Worden nog verkocht!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:01 schreef Ooi86 het volgende:
Even een vraagje: worden de Show Your Feet lakjes van Essence nog in de winkel (kruitvat) verkocht? Of is dat een oude collectie?
Wauw, ik word er ook hyper van ;oquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zelf gemendhij is lavendel kleurig met holomini glitters
![]()
is het raar dat ik hier hyper van word...
http://cgi.ebay.de/60-Far(...)?hash=item20af45fc17
![]()
![]()
![]()
Okee! Zijn dat de filialen met de wat grotere Essence collecties? Mijn kruitvat heeft het namelijk niet, maar die hebben een wat kleiner aanbod van Essence.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zou ze anders wel voor je kunnen halen. Hier hebben ze alle kleuren nog. Idd een groter filiaal. A;s je ze niet kunt vinden, mag je me altijd PMen, dan haal ik ze wel voor je en kan ze dan naar je opsturen!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:06 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Okee! Zijn dat de filialen met de wat grotere Essence collecties? Mijn kruitvat heeft het namelijk niet, maar die hebben een wat kleiner aanbod van Essence.
Hoi, welkom!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:06 schreef miss--moana het volgende:
Hallo!
Ik ben nou een een paar dagen aan het mee lezen en ben bang dat ik moet bekennen lakjes verslaafd te zijnIk heb ondertussen al heel veel kleuren en zie steeds mooiere....En wat een mooie creaties komen er hier langs zeg, echt super!!
Hopelijk doe ik hier nog meer ideeën op dan dat ik al heb gedaan!
Wow, een mengsel, erg goed gelukt hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zelf gemendhij is lavendel kleurig met holomini glitters
![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:06 schreef miss--moana het volgende:
Hallo!
Ik ben nou een een paar dagen aan het mee lezen en ben bang dat ik moet bekennen lakjes verslaafd te zijnIk heb ondertussen al heel veel kleuren en zie steeds mooiere....En wat een mooie creaties komen er hier langs zeg, echt super!!
Hopelijk doe ik hier nog meer ideeën op dan dat ik al heb gedaan!
Mijn postbode komt dus geen 2x, hij dropt het maar overal en nergens als je er niet bent.. Hebben we ook (vaker) over gebeld met TNT hoor, dus vandaar dat ie ons ook zo leuk vindtquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:49 schreef Loqi het volgende:
Mooie lakjes RenRen, Kleintje en MissJ!
[..]
Onze pakjesman is meestal heel aardig, hier is namelijk altijd wel iemand thuis, dus hij kan meestal pakjes voor de hele straat hier kwijt zodat hij niet 2 keer hoeft langs te komen
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:01 schreef Diconnected het volgende:
OMG van China Glaze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Schlecker is nu weg sinds kortquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Welke Schlecker was dat? En was het een grote?
Dat is super aardig van je! Ik ga dit weekend hier even in de buurt neuzen en als ik ze niet kan vinden, laat ik van me horen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou ze anders wel voor je kunnen halen. Hier hebben ze alle kleuren nog. Idd een groter filiaal. A;s je ze niet kunt vinden, mag je me altijd PMen, dan haal ik ze wel voor je en kan ze dan naar je opsturen!
Ik was afgelopen weekend in Antwerpen en daar bij de Kruidvat op de Meir hadden ze alle Show your Feet lakjesquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:22 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat is super aardig van je! Ik ga dit weekend hier even in de buurt neuzen en als ik ze niet kan vinden, laat ik van me horen.
Oke, dat is goed!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:22 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Dat is super aardig van je! Ik ga dit weekend hier even in de buurt neuzen en als ik ze niet kan vinden, laat ik van me horen.
Waarom wil je die niet dan? Mij kan je er blij mee maken denk ik. Ik heb geen lichte lakjes meer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 @ 20:45 schreef PeRi het volgende:
Ik kan nog steeds niemand blij maken met een blauwe Go Snow lakje? Die ligt hier maar te liggen.
Ik ga na de carnaval ook een weekendje naar Antwerpen! Heb je nog meer aanraders ?;)quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik was afgelopen weekend in Antwerpen en daar bij de Kruidvat op de Meir hadden ze alle Show your Feet lakjes![]()
Dus als dat voor jou in de buurt is... dan weet je waar je ze iig kan vinden.
