quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:29 schreef Loqi het volgende:
I am in love
Nubar Purple Beach. Paars/grijs/bruin/groene duochrome
Webcam-collage![]()
[ afbeelding ]
RBL'S????quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:39 schreef Daph_ het volgende:
Pakketje! Pakketje! Pakketje!!!!
*hypert*
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:29 schreef Loqi het volgende:
I am in love
Webcam-collage![]()
[ afbeelding ]
Netjes gedaan! Beide kleuren gevangen op 1 foto!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:29 schreef Loqi het volgende:
I am in love
Webcam-collage![]()
[ afbeelding ]
Ooooh jawel!quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb net de gruwelijkste franken ooit gemaakt, opgedaan en afgehaald.... Jullie willen vast geen foto's zien he?![]()
Thanks!quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Netjes gedaan! Beide kleuren gevangen op 1 foto!![]()
@Daph: Yay!! Eindelijk!![]()
@liizsle: welkom terug! Leuke nagels.![]()
Heb je nog wat grappigs gekocht qua nagellak daar?
Leukquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:19 schreef liiszle het volgende:
[..]
Thanks!
eh, ik heb 5 lakjes gekocht oid... niet veel boeiendsallemaal goedkope zooi. maar wel leuke kleurtjes. zal straks eens een foto maken.
quote:
Mensenlief! Wat een hysterie!quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Een mix van China Glaze Medaillon, OPI Mad as a Hatter en Zoya Astra.... Het werd een dikke stroperige massa haha, mijn hele nagels waren bedekt met een dikke smurrie en bij het afhalen kwam ik volledig onder de glitters te zitten, zo erg dat ik zo maar even ga douchenHet resultaat lijkt wel aardig, maar op de foto's zie je niet hoe afschuwelijk de structuur is en hoe dik en oneffen het erop zat haha....
Nouja, het experiment was wel leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk hoor! Al denk ik dat het nog leuker is als de blauwe lijn inderdaad wat hoger zit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:13 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Door die blauwe lijn lijkt mijn nagel wel heel erg kort voor mijn gevoel. Voortaan iets hoger doen.
Leuke stash hoor!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:13 schreef liiszle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oostenrijk aankopen. allemaal 1 euro oid
bruine is wel erg mooi.
en omdat ik toch bezig was. gelijk hele collectie even dr op
- een stuk of 10 die te ranzig waren om op de foto te zetten
rood-oranje-roze
[ afbeelding ]
Blauw-paars-groen
[ afbeelding ]
Glittertjes en naturel
[ afbeelding ]
verzorging + blank
[ afbeelding ]
en allesss
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met Scrangie?quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:31 schreef Nieners het volgende:
[..]
Met Scrangie?![]()
![]()
.
Super dat ze binnen zijn maar als Scrangie erbij zit kom ik je opzoeken en hem ontvoeren.
Diamont is fijn! Ik ben helemaal verknocht eraan na het emmeren met SV.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn Diamontjes zijn binnen
Mooi Nune en Daph geweldig dat je RBL's binnen zijn![]()
Is het goed als ik bedankt dit keer? Dan mag Kleintje hem wel hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:14 schreef princess-a het volgende:
Hoi!
Waar ik een beetje bang voor was, is gebeurd; bij Claire's in Antwerpen waren nog maar 2 van deze lakjes
[ afbeelding ]
Nieners was de eerste die er om vroeg dus wil je hem nog? Anders gaat ie naar Kleintje19.. Volgende week in Londen ga ik kijken voor de echte dream catcher.
I wishquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:18 schreef Nieners het volgende:
Iemand deze (Violet Metal) in de winkels gezien?
[ afbeelding ]
Woah! Die is mooi!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:18 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:45 schreef Lindytje het volgende:Wil je het delen met ons?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat de rimmel nagellak betreft.. zal eens kijken of ik hem kan vinden in de winkel.Living and loving in the moment.
*Yeeaah * ik wil um ik wil umquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:18 schreef Nieners het volgende:
[..]
Is het goed als ik bedankt dit keer? Dan mag Kleintje hem wel hebben.
Ik vind Dream Catcher toch een stuk mooier, weet niet of je daar ook nog extra van wil meenemen maar dan houd ik me sowieso aanbevolen. Als je deze niet kwijtraakt neem ik hem ook wel, anders is het lullig!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:45 schreef Lindytje het volgende:wat ist??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mag ook per PB *knuff*
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:45 schreef Lindytje het volgende:
Bij voorbaat alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet lang genoeg zitten om te lakken... last van rug.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Het komt me nogal bekend voor, heb hetzelfde meegemaakt. Als je erover wilt praten mag je altijd een PM sturen. Sterkte in ieder geval!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:50 schreef Lindytje het volgende:
Het is nogal een persoonlijk verhaal... komt er op neer dat ik na 1,5 jaar 4-daagse therapie ineens over 2-3 weken 5 dagen per week thuis zit en het maar uit moet zoeken wat ik met mijn tijd ga doen...
naja zeg....quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:50 schreef Lindytje het volgende:
Het is nogal een persoonlijk verhaal... komt er op neer dat ik na 1,5 jaar 4-daagse therapie ineens over 2-3 weken 5 dagen per week thuis zit en het maar uit moet zoeken wat ik met mijn tijd ga doen...
Super! Is er toch iemand blij meequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:48 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
*Yeeaah * ik wil um ik wil um![]()
die van rimmel is ook echt![]()
![]()
![]()
[..]
wat ist??![]()
mag ook per PB *knuff*
joh dat maakt toch helemaal niet uitquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:56 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en sorry dat ik het hier zo ineens drop...
quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pretty!!
Is dat een plate? (ik denk het wel...) Zo ja, welke??
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:57 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
joh dat maakt toch helemaal niet uit![]()
ik snap wel dat je heel erg baalt, zou zo graag wijze raad willen geven maar weet op dit moment even niets dus gewoon een hele dikke knuf en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |