abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77575433

Linkjes
Fix je gebroken nagel MacGuyver style! | Snel en netjes je nagelriemen schoonmaken | Matte Topcoat Vergelijker | Gewone nagellak gebruiken als stempellak | Gewone nagellak die werkt als stempellak 2 | Stempelen met Essence blog | Makeupalley.com: Productreviews & Boards | Check de store-locator voor OPI verkooppunten!

Swatches, Tutorials & Nail Art
De basics van het nagellakken | Nail Art 1 | Nail Art 2 | Nail Art 3 | Nail Tutoriasl | Nail Art Tutorials | Nail Art Tutorials 2 | The Nail Phile Swatches | China Glaze Swatches | Konad Foto's | Konad Foto's 2 | Konad Forum foto's | Scrangie(!) | How to: Nail Art | Nagellak gesorteerd op kleur, finish, etc. |

User Blogs
Eerste officiële [LIF] Show hier je nagels Blog: Nagelmutsen | MinderMutsig: The Dutch Nail Blog | Daph_: Daph's Nails | Oblivion: The Nail Farm | Snkr-xxx: LACQUERIZED. | Romika: Romika's Nails | Nune: The Lacquer Files | -Nienna-: Nienna's Nails | Buzzwheedle: Buzzwheedle's Nails

Webshops
Naildesign euro discount: goedkope nailart spullen en materiaal voor kunstnagels | Veelsieraden: Konad, nagellak en nailart | Konadnail: o.a. Konad plates, polish en China Glaze | Chezdelaney: Konad en Fauxnad (nep Konad) | Le Beauty Boutique: o.a. Nfu Oh nagellak | Maiandjays-superstore-Ebay China Glaze Ongeveer 4¤ per potje, free shipping bij 10 lakjes | Viis: Zeer goedkope Nfu Oh | Dutchkisses: Fauxnad | Cherry Culture: o.a. LA Rockstar en NYX nagellak | Veel Konad: lakken, plates, sets. Gebruik kortingscode Scrangie bij je bestelling, dan krijg je 30% korting. Boven de $40 free shipping naar Nederland. | Transdesign: o.a. China Glaze, OPI, Orly en Misa. Let op! Als je bij transdesign bestelt, rekenen ze hoge shipping fee (100+ dollar). Bij het invullen van je gegevens vul je in de comment box 'apply flat rate' in (staat ook in de instructie onderaan). Je wordt dan doorverwezen naar de betaalpagina bij PayPal. Betaal nu nog niet! Dan betaal je die hoge shipping fee. Als je wacht tot je het betalingsverzoek krijgt per e-mail, rekenen ze $ 18 voor shipping van 0 - 9 flesjes.

Creaties uit het vorige topic

princess-a

MissJ gaat los

Puckzzz haar "spons ontmaagding"

Daph

MiMu

Nune

van buzzwheedle blijft geniaal en moest er dus nog een keer in:

Mooi roze is niet lelijk

Obli goes pink

Lindytje doet mat

Daph

en omdat ik hondsdol word van deze kleur mag hij van mij in de OP

Vorige topics

01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 |

De OP is hier te vinden.
pi_77575521
en nu ga ik weer terug naar bed
pi_77576018
Daar zijn we weer!

Je zou het niet zeggen, maar dit is donker groen met lavendel kleur..
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_77576964
TVP!
pi_77577057
Erg mooi Oblivion
  woensdag 3 februari 2010 @ 00:32:44 #6
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_77577662
@ Kleintje
Balen zeg! Ik hoop dat het allemaal meevalt en je snel weer opknapt! (een cliniclown om je op te vrolijken)
En wat een gave nagels komen er weer langs, om jaloers op te worden. Ik had te weinig geduld, dus niet echt een succes geworden. En ja, ook ik hoop mee voor iedereen die op pakjes wacht dat ze toch wel heel snel komen!
BTW ben erg blij met de ridgefiller van kruidvat, heb een stroopnagel (1/3 nagel kapot in de lengte al sinds 1997) en nu doe ik eerst flink ridgeliller en dan kan ik hem toch meelakken
trusten
pi_77579205
Hooi

@Daph: wat is dat nou met die RBL van je? Stuurt diegene van MUA het niet op? Wordt je opgelicht? Was ist loss?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_77579261
Hoeveel tijd kost dat wel niet?
Ik bedoel ... gewoon even knippen, bijvijlen en een laagje blanke lak kost me al een uur.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 3 februari 2010 @ 02:21:05 #9
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_77579309
Mooi Obli! Ik moet echt aan de konad. Is dit veel beter dan die stempeldingen van Kruidvat? Die werkt echt niet voor mij, ondanks de tips die ik hier heb gehad .

Nou ik lag lekker te slapen en ben nu weer wakker met koorts. Weet iemand of dit iets te maken kan hebben met m'n wortelkanaalbehandeling? Kan bijna niet op m'n benen staan en vriendlief is werken dus ik voel me een beetje zielig!
Living and loving in the moment.
pi_77579763
Goeiemorgen.
pi_77579875
Mogguh!

Mooie OP en mooi Obli!
Whatever I want.
pi_77579902
Die penguins
pi_77579925
Niemand heeft mijn creatie in het vorige topic opgemerkt!
All good things are wild and free.
pi_77579963
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 @ 07:31 schreef tliciouz het volgende:
Niemand heeft mijn creatie in het vorige topic opgemerkt!
Wel! Ik wel, ik had er wat bij gepost.
Oh en ik heb eggs op FV. Kijkuh.
pi_77580437
pi_77580560
daar zijn we weer!
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:01:50 #17
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77580690
Morning!
Don't come closer, I might hurt you
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:02:20 #18
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77580700
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:45 schreef Oblivion het volgende:
Daar zijn we weer!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Pretty!!
Is dat een plate? (ik denk het wel...) Zo ja, welke??
Don't come closer, I might hurt you
pi_77581234
Ooooh ik sta twee keer in de OP
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 02:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Hooi

@Daph: wat is dat nou met die RBL van je? Stuurt diegene van MUA het niet op? Wordt je opgelicht? Was ist loss?
Kort samengevat: meisje heeft ze besteld voor me, ze heeft de RBL's binnengekregen op 20 december. Door familieomstandigheden kon ze het niet opsturen tot 2 januari, althans dat schreef ze in een mailtje, maar op 2 januari zou ze het echt op de post doen. Ik heb sinds 2 januari 4 berichtjes en mailtjes naar haar gestuurd maar ze reageerde niet. Vorige week was ik zo pissig dat ik een paypal geschil heb geopend (ik had best een aantal RBL's besteld nl) en haar een mail en bericht op MUA gestuurd dat ik dat zou doen. Toen kreeg ik een mail terug met daarin haar excuses en de redenen van het niet verzenden (familieomstandigheden, voedselvergiftiging, ze kon niet reageren want haar computer was overleden enz.) Uiteindelijk kreeg ik vorige week een mailtje dat ze het pakketje alsnog naar het postkantoor had gebracht. En sindsdien hóóp ik zo dat het waar is

Het paypalgeschil loopt nog steeds, dat kon tot max 45 dagen na betaling worden geopend (ik had 10 december oid betaald) en dat laat ik lopen tot ik het heb, of eventueel tot blijkt dat ik het écht niet ga krijgen.

Ik zit dus iedere dag hoopvol naar buiten te luisteren om te horen of de pakketjesman komt Gisteren kwam de pakketjesmeneer, dus ik was helemaal blij (denk aan: ), maar toen gaf hij me een klein doosje met Nfu Oh's en toen was ik helemaal een beetje teleurgesteld omdat ik die RBL's had verwacht

Nou ja.. Maar dat is er dus loss Wat deed jij trouwens zo laat nog op?
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:38:43 #20
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_77581343
Mooi obli!

Mijn nieuwe dames

Zoya Isla
Misa Toxic Seduciton

Nubar Wildlife
Nubar Purple Beach (die lijken zo op de foto wel veel op elkaar maar ze zijn heel anders) Duochrome

Ik ben zo blij
Knoei
pi_77581420
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 02:14 schreef ondeugend het volgende:
Hoeveel tijd kost dat wel niet?
Ik bedoel ... gewoon even knippen, bijvijlen en een laagje blanke lak kost me al een uur.
10 minuten voor lakken, 15 met konad en een keer in de week vijlen, scrubje, nagelriemen terugduwen e.d. en dan kost het me een half uurtje.
Foto's maken en uploaden gaat de meeste tijd in zitten.
pi_77581509
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:34 schreef Daph_ het volgende:
Ooooh ik sta twee keer in de OP
[..]

Kort samengevat: meisje heeft ze besteld voor me, ze heeft de RBL's binnengekregen op 20 december. Door familieomstandigheden kon ze het niet opsturen tot 2 januari, althans dat schreef ze in een mailtje, maar op 2 januari zou ze het echt op de post doen. Ik heb sinds 2 januari 4 berichtjes en mailtjes naar haar gestuurd maar ze reageerde niet. Vorige week was ik zo pissig dat ik een paypal geschil heb geopend (ik had best een aantal RBL's besteld nl) en haar een mail en bericht op MUA gestuurd dat ik dat zou doen. Toen kreeg ik een mail terug met daarin haar excuses en de redenen van het niet verzenden (familieomstandigheden, voedselvergiftiging, ze kon niet reageren want haar computer was overleden enz.) Uiteindelijk kreeg ik vorige week een mailtje dat ze het pakketje alsnog naar het postkantoor had gebracht. En sindsdien hóóp ik zo dat het waar is

Het paypalgeschil loopt nog steeds, dat kon tot max 45 dagen na betaling worden geopend (ik had 10 december oid betaald) en dat laat ik lopen tot ik het heb, of eventueel tot blijkt dat ik het écht niet ga krijgen.

Ik zit dus iedere dag hoopvol naar buiten te luisteren om te horen of de pakketjesman komt Gisteren kwam de pakketjesmeneer, dus ik was helemaal blij (denk aan: ), maar toen gaf hij me een klein doosje met Nfu Oh's en toen was ik helemaal een beetje teleurgesteld omdat ik die RBL's had verwacht

Nou ja.. Maar dat is er dus loss Wat deed jij trouwens zo laat nog op?
Jemig wat een gedoe.
Er is via MUA ook een soort bemiddeling voor swaps (swaptalk.blogspot.com geloof ik?) daar kan je je aanmelden voor gedoe met swaps. Misschien moet je eens kijken of zij ook iets voor je kunnen doen.
Zit diegene al lang op MUA en heeft ze swaptokens? Had je toch beter met die van mij mee kunnen bestellen. Ik heb de mijne al weken in huis.

Oh en ik was nog zo druk met van alles regelen dat ik niet door had dat het al zo laat was. Stomme blogger
pi_77581819
Terugvindpolish!
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_77581852
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:46 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Jemig wat een gedoe.
Er is via MUA ook een soort bemiddeling voor swaps (swaptalk.blogspot.com geloof ik?) daar kan je je aanmelden voor gedoe met swaps. Misschien moet je eens kijken of zij ook iets voor je kunnen doen.
Zit diegene al lang op MUA en heeft ze swaptokens? Had je toch beter met die van mij mee kunnen bestellen. Ik heb de mijne al weken in huis.

Oh en ik was nog zo druk met van alles regelen dat ik niet door had dat het al zo laat was. Stomme blogger
Ik zag het inderdaad op je blog Nou ja, volgende keer doe ik dit dus niet meer Had nog beter een groepsorder van kunnen maken met de meiden hier. Ik wacht het deze week nog af, anders zet ik het paypal geschil om in een claim.. Heb swaptawk inderdaad gevonden, heb 'm gebookmarkt. Thanks

Whehe wat moest je nog meer allemaal regelen dan?
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:10:00 #25
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_77581998
Goeiemorgen! Hebben we een ingekorte OP, staat er ineens een waslijst aan creaties in .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_77582592
@logi, die nubars lijken me echt geweldig
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 3 februari 2010 @ 10:42:09 #27
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_77583051
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:28 schreef progje het volgende:
@logi, die nubars lijken me echt geweldig
Mij ook Ik doe er straks een op, dan weer foto's als het lukt
Knoei
pi_77584483
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 23:45 schreef Oblivion het volgende:
Daar zijn we weer!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Moooi
Ik ga zo heeeel hard naar Claire's rennen voor die mintgroene! Mag eigenlijk geen geld uitgeven ivm Londen maandag, maar nagellak kost toch niks dus dat mag wel
Kruidvat, Claire's en alle nagellakwinkeltjes in Antwerpen, Here I come!
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_77584644
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 02:21 schreef Nieners het volgende:
Mooi Obli! Ik moet echt aan de konad. Is dit veel beter dan die stempeldingen van Kruidvat? Die werkt echt niet voor mij, ondanks de tips die ik hier heb gehad .

Nou ik lag lekker te slapen en ben nu weer wakker met koorts. Weet iemand of dit iets te maken kan hebben met m'n wortelkanaalbehandeling? Kan bijna niet op m'n benen staan en vriendlief is werken dus ik voel me een beetje zielig!
ff bellen! koorts kan veroorzaakt worden door een acute ontsteking...

Mogguh, ik wil ook naar de claires maar dat is nu nartuurlijk niet zo'n strak plan ik moet dan helemaal naar zeist, maar ik ga wel naar Adam van het weekend
pi_77584836
Goedemorgen
Wat een leuke op!
En Obli, altijd heerlijk jou nagels

Ik ga straks ook maar eens aan de lak..
Mijn CG OMG + CG BFF worden morgen op de post gedaan
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_77584865
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 10:03 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik zag het inderdaad op je blog Nou ja, volgende keer doe ik dit dus niet meer Had nog beter een groepsorder van kunnen maken met de meiden hier. Ik wacht het deze week nog af, anders zet ik het paypal geschil om in een claim.. Heb swaptawk inderdaad gevonden, heb 'm gebookmarkt. Thanks

Whehe wat moest je nog meer allemaal regelen dan?
De link moet overal aangepast, mijn followers moeten me terug zien te vinden, bedrijven waar ik contact mee had moet ik aanschrijven om de gegevens te laten veranderen etc.
Veel meer werk dan ik had voorzien!

Maar nu heb ik weer tijd om mijn nagels lekker te doen.
pi_77585143
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 09:38 schreef Loqi het volgende:
Mooi obli!

Mijn nieuwe dames

Zoya Isla
Misa Toxic Seduciton
[ afbeelding ]

Nubar Wildlife
Nubar Purple Beach (die lijken zo op de foto wel veel op elkaar maar ze zijn heel anders) Duochrome
[ afbeelding ]

Ik ben zo blij
Duochromes Ben benieuwd of je ze op de foto krijgt want mij lukt dat vaak niet.
En Toxic Seduction is ook zo prachtig.
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:16:38 #33
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_77585913
Wil ook mijn lakjwes maar ik zal nog wel even moeten wachten ach ja
De Color Club lakjes zijn beschikbaar bij TD
pi_77586157
Wat een leuke lakjes Loqi!

Ik ga vandaag weer voor de deur wachten op de pakketman.
pi_77586167
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 11:42 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

De link moet overal aangepast, mijn followers moeten me terug zien te vinden, bedrijven waar ik contact mee had moet ik aanschrijven om de gegevens te laten veranderen etc.
Veel meer werk dan ik had voorzien!

Maar nu heb ik weer tijd om mijn nagels lekker te doen.
Ja dat zal inderdaad wel! Nou gelukkig maar dat het allemaal geregeld is
pi_77586174
Oja, ik had gister nog stiekem een bestelling geplaatst op TD toen ik las dat Suzi Suede er weer was.
pi_77586220
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:24 schreef Nune het volgende:
Wat een leuke lakjes Loqi!

Ik ga vandaag weer voor de deur wachten op de pakketman.
Lol ik ook

Net bij het inladen van spulletjes in mijn auto mijn duimnagel gebroken Nu heb ik drie nubbins ipv 2
pi_77586290
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:24 schreef Nune het volgende:
Oja, ik had gister nog stiekem een bestelling geplaatst op TD toen ik las dat Suzi Suede er weer was.
Wat heb je allemaal besteld? Wil je niks van de Hong Kongs?
pi_77586319
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:25 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Lol ik ook

Net bij het inladen van spulletjes in mijn auto mijn duimnagel gebroken Nu heb ik drie nubbins ipv 2
Ik heb ook drie nubbins hoor. Voel me echt voor lul lopen, gelukkig zien niet veel mensen het haha. Of ze zien het wel en houden wijselijk hun mond. Als mijn gelsetje komt zet ik er meteen een tip op.
pi_77586378
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:28 schreef Nune het volgende:

[..]

Ik heb ook drie nubbins hoor. Voel me echt voor lul lopen, gelukkig zien niet veel mensen het haha. Of ze zien het wel en houden wijselijk hun mond. Als mijn gelsetje komt zet ik er meteen een tip op.
Whehe lol. Ze zitten alledrie aan mijn rechterhand, maar het is frustrerend want de korte nagels worden steeds korter doordat ze splijten en breken
pi_77586392
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:28 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Wat heb je allemaal besteld? Wil je niks van de Hong Kongs?
Ik heb binnenkort weer een financiële meevaller, dus dan bestel ik de Hong Kongs. En dan is het voorlopig wel even afgelopen, denk ik (hoop ik). Bestelling van gister:
OPI - Suzi Skis in the Pyrenees Suede
Essie - Mint Candy Apple
ORLY - Iron Butterfly
ORLY - Cashmere Cardigan
China Glaze - Snow Globe
OPI - Magnifico Mexico
OPI - You don't know Jacques! Suede
ORLY - Midnight Star
ORLY - Quintessential Crimson
pi_77586433
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:30 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Whehe lol. Ze zitten alledrie aan mijn rechterhand, maar het is frustrerend want de korte nagels worden steeds korter doordat ze splijten en breken
Haha bij mij ook aan mijn rechterhand. Duim, wijsvinger en pink. Ze groeien inderdaad heel slecht, dus ik hoop dat ik vandaag gewoon de gelset krijg. De ellende heeft lang genoeg geduurt! Hopelijk krijgen de jouwe een groeispurt haha.
pi_77586489
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:31 schreef Nune het volgende:

[..]

Ik heb binnenkort weer een financiële meevaller, dus dan bestel ik de Hong Kongs. En dan is het voorlopig wel even afgelopen, denk ik (hoop ik). Bestelling van gister:
OPI - Suzi Skis in the Pyrenees Suede
Essie - Mint Candy Apple
ORLY - Iron Butterfly
ORLY - Cashmere Cardigan
China Glaze - Snow Globe
OPI - Magnifico Mexico
OPI - You don't know Jacques! Suede
ORLY - Midnight Star
ORLY - Quintessential Crimson
Leuk lijstje! Suzi skis
pi_77587262
Ik vind het lijstje ook wel leuk haha.

Zag net de pakketpost voorbij rijden, hopelijk komt hij zo langs.
pi_77587378
Zo op sollicitatie gesprek, komt dat lelijke nude kleurtje van catrice toch goed van pas!

pi_77587895
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:59 schreef tliciouz het volgende:
Zo op sollicitatie gesprek, komt dat lelijke nude kleurtje van catrice toch goed van pas!

[ afbeelding ]
Whehehe volgens mij is iedereen teleurgesteld in die lakjes he?
Succes met je gesprek!
pi_77587955
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:11 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Whehehe volgens mij is iedereen teleurgesteld in die lakjes he?
Succes met je gesprek!
Ja het is net of ik al jaren 10 pakjes per dag rook!

Thanks!
pi_77587977
Ik vind het wel leuk staan hoor tliciouz! Alleen draag ik zelf bijna nooit een nude lakje, want dan is het net alsof er iets mist.
pi_77588093
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:13 schreef Nune het volgende:
Ik vind het wel leuk staan hoor tliciouz! Alleen draag ik zelf bijna nooit een nude lakje, want dan is het net alsof er iets mist.
Daarom vind ik het misschien ook niet leuk Ik mis dan meteen de roze en andere felle kleurtjes.
pi_77588402
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 13:16 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Daarom vind ik het misschien ook niet leuk Ik mis dan meteen de roze en andere felle kleurtjes.
Dat heb ik dus ook. Vind kleurtjes veel leuker bij mezelf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')