Ik heb 'm alquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom wil je die niet dan? Mij kan je er blij mee maken denk ik. Ik heb geen lichte lakjes meer.
Dankjewelquote:Op woensdag 3 februari 2010 @ 20:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb 'm al. Maar ik had er wat ingeslagen voor mensen in het topic hier, en ik ben ze ook allemaal kwijtgeraakt, behalve dit blauwtje
. Ik PM je even
.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 @ 21:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb je een PM teruggestuurd, kijk eens ff.
Och geen punt joh, ben allang blij dat het lakje een goed huisje krijgtquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:22 schreef RenRen- het volgende:
Echt lief PeRi. Maakt mijn dag wel beter. Heb zo'n smak gemaakt met de fiets vandaag, en dan ben ik de rest van de dag huilerig, maakt het wel echt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 @ 21:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Och geen punt joh, ben allang blij dat het lakje een goed huisje krijgt.
Och, heb je er zo'n last van? Het was ook echt uitermate eng vanochtend (in Rotterdam), heel gevaarlijk glad in de stad!Ja pf, was echt heel erg, ben ik niet gewend. Het is hier normaal nooit glad op de wegen, dat hoor ik altijd alleen van anderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij niet uitgegleden dan? Beter.
Ik heb er best last van ja, echt in mn nek, en mn benen en zo. Komt wel goed, was vooral ook schrik enzo, die pijn kan ik wel mee leven.Zulke mensen. Bah. Heb ik zó'n hekel aan. Alsof je denkt van. Hm, laat ik eens uitglijden en niet uitkijken
![]()
Die heb ik ook net op zitten smeren! Wat issie geweldig he?! Ik dacht vorige week nog dat dit de miskoop was van mijn TD bestelling. Ik had Millenium moeten hebben om te stempelen. Maar ik vind het nu eigenlijk de mooiste van mijn bestelling! En dan schijnt de zon er nog niet eens op.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:01 schreef Diconnected het volgende:
OMG van China Glaze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor het h&m lakje: check mijn post van 19:39quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:53 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik ga na de carnaval ook een weekendje naar Antwerpen! Heb je nog meer aanraders ?;)
Ik hou nogal van de goedkope lakjes, of heb je er merken die hier niet te krijgen zijn?
Vandaag in de H&M een mooi lakje gezien, een beetje lila van kleur, heeft iemand hier toevallig een swatch van? ik ben erg nieuwsgierig.. (ik liet ook nog een oogschaduwpotje vallen die helemaal uit elkaar spatte, en de hele grond was toen blauw) dus was maar snel weggelopen![]()
![]()
Thanks,konad.quote:
ik heb ook bijna enkel geheel dekkende plates gekocht, dat trekt me toch het meestquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:13 schreef Guess. het volgende:
[..]
Thanks,konad.
Ik heb ondekt dat ik die plates die helemaal dekken toch het leukst vind.
Ow ik vind die Rimmel -lak ook echt mooi hoor
lol, tof!quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai
[ afbeelding ]
Me no like Valentines Day
[ afbeelding ]
Heb hem gekochtquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:13 schreef Guess. het volgende:
[..]
Thanks,konad.
Ik heb ondekt dat ik die plates die helemaal dekken toch het leukst vind.
Ow ik vind die Rimmel -lak ook echt mooi hoor
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:26 schreef PeRi het volgende:
Don't teal my heart away staat me niet. What was I thinking, er zit blauw in
,
.
Maar ik kan 'm kwijt aan mn vriendin.
Mooiquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai
[ afbeelding ]
Me no like Valentines Day
[ afbeelding ]
Jammer zeg, ik vind dat zo'n leuk kleurtje! Je kunt er wel iemand blij mee maken en dat is ook wel leuk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:26 schreef PeRi het volgende:
Don't teal my heart away staat me niet. What was I thinking, er zit blauw in
,
.
Maar ik kan 'm kwijt aan mn vriendin.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:27 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
to bad, want t is een geweldig lakje
Ik vind het echt een prachtige kleur, maar het staat me echt nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:28 schreef Nune het volgende:
[..]
Jammer zeg, ik vind dat zo'n leuk kleurtje! Je kunt er wel iemand blij mee maken en dat is ook wel leuk.Heb je al swatches van de andere twee (je had er toch drie besteld?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan met vrijwel alles over straat van gitzwart tot zilver en goud of geel en groen oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |