Wel! Ik wel, ik had er wat bij gepost.quote:Op woensdag 3 februari 2010 @ 07:31 schreef tliciouz het volgende:
Niemand heeft mijn creatie in het vorige topic opgemerkt!
Pretty!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:45 schreef Oblivion het volgende:
Daar zijn we weer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou het niet zeggen, maar dit is donker groen met lavendel kleur..
Kort samengevat: meisje heeft ze besteld voor me, ze heeft de RBL's binnengekregen op 20 december. Door familieomstandigheden kon ze het niet opsturen tot 2 januari, althans dat schreef ze in een mailtje, maar op 2 januari zou ze het echt op de post doen. Ik heb sinds 2 januari 4 berichtjes en mailtjes naar haar gestuurd maar ze reageerde niet. Vorige week was ik zo pissig dat ik een paypal geschil heb geopend (ik had best een aantal RBL's besteld nl) en haar een mail en bericht op MUA gestuurd dat ik dat zou doen. Toen kreeg ik een mail terug met daarin haar excuses en de redenen van het niet verzenden (familieomstandigheden, voedselvergiftiging, ze kon niet reageren want haar computer was overleden enz.) Uiteindelijk kreeg ik vorige week een mailtje dat ze het pakketje alsnog naar het postkantoor had gebracht. En sindsdien hóóp ik zo dat het waar isquote:Op woensdag 3 februari 2010 02:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Hooi![]()
@Daph: wat is dat nou met die RBL van je? Stuurt diegene van MUA het niet op? Wordt je opgelicht? Was ist loss?
10 minuten voor lakken, 15 met konad en een keer in de week vijlen, scrubje, nagelriemen terugduwen e.d. en dan kost het me een half uurtje.quote:Op woensdag 3 februari 2010 02:14 schreef ondeugend het volgende:
Hoeveel tijd kost dat wel niet?
Ik bedoel ... gewoon even knippen, bijvijlen en een laagje blanke lak kost me al een uur.![]()
Jemig wat een gedoe.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:34 schreef Daph_ het volgende:
Ooooh ik sta twee keer in de OP
[..]
Kort samengevat: meisje heeft ze besteld voor me, ze heeft de RBL's binnengekregen op 20 december. Door familieomstandigheden kon ze het niet opsturen tot 2 januari, althans dat schreef ze in een mailtje, maar op 2 januari zou ze het echt op de post doen. Ik heb sinds 2 januari 4 berichtjes en mailtjes naar haar gestuurd maar ze reageerde niet. Vorige week was ik zo pissig dat ik een paypal geschil heb geopend (ik had best een aantal RBL's besteld nl) en haar een mail en bericht op MUA gestuurd dat ik dat zou doen. Toen kreeg ik een mail terug met daarin haar excuses en de redenen van het niet verzenden (familieomstandigheden, voedselvergiftiging, ze kon niet reageren want haar computer was overleden enz.) Uiteindelijk kreeg ik vorige week een mailtje dat ze het pakketje alsnog naar het postkantoor had gebracht. En sindsdien hóóp ik zo dat het waar is![]()
Het paypalgeschil loopt nog steeds, dat kon tot max 45 dagen na betaling worden geopend (ik had 10 december oid betaald) en dat laat ik lopen tot ik het heb, of eventueel tot blijkt dat ik het écht niet ga krijgen.
Ik zit dus iedere dag hoopvol naar buiten te luisteren om te horen of de pakketjesman komtGisteren kwam de pakketjesmeneer, dus ik was helemaal blij (denk aan:
), maar toen gaf hij me een klein doosje met Nfu Oh's en toen was ik helemaal een beetje teleurgesteld omdat ik die RBL's had verwacht
![]()
Nou ja.. Maar dat is er dus lossWat deed jij trouwens zo laat nog op?
Ik zag het inderdaad op je blogquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jemig wat een gedoe.![]()
Er is via MUA ook een soort bemiddeling voor swaps (swaptalk.blogspot.com geloof ik?) daar kan je je aanmelden voor gedoe met swaps. Misschien moet je eens kijken of zij ook iets voor je kunnen doen.
Zit diegene al lang op MUA en heeft ze swaptokens? Had je toch beter met die van mij mee kunnen bestellen.Ik heb de mijne al weken in huis.
Oh en ik was nog zo druk met van alles regelen dat ik niet door had dat het al zo laat was. Stomme blogger![]()
Mij ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:28 schreef progje het volgende:
@logi, die nubars lijken me echt geweldig
Moooiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:45 schreef Oblivion het volgende:
Daar zijn we weer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou het niet zeggen, maar dit is donker groen met lavendel kleur..
ff bellen! koorts kan veroorzaakt worden door een acute ontsteking...quote:Op woensdag 3 februari 2010 02:21 schreef Nieners het volgende:
Mooi Obli! Ik moet echt aan de konad. Is dit veel beter dan die stempeldingen van Kruidvat? Die werkt echt niet voor mij, ondanks de tips die ik hier heb gehad.
Nou ik lag lekker te slapen en ben nu weer wakker met koorts. Weet iemand of dit iets te maken kan hebben met m'n wortelkanaalbehandeling? Kan bijna niet op m'n benen staan en vriendlief is werken dus ik voel me een beetje zielig!
De link moet overal aangepast, mijn followers moeten me terug zien te vinden, bedrijven waar ik contact mee had moet ik aanschrijven om de gegevens te laten veranderen etc.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad op je blogNou ja, volgende keer doe ik dit dus niet meer
Had nog beter een groepsorder van kunnen maken met de meiden hier. Ik wacht het deze week nog af, anders zet ik het paypal geschil om in een claim.. Heb swaptawk inderdaad gevonden, heb 'm gebookmarkt. Thanks
Whehe wat moest je nog meer allemaal regelen dan?
Duochromesquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:38 schreef Loqi het volgende:
Mooi obli!
Mijn nieuwe dames![]()
Zoya Isla
Misa Toxic Seduciton
[ afbeelding ]
Nubar Wildlife
Nubar Purple Beach (die lijken zo op de foto wel veel op elkaar maar ze zijn heel anders) Duochrome![]()
[ afbeelding ]
Ik ben zo blij
Ja dat zal inderdaad wel! Nou gelukkig maar dat het allemaal geregeld isquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De link moet overal aangepast, mijn followers moeten me terug zien te vinden, bedrijven waar ik contact mee had moet ik aanschrijven om de gegevens te laten veranderen etc.
Veel meer werk dan ik had voorzien!
Maar nu heb ik weer tijd om mijn nagels lekker te doen.
Lol ik ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:24 schreef Nune het volgende:
Wat een leuke lakjes Loqi!![]()
Ik ga vandaag weer voor de deur wachten op de pakketman.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:24 schreef Nune het volgende:
Oja, ik had gister nog stiekem een bestelling geplaatst op TD toen ik las dat Suzi Suede er weer was.
Ik heb ook drie nubbins hoor. Voel me echt voor lul lopen, gelukkig zien niet veel mensen het haha. Of ze zien het wel en houden wijselijk hun mond. Als mijn gelsetje komt zet ik er meteen een tip op.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Lol ik ook
Net bij het inladen van spulletjes in mijn auto mijn duimnagel gebrokenNu heb ik drie nubbins ipv 2
Whehe lol. Ze zitten alledrie aan mijn rechterhand, maar het is frustrerend want de korte nagels worden steeds korter doordat ze splijten en brekenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:28 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik heb ook drie nubbins hoor. Voel me echt voor lul lopen, gelukkig zien niet veel mensen het haha. Of ze zien het wel en houden wijselijk hun mond. Als mijn gelsetje komt zet ik er meteen een tip op.
Ik heb binnenkort weer een financiële meevaller, dus dan bestel ik de Hong Kongs. En dan is het voorlopig wel even afgelopen, denk ik (hoop ik). Bestelling van gister:quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]Wat heb je allemaal besteld? Wil je niks van de Hong Kongs?
Haha bij mij ook aan mijn rechterhand. Duim, wijsvinger en pink. Ze groeien inderdaad heel slecht, dus ik hoop dat ik vandaag gewoon de gelset krijg. De ellende heeft lang genoeg geduurt!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe lol. Ze zitten alledrie aan mijn rechterhand, maar het is frustrerend want de korte nagels worden steeds korter doordat ze splijten en breken
Leuk lijstje! Suzi skisquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:31 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort weer een financiële meevaller, dus dan bestel ik de Hong Kongs. En dan is het voorlopig wel even afgelopen, denk ik (hoop ik). Bestelling van gister:
OPI - Suzi Skis in the Pyrenees Suede
Essie - Mint Candy Apple
ORLY - Iron Butterfly
ORLY - Cashmere Cardigan
China Glaze - Snow Globe
OPI - Magnifico Mexico
OPI - You don't know Jacques! Suede
ORLY - Midnight Star
ORLY - Quintessential Crimson
Whehehe volgens mij is iedereen teleurgesteld in die lakjes he?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:59 schreef tliciouz het volgende:
Zo op sollicitatie gesprek, komt dat lelijke nude kleurtje van catrice toch goed van pas!
[ afbeelding ]
Ja het is net of ik al jaren 10 pakjes per dag rook!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whehehe volgens mij is iedereen teleurgesteld in die lakjes he?
Succes met je gesprek!
Daarom vind ik het misschien ook niet leukquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:13 schreef Nune het volgende:
Ik vind het wel leuk staan hoor tliciouz! Alleen draag ik zelf bijna nooit een nude lakje, want dan is het net alsof er iets mist.
Dat heb ik dus ook. Vind kleurtjes veel leuker bij mezelf!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daarom vind ik het misschien ook niet leukIk mis dan meteen de roze en andere felle kleurtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |