abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77575433

Linkjes
Fix je gebroken nagel MacGuyver style! | Snel en netjes je nagelriemen schoonmaken | Matte Topcoat Vergelijker | Gewone nagellak gebruiken als stempellak | Gewone nagellak die werkt als stempellak 2 | Stempelen met Essence blog | Makeupalley.com: Productreviews & Boards | Check de store-locator voor OPI verkooppunten!

Swatches, Tutorials & Nail Art
De basics van het nagellakken | Nail Art 1 | Nail Art 2 | Nail Art 3 | Nail Tutoriasl | Nail Art Tutorials | Nail Art Tutorials 2 | The Nail Phile Swatches | China Glaze Swatches | Konad Foto's | Konad Foto's 2 | Konad Forum foto's | Scrangie(!) | How to: Nail Art | Nagellak gesorteerd op kleur, finish, etc. |

User Blogs
Eerste officiële [LIF] Show hier je nagels Blog: Nagelmutsen | MinderMutsig: The Dutch Nail Blog | Daph_: Daph's Nails | Oblivion: The Nail Farm | Snkr-xxx: LACQUERIZED. | Romika: Romika's Nails | Nune: The Lacquer Files | -Nienna-: Nienna's Nails | Buzzwheedle: Buzzwheedle's Nails

Webshops
Naildesign euro discount: goedkope nailart spullen en materiaal voor kunstnagels | Veelsieraden: Konad, nagellak en nailart | Konadnail: o.a. Konad plates, polish en China Glaze | Chezdelaney: Konad en Fauxnad (nep Konad) | Le Beauty Boutique: o.a. Nfu Oh nagellak | Maiandjays-superstore-Ebay China Glaze Ongeveer 4¤ per potje, free shipping bij 10 lakjes | Viis: Zeer goedkope Nfu Oh | Dutchkisses: Fauxnad | Cherry Culture: o.a. LA Rockstar en NYX nagellak | Veel Konad: lakken, plates, sets. Gebruik kortingscode Scrangie bij je bestelling, dan krijg je 30% korting. Boven de $40 free shipping naar Nederland. | Transdesign: o.a. China Glaze, OPI, Orly en Misa. Let op! Als je bij transdesign bestelt, rekenen ze hoge shipping fee (100+ dollar). Bij het invullen van je gegevens vul je in de comment box 'apply flat rate' in (staat ook in de instructie onderaan). Je wordt dan doorverwezen naar de betaalpagina bij PayPal. Betaal nu nog niet! Dan betaal je die hoge shipping fee. Als je wacht tot je het betalingsverzoek krijgt per e-mail, rekenen ze $ 18 voor shipping van 0 - 9 flesjes.

Creaties uit het vorige topic

princess-a

MissJ gaat los

Puckzzz haar "spons ontmaagding"

Daph

MiMu

Nune

van buzzwheedle blijft geniaal en moest er dus nog een keer in:

Mooi roze is niet lelijk

Obli goes pink

Lindytje doet mat

Daph

en omdat ik hondsdol word van deze kleur mag hij van mij in de OP

Vorige topics

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 |

De OP is hier te vinden.
pi_77575521
en nu ga ik weer terug naar bed
pi_77576018
Daar zijn we weer!

Je zou het niet zeggen, maar dit is donker groen met lavendel kleur..
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_77576964
TVP!
pi_77577057
Erg mooi Oblivion
  woensdag 3 februari 2010 @ 00:32:44 #6
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_77577662
@ Kleintje
Balen zeg! Ik hoop dat het allemaal meevalt en je snel weer opknapt! (een cliniclown om je op te vrolijken)
En wat een gave nagels komen er weer langs, om jaloers op te worden. Ik had te weinig geduld, dus niet echt een succes geworden. En ja, ook ik hoop mee voor iedereen die op pakjes wacht dat ze toch wel heel snel komen!
BTW ben erg blij met de ridgefiller van kruidvat, heb een stroopnagel (1/3 nagel kapot in de lengte al sinds 1997) en nu doe ik eerst flink ridgeliller en dan kan ik hem toch meelakken
trusten
pi_77579205
Hooi

@Daph: wat is dat nou met die RBL van je? Stuurt diegene van MUA het niet op? Wordt je opgelicht? Was ist loss?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_77579261
Hoeveel tijd kost dat wel niet?
Ik bedoel ... gewoon even knippen, bijvijlen en een laagje blanke lak kost me al een uur.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 3 februari 2010 @ 02:21:05 #9
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77579309
Mooi Obli! Ik moet echt aan de konad. Is dit veel beter dan die stempeldingen van Kruidvat? Die werkt echt niet voor mij, ondanks de tips die ik hier heb gehad .

Nou ik lag lekker te slapen en ben nu weer wakker met koorts. Weet iemand of dit iets te maken kan hebben met m'n wortelkanaalbehandeling? Kan bijna niet op m'n benen staan en vriendlief is werken dus ik voel me een beetje zielig!
Living and loving in the moment.
pi_77579763
Goeiemorgen.
pi_77579875
Mogguh!

Mooie OP en mooi Obli!
Whatever I want.
pi_77579902
Die penguins
pi_77579925
Niemand heeft mijn creatie in het vorige topic opgemerkt!
All good things are wild and free.
pi_77579963
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 @ 07:31 schreef tliciouz het volgende:
Niemand heeft mijn creatie in het vorige topic opgemerkt!
Wel! Ik wel, ik had er wat bij gepost.
Oh en ik heb eggs op FV. Kijkuh.
pi_77580437
pi_77580560
daar zijn we weer!
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:01:50 #17
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77580690
Morning!
Don't come closer, I might hurt you
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:02:20 #18
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77580700
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:45 schreef Oblivion het volgende:
Daar zijn we weer!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Pretty!!
Is dat een plate? (ik denk het wel...) Zo ja, welke??
pi_77581234
Ooooh ik sta twee keer in de OP
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 02:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Hooi

@Daph: wat is dat nou met die RBL van je? Stuurt diegene van MUA het niet op? Wordt je opgelicht? Was ist loss?
Kort samengevat: meisje heeft ze besteld voor me, ze heeft de RBL's binnengekregen op 20 december. Door familieomstandigheden kon ze het niet opsturen tot 2 januari, althans dat schreef ze in een mailtje, maar op 2 januari zou ze het echt op de post doen. Ik heb sinds 2 januari 4 berichtjes en mailtjes naar haar gestuurd maar ze reageerde niet. Vorige week was ik zo pissig dat ik een paypal geschil heb geopend (ik had best een aantal RBL's besteld nl) en haar een mail en bericht op MUA gestuurd dat ik dat zou doen. Toen kreeg ik een mail terug met daarin haar excuses en de redenen van het niet verzenden (familieomstandigheden, voedselvergiftiging, ze kon niet reageren want haar computer was overleden enz.) Uiteindelijk kreeg ik vorige week een mailtje dat ze het pakketje alsnog naar het postkantoor had gebracht. En sindsdien hóóp ik zo dat het waar is

Het paypalgeschil loopt nog steeds, dat kon tot max 45 dagen na betaling worden geopend (ik had 10 december oid betaald) en dat laat ik lopen tot ik het heb, of eventueel tot blijkt dat ik het écht niet ga krijgen.

Ik zit dus iedere dag hoopvol naar buiten te luisteren om te horen of de pakketjesman komt Gisteren kwam de pakketjesmeneer, dus ik was helemaal blij (denk aan: ), maar toen gaf hij me een klein doosje met Nfu Oh's en toen was ik helemaal een beetje teleurgesteld omdat ik die RBL's had verwacht

Nou ja.. Maar dat is er dus loss Wat deed jij trouwens zo laat nog op?
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:38:43 #20
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_77581343
Mooi obli!

Mijn nieuwe dames

Zoya Isla
Misa Toxic Seduciton

Nubar Wildlife
Nubar Purple Beach (die lijken zo op de foto wel veel op elkaar maar ze zijn heel anders) Duochrome

Ik ben zo blij
Knoei
pi_77581420
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 02:14 schreef ondeugend het volgende:
Hoeveel tijd kost dat wel niet?
Ik bedoel ... gewoon even knippen, bijvijlen en een laagje blanke lak kost me al een uur.
10 minuten voor lakken, 15 met konad en een keer in de week vijlen, scrubje, nagelriemen terugduwen e.d. en dan kost het me een half uurtje.
Foto's maken en uploaden gaat de meeste tijd in zitten.
pi_77581509
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:34 schreef Daph_ het volgende:
Ooooh ik sta twee keer in de OP
[..]

Kort samengevat: meisje heeft ze besteld voor me, ze heeft de RBL's binnengekregen op 20 december. Door familieomstandigheden kon ze het niet opsturen tot 2 januari, althans dat schreef ze in een mailtje, maar op 2 januari zou ze het echt op de post doen. Ik heb sinds 2 januari 4 berichtjes en mailtjes naar haar gestuurd maar ze reageerde niet. Vorige week was ik zo pissig dat ik een paypal geschil heb geopend (ik had best een aantal RBL's besteld nl) en haar een mail en bericht op MUA gestuurd dat ik dat zou doen. Toen kreeg ik een mail terug met daarin haar excuses en de redenen van het niet verzenden (familieomstandigheden, voedselvergiftiging, ze kon niet reageren want haar computer was overleden enz.) Uiteindelijk kreeg ik vorige week een mailtje dat ze het pakketje alsnog naar het postkantoor had gebracht. En sindsdien hóóp ik zo dat het waar is

Het paypalgeschil loopt nog steeds, dat kon tot max 45 dagen na betaling worden geopend (ik had 10 december oid betaald) en dat laat ik lopen tot ik het heb, of eventueel tot blijkt dat ik het écht niet ga krijgen.

Ik zit dus iedere dag hoopvol naar buiten te luisteren om te horen of de pakketjesman komt Gisteren kwam de pakketjesmeneer, dus ik was helemaal blij (denk aan: ), maar toen gaf hij me een klein doosje met Nfu Oh's en toen was ik helemaal een beetje teleurgesteld omdat ik die RBL's had verwacht

Nou ja.. Maar dat is er dus loss Wat deed jij trouwens zo laat nog op?
Jemig wat een gedoe.
Er is via MUA ook een soort bemiddeling voor swaps (swaptalk.blogspot.com geloof ik?) daar kan je je aanmelden voor gedoe met swaps. Misschien moet je eens kijken of zij ook iets voor je kunnen doen.
Zit diegene al lang op MUA en heeft ze swaptokens? Had je toch beter met die van mij mee kunnen bestellen. Ik heb de mijne al weken in huis.

Oh en ik was nog zo druk met van alles regelen dat ik niet door had dat het al zo laat was. Stomme blogger
pi_77581819
Terugvindpolish!
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_77581852
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:46 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Jemig wat een gedoe.
Er is via MUA ook een soort bemiddeling voor swaps (swaptalk.blogspot.com geloof ik?) daar kan je je aanmelden voor gedoe met swaps. Misschien moet je eens kijken of zij ook iets voor je kunnen doen.
Zit diegene al lang op MUA en heeft ze swaptokens? Had je toch beter met die van mij mee kunnen bestellen. Ik heb de mijne al weken in huis.

Oh en ik was nog zo druk met van alles regelen dat ik niet door had dat het al zo laat was. Stomme blogger
Ik zag het inderdaad op je blog Nou ja, volgende keer doe ik dit dus niet meer Had nog beter een groepsorder van kunnen maken met de meiden hier. Ik wacht het deze week nog af, anders zet ik het paypal geschil om in een claim.. Heb swaptawk inderdaad gevonden, heb 'm gebookmarkt. Thanks

Whehe wat moest je nog meer allemaal regelen dan?
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:10:00 #25
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_77581998
Goeiemorgen! Hebben we een ingekorte OP, staat er ineens een waslijst aan creaties in .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_77582592
@logi, die nubars lijken me echt geweldig
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:42:09 #27
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_77583051
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:28 schreef progje het volgende:
@logi, die nubars lijken me echt geweldig
Mij ook Ik doe er straks een op, dan weer foto's als het lukt
Knoei
pi_77584483
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:45 schreef Oblivion het volgende:
Daar zijn we weer!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Moooi
Ik ga zo heeeel hard naar Claire's rennen voor die mintgroene! Mag eigenlijk geen geld uitgeven ivm Londen maandag, maar nagellak kost toch niks dus dat mag wel
Kruidvat, Claire's en alle nagellakwinkeltjes in Antwerpen, Here I come!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_77584644
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 02:21 schreef Nieners het volgende:
Mooi Obli! Ik moet echt aan de konad. Is dit veel beter dan die stempeldingen van Kruidvat? Die werkt echt niet voor mij, ondanks de tips die ik hier heb gehad .

Nou ik lag lekker te slapen en ben nu weer wakker met koorts. Weet iemand of dit iets te maken kan hebben met m'n wortelkanaalbehandeling? Kan bijna niet op m'n benen staan en vriendlief is werken dus ik voel me een beetje zielig!
ff bellen! koorts kan veroorzaakt worden door een acute ontsteking...

Mogguh, ik wil ook naar de claires maar dat is nu nartuurlijk niet zo'n strak plan ik moet dan helemaal naar zeist, maar ik ga wel naar Adam van het weekend
pi_77584836
Goedemorgen
Wat een leuke op!
En Obli, altijd heerlijk jou nagels

Ik ga straks ook maar eens aan de lak..
Mijn CG OMG + CG BFF worden morgen op de post gedaan
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_77584865
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:03 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik zag het inderdaad op je blog Nou ja, volgende keer doe ik dit dus niet meer Had nog beter een groepsorder van kunnen maken met de meiden hier. Ik wacht het deze week nog af, anders zet ik het paypal geschil om in een claim.. Heb swaptawk inderdaad gevonden, heb 'm gebookmarkt. Thanks

Whehe wat moest je nog meer allemaal regelen dan?
De link moet overal aangepast, mijn followers moeten me terug zien te vinden, bedrijven waar ik contact mee had moet ik aanschrijven om de gegevens te laten veranderen etc.
Veel meer werk dan ik had voorzien!

Maar nu heb ik weer tijd om mijn nagels lekker te doen.
pi_77585143
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:38 schreef Loqi het volgende:
Mooi obli!

Mijn nieuwe dames

Zoya Isla
Misa Toxic Seduciton
[ afbeelding ]

Nubar Wildlife
Nubar Purple Beach (die lijken zo op de foto wel veel op elkaar maar ze zijn heel anders) Duochrome
[ afbeelding ]

Ik ben zo blij
Duochromes Ben benieuwd of je ze op de foto krijgt want mij lukt dat vaak niet.
En Toxic Seduction is ook zo prachtig.
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:16:38 #33
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_77585913
Wil ook mijn lakjwes maar ik zal nog wel even moeten wachten ach ja
De Color Club lakjes zijn beschikbaar bij TD
pi_77586157
Wat een leuke lakjes Loqi!

Ik ga vandaag weer voor de deur wachten op de pakketman.
pi_77586167
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:42 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

De link moet overal aangepast, mijn followers moeten me terug zien te vinden, bedrijven waar ik contact mee had moet ik aanschrijven om de gegevens te laten veranderen etc.
Veel meer werk dan ik had voorzien!

Maar nu heb ik weer tijd om mijn nagels lekker te doen.
Ja dat zal inderdaad wel! Nou gelukkig maar dat het allemaal geregeld is
pi_77586174
Oja, ik had gister nog stiekem een bestelling geplaatst op TD toen ik las dat Suzi Suede er weer was.
pi_77586220
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:24 schreef Nune het volgende:
Wat een leuke lakjes Loqi!

Ik ga vandaag weer voor de deur wachten op de pakketman.
Lol ik ook

Net bij het inladen van spulletjes in mijn auto mijn duimnagel gebroken Nu heb ik drie nubbins ipv 2
pi_77586290
quote:
Oja, ik had gister nog stiekem een bestelling geplaatst op TD toen ik las dat Suzi Suede er weer was.
Wat heb je allemaal besteld? Wil je niks van de Hong Kongs?
pi_77586319
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:25 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Lol ik ook

Net bij het inladen van spulletjes in mijn auto mijn duimnagel gebroken Nu heb ik drie nubbins ipv 2
Ik heb ook drie nubbins hoor. Voel me echt voor lul lopen, gelukkig zien niet veel mensen het haha. Of ze zien het wel en houden wijselijk hun mond. Als mijn gelsetje komt zet ik er meteen een tip op.
pi_77586378
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:28 schreef Nune het volgende:

[..]

Ik heb ook drie nubbins hoor. Voel me echt voor lul lopen, gelukkig zien niet veel mensen het haha. Of ze zien het wel en houden wijselijk hun mond. Als mijn gelsetje komt zet ik er meteen een tip op.
Whehe lol. Ze zitten alledrie aan mijn rechterhand, maar het is frustrerend want de korte nagels worden steeds korter doordat ze splijten en breken
pi_77586392
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:28 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Wat heb je allemaal besteld? Wil je niks van de Hong Kongs?
Ik heb binnenkort weer een financiële meevaller, dus dan bestel ik de Hong Kongs. En dan is het voorlopig wel even afgelopen, denk ik (hoop ik). Bestelling van gister:
OPI - Suzi Skis in the Pyrenees Suede
Essie - Mint Candy Apple
ORLY - Iron Butterfly
ORLY - Cashmere Cardigan
China Glaze - Snow Globe
OPI - Magnifico Mexico
OPI - You don't know Jacques! Suede
ORLY - Midnight Star
ORLY - Quintessential Crimson
pi_77586433
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:30 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Whehe lol. Ze zitten alledrie aan mijn rechterhand, maar het is frustrerend want de korte nagels worden steeds korter doordat ze splijten en breken
Haha bij mij ook aan mijn rechterhand. Duim, wijsvinger en pink. Ze groeien inderdaad heel slecht, dus ik hoop dat ik vandaag gewoon de gelset krijg. De ellende heeft lang genoeg geduurt! Hopelijk krijgen de jouwe een groeispurt haha.
pi_77586489
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:31 schreef Nune het volgende:

[..]

Ik heb binnenkort weer een financiële meevaller, dus dan bestel ik de Hong Kongs. En dan is het voorlopig wel even afgelopen, denk ik (hoop ik). Bestelling van gister:
OPI - Suzi Skis in the Pyrenees Suede
Essie - Mint Candy Apple
ORLY - Iron Butterfly
ORLY - Cashmere Cardigan
China Glaze - Snow Globe
OPI - Magnifico Mexico
OPI - You don't know Jacques! Suede
ORLY - Midnight Star
ORLY - Quintessential Crimson
Leuk lijstje! Suzi skis
pi_77587262
Ik vind het lijstje ook wel leuk haha.

Zag net de pakketpost voorbij rijden, hopelijk komt hij zo langs.
pi_77587378
Zo op sollicitatie gesprek, komt dat lelijke nude kleurtje van catrice toch goed van pas!

pi_77587895
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:59 schreef tliciouz het volgende:
Zo op sollicitatie gesprek, komt dat lelijke nude kleurtje van catrice toch goed van pas!

[ afbeelding ]
Whehehe volgens mij is iedereen teleurgesteld in die lakjes he?
Succes met je gesprek!
pi_77587955
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:11 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Whehehe volgens mij is iedereen teleurgesteld in die lakjes he?
Succes met je gesprek!
Ja het is net of ik al jaren 10 pakjes per dag rook!

Thanks!
pi_77587977
Ik vind het wel leuk staan hoor tliciouz! Alleen draag ik zelf bijna nooit een nude lakje, want dan is het net alsof er iets mist.
pi_77588093
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:13 schreef Nune het volgende:
Ik vind het wel leuk staan hoor tliciouz! Alleen draag ik zelf bijna nooit een nude lakje, want dan is het net alsof er iets mist.
Daarom vind ik het misschien ook niet leuk Ik mis dan meteen de roze en andere felle kleurtjes.
pi_77588402
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:16 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Daarom vind ik het misschien ook niet leuk Ik mis dan meteen de roze en andere felle kleurtjes.
Dat heb ik dus ook. Vind kleurtjes veel leuker bij mezelf!
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:29:49 #51
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_77588698
I am in love
Nubar Purple Beach. Paars/grijs/bruin/groene duochrome
Webcam-collage
Knoei
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:33:23 #52
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_77588867
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:29 schreef Loqi het volgende:
I am in love
Webcam-collage
[ afbeelding ]

Op wishlist zet
pi_77589151
Pakketje! Pakketje! Pakketje!!!!

*hypert*
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:43:44 #54
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_77589330
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:39 schreef Daph_ het volgende:
Pakketje! Pakketje! Pakketje!!!!

*hypert*
RBL'S????

Als iemand de komende dagen nog TD besteld, mag ik dan meebestellen met 1 flesje Suzi Skies in the Pyrenees suede?
pi_77589369
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA RBL'S!!!!!!
pi_77589446
Nu al 2 dagen dezelfde nagels, veel te lang. Vandaag weer eens gaan prutsen.

Verkapte tvp dus.
pi_77590415
ik kan eindelijk weer mee posten!
ik ben weer terug uit oostenrijk, dus alle tijd om weer lekker met de nageltjes aan de slag te gaan.
helaaas zijn al mn nagels kapoet gegaan met het skien. dus momenteel korte stompjes

wat een ontzettend mooie dingen komen er ook weer voorbij.. jaloers jaloers
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_77590496
quote:
I am in love
Webcam-collage
[ afbeelding ]
pi_77590510
Ik heb net de gruwelijkste franken ooit gemaakt, opgedaan en afgehaald.... Jullie willen vast geen foto's zien he?
pi_77590512
quote:
I am in love
Webcam-collage
[ afbeelding ]
Netjes gedaan! Beide kleuren gevangen op 1 foto!

@Daph: Yay!! Eindelijk!

@liizsle: welkom terug! Leuke nagels.
Heb je nog wat grappigs gekocht qua nagellak daar?
pi_77590521
Dames,

Ik heb een vraagje...

Ik wil een (msn)chatbot maken, naja hij moet gemaakt worden voor school.
Dankzij Mimu, nu een betere uitbreiding en een onderwerp; Nagellak!

Mijn idee is dan dat stel je vraagt aan het ding;
Swatch Essence Colour & Go nr 4
Dat ie dan een antwoord geeft met een linkje van het potje en een swatch.

Maar dan moet ik wel foto's hebben. Ik heb zelf wel wat kleurtjes, maar lang niet alles.
Vandaar dat ik zou willen weten of ik jullie foto's mag gebruiken.Met vermelding van een eventuele blog.
Hoewel het schoolmatig is, zou ik het best verder willen opzetten. Is wel zo leuk enzovoort.

[ Bericht 2% gewijzigd door Crientj op 03-02-2010 14:47:33 ]
pi_77590528
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb net de gruwelijkste franken ooit gemaakt, opgedaan en afgehaald.... Jullie willen vast geen foto's zien he?
Ooooh jawel!
pi_77590634
wauw, die Nfu Oh's zijn ook erg mooie lakjes..... Heb gisteren even gekeken op viis.ee, twee mooie gezien maar helaas pindakaas, geen creditcard (nou ja, heb hem wel, moet hem nog even activeren). Volgens mij heeft vaderlief wel 1, zal hem wel even lief aankijken.
Net wel weer nieuwe opbergboxjes gekocht voor mijn lakjes, mijn collectie is deze maand enorm gegroeid en groeiende....
pi_77590669
Een mix van China Glaze Medaillon, OPI Mad as a Hatter en Zoya Astra.... Het werd een dikke stroperige massa haha, mijn hele nagels waren bedekt met een dikke smurrie en bij het afhalen kwam ik volledig onder de glitters te zitten, zo erg dat ik zo maar even ga douchen Het resultaat lijkt wel aardig, maar op de foto's zie je niet hoe afschuwelijk de structuur is en hoe dik en oneffen het erop zat haha....

Nouja, het experiment was wel leuk

pi_77590738
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:13 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Netjes gedaan! Beide kleuren gevangen op 1 foto!

@Daph: Yay!! Eindelijk!

@liizsle: welkom terug! Leuke nagels.
Heb je nog wat grappigs gekocht qua nagellak daar?
Thanks!
eh, ik heb 5 lakjes gekocht oid... niet veel boeiends allemaal goedkope zooi. maar wel leuke kleurtjes. zal straks eens een foto maken.
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_77590854
Holy glitter batman!
* MinderMutsig zet zonnebril op
pi_77590882
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:19 schreef liiszle het volgende:

[..]

Thanks!
eh, ik heb 5 lakjes gekocht oid... niet veel boeiends allemaal goedkope zooi. maar wel leuke kleurtjes. zal straks eens een foto maken.
Leuk
pi_77591182
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:44 schreef Daph_ het volgende:
JEEEEJ! Eindelijk!
pi_77591680
Bij mij stonden er net twee mevrouwen aan de deur..

Nfu Oh #50 en #51!

Met hun vriendjes.

Essie - Meet Balls, ORLY Opal Hope, China Glaze - Wagon Trail, Matte Magic en OPI topcoat.

woensdag 3 februari 2010 @ 14:50:04 #70
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_77591962
Lieve reacties allemaal en yaay voor alle nieuwe pakketjes
Knoei
pi_77592547
Zo, even bijgelezen.
Mooie creaties en nageltjes weer
pi_77592824

Door die blauwe lijn lijkt mijn nagel wel heel erg kort voor mijn gevoel. Voortaan iets hoger doen.
pi_77592838
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:22 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Leuk

oostenrijk aankopen. allemaal 1 euro oid
bruine is wel erg mooi.

en omdat ik toch bezig was. gelijk hele collectie even dr op
- een stuk of 10 die te ranzig waren om op de foto te zetten

rood-oranje-roze

Blauw-paars-groen

Glittertjes en naturel

verzorging + blank

en allesss

pi_77593238
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Een mix van China Glaze Medaillon, OPI Mad as a Hatter en Zoya Astra.... Het werd een dikke stroperige massa haha, mijn hele nagels waren bedekt met een dikke smurrie en bij het afhalen kwam ik volledig onder de glitters te zitten, zo erg dat ik zo maar even ga douchen Het resultaat lijkt wel aardig, maar op de foto's zie je niet hoe afschuwelijk de structuur is en hoe dik en oneffen het erop zat haha....

Nouja, het experiment was wel leuk

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mensenlief! Wat een hysterie!
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:13 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]

Door die blauwe lijn lijkt mijn nagel wel heel erg kort voor mijn gevoel. Voortaan iets hoger doen.
Leuk hoor! Al denk ik dat het nog leuker is als de blauwe lijn inderdaad wat hoger zit.
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:13 schreef liiszle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
oostenrijk aankopen. allemaal 1 euro oid
bruine is wel erg mooi.

en omdat ik toch bezig was. gelijk hele collectie even dr op
- een stuk of 10 die te ranzig waren om op de foto te zetten

rood-oranje-roze
[ afbeelding ]

Blauw-paars-groen
[ afbeelding ]

Glittertjes en naturel
[ afbeelding ]

verzorging + blank
[ afbeelding ]

en allesss
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke stash hoor!
  woensdag 3 februari 2010 @ 15:31:42 #75
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77593546
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:44 schreef Daph_ het volgende:
Met Scrangie? .
Super dat ze binnen zijn maar als Scrangie erbij zit kom ik je opzoeken en hem ontvoeren .
pi_77594507
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:31 schreef Nieners het volgende:

[..]

Met Scrangie? .
Super dat ze binnen zijn maar als Scrangie erbij zit kom ik je opzoeken en hem ontvoeren .
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_77594578

China Glaze Wagon Trail, ik ben een beetje verliefd.
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:04:42 #78
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77594801
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:56 schreef Daph_ het volgende:

[..]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
.
Nu ik nog! Psst, wat is je adres? .
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:24:16 #79
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_77595586
Mijn Diamontjes zijn binnen

Mooi Nune en Daph geweldig dat je RBL's binnen zijn
pi_77597544
Hoi!

Waar ik een beetje bang voor was, is gebeurd; bij Claire's in Antwerpen waren nog maar 2 van deze lakjes

[ afbeelding ]

Nieners was de eerste die er om vroeg dus wil je hem nog? Anders gaat ie naar Kleintje19.. Volgende week in Londen ga ik kijken voor de echte dream catcher.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_77597655
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn Diamontjes zijn binnen

Mooi Nune en Daph geweldig dat je RBL's binnen zijn
Diamont is fijn! Ik ben helemaal verknocht eraan na het emmeren met SV.
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:18:14 #82
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77597691
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:14 schreef princess-a het volgende:
Hoi!

Waar ik een beetje bang voor was, is gebeurd; bij Claire's in Antwerpen waren nog maar 2 van deze lakjes

[ afbeelding ]

Nieners was de eerste die er om vroeg dus wil je hem nog? Anders gaat ie naar Kleintje19.. Volgende week in Londen ga ik kijken voor de echte dream catcher.
Is het goed als ik bedankt dit keer? Dan mag Kleintje hem wel hebben .
Ik vind Dream Catcher toch een stuk mooier, weet niet of je daar ook nog extra van wil meenemen maar dan houd ik me sowieso aanbevolen . Als je deze niet kwijtraakt neem ik hem ook wel, anders is het lullig!

Iemand deze (Violet Metal) in de winkels gezien?

pi_77597961

essence 37 most wanted 1 laag
met 2 lagen catrice (weet de naam niet)

Om alvast lekker in de valentijn mode te komen. zit te bedenken of ik er nog wat bij wil doen..
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:37:19 #84
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_77598431
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:18 schreef Nieners het volgende:

[ afbeelding ]
I wish als iemand hem wel vindt.. hebbe hebbe hebbe
Knoei
pi_77598521
daph, stormqueen, the eagle haqs landed!
I repeat, the eagle has laded!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_77598616
quote:

[ afbeelding ]
Woah! Die is mooi!
pi_77598646
Ik heb met OMG van China Glaze gelakt O+O+O+. Pics komen nog.
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:45:23 #88
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77598715
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:47:27 #89
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77598790
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:45 schreef Lindytje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je het delen met ons?

Wat de rimmel nagellak betreft.. zal eens kijken of ik hem kan vinden in de winkel.
pi_77598834
quote:

[..]

Ik vind Dream Catcher toch een stuk mooier, weet niet of je daar ook nog extra van wil meenemen maar dan houd ik me sowieso aanbevolen . Als je deze niet kwijtraakt neem ik hem ook wel, anders is het lullig!

[ afbeelding ]
*Yeeaah * ik wil um ik wil um

die van rimmel is ook echt
quote:
SPOILER
wat ist?? mag ook per PB *knuff*
  Licht Ontvlambaar woensdag 3 februari 2010 @ 17:50:13 #91
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77598878
quote:
SPOILER
Bij voorbaat al

Ik kan niet lang genoeg zitten om te lakken... last van rug.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:50:46 #92
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77598895
Het is nogal een persoonlijk verhaal... komt er op neer dat ik na 1,5 jaar 4-daagse therapie ineens over 2-3 weken 5 dagen per week thuis zit en het maar uit moet zoeken wat ik met mijn tijd ga doen...
pi_77598920
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:50 schreef Lindytje het volgende:
Het is nogal een persoonlijk verhaal... komt er op neer dat ik na 1,5 jaar 4-daagse therapie ineens over 2-3 weken 5 dagen per week thuis zit en het maar uit moet zoeken wat ik met mijn tijd ga doen...
Het komt me nogal bekend voor, heb hetzelfde meegemaakt. Als je erover wilt praten mag je altijd een PM sturen. Sterkte in ieder geval!
pi_77598924
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:50 schreef Lindytje het volgende:
naja zeg....

ik zou heel graag heel veel wijze dingen zeggen, maar ik weet niet wat..

iig een enorm dikke knuffel
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:54:22 #95
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77599015
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:48 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

die van rimmel is ook echt
[..]

wat ist?? mag ook per PB *knuff*
Super! Is er toch iemand blij mee .

Lindy, ik vind het te gek voor woorden dat je zo zelf mag uitzoeken wat je nu moet doen. Heel veel sterkte .
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:55:43 #96
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77599063
Jullie zijn lief!!
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:56:09 #97
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77599077
Oh, en sorry dat ik het hier zo ineens drop...
pi_77599128
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:56 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en sorry dat ik het hier zo ineens drop...
joh dat maakt toch helemaal niet uit
ik snap wel dat je heel erg baalt, zou zo graag wijze raad willen geven maar weet op dit moment even niets dus gewoon een hele dikke knuf en
pi_77599136
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:02 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Pretty!!
Is dat een plate? (ik denk het wel...) Zo ja, welke??

Nummer M64.

En alle mensen bedankt voor de complimentjes.
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:59:48 #100
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77599179
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:57 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

joh dat maakt toch helemaal niet uit
ik snap wel dat je heel erg baalt, zou zo graag wijze raad willen geven maar weet op dit moment even niets dus gewoon een hele dikke knuf en

En ik zie het waarschijnlijk nu ook allemaal wel heel zwart-wit, en er zal zeker enige nuance in zitten, maar voor nu is het even gewoon
pi_77599191
boh, er mist een plate
heb gemaild,ik hoop dat ze snel reageert
pi_77599197
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:59 schreef Lindytje het volgende:

[..]

En ik zie het waarschijnlijk nu ook allemaal wel heel zwart-wit, en er zal zeker enige nuance in zitten, maar voor nu is het even gewoon
sterkte
pi_77599221
Jeej Mirjam!

Over de Rimmel lak: ben bang dat dat een Amerikaanse collectie is, dus eBay of swappen!

Lindytje wat naar!! *geeft dikke knuf* mocht je je ei kwijt willen ofzo, dan kun je me PM'en!
pi_77599228
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:59 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Je mag best wel even iets flink kut vinden hoor, en alles eruit gooien. Word je niet slechter van, en misschien lucht het wel op. Het is ook te klote voor woorden dat je zulk nieuws krijgt, dus nogmaals, sterkte!
pi_77599233
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:00 schreef Mirjam het volgende:
boh, er mist een plate
heb gemaild,ik hoop dat ze snel reageert
Welke?
pi_77599314
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:00 schreef Daph_ het volgende:
Jeej Mirjam!

Over de Rimmel lak: ben bang dat dat een Amerikaanse collectie is, dus eBay of swappen!

Lindytje wat naar!! *geeft dikke knuf* mocht je je ei kwijt willen ofzo, dan kun je me PM'en!
ik zag hier vanmiddag in de etos ook vierkante potjes staan... ik zal van de week ffies kieken..
pi_77599364
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:01 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Welke?
M57. die had ik twee keer bestekld, maar zit er maar 1 x bij
pi_77599436
*kuffeltje voor lindytje... Komt heus goed schatje...*glaasje roosvicee naar lindytje toe schuift...
pi_77599465
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Nee hoor maakt niets uit. Als ik em vind in Londen laat ik het weten!
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:48 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

Fieuw! Ik ga je nú pm-en
pi_77599511
LIndytje
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:09:41 #111
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77599567
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:06 schreef princess-a het volgende:

[..]

Nee hoor maakt niets uit. Als ik em vind in Londen laat ik het weten!
[..]

Fieuw! Ik ga je nú pm-en
Super, je bent een schat!
@ Daph, aarg dat meen je niet... het zit me niet mee op nagellak gebied zeg .
pi_77599659
@ Lindytje:

Hele dikke "TROOSTKNUFFEL" en sterkte meiske.
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:12:58 #113
101884 PeRi
Allons-y!
pi_77599693
Lindytje

Oeh Mirjam, hopelijk kan ze ze nog wat nazenden.

Hier ook de Diamond Cosmetics binnen, verzendkosten 2,40 betaald, zij plakt er 2x 88 cent op = boze postbode tegen mn moeder .
Whatever I want.
pi_77599774
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:12 schreef PeRi het volgende:

ik hoop het wel, ik heb er namelijk gewoon voor betaald

waar had je diamond cosmetics besteld?
pi_77599806
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:12 schreef PeRi het volgende:
Lindytje

Hier ook de Diamond Cosmetics binnen, verzendkosten 2,40 betaald, zij plakt er 2x 88 cent op = boze postbode tegen mn moeder .
bij boozyshop?
heb dat al vaker gehoord namelijk...
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:17:12 #116
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_77599831
Bah, jammer dat die Rimmel hier niet te krijgen is, ik vind hem echt prachtig!

Lindytje *knuf*
Knoei
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:17:46 #117
101884 PeRi
Allons-y!
pi_77599853
Bij Boozyshop. Had wel al vaker hier gezien hier dat het mis gaat met de frankering .
Whatever I want.
pi_77599864
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:17 schreef PeRi het volgende:
Bij Boozyshop. Had wel al vaker hier gezien hier dat het mis gaat met de frankering .
slordig
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:20:05 #119
101884 PeRi
Allons-y!
pi_77599918
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:18 schreef Mirjam het volgende:

[..]

slordig
Nouja de postbode moest gewoon zn mond houden eigenlijk want er zat al een grote sticker op met dat de frankering incorrect is en doordat de adresgegevens van boozy er groot op staan, sturen ze over een paar weken toch een 'boete' kaartje naar hen, niet naar mij dus ik heb er verder weinig last van - behalve als je dus een brutale vlegel als postbode hebt .
Whatever I want.
pi_77600034
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:20 schreef PeRi het volgende:

[..]

Nouja de postbode moest gewoon zn mond houden eigenlijk want er zat al een grote sticker op met dat de frankering incorrect is en doordat de adresgegevens van boozy er groot op staan, sturen ze over een paar weken toch een 'boete' kaartje naar hen, niet naar mij dus ik heb er verder weinig last van - behalve als je dus een brutale vlegel als postbode hebt .
nou, da's ook belachelijk ja
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:25:11 #121
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_77600060
quote:

[..]

Wat had die te miepen dan? Kun jij toch ook niks aan doen
Knoei
pi_77600116
quote:
Hi Mirjam,

I am SO SORRY about that. I think some days I am losing my mind. I will send the second disk immediately! Please accept my apology for the mistake!

Kathleen
lekker snelle reactie gelukkig
pi_77600234
quote:

[..]

brutale postbodes

mijn postbode is ook zo irritant, hij zegt altijd: "jullie altijd thuis jullie lekker leven" ik heb maar gezegd wij groot huisj wij veel geld wij niet werken

ik was die week ziek thuis en toevallig kwamen er nogal wat pakketjes, ik draai in een normale werkweek alleen al 60 uur ga ook verder de discussie niet aan dat me hele familie hard werkt
pi_77600285

Kijk, kleine hartjes Leuke tutorial om te doen.
Sorry voor de kutfoto, maar in het donker wordt het niet veel beter.
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:34:31 #125
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77600335
Dank jullie wel meiden!!
*gaat stampvoetend frietjes eten en heeft schijt aan de deze week zo goed begonnen lijnpoging*
pi_77600390
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:34 schreef Lindytje het volgende:
Dank jullie wel meiden!!
*gaat stampvoetend frietjes eten en heeft schijt aan de deze week zo goed begonnen lijnpoging*
hallee! met extra vee mayonaise!
geniet ervan
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:36:41 #127
101884 PeRi
Allons-y!
pi_77600403
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:25 schreef Loqi het volgende:

[..]

Wat had die te miepen dan? Kun jij toch ook niks aan doen
Ik weet het niet, hij mopperde tegen mn ma maar die heeft m toen gevraagd waarom hij altijd pakjes door de (verkeerde!) brievenbus duwt als ze getekend moeten worden, toen was ie snel weg.

Hij kan het vast ook al niet hebben dat er hier gewoon veel pakketjes worden bezorgd, ja gek hè met 3 mensen in een huis die 30, 20 en 40 uur werken/studeren .
Whatever I want.
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:37:21 #128
101884 PeRi
Allons-y!
pi_77600428
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:26 schreef Mirjam het volgende:

[..]

lekker snelle reactie gelukkig
Fijn!
Whatever I want.
pi_77600457
ze moeten niet zeuren en hun werk doen wij wonen met z'n 5en dus ook hier komen veel pakketjes en ik merk idd ook dat ie dat irri vind, i don't care
pi_77600477
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:34 schreef Lindytje het volgende:
Dank jullie wel meiden!!
goed zo...
geniet er van
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:40:03 #131
101884 PeRi
Allons-y!
pi_77600501
Ik denk dat Mir vast iets extra's krijgt van OCnailart .

Ik vind het zo leuk dat ze altijd iets persoonlijks tekent/schrijft op de invoice .
Whatever I want.
pi_77600657
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:40 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat Mir vast iets extra's krijgt van OCnailart .

Ik vind het zo leuk dat ze altijd iets persoonlijks tekent/schrijft op de invoice .
haha, dat had ik ook ja, ik vroeg kennelijk om iets dat illegaal is (gift op de verpakking zetten, mwhihi)

en ik ben gek op kadootjes
  woensdag 3 februari 2010 @ 18:49:12 #133
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77600799
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:36 schreef Mirjam het volgende:

[..]

hallee! met extra vee mayonaise!
geniet ervan
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:39 schreef progje het volgende:

[..]

goed zo...
geniet er van
Haha, gaat helemaal goed komen! Drankje(s) erbij, en lekker nergens meer aan denken.
pi_77600870
Ik heb tijdens een saaie werkgroep aan mijn losse lak lopen peuteren, en dan komt alles er meteen vanaf

Dus weer een excuus om er een nieuw lakje op te gooien

En sterkte aan de mensen die het nodig hebben
Aids.
pi_77601174
feuteuw spam

ik heb vandaag 3 nieuwe lakjes gekocht, gewoon omdat ik ze verdiende

kwam bij een etos (tegenover me dokter) en daar hadden ze heeeel veel miss sporty, wat een goede lakjes trouwens!! heb een knalgele dat wilde ik al zolang

gisteren:

(vind mat wel altijd me nagels zo bol maken maar IRL is het hot )

Heb ff snelle swatches gemaakt van me nieuwe lakjes

pi_77601295
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:32 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, kleine hartjes Leuke tutorial om te doen.
Sorry voor de kutfoto, maar in het donker wordt het niet veel beter.
Lief.

Wie had hier ook alweer P2 bij de Nederlandse Schlecker gevonden?
pi_77601340
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:58 schreef Kleintje19 het volgende:
feuteuw spam

ik heb vandaag 3 nieuwe lakjes gekocht, gewoon omdat ik ze verdiende

kwam bij een etos (tegenover me dokter) en daar hadden ze heeeel veel miss sporty, wat een goede lakjes trouwens!! heb een knalgele dat wilde ik al zolang

gisteren:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

(vind mat wel altijd me nagels zo bol maken maar IRL is het hot )

Heb ff snelle swatches gemaakt van me nieuwe lakjes
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een heerlijke buit
En ik wil ook matte topcoat, volgende maand
pi_77601521
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:03 schreef Joysa het volgende:

[..]

Wat een heerlijke buit
En ik wil ook matte topcoat, volgende maand
absoluut een musthave echt waar
pi_77601557
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:08 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

absoluut een musthave echt waar
En welk merk is dan de beste?

En ik wil ook nog een snel drogende top coat.. welke is nou echt de beste?
pi_77601923
quote:
hahaha geweldig, ik vermoed nav mijn bericht
welke lakjes heb jij besteld?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_77601989
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:58 schreef Kleintje19 het volgende:

[ afbeelding ]
deze vind ik mooi!
welk merk is het?
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_77602277
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:02 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Lief.

Ik
pi_77602360
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 @ 19:02 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Lief.

Whoei, dankje
pi_77602513
Lindy, heel veel sterkte en een giga knuffel voor jou
pi_77602842
gisteravond opgedaan:
Liberty Girl van H&M, I deze kleur paars en I H&M lakjes
Foto is eind van de middag gemaakt, dus check hoe goed mijn lak er nog op zit! Echt hoor, H&M lakjes zijn geweldig

zo op een foto is het altijd ineens erg goed zichtbaar dat je nagelriemen dringend extra verzorging nodig hebben whehe Vanavond dus even Lush nagelriemspul erop doen
  woensdag 3 februari 2010 @ 19:43:24 #146
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77603029
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:31 schreef MissJ het volgende:
Lindy, heel veel sterkte en een giga knuffel voor jou
Dankjewel
pi_77603300
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:39 schreef MissJ het volgende:
gisteravond opgedaan:
Liberty Girl van H&M, I deze kleur paars en I H&M lakjes
Foto is eind van de middag gemaakt, dus check hoe goed mijn lak er nog op zit! Echt hoor, H&M lakjes zijn geweldig

[ afbeelding ]

zo op een foto is het altijd ineens erg goed zichtbaar dat je nagelriemen dringend extra verzorging nodig hebben whehe Vanavond dus even Lush nagelriemspul erop doen
Moooooi kleurtje!
  woensdag 3 februari 2010 @ 19:49:59 #148
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_77603331
Mooie lakjes RenRen, Kleintje en MissJ!
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:36 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik weet het niet, hij mopperde tegen mn ma maar die heeft m toen gevraagd waarom hij altijd pakjes door de (verkeerde!) brievenbus duwt als ze getekend moeten worden, toen was ie snel weg.

Hij kan het vast ook al niet hebben dat er hier gewoon veel pakketjes worden bezorgd, ja gek hè met 3 mensen in een huis die 30, 20 en 40 uur werken/studeren .
Onze pakjesman is meestal heel aardig, hier is namelijk altijd wel iemand thuis, dus hij kan meestal pakjes voor de hele straat hier kwijt zodat hij niet 2 keer hoeft langs te komen
Knoei
pi_77603364
Lindy Sterkte.

Mooie lakjes allemaal
pi_77603428
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:26 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik
Welke Schlecker was dat? En was het een grote?
pi_77603518
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:20 schreef MissJ het volgende:

[..]

deze vind ik mooi!
welk merk is het?
zelf gemend hij is lavendel kleurig met holomini glitters

is het raar dat ik hier hyper van word...

http://cgi.ebay.de/60-Far(...)?hash=item20af45fc17

pi_77603587
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:54 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

helemaal niet raar, ik word ook hyper
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:01:18 #153
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_77603811
quote:

[..]

!
pi_77603822
Even een vraagje: worden de Show Your Feet lakjes van Essence nog in de winkel (kruitvat) verkocht? Of is dat een oude collectie?
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:01:54 #155
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_77603843
OMG van China Glaze:

woensdag 3 februari 2010 @ 20:02:39 #156
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77603873
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:01 schreef Ooi86 het volgende:
Even een vraagje: worden de Show Your Feet lakjes van Essence nog in de winkel (kruitvat) verkocht? Of is dat een oude collectie?
Worden nog verkocht!
pi_77603963
quote:

[..]

Wauw, ik word er ook hyper van ;o
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:06:11 #158
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_77604030
Hallo!

Ik ben nou een een paar dagen aan het mee lezen en ben bang dat ik moet bekennen lakjes verslaafd te zijn Ik heb ondertussen al heel veel kleuren en zie steeds mooiere....En wat een mooie creaties komen er hier langs zeg, echt super!!

Hopelijk doe ik hier nog meer ideeën op dan dat ik al heb gedaan!
pi_77604031
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:02 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Worden nog verkocht!
Okee! Zijn dat de filialen met de wat grotere Essence collecties? Mijn kruitvat heeft het namelijk niet, maar die hebben een wat kleiner aanbod van Essence.
pi_77604048
quote:

[..]

neeuh, zijn goedkoopste die ik tot nu toe heb gezien , maarrrrr, hij verstuurt niet naar nederland
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:08:49 #161
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77604147
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:06 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Okee! Zijn dat de filialen met de wat grotere Essence collecties? Mijn kruitvat heeft het namelijk niet, maar die hebben een wat kleiner aanbod van Essence.
Ik zou ze anders wel voor je kunnen halen. Hier hebben ze alle kleuren nog. Idd een groter filiaal. A;s je ze niet kunt vinden, mag je me altijd PMen, dan haal ik ze wel voor je en kan ze dan naar je opsturen!
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:09:14 #162
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77604171
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:06 schreef miss--moana het volgende:
Hallo!

Ik ben nou een een paar dagen aan het mee lezen en ben bang dat ik moet bekennen lakjes verslaafd te zijn Ik heb ondertussen al heel veel kleuren en zie steeds mooiere....En wat een mooie creaties komen er hier langs zeg, echt super!!

Hoi, welkom!
pi_77604212
quote:

[..]

Wow, een mengsel, erg goed gelukt hoor.

En nee das niet raar dat je daar hyper van wordt, dan is normaal voor ons nagellakverslaafden
Ik word er ook hyper van
pi_77604443
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:06 schreef miss--moana het volgende:
Hallo!

Welkom bij de club
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:15:30 #165
101884 PeRi
Allons-y!
pi_77604483
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:49 schreef Loqi het volgende:
Mooie lakjes RenRen, Kleintje en MissJ!
[..]

Onze pakjesman is meestal heel aardig, hier is namelijk altijd wel iemand thuis, dus hij kan meestal pakjes voor de hele straat hier kwijt zodat hij niet 2 keer hoeft langs te komen
Mijn postbode komt dus geen 2x, hij dropt het maar overal en nergens als je er niet bent.. Hebben we ook (vaker) over gebeld met TNT hoor, dus vandaar dat ie ons ook zo leuk vindt .
Whatever I want.
pi_77604652
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:01 schreef Diconnected het volgende:
OMG van China Glaze:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

pi_77604669
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 19:52 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Welke Schlecker was dat? En was het een grote?
Die Schlecker is nu weg sinds kort En woon nu in Arnhem maar of ze die daar hebben weet ik niet.
pi_77604803
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:08 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ik zou ze anders wel voor je kunnen halen. Hier hebben ze alle kleuren nog. Idd een groter filiaal. A;s je ze niet kunt vinden, mag je me altijd PMen, dan haal ik ze wel voor je en kan ze dan naar je opsturen!
Dat is super aardig van je! Ik ga dit weekend hier even in de buurt neuzen en als ik ze niet kan vinden, laat ik van me horen.
pi_77604949
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:22 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Dat is super aardig van je! Ik ga dit weekend hier even in de buurt neuzen en als ik ze niet kan vinden, laat ik van me horen.
Ik was afgelopen weekend in Antwerpen en daar bij de Kruidvat op de Meir hadden ze alle Show your Feet lakjes
Dus als dat voor jou in de buurt is... dan weet je waar je ze iig kan vinden.
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:31:26 #170
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77605235
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:22 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Oke, dat is goed!
Laat maar weten als je ze niet kan vinden, dan haal ik ze met plezier voor je op!
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:45:59 #171
101884 PeRi
Allons-y!
pi_77605896
Ik kan nog steeds niemand blij maken met een blauwe Go Snow lakje? Die ligt hier maar te liggen .
Whatever I want.
pi_77605943
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 @ 20:45 schreef PeRi het volgende:
Ik kan nog steeds niemand blij maken met een blauwe Go Snow lakje? Die ligt hier maar te liggen .
Waarom wil je die niet dan? Mij kan je er blij mee maken denk ik. Ik heb geen lichte lakjes meer.
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:50:34 #173
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_77606107
M'n nagels nu

28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_77606191
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:50 schreef Guess. het volgende:
M'n nagels nu

[ afbeelding ]
Suuuuuper leuk!!!!!
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:53:28 #175
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_77606246
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ik was afgelopen weekend in Antwerpen en daar bij de Kruidvat op de Meir hadden ze alle Show your Feet lakjes
Dus als dat voor jou in de buurt is... dan weet je waar je ze iig kan vinden.
Ik ga na de carnaval ook een weekendje naar Antwerpen! Heb je nog meer aanraders ?;)
Ik hou nogal van de goedkope lakjes, of heb je er merken die hier niet te krijgen zijn?

Vandaag in de H&M een mooi lakje gezien, een beetje lila van kleur, heeft iemand hier toevallig een swatch van? ik ben erg nieuwsgierig.. (ik liet ook nog een oogschaduwpotje vallen die helemaal uit elkaar spatte, en de hele grond was toen blauw) dus was maar snel weggelopen
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:55:01 #176
101884 PeRi
Allons-y!
pi_77606321
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:47 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Waarom wil je die niet dan? Mij kan je er blij mee maken denk ik. Ik heb geen lichte lakjes meer.
Ik heb 'm al . Maar ik had er wat ingeslagen voor mensen in het topic hier, en ik ben ze ook allemaal kwijtgeraakt, behalve dit blauwtje . Ik PM je even .
Whatever I want.
  woensdag 3 februari 2010 @ 20:55:54 #177
101884 PeRi
Allons-y!
pi_77606359
quote:
M'n nagels nu

[ afbeelding ]
Mooi .
Whatever I want.
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:09:31 #178
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77606978
Kleintje, ik ben ook benieuwd naar die blauwpaarse nagellak .
En word steeds meer verliefd op die van Rimmel :

EDIT: YAY heb hem gevonden !!!!!!!!

[ Bericht 13% gewijzigd door Nieners op 03-02-2010 21:18:59 ]
pi_77607132
quote:
M'n nagels nu

[ afbeelding ]
Wow! Hoe heb je dat gedaan?
pi_77607198
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 @ 20:55 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik heb 'm al . Maar ik had er wat ingeslagen voor mensen in het topic hier, en ik ben ze ook allemaal kwijtgeraakt, behalve dit blauwtje . Ik PM je even .
Dankjewel
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:18:10 #181
101884 PeRi
Allons-y!
pi_77607364
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 21:14 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Dankjewel
Ik heb je een PM teruggestuurd, kijk eens ff .
Whatever I want.
pi_77607439
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 @ 21:18 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik heb je een PM teruggestuurd, kijk eens ff .
Moet ik ook even op verzenden drukken.
pi_77607560
Echt lief PeRi. Maakt mijn dag wel beter. Heb zo'n smak gemaakt met de fiets vandaag, en dan ben ik de rest van de dag huilerig, maakt het wel echt goed
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:27:45 #184
101884 PeRi
Allons-y!
pi_77607759
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 21:22 schreef RenRen- het volgende:
Echt lief PeRi. Maakt mijn dag wel beter. Heb zo'n smak gemaakt met de fiets vandaag, en dan ben ik de rest van de dag huilerig, maakt het wel echt goed
Och geen punt joh, ben allang blij dat het lakje een goed huisje krijgt .

Och, heb je er zo'n last van? Het was ook echt uitermate eng vanochtend (in Rotterdam), heel gevaarlijk glad in de stad!
SPOILER
Whatever I want.
pi_77607845
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 @ 21:27 schreef PeRi het volgende:

[..]

Och geen punt joh, ben allang blij dat het lakje een goed huisje krijgt .

Och, heb je er zo'n last van? Het was ook echt uitermate eng vanochtend (in Rotterdam), heel gevaarlijk glad in de stad!
SPOILER
Ja pf, was echt heel erg, ben ik niet gewend. Het is hier normaal nooit glad op de wegen, dat hoor ik altijd alleen van anderen Jij niet uitgegleden dan? Beter.

Ik heb er best last van ja, echt in mn nek, en mn benen en zo. Komt wel goed, was vooral ook schrik enzo, die pijn kan ik wel mee leven.

Zulke mensen. Bah. Heb ik zó'n hekel aan. Alsof je denkt van. Hm, laat ik eens uitglijden en niet uitkijken
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:41:19 #186
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_77608369
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:01 schreef Diconnected het volgende:
OMG van China Glaze:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die heb ik ook net op zitten smeren! Wat issie geweldig he?! Ik dacht vorige week nog dat dit de miskoop was van mijn TD bestelling. Ik had Millenium moeten hebben om te stempelen. Maar ik vind het nu eigenlijk de mooiste van mijn bestelling! En dan schijnt de zon er nog niet eens op.
Ik moest vanmorgen met de auto naar de garage en heb toen even bij een nieuwe staan kwijlen. In de kleur van de blauwe gloed die ik steeds in mijn nagels zie. mooi
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:53:38 #187
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_77608876
Het is allemaal teveel om iedereen persoonlijk te reageren, maar mooie nagels weer dames!!

En voor Lindy een heul dikke knuffel .
pi_77608931
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 20:53 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Ik ga na de carnaval ook een weekendje naar Antwerpen! Heb je nog meer aanraders ?;)
Ik hou nogal van de goedkope lakjes, of heb je er merken die hier niet te krijgen zijn?

Vandaag in de H&M een mooi lakje gezien, een beetje lila van kleur, heeft iemand hier toevallig een swatch van? ik ben erg nieuwsgierig.. (ik liet ook nog een oogschaduwpotje vallen die helemaal uit elkaar spatte, en de hele grond was toen blauw) dus was maar snel weggelopen
voor het h&m lakje: check mijn post van 19:39 Ik denk dat je die bedoelt en hij is

lakjes in Antwerpen: sowieso de Kruidvat, ze hebben echt alles daar van oa Essence en Catrice. Ehm de Inno! Onwijs veel lakjes van allerlei merken. En Claire's en natuurlijk de H&M.
  woensdag 3 februari 2010 @ 21:57:44 #189
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77609068

Deze lijkt me leuk voor Valentijnsdag .
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:13:02 #190
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_77609833
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 21:12 schreef karoltje het volgende:

[..]

Wow! Hoe heb je dat gedaan?
Thanks,konad.
Ik heb ondekt dat ik die plates die helemaal dekken toch het leukst vind.

Ow ik vind die Rimmel -lak ook echt mooi hoor
pi_77609865
quote:
M'n nagels nu

[ afbeelding ]
Wauw! Supermooi gedaan hoor
pi_77609868
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:13 schreef Guess. het volgende:

[..]

Thanks,konad.

ik heb ook bijna enkel geheel dekkende plates gekocht, dat trekt me toch het meest
pi_77610119
Oh hai

Me no like Valentines Day

pi_77610141
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
lol, tof!
pi_77610353
Mooie nagels allemaal weer! En die Coraline stempel van MiMu is lief!
Ik had in de Schleker gekeken in Arnhem (Kronenburg) maar daar was niets te vinden.
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:23:48 #196
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77610375
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:13 schreef Guess. het volgende:

[..]

Thanks,konad.

Heb hem gekocht .
Toffe nagels trouwens, had er overheen gekeken. MiMu, haha geniaal.
pi_77610457
MiMu tof!! guess ook tof! en zag nog meer gaafs!

ik heb ook t liefst geheel dekkende plates

kom er net achter dat ik niet alleen mijn schraper kwijt ben... maar ook 2 plates met 1 van me favo prints ik ga t weekend alles overhoop gooien het MOET ergens liggen

ik heb btw ook CG OMG op
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:26:12 #198
101884 PeRi
Allons-y!
pi_77610501
Don't teal my heart away staat me niet . What was I thinking, er zit blauw in , .

Maar ik kan 'm kwijt aan mn vriendin .
Whatever I want.
pi_77610551
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:26 schreef PeRi het volgende:
Don't teal my heart away staat me niet . What was I thinking, er zit blauw in , .

to bad, want t is een geweldig lakje
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:27:26 #200
101884 PeRi
Allons-y!
pi_77610566
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi !!Coraline?
Whatever I want.
pi_77610580
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:26 schreef PeRi het volgende:

Jammer zeg, ik vind dat zo'n leuk kleurtje! Je kunt er wel iemand blij mee maken en dat is ook wel leuk. Heb je al swatches van de andere twee (je had er toch drie besteld?)
  woensdag 3 februari 2010 @ 22:29:20 #202
101884 PeRi
Allons-y!
pi_77610644
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:27 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

to bad, want t is een geweldig lakje
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:28 schreef Nune het volgende:

[..]

Jammer zeg, ik vind dat zo'n leuk kleurtje! Je kunt er wel iemand blij mee maken en dat is ook wel leuk. Heb je al swatches van de andere twee (je had er toch drie besteld?)
Ik vind het echt een prachtige kleur, maar het staat me echt niet . Mn vriendin staat het wel, koele kleuren staan haar goed. Ik had ook nog Cherry Tobasco en Iced Plum, die heb ik nog niet geprobeerd, komt van de week wel .
Whatever I want.
pi_77610808
ik heb eigenlijk geen enkel lakje dat me niet staat
SPOILER
ik kan met vrijwel alles over straat van gitzwart tot zilver en goud of geel en groen oid.
pi_77610959
Wat een superleuke creaties weer, MinderMutserig wauw!
Ik heb nu een lak op die spiegeltjes maakt van mijn nagels, probeer daar maar eens een fatsoenlijke foto van te maken pffff.
pi_77611024
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:27 schreef PeRi het volgende:

[..]

Mooi !!Coraline?
De Coraline is plate C05, de hartjes van de french van M56 en de groene lak is Zoya Tangy. Vijf freaking laagjes.
pi_77611060
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:36 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

De Coraline is plate C05, de hartjes van de french van M56 en de groene lak is Zoya Tangy. Vijf freaking laagjes.
Wel een lekker kleurtje hoor!

Ik ga lekker slapen, fijne avond nog mensen!
pi_77611320
Ik wil een nude kopen, heb een lichte huid, maar heb geen idee wat ik dan moet kiezen
En ik heb een wishlist, voor als ik weer geld heb:

Mad as a Hatter - OPI

Recycle - China Glaze

Sneldrogende topcoat ( OPI? )

Mooie nude (Hopelessly in love?)

Koala bear-y - OPI

Agent lavender - china glaze

Original - OPI DS

Ik wil nog een glitter. Met een kleurtje. Ik denk aan Absolutely Alice, maar weet het niet nog meer tips?

[ Bericht 17% gewijzigd door RenRen- op 03-02-2010 22:52:38 ]
pi_77611380
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 @ 22:35 schreef kieskleurig het volgende:
Wat een superleuke creaties weer, MinderMutserig wauw!
Ik heb nu een lak op die spiegeltjes maakt van mijn nagels, probeer daar maar eens een fatsoenlijke foto van te maken pffff.
[afbeelding]
Ziet er mooi uit Welke is dat dan?
pi_77611623
even een paar vragen, zie hier af en toe termen en afkortingen langskomen waarvan ik denk
Dus ladies die het weten:
- waar staat RBL voor?
- waar staat MUA voor?
- wat betekent swappen?

alvast bedankt
pi_77611668
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:48 schreef MissJ het volgende:
even een paar vragen, zie hier af en toe termen en afkortingen langskomen waarvan ik denk
- waar staat RBL voor?
- waar staat MUA voor?
- wat betekent swappen?

alvast bedankt

-rescue beauty lounge
-make up alley
-ruilen met iemand van MUA
pi_77611672
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 @ 22:48 schreef MissJ het volgende:
- waar staat RBL voor?
- waar staat MUA voor?
- wat betekent swappen?

alvast bedankt
Swappen is geloof ik het ruilen van een lak voor een lak Verder kan ik je niet helpen
pi_77611696
Toch nog maar snel een tvp.

voor Lindy

Leuke mani MiMu!!!!
De rest ben ik alweer vergeten

ohja, al mijn nagels zijn nu kort, ik kan niets lang houden op het werk, er vliegen steeds hele stukken af....ben nu maar weer Atlantis aan het smeren
pi_77611888
Dit is mirror magic van Maybelline 2stappen lak, 1 laag basecoat, 1 laag aluminium.
Hier is iets beter te zien dat het echt een spiegellak is, maar komt nog niet helemaal over.
  PR/Manusje van alles woensdag 3 februari 2010 @ 23:04:22 #214
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_77612374
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:42 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil een nude kopen, heb een lichte huid, maar heb geen idee wat ik dan moet kiezen
En ik heb een wishlist, voor als ik weer geld heb:

Mad as a Hatter - OPI

Recycle - China Glaze

Sneldrogende topcoat ( OPI? )

Mooie nude (Hopelessly in love?)

Koala bear-y - OPI

Agent lavender - china glaze

Original - OPI DS

Ik wil nog een glitter. Met een kleurtje. Ik denk aan Absolutely Alice, maar weet het niet nog meer tips?
mooie lakjes

dees is zo ruig
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_77612394
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

mooie lakjes

[ afbeelding ]

dees is zo ruig
had jij je nagels al gepost ja?
  PR/Manusje van alles woensdag 3 februari 2010 @ 23:07:14 #216
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_77612521
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:04 schreef Mirjam het volgende:

[..]

had jij je nagels al gepost ja?
zal morgen wel een foto posten van m'n ongelakte nagels. Dan zie je wat een ongekend potentieel mijn nagels hebben!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_77612555
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

zal morgen wel een foto posten van m'n ongelakte nagels. Dan zie je wat een ongekend potentieel mijn nagels hebben!
  woensdag 3 februari 2010 @ 23:45:19 #218
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77614121
Is dat swappen niet erg duur ivm verzendkosten enzo?
pi_77614802
Heb me ook op MUA aangemeld. Nu nog uitvogelen hoe alles werkt .
pi_77615266
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:45 schreef Nieners het volgende:
Is dat swappen niet erg duur ivm verzendkosten enzo?
Valt mee. Voor een lakje is het niet handig maar met meerdere lakjes kan het wel uit. Zeker als je swapt voor dingen die hier niet te krijgen zijn.
  donderdag 4 februari 2010 @ 01:19:00 #221
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77616281
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 00:18 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Valt mee. Voor een lakje is het niet handig maar met meerdere lakjes kan het wel uit. Zeker als je swapt voor dingen die hier niet te krijgen zijn.
Heb me aangemeld, hopelijk vlot het een beetje .
Ben al wel heel blij met m'n Rimmel dus die kan van m'n lijstje af .
pi_77616876
Echt meer dan een uur dit geprobeerd:

Resultaat, teveel nagellak verspild en alles zit onder. Maar wat er op mijn nagels kwam zag er echt niet uit.
Iemand die op deze manier wel al eens leuke resultaten heeft gehad?
pi_77617387
Wat een hel was dat. Aangezien ik niet tegen opgeven kan ben ik nog even doorgegaan. Uiteindelijk1 vinger waar ik mee kan leven. Morgen dus van de andere 9 iets proberen te maken.

Slaaplekker!
pi_77620513
Goedemorgen!

Mijn poging:

*niet eens schoongemaakt*

Ik kan er niet tegen als er op elke nagel iets anders zit, dus dit is niks voor mij
Maar ik vind die roze van Myraela wel goed gelukt!
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:30:11 #225
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_77621767
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 01:19 schreef Nieners het volgende:

[..]

Heb me aangemeld, hopelijk vlot het een beetje .
Ben al wel heel blij met m'n Rimmel dus die kan van m'n lijstje af .
Waar heb je die van Rimmel nu gevonden? Ik wil hem ook
Knoei
pi_77623446
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:36 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Las ik op je blog niet dat je zei "ik weiger meer dan vier laagjes te lakken, van welke lak dan ook"?
  donderdag 4 februari 2010 @ 11:45:22 #227
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_77623902
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:30 schreef Loqi het volgende:

[..]

Ik wil em ook zo graaaaaaaaaaag!! Heb je em in een winkel hier in NL gekocht? Dan ren ik er nu nog heen
pi_77624154
@ Guess volgens mij is het een Amerikaanse collectie dus die kun je hier niet vinden denk ik.

Omg mijn Merry Midnight is er al!!
  donderdag 4 februari 2010 @ 11:55:03 #229
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_77624216
argh ik heb geen goede lak flow
  donderdag 4 februari 2010 @ 11:55:20 #230
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77624228
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:30 schreef Loqi het volgende:

[..]

abeautifulsecret.com,
kende de webwinkel nog niet maar ze hebben er veel merken. Alleen niet zo'n groot aanbod per merk helaas . Hij was 7,25 incl.
  donderdag 4 februari 2010 @ 11:56:29 #231
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77624266
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:53 schreef Daph_ het volgende:
@ Guess volgens mij is het een Amerikaanse collectie dus die kun je hier niet vinden denk ik.

Omg mijn Merry Midnight is er al!!
Pics! Ook van Scrangie . Whehehe.
pi_77624384
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:56 schreef Nieners het volgende:

[..]

Pics! Ook van Scrangie . Whehehe.
Kan morgen pas écht gaan lakken, dus ben bang dat de swatches tot morgen moeten wachten.. Gisteren in de haast ook maar snel snel twee laagjes Princesses rule! opgedaan met SV, natuurlijk was mijn duim al naar de haaien voordat ik goed en wel in de auto zat
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:09:24 #233
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77624702
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:59 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Kan morgen pas écht gaan lakken, dus ben bang dat de swatches tot morgen moeten wachten.. Gisteren in de haast ook maar snel snel twee laagjes Princesses rule! opgedaan met SV, natuurlijk was mijn duim al naar de haaien voordat ik goed en wel in de auto zat
Vervelend is dat! Daarom moet ik vaak gewoon echt in een lakstemming zijn anders wordt het echt niks .
Gister heb ik een half flesje remover opgemaakt omdat ik er eigenlijk geen zin in had. Uiteindelijk is het Ruby Pumps geworden (straks even een foto maken). Kan niet wachten om je swatches te zien .
pi_77625213
Oeh je hebt Scrangie Daph!

Ik heb ook Ruby Pumps op .
Whatever I want.
pi_77625276
Leuk dat marble effect!

Vanaf vandaag ben ik geen poets meer!
Dus ik kan weer lekker alle lakjes dragen die ik wil!
pi_77626107
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:09 schreef Nieners het volgende:

[..]

Vervelend is dat! Daarom moet ik vaak gewoon echt in een lakstemming zijn anders wordt het echt niks .
Gister heb ik een half flesje remover opgemaakt omdat ik er eigenlijk geen zin in had. Uiteindelijk is het Ruby Pumps geworden (straks even een foto maken). Kan niet wachten om je swatches te zien .
Hihi is dat zo? Ik ben eigenlijk altijd wel in een lakstemming, zeker een half uur voordat ik weg moet/moet gaan slapen/ga douchen waardoor het of nét goed gaat of nét niet goed gaat (SV nog niet uitgehard ). Bweh.

@ Peri Jaaaa
pi_77626617
Mijn gelsetje is binnen!
Ik ga lekker gellen nu.
pi_77626700
Een aantal van jullie doen toch acryl recht op de nagel om het wat steviger te maken? Of gel? Moet ik vragen van mijn moeder
pi_77626741
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:05 schreef Nune het volgende:
Mijn gelsetje is binnen!
Ik ga lekker gellen nu.
have fun!
ik heb gister me nagels weer geupdate
pi_77626800
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:08 schreef RenRen- het volgende:
Een aantal van jullie doen toch acryl recht op de nagel om het wat steviger te maken? Of gel? Moet ik vragen van mijn moeder
Volgens mij gel. En Obli heeft acryl dacht ik.
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:09 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

have fun!
ik heb gister me nagels weer geupdate
Ik hoop dat het allemaal goed gaat. Foto's zullen nog wel volgen!
pi_77626866
quote:
ik heb nu nog gel met tips, maar me nagels eronder beginnen al behoorlijk te groeien en uiteindelijk zal ik daar dan ook een laagje gel op doen

Nune, niet raar opkijken als je voor het eerst 2 uur bezig bent hoor tis allemaal wennen in het begin
pi_77627473
ik heb acryl
maar laat het wel steeds doen in een salon, niet zelf
pi_77627505
Gel..hmm ja, weet niet of ik het nu moet liefhebben of haten.
Want..waarom breekt mijn gel nu ineens?

Smeer ik de laagjes er te dun op ofzo? What is tha dealio met die gel?
pi_77627557
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:12 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik heb nu nog gel met tips, maar me nagels eronder beginnen al behoorlijk te groeien en uiteindelijk zal ik daar dan ook een laagje gel op doen

Nune, niet raar opkijken als je voor het eerst 2 uur bezig bent hoor tis allemaal wennen in het begin
Ik was de eerste keer 4 uur bezig inclusief het plakken van al de scheuren in mn nagels, wat uiteindelijk niet heeft geholpen *6 nubbies*
pi_77627664
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:35 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
Gel..hmm ja, weet niet of ik het nu moet liefhebben of haten.
Want..waarom breekt mijn gel nu ineens?

[ afbeelding ]

Smeer ik de laagjes er te dun op ofzo? What is tha dealio met die gel?
je nagels goed ontvet? als ik dat vergeet heb ik het ook.. anders zou ik t niet weten..
pi_77627801
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:40 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

je nagels goed ontvet? als ik dat vergeet heb ik het ook.. anders zou ik t niet weten..
naar mijn idee wel, heb zelfs een scheur in de lengte richting van mijn nagel zitten op mijn wijsvinger.
Ik stootte gister ergens tegenaan met het puntje van mijn nagel en toen voelde ik *knak en breek*.
Wordt er een beetje moedeloos van
pi_77627970
Je moet je handen anders gaan gebruiken, zoetehoning drop.
Dat er een verstevigd laagje erover heen zit,wil niet zeggen dat je er alles mee kan doen.
Eleganter worden dus..
pi_77628011
quote:
Ja, hoezo vraagt ze dat?
pi_77628035
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 22:53 schreef kieskleurig het volgende:
Dit is mirror magic van Maybelline 2stappen lak, 1 laag basecoat, 1 laag aluminium.
Hier is iets beter te zien dat het echt een spiegellak is, maar komt nog niet helemaal over.
[ afbeelding ]
Heel mooi!
te koop in Nederland?
pi_77628045
4 Op een rij...
pi_77628061
quote:
Au naturel
pi_77628305
Oei, ik moet niet te vaak 's nachts wakker liggen... resulteert in een bestelling bij TD (lag om half drie wakker, half vier mijn nest maar verlaten en om vier uur een bestelling geplaatst bij TD, ja sorry hoor, moeten ze Color Club maar niet zo goedkoop maken!)
Hoe lakt CC trouwens? Ben tot nu toe erg tevreden met Opi en CG (behalve CG Good Witch, wat een kak-lak)
Iemand trouwens nog opzoek naar een paar kleuren van Gosh? Ze staan hier maar werkloos te zijn.

In de aanbieding:
Lambada- Gosh
Ocean-Gosh
Magic star- Gosh

Vandaag mijn nageltjes gelakt met He's going in circles-CG
Ik zal even uitvogelen hoe ik hier foto's moet plaatsen.
pi_77628342
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:48 schreef Oblivion het volgende:
Dat er een verstevigd laagje erover heen zit,wil niet zeggen dat je er alles mee kan doen.
Eleganter worden dus..
oh niet?

dus geen pakketjes meer open maken, mensen bedreigen met m'n scherpe nagels en andermans korstjes eraf krabben?
SPOILER
pi_77628378
quote:
ik heb acryl
pi_77628389
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:58 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

oh niet?

dus geen pakketjes meer open maken, mensen bedreigen met m'n scherpe nagels en andermans korstjes eraf krabben?
SPOILER
SPOILER
pi_77628399
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:48 schreef Oblivion het volgende:
Eleganter worden dus..
Ik ben dus eigenlijk gewoon te lomp haha.

Maar hoe voorkom ik dit soort scheuren?

Begint al in/naast (hoe je dat ook maar zegt) mn nagelbed
pi_77628417
Is er iemand die binnenkort nog naar Duitsland gaat voor P2?

Als je het niet erg vind om wat voor iemand (=mij !) mee te nemen, laat het me even weten
pi_77628466
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:58 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

oh niet?

SPOILER
He gatverdamme Wat ben ik blij dat ik al gegeten heb..

Vroegaaaaah pulkte ik alle pakketjes open met mijn nagels, tegenwoordig pak ik bij het simpelste (denk aan één plakbandje) al een schaar.. I don't want stompies no more!!
pi_77628493
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:00 schreef Daph_ het volgende:

Als je het niet erg vind om wat voor iemand (=mij !) mee te nemen, laat het me even weten
zelfde hier ik wil nog oa die ene je weet wel euh *google*
gorgeous

ik zat net te denken... ik kan nartuurlijk ook zelf eens een keer daarheen ben er nog nooit geweest
pi_77628533
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:00 schreef Daph_ het volgende:

Ik ga over een week of twee naar Duitsland voor sneeuwvakantie maar weet niet of er in dat kleine gehucht ook nagellak te koop is. En hoe het zit met de omringende dorpjes...en of ik uberhaupt verder kom dan een paar kilometer van ons hutje.
Maar mocht ik P2 tegenkomen dan wil ik best wel wat voor je meenemen. Moet zelf ook nog even een lijstje opstellen
pi_77628778
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:30 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Las ik op je blog niet dat je zei "ik weiger meer dan vier laagjes te lakken, van welke lak dan ook"?
Ja.
Dit is dus ook de laatste keer dat ik deze op zichzelf draag. Ik denk wel dat ze erg mooi kan zijn over een andere lak dus dat ga ik nog eens proberen.
pi_77628837
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:11 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ja.
Dit is dus ook de laatste keer dat ik deze op zichzelf draag. Ik denk wel dat ze erg mooi kan zijn over een andere lak dus dat ga ik nog eens proberen.
Ik vind het wel een gaaf kleurtje
pi_77629104
Teveel geklets en te weinig foto's hier!

pi_77629118
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:19 schreef MinderMutsig het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
oehh, mooi!
ik heb al die lakjes gekocht maar heb de blauwe laten staan, en nu heb ik spijt
pi_77629143
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zag hem net op je blog, i like very much!

ik ben inspiratieloos... ik heb wel een idee maar dan moet ik wel me plate vinden

*gaat nu alles overhoop gooien voor schraper en plate*
pi_77629173
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
prachtig
pi_77629229
OOOH ik ben verliefd

Wat een heerlijk hysterische glitternagellak. Enig. Liep er van de week tegenaan en ik móest 'm hebben!

Een beetje onscherp maar wel de duidelijkste weergave van de kleur:

En deze maar even in de badkamer gemaakt met veel licht. De kleur neigt in het echt nog iets meer naar turquoise.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mss op 04-02-2010 14:33:42 ]
Aids.
pi_77629254
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:23 schreef Mss het volgende:
OOOH ik ben verliefd

Wat een heerlijk hysterische glitternagellak. Enig. Liep er van de week tegenaan en ik móest 'm hebben!

[ afbeelding ]

En deze maar even in de badkamer gemaakt met veel licht. De kleur neigt in het echt nog iets meer naar turquoise.
[ afbeelding ]
ik zie een stom 'earn cahs' plaatje
pi_77629322
OOH en voor de Duitsland-mensen. Mijn ouders wonen vlak aan de grens, dus ik wil nog wel eens in Duitsland te vinden zijn. Dus als jullie me willen vertellen om welke winkel en welke lak het gaat, wil ik er wel gaan kijken als ik er weer eens ben!
Aids.
pi_77629362
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:24 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik zie een stom 'earn cahs' plaatje
Een wát?
Aids.
pi_77629388
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:27 schreef Mss het volgende:

[..]

Een wát?
'upload and earn cash'
gewoon een spamplaatje van xs.to...
pi_77629468
Maar je ziet geen foto?
Aids.
pi_77629497
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:30 schreef Mss het volgende:
Maar je ziet geen foto?
nee, niks, enkel een stom plaatje van xs.to
pi_77629615
ik ook
pi_77629638
Even via tinypic gedaan. Lukt het nu?
Aids.
pi_77629667
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:30 schreef Mss het volgende:
Maar je ziet geen foto?
Nope.

@Mss: Bij de DM Drogeriemarkt moet je zijn.

Die water marbles hierboven zijn trouwens goed gelukt! Bij mij zakt alle lak in bolletjes naar beneden.
pi_77629718
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:34 schreef Mss het volgende:
Even via tinypic gedaan. Lukt het nu?
Ja
Bling!
pi_77629721
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:00 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:

[..]

Ik ben dus eigenlijk gewoon te lomp haha.

Maar hoe voorkom ik dit soort scheuren?

[ afbeelding ]

Begint al in/naast (hoe je dat ook maar zegt) mn nagelbed
Zit daar nu gel op?

Ik kan het niet milder zeggen, maar je gebruikt de toppen van je vingers, en dan duwt het de nagel naar binnen en dan ja...scheur..
Of je gebruikt je nagels voor hele andere dingen, om open te maken, in te scheuren.

Maar zoals ik het nu zie en er zit een laagje overheen, is het laagje echt veel te dun.
Moet wel een beetje body hebben.
pi_77629723
ik zie wel foto's en ik vind hem tof

ik heb al 53 lakjes
pi_77629754
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:34 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nope.

@Mss: Bij de DM Drogeriemarkt moet je zijn.

Die water marbles hierboven zijn trouwens goed gelukt! Bij mij zakt alle lak in bolletjes naar beneden.
Dat de lak naar beneden zakt in bolletjes had ik ook toen ik boos werd en als een gek met mn prikker door het water ging roeren.. (na de 4 nagels van de foto dus )
pi_77629779
Woah glitter!!
pi_77629795
Ik zie de foto's wel. Welke lak is het Mss?
pi_77629812
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:38 schreef tliciouz het volgende:
als het goed is etos.. ik heb de paarse daarvan
pi_77629935
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Prachtig weer!
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:23 schreef Mss het volgende:
OOOH ik ben verliefd

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hmmm, lekker hoor!
Cool die glitters, het blijft iets fascinerends!
pi_77630054
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:36 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Zit daar nu gel op?

Ik kan het niet milder zeggen, maar je gebruikt de toppen van je vingers, en dan duwt het de nagel naar binnen en dan ja...scheur..
Of je gebruikt je nagels voor hele andere dingen, om open te maken, in te scheuren.

Maar zoals ik het nu zie en er zit een laagje overheen, is het laagje echt veel te dun.
Moet wel een beetje body hebben.
Ja dat is ook een beetje het probleem want mijn nagels zijn eigenlijk keihard, alleen dat breekpunt..daar is het zacht en daar gaat het ook vaak mis, als ik dan ergens tegenaan stoot dan buigen ze daar altijd om en scheuren dan in. Vandaar ook de gel maar die wilde ik er niet te dik op zetten want dan lijkt het zo neppig en dat wilde ik weer niet.
Heb ze er nu allemaal maar afgehaald en zal de gel er dan wel wat dikker op zetten. Kijken of dat wat beter wordt (als ze weer langer worden).
pi_77630121
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:38 schreef tliciouz het volgende:
Gewoon een van de Etos jas. Een naamloze. Maar ik vind het echt geweldig!
Aids.
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:49:51 #287
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_77630262
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

note to self: SYF kopen als ik in de grote KV ben!
pi_77630697
etos glitters
(ik werk tegenover een etos, is niet goed )

Vandaag:
(moet nog bijwerken)

Paarse lak met glitters in veel kleuren, lak is in het potje veel mooier, en ik denk dat ik er zo weer wat anders op ga doen
pi_77630738
paars?? ik zie felroze?
pi_77630763
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:03 schreef zoeperzazke het volgende:
paars?? ik zie felroze?
iphone foto kwaliteit..
pi_77630768
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:49 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ja, hoezo vraagt ze dat?
Omdat ze eigenlijk zat te denken aan nepnagels, maar om het zelf helemaal te doen is zo'n gedoe, met eerst plakken, afknippen, vijlen, blabla, ze heeft het een tijd gedaan. En toen zei ik dat er mensen waren die het anders deden, dus ik wou even weten hoe dat dus zit
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 13:12 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

Ze heeft het al een tijd gedaan, maar het was zo'n gedoe met tips en alles
pi_77630878
Die etos glitter is echt tof. Ik ga zo de roze weer eens op doen.
Alleen het eraf halen is een hel. Ik waarschuw maar.
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:22:13 #293
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77631402
Mooi MiMu en Mss die glitters zijn erg tof. Ik heb ze in het roze en paars, moet er weer eens wat mee doen.

Nou, iemand wil Grape Going swappen voor TTYL dus dat wordt hem. Via wat verzenden jullie je lakjes meestal?

Edit - moet ik nu mijn verzendkosten betalen of die van haar? Kan het niet vinden in de FAQ of instructions .

[ Bericht 32% gewijzigd door Nieners op 04-02-2010 15:29:07 ]
pi_77631831
pi_77632348
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:22 schreef Nieners het volgende:
Mooi MiMu en Mss die glitters zijn erg tof. Ik heb ze in het roze en paars, moet er weer eens wat mee doen.

Nou, iemand wil Grape Going swappen voor TTYL dus dat wordt hem. Via wat verzenden jullie je lakjes meestal?

Edit - moet ik nu mijn verzendkosten betalen of die van haar? Kan het niet vinden in de FAQ of instructions .
Gewoon met de post versturen en jij betaalt verzenden naar haar en zij naar jou.
pi_77632382
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:22 schreef Nieners het volgende:

Maar als ik jou was zou ik proberen die swap uit te breiden. Voor een lakje is het de moeite niet.
Waar komt ze vandaan? Misschien hebben ze daar nog leuke lokale merken die je hier niet kunt krijgen en jij kan in ruil bijvoorbeeld Essence of P2 aanbieden. Zijn er heel veel heel gek op.

Het is ook min of meer gebruikelijk om naast de lakjes nog iets leuks extra's mee te sturen. Snoep, chocolade, leuk Delfts blauw klompje voor aan de sleutelbos etc. Gewoon iets kleins en grappigs.

En hoe groter de swap hoe meer je meestuurt natuurlijk.
pi_77633721
Mijn paypalgeld staat nog steeds niet op mijn account
Maar het is wel van de bankrekening af. Inc het geld naar TD!!!

Dus ik heb wel "apart"betaald en ik heb nu geld op PP staan waar ik niks aan heb Stom he?
Ik heb dus blijkbaar wel met een e-check betaald, en dat geld is pas de 8e bij TD en dán moet ik nog een dag of tien wachten op mijn lakjes. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
pi_77633762
De gel zit erop!
Best goed gelukt, al zeg ik het zelf haha.
pi_77633859
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:26 schreef Nune het volgende:
De gel zit erop!
Fotooooo's
pi_77633860
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:26 schreef Nune het volgende:
De gel zit erop!
Foto`s
pi_77633927
ik doe het wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')