internetdorp van het land!
(ok, i'net is behoorlijk snel, en nog steeds erger ik me wel eens dat t sneller kan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |