sterktequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
En ik zie het waarschijnlijk nu ook allemaal wel heel zwart-wit, en er zal zeker enige nuance in zitten, maar voor nu is het even gewoon
Je mag best wel even iets flink kut vinden hoor, en alles eruit gooien. Word je niet slechter van, en misschien lucht het wel op. Het is ook te klote voor woorden dat je zulk nieuws krijgt, dus nogmaals, sterkte!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
En ik zie het waarschijnlijk nu ook allemaal wel heel zwart-wit, en er zal zeker enige nuance in zitten, maar voor nu is het even gewoon
Welke?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:00 schreef Mirjam het volgende:
boh, er mist een plate
heb gemaild,ik hoop dat ze snel reageert
ik zag hier vanmiddag in de etos ook vierkante potjes staan... ik zal van de week ffies kieken..quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:00 schreef Daph_ het volgende:
Jeej Mirjam!
Over de Rimmel lak: ben bang dat dat een Amerikaanse collectie is, dus eBay of swappen!
Lindytje wat naar!! *geeft dikke knuf* mocht je je ei kwijt willen ofzo, dan kun je me PM'en!
Nee hoor maakt niets uit. Als ik em vind in Londen laat ik het weten!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:18 schreef Nieners het volgende:
[..]
Is het goed als ik bedankt dit keer? Dan mag Kleintje hem wel hebben.
Ik vind Dream Catcher toch een stuk mooier, weet niet of je daar ook nog extra van wil meenemen maar dan houd ik me sowieso aanbevolen. Als je deze niet kwijtraakt neem ik hem ook wel, anders is het lullig!
Iemand deze (Violet Metal) in de winkels gezien?
[ afbeelding ]
Fieuw! Ik ga je nú pm-enquote:
Super, je bent een schat!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee hoor maakt niets uit. Als ik em vind in Londen laat ik het weten!![]()
[..]
Fieuw! Ik ga je nú pm-en
ik hoop het wel, ik heb er namelijk gewoon voor betaaldquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:12 schreef PeRi het volgende:
Oeh Mirjam, hopelijk kan ze ze nog wat nazenden.
bij boozyshop?quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:12 schreef PeRi het volgende:
Lindytje
Oeh Mirjam, hopelijk kan ze ze nog wat nazenden.
Hier ook de Diamond Cosmetics binnen, verzendkosten 2,40 betaald, zij plakt er 2x 88 cent op= boze postbode tegen mn moeder
.
slordigquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:17 schreef PeRi het volgende:
Bij Boozyshop. Had wel al vaker hier gezien hier dat het mis gaat met de frankering.
Nouja de postbode moest gewoon zn mond houden eigenlijk want er zat al een grote sticker op met dat de frankering incorrect is en doordat de adresgegevens van boozy er groot op staan, sturen ze over een paar weken toch een 'boete' kaartje naar hen, niet naar mij dus ik heb er verder weinig last van - behalve als je dus een brutale vlegel als postbode hebtquote:
nou, da's ook belachelijk jaquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nouja de postbode moest gewoon zn mond houden eigenlijk want er zat al een grote sticker op met dat de frankering incorrect is en doordat de adresgegevens van boozy er groot op staan, sturen ze over een paar weken toch een 'boete' kaartje naar hen, niet naar mij dus ik heb er verder weinig last van - behalve als je dus een brutale vlegel als postbode hebt.
Wat had die te miepen dan? Kun jij toch ook niks aan doenquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nouja de postbode moest gewoon zn mond houden eigenlijk want er zat al een grote sticker op met dat de frankering incorrect is en doordat de adresgegevens van boozy er groot op staan, sturen ze over een paar weken toch een 'boete' kaartje naar hen, niet naar mij dus ik heb er verder weinig last van - behalve als je dus een brutale vlegel als postbode hebt.
lekker snelle reactie gelukkigquote:Hi Mirjam,
I am SO SORRY about that. I think some days I am losing my mind. I will send the second disk immediately! Please accept my apology for the mistake!
Kathleen
brutale postbodesquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
hallee! met extra vee mayonaise!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:34 schreef Lindytje het volgende:
Dank jullie wel meiden!!![]()
*gaat stampvoetend frietjes eten en heeft schijt aan de deze week zo goed begonnen lijnpoging*
Ik weet het niet, hij mopperde tegen mn ma maar die heeft m toen gevraagd waarom hij altijd pakjes door de (verkeerde!) brievenbus duwt als ze getekend moeten worden, toen was ie snel weg.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
Wat had die te miepen dan? Kun jij toch ook niks aan doen
goed zo...quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:34 schreef Lindytje het volgende:
Dank jullie wel meiden!!![]()
*gaat stampvoetend frietjes eten en heeft schijt aan de deze week zo goed begonnen lijnpoging*
haha, dat had ik ook ja, ik vroeg kennelijk om iets dat illegaal isquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:40 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat Mir vast iets extra's krijgt van OCnailart.
Ik vind het zo leuk dat ze altijd iets persoonlijks tekent/schrijft op de invoice.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hallee! met extra vee mayonaise!
geniet ervan
Haha, gaat helemaal goed komen! Drankje(s) erbij, en lekker nergens meer aan denken.quote:
Lief.quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:32 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, kleine hartjesLeuke tutorial om te doen.
Sorry voor de kutfoto, maar in het donker wordt het niet veel beter.
Wat een heerlijke buitquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:58 schreef Kleintje19 het volgende:
feuteuw spam![]()
ik heb vandaag 3 nieuwe lakjes gekocht, gewoon omdat ik ze verdiende![]()
kwam bij een etos (tegenover me dokter) en daar hadden ze heeeel veel miss sporty, wat een goede lakjes trouwens!! heb een knalgeledat wilde ik al zolang
![]()
gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(vind mat wel altijd me nagels zo bol makenmaar IRL is het hot
)
Heb ff snelle swatches gemaakt van me nieuwe lakjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
absoluut een musthave echt waarquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat een heerlijke buit![]()
En ik wil ook matte topcoat, volgende maand
En welk merk is dan de beste?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
absoluut een musthave echt waar
hahaha geweldig, ik vermoed nav mijn berichtquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:24 schreef Nune het volgende:
Oja, ik had gister nog stiekem een bestelling geplaatst op TD toen ik las dat Suzi Suede er weer was.
deze vind ik mooi!quote:
Ikquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lief.![]()
Wie had hier ook alweer P2 bij de Nederlandse Schlecker gevonden?
Whoei, dankjequote:Op woensdag 3 februari 2010 @ 19:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lief.![]()
Wie had hier ook alweer P2 bij de Nederlandse Schlecker gevonden?
Dankjewelquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:31 schreef MissJ het volgende:
Lindy, heel veel sterkte en een giga knuffel voor jou
Moooooi kleurtje!quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:39 schreef MissJ het volgende:
gisteravond opgedaan:
Liberty Girl van H&M, Ideze kleur paars en I
H&M lakjes
![]()
Foto is eind van de middag gemaakt, dus check hoe goed mijn lak er nog op zit! Echt hoor, H&M lakjes zijn geweldig![]()
[ afbeelding ]
zo op een foto is het altijd ineens erg goed zichtbaar dat je nagelriemen dringend extra verzorging nodig hebben whehe![]()
Vanavond dus even Lush nagelriemspul erop doen
Onze pakjesman is meestal heel aardig, hier is namelijk altijd wel iemand thuis, dus hij kan meestal pakjes voor de hele straat hier kwijt zodat hij niet 2 keer hoeft langs te komenquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hij mopperde tegen mn ma maar die heeft m toen gevraagd waarom hij altijd pakjes door de (verkeerde!) brievenbus duwt als ze getekend moeten worden, toen was ie snel weg.
Hij kan het vast ook al niet hebben dat er hier gewoon veel pakketjes worden bezorgd, ja gek hè met 3 mensen in een huis die 30, 20 en 40 uur werken/studeren.
Welke Schlecker was dat? En was het een grote?quote:
zelf gemendquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
deze vind ik mooi!
welk merk is het?
helemaal niet raar, ik word ook hyperquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zelf gemendhij is lavendel kleurig met holomini glitters
![]()
is het raar dat ik hier hyper van word...
http://cgi.ebay.de/60-Far(...)?hash=item20af45fc17
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Worden nog verkocht!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:01 schreef Ooi86 het volgende:
Even een vraagje: worden de Show Your Feet lakjes van Essence nog in de winkel (kruitvat) verkocht? Of is dat een oude collectie?
Wauw, ik word er ook hyper van ;oquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Okee! Zijn dat de filialen met de wat grotere Essence collecties? Mijn kruitvat heeft het namelijk niet, maar die hebben een wat kleiner aanbod van Essence.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zou ze anders wel voor je kunnen halen. Hier hebben ze alle kleuren nog. Idd een groter filiaal. A;s je ze niet kunt vinden, mag je me altijd PMen, dan haal ik ze wel voor je en kan ze dan naar je opsturen!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:06 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Okee! Zijn dat de filialen met de wat grotere Essence collecties? Mijn kruitvat heeft het namelijk niet, maar die hebben een wat kleiner aanbod van Essence.
Hoi, welkom!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:06 schreef miss--moana het volgende:
Hallo!
Ik ben nou een een paar dagen aan het mee lezen en ben bang dat ik moet bekennen lakjes verslaafd te zijnIk heb ondertussen al heel veel kleuren en zie steeds mooiere....En wat een mooie creaties komen er hier langs zeg, echt super!!
Hopelijk doe ik hier nog meer ideeën op dan dat ik al heb gedaan!
Wow, een mengsel, erg goed gelukt hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:06 schreef miss--moana het volgende:
Hallo!
Ik ben nou een een paar dagen aan het mee lezen en ben bang dat ik moet bekennen lakjes verslaafd te zijnIk heb ondertussen al heel veel kleuren en zie steeds mooiere....En wat een mooie creaties komen er hier langs zeg, echt super!!
Hopelijk doe ik hier nog meer ideeën op dan dat ik al heb gedaan!
Mijn postbode komt dus geen 2x, hij dropt het maar overal en nergens als je er niet bent.. Hebben we ook (vaker) over gebeld met TNT hoor, dus vandaar dat ie ons ook zo leuk vindtquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:49 schreef Loqi het volgende:
Mooie lakjes RenRen, Kleintje en MissJ!
[..]
Onze pakjesman is meestal heel aardig, hier is namelijk altijd wel iemand thuis, dus hij kan meestal pakjes voor de hele straat hier kwijt zodat hij niet 2 keer hoeft langs te komen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:01 schreef Diconnected het volgende:
OMG van China Glaze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Schlecker is nu weg sinds kortquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Welke Schlecker was dat? En was het een grote?
Dat is super aardig van je! Ik ga dit weekend hier even in de buurt neuzen en als ik ze niet kan vinden, laat ik van me horen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou ze anders wel voor je kunnen halen. Hier hebben ze alle kleuren nog. Idd een groter filiaal. A;s je ze niet kunt vinden, mag je me altijd PMen, dan haal ik ze wel voor je en kan ze dan naar je opsturen!
Ik was afgelopen weekend in Antwerpen en daar bij de Kruidvat op de Meir hadden ze alle Show your Feet lakjesquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:22 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat is super aardig van je! Ik ga dit weekend hier even in de buurt neuzen en als ik ze niet kan vinden, laat ik van me horen.
Oke, dat is goed!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:22 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat is super aardig van je! Ik ga dit weekend hier even in de buurt neuzen en als ik ze niet kan vinden, laat ik van me horen.
Waarom wil je die niet dan? Mij kan je er blij mee maken denk ik. Ik heb geen lichte lakjes meer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 @ 20:45 schreef PeRi het volgende:
Ik kan nog steeds niemand blij maken met een blauwe Go Snow lakje? Die ligt hier maar te liggen.
Ik ga na de carnaval ook een weekendje naar Antwerpen! Heb je nog meer aanraders ?;)quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik was afgelopen weekend in Antwerpen en daar bij de Kruidvat op de Meir hadden ze alle Show your Feet lakjes![]()
Dus als dat voor jou in de buurt is... dan weet je waar je ze iig kan vinden.
Ik heb 'm alquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom wil je die niet dan? Mij kan je er blij mee maken denk ik. Ik heb geen lichte lakjes meer.
Dankjewelquote:Op woensdag 3 februari 2010 @ 20:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb 'm al. Maar ik had er wat ingeslagen voor mensen in het topic hier, en ik ben ze ook allemaal kwijtgeraakt, behalve dit blauwtje
. Ik PM je even
.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 @ 21:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb je een PM teruggestuurd, kijk eens ff.
Och geen punt joh, ben allang blij dat het lakje een goed huisje krijgtquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:22 schreef RenRen- het volgende:
Echt lief PeRi. Maakt mijn dag wel beter. Heb zo'n smak gemaakt met de fiets vandaag, en dan ben ik de rest van de dag huilerig, maakt het wel echt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 @ 21:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Och geen punt joh, ben allang blij dat het lakje een goed huisje krijgt.
Och, heb je er zo'n last van? Het was ook echt uitermate eng vanochtend (in Rotterdam), heel gevaarlijk glad in de stad!Ja pf, was echt heel erg, ben ik niet gewend. Het is hier normaal nooit glad op de wegen, dat hoor ik altijd alleen van anderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij niet uitgegleden dan? Beter.
Ik heb er best last van ja, echt in mn nek, en mn benen en zo. Komt wel goed, was vooral ook schrik enzo, die pijn kan ik wel mee leven.Zulke mensen. Bah. Heb ik zó'n hekel aan. Alsof je denkt van. Hm, laat ik eens uitglijden en niet uitkijken
![]()
Die heb ik ook net op zitten smeren! Wat issie geweldig he?! Ik dacht vorige week nog dat dit de miskoop was van mijn TD bestelling. Ik had Millenium moeten hebben om te stempelen. Maar ik vind het nu eigenlijk de mooiste van mijn bestelling! En dan schijnt de zon er nog niet eens op.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:01 schreef Diconnected het volgende:
OMG van China Glaze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor het h&m lakje: check mijn post van 19:39quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:53 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik ga na de carnaval ook een weekendje naar Antwerpen! Heb je nog meer aanraders ?;)
Ik hou nogal van de goedkope lakjes, of heb je er merken die hier niet te krijgen zijn?
Vandaag in de H&M een mooi lakje gezien, een beetje lila van kleur, heeft iemand hier toevallig een swatch van? ik ben erg nieuwsgierig.. (ik liet ook nog een oogschaduwpotje vallen die helemaal uit elkaar spatte, en de hele grond was toen blauw) dus was maar snel weggelopen![]()
![]()
Thanks,konad.quote:
ik heb ook bijna enkel geheel dekkende plates gekocht, dat trekt me toch het meestquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:13 schreef Guess. het volgende:
[..]
Thanks,konad.
Ik heb ondekt dat ik die plates die helemaal dekken toch het leukst vind.
Ow ik vind die Rimmel -lak ook echt mooi hoor
lol, tof!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai
[ afbeelding ]
Me no like Valentines Day
[ afbeelding ]
Heb hem gekochtquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:13 schreef Guess. het volgende:
[..]
Thanks,konad.
Ik heb ondekt dat ik die plates die helemaal dekken toch het leukst vind.
Ow ik vind die Rimmel -lak ook echt mooi hoor
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:26 schreef PeRi het volgende:
Don't teal my heart away staat me niet. What was I thinking, er zit blauw in
,
.
Maar ik kan 'm kwijt aan mn vriendin.
Mooiquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai
[ afbeelding ]
Me no like Valentines Day
[ afbeelding ]
Forum Opties | |