Jah was ik vergeten de [F1] tag...quote:Op maandag 1 februari 2010 16:22 schreef vosss het volgende:
TVP
Kan een mod even F1 in de TT zetten?
Dan is het handig dat ik tijdelijk ook mod benquote:Op maandag 1 februari 2010 16:22 schreef vosss het volgende:
TVP
Kan een mod even F1 in de TT zetten?
half http://www.f1today.nl/liv(...)omunitat-valenciana/quote:Op maandag 1 februari 2010 16:33 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Iemand die een linkje wil plaatsen met livetiming?
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:32 schreef Tarado het volgende:
voor degenen die twitteren, deze tweet veel goede detailfoto's
http://twitter.com/ScarbsF1
Er was al voorspeld dat er dit jaar extreme ontwerpen zouden zijn. Volgens jaar is het allemaal wel echt verbodenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef beantherio het volgende:
Ik ben benieuwd of er geen rumoer gaat komen over Ferrari's diffuser: die ziet er namelijk wel heel raar uit.
[ afbeelding ]
Het is me niet helemaal duidelijk wat er nu wel en niet lucht doorlaat, maar het lijkt wel alsof ie 5 verschillende niveau's heeft. Dat zal toch niet mogen?
die livetiming nou ja live??? veel te traagquote:Op maandag 1 februari 2010 16:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
half http://www.f1today.nl/liv(...)omunitat-valenciana/
Nee, en het duurt nog maar een paar minutenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:57 schreef Stiggie het volgende:
Is het nog bezig? Is dit ergens live te bekijken online?
Wel anders dan deze Ferrari!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef beantherio het volgende:
Ik ben benieuwd of er geen rumoer gaat komen over Ferrari's diffuser: die ziet er namelijk wel heel raar uit.
[ afbeelding ]
Het is me niet helemaal duidelijk wat er nu wel en niet lucht doorlaat, maar het lijkt wel alsof ie 5 verschillende niveau's heeft. Dat zal toch niet mogen?
kijken wat ze doenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wel anders dan deze Ferrari!
http://twitpic.com/10vghx
Die lijkt me bewerkt.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef beantherio het volgende:
Ik ben benieuwd of er geen rumoer gaat komen over Ferrari's diffuser: die ziet er namelijk wel heel raar uit.
[ afbeelding ]
Het is me niet helemaal duidelijk wat er nu wel en niet lucht doorlaat, maar het lijkt wel alsof ie 5 verschillende niveau's heeft. Dat zal toch niet mogen?
Zeker te weten als je de foto van Scarbs erbij pakt!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Die lijkt me bewerkt.
In ieder geval heeft die foto in Adobe Photoshop CS4 gezeten
Ik had het niet door maar je hebt gelijk.quote:
Wat zeggen ze ook al weer over een ouwe Vosss?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:11 schreef vosss het volgende:
Schumacher 1m08.789!
En 2 tellen later:
Schumacher cut short the lap, so his time was disallowed
lolquote:Op maandag 1 februari 2010 17:11 schreef vosss het volgende:
Schumacher 1m08.789!
En 2 tellen later:
Schumacher cut short the lap, so his time was disallowed
Iets met streken geloof ikquote:Op maandag 1 februari 2010 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat zeggen ze ook al weer over een ouwe Vosss?
Of wel en de auto is in werkelijkheid nog rapperquote:Op maandag 1 februari 2010 17:14 schreef vosss het volgende:
Massa snelste van de dag. Die lijkt dus niet echt last gehad te hebben van zn ongeluk
Alonso is helaas woensdag pasquote:Op maandag 1 februari 2010 17:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
Of wel en de auto is in werkelijkheid nog rapper
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:11 schreef vosss het volgende:
Schumacher 1m08.789!
En 2 tellen later:
Schumacher cut short the lap, so his time was disallowed
1 2 3 4 5 6 7 8 | de la Rosa BMW Sauber-Ferrari (B) 1:12.784 74 M.Schumacher Mercedes GP (B) 1:12.947 40 Rosberg Mercedes GP (B) 1:13.543 39 Paffett McLaren-Mercedes (B) 1:13.846 86 Barrichello Williams-Cosworth (B) 1:14.449 75 Buemi Toro Rosso-Ferrari (B) 1:14.762 18 Kubica Renault (B) 1:15.000 69 |
Ben inderdaad benieuwd wat Alonso kan in de F10. En morgen hebben we Hamilton in de McLaren.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:44 schreef Trystar het volgende:
Ik kijk uit naar woensdag, Alonso voor het eerst in de F10
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:50 schreef ElmarO het volgende:
En voor de liefhebbers is er ook weer een nieuw onderzoek:
http://www.lgf1racingfansurvey.com/home.aspx
Ik zeg allemaal invullen jongensquote:Dank u voor deelname aan het meest uitgebreide onderzoek ooit in de geschiedenis van F1.
De resultaten van dit onderzoek verschijnen in F1 Racing magazine in April 2010
Zojuist gedaanquote:Op maandag 1 februari 2010 18:12 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg allemaal invullen jongens
Hooguit 10 minuutjes werk
En nog twee video's:quote:Valencia: February 1st to February 3rd
McLaren
- day 1 = Gary Paffett
- day 2 = Lewis Hamilton
- day 3 = Jenson Button
Mercedes
- day 1 = Nico Rosberg and Michael Schumacher
- day 2 = Nico Rosberg
- day 3 = Michael Schumacher
Ferrari
- day 1 = Felipe Massa
- day 2 = Felipe Massa
- day 3 = Fernando Alonso
Williams
- day 1 = Rubens Barrichello
- day 2 = Rubens Barrichello
- day 3 = Nico Hulkenberg
Renault
- day 1 = Kubica
- day 2 = Kubica
- day 3 = Petrov
Toro Rosso
- day 1 = Sebastien Buemi
- day 2 = Sebastien Buemi
- day 3 = Jaime Alguersuari
Sauber
- day 1: Pedro de la Rosa
- day 2: Kamui Kobayashi
- day 3: Pedro de la Rosa
Ik vind het eerder opvallend dat je bij de vraag Welke andere teams volgt u regelmatig? nog kan kiezen uit Toyota.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:43 schreef Meike26 het volgende:
Ook ingevuld... alleen weer zo jammer dat aan het eind van de enquette het over LG producten moet gaan..![]()
En ik had graag nog wel een vraag willen zien over de openingsrace, waar die gehouden moet worden...
Australie
En Japan. Suzuka.quote:
Even zoveel mogelijk Tilke circuits als oninteressant aangevinkt.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:12 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg allemaal invullen jongens
Hooguit 10 minuutjes werk
+ Suzuka.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:44 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat zo een beetje iedereen die die enquete wereldwijd invult bij de races die zeker moeten blijven kiest voor spa, monaco, silverstone en monza
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:44 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat zo een beetje iedereen die die enquete wereldwijd invult bij de races die zeker moeten blijven kiest voor spa, monaco, silverstone en monza
Dit dusquote:
Heb zelf voor de landen:quote:Op maandag 1 februari 2010 18:47 schreef vosss het volgende:
Owja, die was ik vergeten. Die had ik zelf ook gekozen inderdaad
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:44 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat zo een beetje iedereen die die enquete wereldwijd invult bij de races die zeker moeten blijven kiest voor spa, monaco, silverstone en monza
Eensquote:
Fijn beginquote:Op maandag 1 februari 2010 19:19 schreef Trystar het volgende:
Rubens Barrichello was asked if he had any advice to give Rosberg up against Schumi: "Yeah. Get out of there!"
Twitter Jon Noble
I.p.v. Groot Brittannië heb ik Canada gedaan.Bij de kutlanden weet ik niet precies meer maar in ieder geval Hongarije. Alleen al om het circuitquote:Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Heb zelf voor de landen:
Duitsland, Groot-Brittannië, Italië, België en Australië gekozen.
Als kutlanden:
China, Korea, Bahrein, Abu Dhabi en India
Vergeleken met een andere Duitser is hij nog jong...quote:Op maandag 1 februari 2010 19:44 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik denk dat die oude barri dit jaar weer een draai om zijn oren krijgt van een Duitser
Datzelfde had ik ook met Hongarijequote:Op maandag 1 februari 2010 19:41 schreef Waffle het volgende:
Wat gaan die topics de laatste tijd snel vol hier
[..]
I.p.v. Groot Brittannië heb ik Canada gedaan.Bij de kutlanden weet ik niet precies meer maar in ieder geval Hongarije. Alleen al om het circuit
Ik heb Japan ipv Belgie - omdat het zo'n grote autoproducent isquote:Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Heb zelf voor de landen:
Duitsland, Groot-Brittannië, Italië, België en Australië gekozen.
Jamaar dan streep je Spa-Francorchamps toch niet zomaar door?????quote:Op maandag 1 februari 2010 20:02 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Ik heb Japan ipv Belgie - omdat het zo'n grote autoproducent is
quote:From James Allen's blog:
Q: "James, can you expand a little more on the details of the Ferrari rumours"
James Allen: "I’m not sure at the moment whether this is to do with the general aero numbers or specifically to do with interpretations of the diffuser, with Ferrari possibly being left behind there. I’ve heard McLaren rumours about aero numbers too, but this is normal for this time of year and you only really find out the truth when the cars hit the track, there’s no point asking the team at this stage!"
Q: "What were the rumours about the Mclaren aero figures? Impressive or disappointing?"
James Allen: "Disappointing, but it could be smoke and mirrors, we’ve seen it before. Last year it turned out to be true, however"
Toch zou die beslissing vandaag komen, zie onder bericht van afgelopen donderdag op patronisef1.comquote:Op maandag 1 februari 2010 20:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Het team staat ook nog niet op de lijst met deelnemers op de officiële site. En die is normaal gezien redelijk up to date.
quote:In one of the dullest news stories about anything ever, Formula One's governing body is set to make a final decision on the newly BMW-less Sauber team's car entry numbers for the 2010 season at Monday's F1 Commission meeting in Paris.
Thrilling stuff, we're sure you agree.
Sauber have not currently been assigned any numbers on the entry list, after the provisional FIA entry list was issued before Sauber's participation was confirmed.
Technically, the team finished sixth in last season's constructors championship as BMW Sauber, and so are entitled to the numbers 11 and 12, but with Toyota, 2009's fifth placed team, having withdrawn from the sport, they could be shuffled to 9 and 10.
However, the provisional entry list already allocated those numbers to Williams, so any attempt to shoehorn Sauber back in there will have a knock-on effect for little number sticker makers worldwide, with Williams, and hence every subsequent team, having to shuffle down the list.
According to reports, the Sauber team's refusal to drop the official "BMW Sauber" entry name is down to a desire to ensure they are granted the numbers 9 and 10, but the FIA may alternatively decide to save everyone an awful lot of hassle and give them 26 and 27 instead.
The issue will be resolved at Monday's F1 Commission meeting, which will also see a number of other, slightly less facile, issues resolved, including the team proposals to tweak the points system, mess up qualifying with gimmicky tyre rules and reduce the tyre allocation for each driver at a race weekend from 14 to 10.
According to some reports, the Monday meeting also represents the deadline for the struggling Campos team to secure it's future, with the FIA seeking to rubber stamp the 2010 entry list.
The possibility of the Campos team, which needs investment in order to fund their 2010 season, being replaced by the Stefan GP outfit remains a possibility.
quote:It was a positive start for Ferrari. There have been rumours about the aero figures being poor and a B spec car being prepared. But my sources suggest that what has happened is that they recruited a new head of aerodynamics from Toyota in December and he brought a solution for a radical new diffuser with a hole the size of a sheet of A3 paper! It’s worth a lot in extra downforce and so Ferrari may well be building an update package around it, possibly for the first race if they can build it in time.
Mwah, ik twijfel. Aan de ene kant zijn ze inderdaad hard op zoek naar sponsoren, maar aan de andere kant kan BMW gewoon goed werk hebben gedaan. Dus misschien is Sauber wel een soort Brawn GP #2. Neemt niet weg dat mijn eerste ingeving is dat ze hard op zoek zijn naar sponsoren.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat denken we eigenlijk van Sauber?
Zouden ze warempel een goed package kunnen hebben voor 2010? Of zullen we het er voorlopig maar even op houden dat er nog wat potentiële geldschieters over de streep getrokken moeten worden?
quote:My understanding is that the front running teams will settle into a routine of running around 80 kilos of fuel, half full tanks, for their long runs to develop the car. Teams looking for sponsors or otherwise trying to catch the eye will be running around 40 kilos at times, a difference worth around 1.5 seconds per lap. This is something to watch out for over the four test sessions this month.
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef Tarabass het volgende:
tvp
't ging om de landenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar dan streep je Spa-Francorchamps toch niet zomaar door?????![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien wel een voordeel voor Sauber, bij een normale kop-staart botsing ben je je voorvleugel wel kwijt, maar de Sauber trekt letterlijk een lange neus en de voorvleugel blijft langer gespaardquote:Op maandag 1 februari 2010 20:51 schreef Burnie88 het volgende:
Ik vind bij nader inzien de Sauber een fucking rare auto. Die neus steekt een heel eind voorbij de voorvleugel, apart.
Wel een teken aan de wand dat Ferrari meteen de snelste is vandaag en de meeste ronden heeft geredenGoed begin voor de Scuderia.
Ik heb Abu Dhabi bij de goeie landen gezet. Sorry hoor, maar ik vind het circuit erg mooi.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Heb zelf voor de landen:
Duitsland, Groot-Brittannië, Italië, België en Australië gekozen.
Als kutlanden:
China, Korea, Bahrein, Abu Dhabi en India
Ik ben het er helemaal mee eens, maar realistisch is dat helaas niet. Het gaat in de F1 alleen maar om geld, dus een Spa is dan nu eenmaal niet interessant. Abu Dhabi of Bahrein wel.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:26 schreef vosss het volgende:
Het gaat toch niet om de landen. Het gaat om de circuits. Daarom heb ik voor Belgie gekozen want Spa moet er gewoon bij blijven en je denkt toch zeker zelf niet dat Zolder een optie is
Al die Tilke zooi moet van de kalendar af en het liefst vandaag nog!
Er zijn genoeg echte circuits over van vroeger nog die ook best weer de F1 kunnen verwelkomen
jep en dan gewoon weer oude tijd van 4 uur. Gelijk na het stappen de TV aan voor de GPquote:Op maandag 1 februari 2010 18:43 schreef Meike26 het volgende:
Ook ingevuld... alleen weer zo jammer dat aan het eind van de enquette het over LG producten moet gaan..![]()
En ik had graag nog wel een vraag willen zien over de openingsrace, waar die gehouden moet worden...
Australie
Speciaal voor jou aangemaakt "Mercedes GP" Petronas Formula One Team #1quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:41 schreef JohnLocke het volgende:
Schumi
Mercedes
Sorry Ferrari, jullie zijn niet meer mijn favoriete F1 team.
De livery stelt idd wat tegen.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:40 schreef Meike26 het volgende:
Tvp![]()
Ben ik de enige als ik zeg dat ik de Sauber het mooist vind van allemaal ?![]()
(Ayrodynamisch dan, qua livery stelt het nog geen moer voor...)
http://www.autoracef1.com/quote:The Sauber team will race with numbers 26 and 27 in 2010 it was decided on Monday in Paris at the F1 Commission's meeting. The team kept its original BMW Sauber name in an effort to try and get number 9 and 10.
The team finished the season in sixth place and Toyota who finished ahead of them in 2009 decided to quit the sport. The sport's governing body the FIA has however already issued an entry list before Sauber's grid slot was confirmed.
A change to the initial entry list would be an issue for the team with numbers following that. Rubens Barrichello's new Williams already appeared with the number 9 at the Valencia racetrack on Monday. Kamui Kobayashi will race with number 26 and Pedro de la Rosa with number 27
Oh! Nou! Zo! Dan is het wel meteen duidelijk wie de nummer 1 status heeft in het team!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:31 schreef Tarado het volgende:
Sauber to race with numbers 26 and 27
02 February 2010 @ 07:30 GMT - Max Moore
[..]
http://www.autoracef1.com/
1 2 3 4 5 6 | L.Hamilton McLaren 1:13.161 11 N.Rosberg Mercedes 1:14.036 11 R.Kubica Renault 1:14.714 8 S.Buemi Toro Rosso 1:15.308 12 R.Barrichello Williams 1:16.059 6 |
Neequote:Op maandag 1 februari 2010 17:40 schreef Meike26 het volgende:
Tvp![]()
Ben ik de enige als ik zeg dat ik de Sauber het mooist vind van allemaal ?![]()
(Ayrodynamisch dan, qua livery stelt het nog geen moer voor...)
Massa al onder de 1.12 (1.11.722)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:50 schreef beantherio het volgende:
Er wordt weer gereden. De voorlopige tijden:
[ code verwijderd ]
Ook daar is bmw vrij vroeg in het seizoen begonnen met het ontwikkelen van de auto (want die van vorig jaar was echt verschrikkelijk slecht)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Massa al onder de 1.12 (1.11.722)
En Kobayashi nu op 2 (1.12.384), gevolgd door Rosberg (1.12.899) en Hamilton (1.13.161)
Sauber doet goed mee!
En nog een derde (http://www.f1today.nl/liv(...)omunitat-valenciana/)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:28 schreef beantherio het volgende:
[..]
2 zelfs. http://www.f1-direct.fr/page/essais.php en http://twitter.com/NobleF1
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:12 schreef vosss het volgende:
Because of the huge interest in #F1 testing, AUTOSPORT is now doing live coverage. http://live.autosport.com/commentary.
http://live.autosport.com/commentary.php/id/172
Dat ze goede publiciteit nodig hebben omdat het vorig jaar zo ruk was?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:59 schreef beantherio het volgende:
De Ferrari-motoren doen het ook vandaag beter dan de Mercedessen. Als dat morgen nog zo is dan wil ik er wel conclusies uit trekken.
De motoren waren vorig jaar misschien wel goed, maar de auto's waren het niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat ze goede publiciteit nodig hebben omdat het vorig jaar zo ruk was?
Ik vind het wel stijlquote:Stefan Grand Prix "We gaan naar Bahrein"
02 februari 2010
Stefan Grand Prix zal afreizen naar de eerste race van het seizoen, ondanks dat het team geen startbewijs heeft gekregen van de internationale autosportbond FIA. Zo heeft de Servische renstal laten weten. Stefan Grand Prix maakte onlangs nog bekend een samenwerkingsdeal te hebben gesloten met Toyota Motorsport.
"Stefan GP schrijf geschiedenis door als eerste team in de Formule 1-historie een container vol materiaal naar de eerste race te sturen, ondanks dat we geen startbewijs hebben gekregen voor 2010", staat op de website van het team. "We zijn trots op onze wilskracht en blijven doorgaan met laten zien dat wij thuishoren in de Formule 1."
Die krijgen nog wel een start denk ik, campos gaat het niet halen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:44 schreef Atreidez het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)e-gaan-naar-bahrein/
[..]
Ik vind het wel stijl
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:45 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Die krijgen nog wel een start denk ik, campos gaat het niet halen.
En anders USF1..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:45 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Die krijgen nog wel een start denk ik, campos gaat het niet halen.
dat moet wel, maar waarom heeft de FIA dan 3 "no shows" per seizoen toegestaan aan de deelnemende teams?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:51 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Precies, die gaan echt niet op de dolle pof heen. Die staan in nauw contact met Ecclestone en weten meer dan wij dat doen.
Ja, de crashtests zijn ze doorgekomen volgens de officiele site.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:56 schreef vosss het volgende:
Dat moet wel dat zij meer weten. Maar dan nog, mag je tegenwoordig met een ongeteste auto aan de start verschijnen? En heeft dat ding wel de crashtests gedaan etc?
quote:P.S. Phil, pick up your jacket
Nogmaals de link naar die enquete. De FOTA roept iedereen op dus als je hem nog niet ingevuld hebt, doe dat dan alsnogquote:FOTA roept fans op om deel te nemen aan onderzoek
Teamverbond FOTA heeft de handen ineen geslagen met Formule 1-partner LG voor een marktonderzoek. De leiders van de teams willen graag van de fans horen hoe ze tegen bepaalde zaken in de sport aankijken. Het onderzoek kan vanaf vandaag ingevuld worden op
http://www.lgf1racingfansurvey.com/home.aspx
Het onderzoek kaart vragen over favoriete coureurs, teams, circuits en manieren om de sport te verbeteren aan. Andrew Barrett, vice-president voor globale sponsoring bij LG, verklaart: "LG is verguld om samen met F1 Racing en FOTA te werken en de fans een stem te geven. Bij ons is de klant altijd koning en we verwelkomen de mogelijkheid om te leren wat de fans van de Formule 1 willen en om dat te delen met de mensen die de sport vorm geven."
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Nogmaals de link naar die enquete. De FOTA roept iedereen op dus als je hem nog niet ingevuld hebt, doe dat dan alsnog
MIsschien omdat de FIA er vanuit gaat dat als een team de eerste race niet haalt, deze geen van de vier eerste en overzeese races zal halen? We beginnen dit seizoen met 4 races buiten Europaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat moet wel, maar waarom heeft de FIA dan 3 "no shows" per seizoen toegestaan aan de deelnemende teams?
Nogal veelzeggend. Het is een enquete in samenwerking met de FOTA.quote:De meeste nieuwe circuits zijn niet interessant en hebben een gebrek aan karakter
Lijkt me de Twitter feed van Jonathan Noble die live gezet wordt. Goede zaak, zo kunnen ook niet twitteraars het commentaar volgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:12 schreef vosss het volgende:
Because of the huge interest in #F1 testing, AUTOSPORT is now doing live coverage. http://live.autosport.com/commentary.
http://live.autosport.com/commentary.php/id/172
Ik heb inderdaad voor het behoud van de oude circuits, die hebben meer sfeer en zijn minder vergevingsgezind. Heb ook aangegeven dat het milieu volstrekt onbelangrijk is bij de F1. Bij F1 gaat het om zo hard mogelijk gaan anders zou ik geen F1 kijken maar die shell challenge waarbij ze de meeste km uit 1 liter brandstof moeten halen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:15 schreef vosss het volgende:
Ik vind overigens deze vraag in die enquete:
[..]
Nogal veelzeggend. Het is een enquete in samenwerking met de FOTA.
Die weten dus zelf dondersgoed dat de fans helemaal niet op weer een nieuw nietszeggend Tilkecircuit in een of ander zupiezoepieland zitten te wachten.
Ik ben erg benieuwd alvast naar de resultaten van dit onderzoek
Overigens zie ik dat je hem meerdere keren in kan vullen, dus ik heb hem voor een tweede keer ingevuld![]()
Als je zelf een account aanmaakt kan je meerder personen tegelijkertijd volgenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:21 schreef vosss het volgende:
Ehmz, ik ben geen twitteraar, maar kan gewoon op die twitterpagina van NobleF1 alles volgen!?
Of staan daar andere dingen op als je een twitter account hebt en inlogt?
Damn, nu realiseer ik me pas dat ik al meer dan 10 jaar formule 1 volg en Schumi fan ben. Ik word oudquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Nogmaals de link naar die enquete. De FOTA roept iedereen op dus als je hem nog niet ingevuld hebt, doe dat dan alsnog
Ow okay, niet echt boeiend dus?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je zelf een account aanmaakt kan je meerder personen tegelijkertijd volgen
Heb jij ergens beeld????quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:27 schreef Ricard0j het volgende:
Werkelijk, die Renault is echt een gedrocht.
Ten opzichte van vorig jaar zijn deze auto's stuk voor stuk lelijker
f1fanatic.co.ukquote:The F1 Commission has agreed on a second new points system for F1, amending the proposal they made in December.
A win will still be worth 25 points and the value of a second place finish has been slightly reduced – but the value of other lower-placed finished has been increased.
The Commission has also decided to make drivers who qualify in the top ten start the race on the same tyre as they qualified on, which they hope will “introduce a further element of strategy” and “improve the show”.
Revised points system
The revised F1 points system increases the points difference between winning and finishing second from five to seven, which the FIA hopes will “further encourage the ‘race to win’”:
1st – 25 points
2nd – 18 points
3rd – 15 points
4th – 12 points
5th – 10 points
6th – 8 points
7th – 6 points
8th – 4 points
9th – 2 points
10th – 1 point
However, as discussed here earlier, it also offers more points for drivers who finish lower down the running order, increasing the likelikood that championship leaders will be able to collect lower placed finishes to guarantee themselves the title instead of pushing for wins.
Read more on that and see how the new points system would have changed the 2009 championship here: Teams considering an even more generous points system for 2010
The ‘top ten tyre’ rule
With refuelling banned this year, the requirement for the top ten qualifiers to start the race on the fuel load they qualified on was to be removed. However the Commission has decided to continue handicapping the top ten qualifiers by making them start the race on the tyres they qualified:
Cars having participated in Q3 must start the race on the same set of tyres with which their grid time was set.
F1 Commission statement
Presumably an exception will be made in the event of rain during qualifying or the race.
Disappointingly, this means we will not get to see ‘pure’ qualifying in 2010, as the quickest drivers will be compromised by tyre choice.
As I’ve already said here, I think this is needless meddling with the rules which will at best have a minimal effect on the quality of racing in 2010.
More on that here: Stop the needless rules changes
2011 double diffuser ban
Double diffusers will be banned in 2011 if the Commission’s proposal is accepted.
This will cut the amount of downforce the cars can generate and reduce cornering speeds. Whether it will help cars follow more closely – and thereby increase overtaking – is a subject of much debate.
Double diffusers
Adrian Newey says banning double diffusers won’t help overtaking
A change for the better: double diffusers likely to be banned in 2011
Other changes
There will be a further reduction in the number of tyres a team may use at each weekend, with 11 sets of four now available instead of 14.
This is good news for Bridgestone, who will now have to supply far fewer tyres in 2010 than they were expecting. It may even be interpreted as an attempt to get them to reverse their decision to leave the sport at the end of this year by reducing their costs.
More on that here: Bridgestone to make surprise F1 exit
“Improving the show”
The F1 Commission’s proposal will now go before the World Motor Sports Council where they are very likely to be accepted. However it remains to be seen whether Jean Todt will be satisfied they have done enough to “improve the show” as he urged them to. Their statement adds:
Further measures for 2010 are also being examined.
F1 Commission statement
Ik kijk ruim mijn halve leven naar F1.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:26 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Damn, nu realiseer ik me pas dat ik al meer dan 10 jaar formule 1 volg en Schumi fan ben. Ik word oud
quote:Disappointingly, this means we will not get to see ‘pure’ qualifying in 2010, as the quickest drivers will be compromised by tyre choice.
Zo heel groot is die niet denk ik. Op de paar fanatiekelingen (onsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:39 schreef vosss het volgende:
Ik snap dat niet. De FIA/Ecclestone laten hier toch een flinke markt compleet links liggen?
Same herequote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ondanks bannen van sigartettenreclame had ik marlboro trouwens op nr1 staan van de merken in f1.
Ja en echte live timing inclusief sector tijdenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:42 schreef kepler het volgende:
[..]
Zo heel groot is die niet denk ik. Op de paar fanatiekelingen (ons) na. Testen is gewoon saai
Ik hoef het niet perse te zien, alhoewel gewoon een stream wel grappig zou zijn
Nouja dat weet ik niet. Over heel de wereld op forums zitten allemaal mensen zoals wij en als er een stream was geweest dan had van die mensen zeker 80% gewoon gekeken lijkt mequote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:42 schreef kepler het volgende:
[..]
Zo heel groot is die niet denk ik. Op de paar fanatiekelingen (ons) na. Testen is gewoon saai
Ik hoef het niet perse te zien, alhoewel gewoon een stream wel grappig zou zijn
Ik ook. En ik wou West nog noemen totdat ik me realiseerde dat die niet meer sponsoren. Tot zover de effectiviteit van het verbieden van sponsoring door sigarettenfabrikanten.quote:
Volgens mij zijn dat nog steeds maar een beperkt aantal mensen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja dat weet ik niet. Over heel de wereld op forums zitten allemaal mensen zoals wij en als er een stream was geweest dan had van die mensen zeker 80% gewoon gekeken lijkt me
Ik denk wereldwijd misschien wel 30.000 mensen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat nog steeds maar een beperkt aantal mensen.
Ik had echter wel naar de stream gekeken als die er was geweest
Jup, maar niet dat de coureurs perse veel pr-activiteiten moeten doen. Die jongens hebben het wel druk genoeg met trainen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk wereldwijd misschien wel 30.000 mensen.
Maargoed, dat is compleet uit de lucht gegrepen
Als Valencia hier in de buurt zou zijn dan was ik erbij geweest. dat is 1 ding wat zeker is.
Dus ik heb op die enquete ook alles meer meer meer voor de fans ingevuld. Alels toegankelijker, meer, goedkoper, beter, vaker etc etc
Zij het met een streepjescode op de auto.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
En ze sponsoren Ferrari nog steeds
Ik zou er zeker heen gegaan zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk wereldwijd misschien wel 30.000 mensen.
Maargoed, dat is compleet uit de lucht gegrepen
Als Valencia hier in de buurt zou zijn dan was ik erbij geweest. dat is 1 ding wat zeker is.
Dus ik heb op die enquete ook alles meer meer meer voor de fans ingevuld. Alels toegankelijker, meer, goedkoper, beter, vaker etc etc
Ja, of op de ring of hockenheimquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:59 schreef vosss het volgende:
Weet iemand of er in de nabije toekomst wellicht weer plannen zijn voor een testsessie op Spa?
Daar heb ik me toen kostelijk vermaakt voor 20 euro.
Ofja, 20 euro voor de entree en een veelvoud ervan aan die smerige hamburgers en worsten en bier![]()
Wat doet een hamburger daar nu.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:59 schreef vosss het volgende:
Weet iemand of er in de nabije toekomst wellicht weer plannen zijn voor een testsessie op Spa?
Daar heb ik me toen kostelijk vermaakt voor 20 euro.
Ofja, 20 euro voor de entree en een veelvoud ervan aan die smerige hamburgers en worsten en bier![]()
haha ik ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ondanks bannen van sigartettenreclame had ik marlboro trouwens op nr1 staan van de merken in f1.
volgens mij was het 8 euro afgelopen seizoenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:06 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Wat doet een hamburger daar nu.
250 BEF toen ik er voor het laatst was.
Blijkbaar is er geen markt voorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:39 schreef vosss het volgende:
Ik snap dat niet. De FIA/Ecclestone laten hier toch een flinke markt compleet links liggen?
Nee, ik al ruim driekwart van mijn leven.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:39 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Ik kijk ruim mijn halve leven naar F1.
Ben ik nu oud?
Je hebt gelijk, voor een weekend. Laatste keer dat ik bij de F1 was, was bij de GP in Frankrijk en voor dat geld (en ietsje meer) zat ik 3 dagen lang tegenover de pit, met een pitwalk op donderdag. Geen moment spijt van gehad!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:24 schreef Waffle het volgende:
De prijzen van de F1 moeten echt nodig omlaag. Ik wil zo graag eens naar een F1 race, maar voor een kaartje ben je al snel 200 euro kwijt en dat is me net wat te veel. Daarvoor kan ik wel 10x naar andere races op zandvoort/assen.
Nee, maar je hebt mensen die wel autosport.com bekijken, maar niet de twitterfeed van NobleF1. En die kunnen nu ook de testen volgen. En ook de foto's bekijken die gemaakt worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:21 schreef vosss het volgende:
Ehmz, ik ben geen twitteraar, maar kan gewoon op die twitterpagina van NobleF1 alles volgen!?
Of staan daar andere dingen op als je een twitter account hebt en inlogt?
quote:Times at 3pm: Massa 1m11.772; Kobayashi 1m12.056; Hamilton 1m12.256; Rosberg 1m12.899; Barrichello 1m13.377; Kubica 1m13.659; Buemi 1m14.862
Ik heb sinds 19934 ook alles gezien, tot vorig seizoenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:38 schreef Meike26 het volgende:
Sinds 1994 (Jos Verstappen fan van het eerste uur) al aan het kijken. Ik heb me altijd voorgenomen geen race te missen van een seizoen, 1998 is dat wel gelukt, daarna nooit meer
Laatste keer naar Race Barcelona geweestquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:33 schreef LeXX het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, voor een weekend. Laatste keer dat ik bij de F1 was, was bij de GP in Frankrijk en voor dat geld (en ietsje meer) zat ik 3 dagen lang tegenover de pit, met een pitwalk op donderdag. Geen moment spijt van gehad!
Tegenwoordig betaal je voor een avondje uit (musical, concert e.d.) ook gauw een paar tientjes, tot 80 a 90 euro voor een eersterangskaart. Dat is een avond, en in vergelijk met F1 dus nog duurder.
Deze post kun je zowel zien als rechtvaardiging van de hoge kosten, danwel de klacht dat alles tegenwoordig t*ringduur is...
Maar F1 is wel 10x vetterquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:24 schreef Waffle het volgende:
De prijzen van de F1 moeten echt nodig omlaag. Ik wil zo graag eens naar een F1 race, maar voor een kaartje ben je al snel 200 euro kwijt en dat is me net wat te veel. Daarvoor kan ik wel 10x naar andere races op zandvoort/assen.
Ik was op wereldreis afgelopen seizoen, dat was af en toe wel spannend qua uitzendingenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:25 schreef vosss het volgende:
Ik heb sinds ergens begin jaren 90 alleen afgelopen jaar Spa half gemist.
Ik zat toen op vakantie en 's morgens even gezocht naar de juiste zender waar F1 op te ontvangen was. Daarna lekker gaan zwemmen, in de zon liggen bakken, biertje en hamburger erbij, nog meer biertjes en zwemmen en zonnen en om 1 uur terug naar de vakantievilla voor de voorbeschouwing.
Bleek ineens de zender compleet pleite te zijn?!!?
TV mee naar een andere vakantievilla waar een kleinere tv stond, want hun hadden wel beeld.
Onze tv eraan, geen beeld op die zender?!
Kleine tv eer eraan ook geen beeld meer?!?!?!
Ja en toen was de race dus al lang en breed begonnen. Heb alleen de laatste paar rondjes gezien hoe Kimi won (wat ie altijd doet op Spa) toen de zender ineens terugkwam.
Voor de rest nooit een race gemist volgens mij.
Laatste keer was Maleisie, kaartjes waren maar 100 euro en ideale lokatie. Land zelf is ook goedkoop, het is alleen zo ver wegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:24 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Laatste keer naar Race Barcelona geweest
Entree F1 was 400+ per persoon
Hotelkamer was ook 400+ (kan goedkoper maar het was wel een erg mooi hotel)
Vlucht circa 100 euro? Transavia
Eten 's avonds (oude haven, rest. aan de ramblas)
Eten op het circuit (Duur en niet echt smakelijk)
Merchandise
Vervoer
Niet echt iets wat je even zo doet dus.
Avondje naar een concert heeft een leuke prijs omdat je alle kosten eromheen niet hoeft te maken.
Nouja, ik heb er in het verleden zeker wel eens gezeik om gehad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:29 schreef Meike26 het volgende:
En dan toch nog een social leven hebben Vosss![]()
Ik heb er ook geen hoge verwachtingen van, maar DLR vind ik ook geen goede coureur.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:07 schreef Party_P het volgende:
Kobayashi lekker vlot, maar hoe zwaar is die auto?
Vosss...ik heb keer van Olav Mol gehoord dat Kobayashi voordat hij in de F1 kwam niet heel erg uitblonk (zoals, Hamilton en hulkenberg) wat betreft prestaties.
Ik lees op allerlei forums veel "vast niet zwaar", maar Peter Sauber lijkt me niet iemand die puur voor de publiciteit op die manier gaat stunten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:07 schreef Party_P het volgende:
Kobayashi lekker vlot, maar hoe zwaar is die auto?
Want Peter Sauber heeft geen sponsoren nodig?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:20 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik lees op allerlei forums veel "vast niet zwaar", maar Peter Sauber lijkt me niet iemand die puur voor de publiciteit op die manier gaat stunten.
Het is niet zo dat Marlboro Ferari alleen sponsort, zij bezitten de gehele buitenkant van de auto, sponsors betalen aan hun en niet aan Ferrari.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Maar Marlboro IS gewoon Formule 1. Jarenlang zowel Ferrari als McLaren gesponsord. En ze sponsoren Ferrari nog steeds
Kobayashi won de Azië GP2 en was het talent van Azië. Helaas kwam hij in GP2 euroseries/worlseries niet echt aan te pas. Daar kon hij niet echt potten breken, vandaar dat hij niet echt uitblonk volgens Olav Mol. Maar hij heeft wat mij betreft zich al bewezen in de Formule 1 en zijn stoeltje dit jaar wel verdiend.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:07 schreef Party_P het volgende:
Kobayashi lekker vlot, maar hoe zwaar is die auto?
Vosss...ik heb keer van Olav Mol gehoord dat Kobayashi voordat hij in de F1 kwam niet heel erg uitblonk (zoals, Hamilton en hulkenberg) wat betreft prestaties.
Maar aan de andere kant, Brawn had vorig jaar ook geen sponsoren en die gingen ook als de bliksem. Dus dat zegt ook niet alles meer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het kan zijn dat Sauber een goed package geërfd heeft van BMW. Maar gezien het feit dat er geen enkele sponsor op de Sauber te vinden is houd ik het voorlopig op sponsoren zoeken...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Pos Driver Team Time Laps 1. Massa Ferrari (B) 1:11.722 124 2. Kobayashi BMW Sauber-Ferrari (B) 1:12.056 96 3. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:12.256 108 4. Kubica Renault (B) 1:12.426 119 5. Rosberg Mercedes GP (B) 1:12.899 119 6. Barrichello Williams-Cosworth (B) 1:13.377 102 7. Buemi Toro Rosso-Ferrari (B) 1:13.823 107 |
'Philip Morris to renew sponsorship of Ferrari?'quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is niet zo dat Marlboro Ferari alleen sponsort, zij bezitten de gehele buitenkant van de auto, sponsors betalen aan hun en niet aan Ferrari.
Dit contract loopt eind 2010 af
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:37 schreef Trystar het volgende:
[..]
'Philip Morris to renew sponsorship of Ferrari?'
die had ik er ook bij staan, waarschijnlijk omdat de hele nurburgring er vol mee hangtquote:
quote:Stefan GP is to launch its 2010 car at Portimao on February 25. Story coming soon
En ze gaan er ook testen:quote:
Bron is hun briljante site.quote:
02/02/2010
StefanGP planing to go to Portimao for first tests
First tests for StefanGP will be in Portugal at Portimao test track, on 25-28 February 2010.
StefanGP first Formula 1 car Stefan S-01 will be presented before tests.
Car: Stefan S-01.
Car is developed by StefanGP and with technical supports from TMG.
Engine: Stefan RG-01.
V8, 2,400 ccm, 18,000 rpm, serviced by TMG.
SGP Team will be testing with two drivers over three days.
Identity of drivers will be announced in due course.
First driver has already two years in F1.
Ben benieuwd welk team eruit gaat. StefanGP ziet er iig al beter uit dan US en Campos.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En ze gaan er ook testen:
[..]
Bron is hun briljante site.
Ik gok op dit moment op Campos. Overigens zal de coureur waar ze op doelen wel Nakajima zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:24 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk team eruit gaat. StefanGP ziet er iig al beter uit dan US en Campos.
Gok/hoop ook dat Campos moet afhaken. Nakajima heeft ook een link met toyota.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik gok op dit moment op Campos. Overigens zal de coureur waar ze op doelen wel Nakajima zijn.
En twee jaar ervaringquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:27 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Gok/hoop ook dat Campos moet afhaken. Nakajima heeft ook een link met toyota.
Van het laatste zullen ze bij Ferrari wel nerveus worden.quote:Stefan to test car at Portimao this month
Stefan GP has announced it will test its first Formula 1 car later this month in Portugal, as it continues to push with its plans to race in the sport this year despite not having an entry.
Following today's announcement that the Serbia-based squad will send equipment to Bahrain for the first of the season, the team said it will test its car at Portimao on 25-28 February.
Stefan GP said it will unveil the Stefan S-01 before the tests.
AUTOSPORT has learned former Williams driver Kazuki Nakajima will be one of the team's drivers.
Stefan GP said its car has been developed by the team and with technical support from Toyota, with which is has agreed a technical partnership.
The engine it will use is the Stefan RG-01, also serviced by Toyota.
The team said it will be testing two drivers at Portimao.
Stefan GP released a picture of its offices, in which team owner Zoran Stefanovich can be seen with former McLaren chief designer Mike Coughlan.
Maar als je me zou vragen om iets te vertellen over hem zou ik werkelijk waar niets kunnen verzinnen.quote:
Daarom sato als 2e rijder dat compenseert weer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar als je me zou vragen om iets te vertellen over hem zou ik werkelijk waar niets kunnen verzinnen.
Voor mijn gevoel rijdt ie net een half seizoen mee, zo een kleurloos figuur.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Van het laatste zullen ze bij Ferrari wel nerveus worden.
Wat is dat voor website, omgquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En ze gaan er ook testen:
[..]
Bron is hun briljante site.
Auto en de technologie hebben ze van Toyota overgenomen en ik meende de motoren ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een boevenbende.![]()
Ik geloof er trouwens niks van dat dit wat gaat worden. Zomaar even een F1-auto + motor ontwikkelen en bouwen en dan zonder grote sponsors? Eerst zien, dan geloven.
Maar die deal is toch nog maar net rond?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:09 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Auto en de technologie hebben ze van Toyota overgenomen en ik meende de motoren ook.
Ik denk dat Toyota voor het eerste jaar nog een flinke vinger in de pap heeft en dat het project daarna op eigen benen moet staan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een boevenbende.![]()
Ik geloof er trouwens niks van dat dit wat gaat worden. Zomaar even een F1-auto + motor ontwikkelen en bouwen en dan zonder grote sponsors? Eerst zien, dan geloven.
Dachten ze bij Brawn vorig jaar ook..........quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Want Peter Sauber heeft geen sponsoren nodig?
Kom op man, dit is de oudste truc uit het boek. Benzine eruit en gaan met die banaan om nog wat geldschieters over de streep te trekken.
Het kan zijn dat Sauber een goed package geërfd heeft van BMW. Maar gezien het feit dat er geen enkele sponsor op de Sauber te vinden is houd ik het voorlopig op sponsoren zoeken...
Dat klopt en ze hebben zelf ook wel wat techniek in huis, raketaandrijving?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:09 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Auto en de technologie hebben ze van Toyota overgenomen en ik meende de motoren ook.
Ik vind dat er een raar luchtje hangt aan niet alleen Stefan GP maar ook aan dit bedrijf. De website waar je naar linkt ziet er ook een beetje vreemd uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt en ze hebben zelf ook wel wat techniek in huis, raketaandrijving?![]()
http://www.amco.st/projects.php
Deze post op het forum van autosport sluit wel enigszins aan bij het gevoel dat er iets niet helemaal koosjer is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik vind dat er een raar luchtje hangt aan niet alleen Stefan GP maar ook aan dit bedrijf. De website waar je naar linkt ziet er ook een beetje vreemd uit.![]()
maar ja hij heeft wel de Toyota erfenis gekocht en daar zal hij toch wel wat Servische dollars voor hebben betaald.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Deze post op het forum van autosport sluit wel enigszins aan bij het gevoel dat er iets niet helemaal koosjer is.
Dus? Wat moeten ze er meer opzetten dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:54 schreef Party_P het volgende:
[..]
Wat is dat voor website, omg
HOAX of the F1!
quote:Valencia (ESP) Sources suggest that the fledgling Stefan GP team is in the process of opening up a 2010 entry spot by scuppering the Campos Meta team.
Bruno Senna, nephew of three-time world champion Ayrton Senna, signed with Campos late last year, but if the team fails he may end up with Stefan GP. (Photo: LAT Photographic) » More Photos
The Spanish outfit is said to be behind with its payments to the Italian constructor Dallara – the deal is believed to be worth 16m Euros a year. Sources suggest that the situation has progressed to the stage where Dallara can sell its project on, and that Stefan GP will buy the intellectual property of the new car. That will leave Campos without a leg to stand on, and free up its entry spot.
Stefan GP does not have a formal position as first reserve, but boss Zoran Stefanovich is closely associated with Bernie Ecclestone, and one assumes that the new team’s passage to the grid in Bahrain will be eased by the F1 supremo.
However the FIA may yet have something to say about that. New FIA President Jean Todt used to work for Scuderia Ferrari, and the technical chief of Stefan is Mike Coughlan – the ex-McLaren man at the heart of the Spygate scandal.
As previously reported Stefan GP has a deal with Toyota, and its new car – which would have been the TF110 – will test in Portugal later this month. Toyota protégé Kazuki Nakajima has been lined up to drive it.
If Campos fails then Bruno Senna will be on the market, joining the likes of Nick Heidfeld as possible teammates to the Japanese driver.
One problem facing Stefan is that while there are still F1 personnel in Cologne who can join the new project many of the designers and engineers have already moved to other teams, notably Lotus.
quote:50,000 spectators expected at Valencia today, for Alonso's first outing in a Ferrari. Traffic queues on the motorway like at a GP!
Dat krijg je als je rondjes op benzinedamp wil rijden, het is weer vrijgegeven nuquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:30 schreef Atreidez het volgende:
Rooie vlag.. Staat een sauber stil bij bocht 4
shit, ik denk elke keer aan Renault als ik Alonso hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:59 schreef beantherio het volgende:
3 Spanjaarden bovenaan de tabel momenteel, met Alonso aan kop met een 1:11,905. De F10 lijkt toch wel echt snel te zijn.
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:13 schreef beantherio het volgende:
De launch van Virgin Racing's auto zou nu plaats moeten vinden, maar er is nog weinig te zien op de website. Volgens hun twitter hebben ze wat technische problemen. Dat begint al goed..
Jep. Begint om 11:00quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:25 schreef Disavowed het volgende:
Force India will launch online on February 9
Ze zullen allemaal wel een paar rondjes met weinig brandstof hebben gereden om te kijken, voorlopig zien de Mac's er niet goed uitquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:25 schreef sanger het volgende:
Ferari lijkt indd erg snel te zijn. Ik verdenk Ferrari er ook niet van met kleine hoeveelheden brandstof te rijden tov bv. McLaren
Ah, vandaar die techinische storing...quote:
Bijna een uur verder en nog niet eens een foto, wat een afgangquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:45 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Ah, vandaar die techinische storing...
Hamilton zat er gisteren anders goed bij (derde), maar de tijden van Ferrari halen ze nog niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zullen allemaal wel een paar rondjes met weinig brandstof hebben gereden om te kijken, voorlopig zien de Mac's er niet goed uit
1 2 3 4 5 6 7 | 2. P. de la Rosa Sauber C29 1:12.094 +0.385 15 pit 3. M. Schumacher Mercedes GP W01 1:12.438 +0.729 26 pit 4. J. Alguersuari Toro Rosso STR5 1:12.576 +0.867 37 pit 5. J. Button McLaren MP4-25 1:13.783 +2.074 12 pit 6. N. Hülkenberg Williams FW32 1:14.410 +2.701 33 pit 7. V. Petrov Renault R30 1:14.707 +2.998 21 pit |
De tijden van Williams maken me een beetje zorgen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:07 schreef sasquatsch het volgende:
Alonso is nu sneller dan Massa gisteren.
Tijden van 12.00 uur
[ code verwijderd ]
Hoezo ? had je ze als serieuze kandidaat gezien dan voor de titelstrijd in 010?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:08 schreef Disavowed het volgende:
[..]
De tijden van Williams maken me een beetje zorgen.
Nee, dat niet. Ik had wel gehoopt dat ze dichter bij de top zaten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoezo ? had je ze als serieuze kandidaat gezien dan voor de titelstrijd in 010?
True, maar je kunt er vanuit gaan dat vrijwel alle bolides aan het eind van een stint wel een keertje redelijk leeg zijn. De tijden zijn dus wel indicatief, maar niet alleszeggend.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hamilton zat er gisteren anders goed bij (derde), maar de tijden van Ferrari halen ze nog niet.
Die snelle tijden zijn waarschijnlijk allemaal met relatief weinig brandstof gereden. Die zijn ook niet zo belangrijk. Het gaat er juist om hoe snel ze zijn met een ruime hoeveelheid brandstof aan boord omdat ze daar het grootste deel van de races mee rijden. En die zie je nergens
Rubens was ook niet zo snel de afgelopen dagen. Kennelijk is de Cosworth ook niet zo geweldig.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:12 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik had wel gehoopt dat ze dichter bij de top zaten.
quote:We'll probably see the Stefan car before the Virgin
quote:Schumacher mist de spaghetti van Ferrari
Michael Schumacher was gisteren even op bezoek in het Ferrari-motorhome. Felipe Massa, goede vriend en voormalig teamgenoot van de zevenvoudige wereldkampioen, verklaarde dat Schumacher samen wilde lunchen met zijn voormalige team tijdens de pauze op het Valencia-circuit.
“Wat we met elkaar besproken hebben? Niets bijzonders”, aldus Felipe Massa. “We zijn goede vrienden en spreken elkaar regelmatig. Vandaag miste hij ons motorhome denk ik, omdat we hier simpelweg het beste eten hebben dan waar dan ook in de paddock.”
Ferrari bevestigde dat Schumacher langs kwam voor een bord spaghetti gemaakt door Carmine, de beroemde chef van het team.
Vandaar dat ik meestal op f1today kijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:35 schreef Peterselieman het volgende:
oh ja, bij Autosport.com excuseren ze zich al omdat de site langzamer draait dan normaal. Dit omdat er zoveel mensen tegelijk op kijken
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:41 schreef beantherio het volgende:
Nou, eindelijk dan toch een foto van Virgin's auto:
[ afbeelding ]
Ik vind dat juist positief. Dat betekent dat mits de motor goed is de auto best redelijk mee moet kunnen komen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:46 schreef sanger het volgende:
Mooie livery. De bouw is nog niet echt goed te beoordelen, maar extreem afwijken van de andere teams doet hij vooralsnog niet
Ik ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vind dat juist positief. Dat betekent dat mits de motor goed is de auto best redelijk mee moet kunnen komen.
Alonso maniaquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:41 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens Ferrari staat er een file van 4 kilometer voor de ingang van het circuit
Geweldige site voor een team. Lekker open en toegankelijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:06 schreef Tarado het volgende:
Niet live maar wel een video van Virgin
http://www.virginracing.com/cars/#/video
quote:Give it a name
Fancy seeing your name racing around the track? We’ve got two Virgin F1 cars that need christening. And we want you to think up some suitably fast and fierce names for them. Anything goes – from your favourite Pistols song title to a sexy slogan.
If Timo and Lucas choose your name it’ll be emblazoned on the car for good. The winners will also get a set of signed replica team clothing.
Eerder aan de Midland maar oke..quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:18 schreef SimtekF1 het volgende:
Als ze dat rode nou eens paars maken, zoals de Simtek.
Nick Wirth, doe er wat aan.
De auto ziet er mooi uit, alleen de livery doet me een beetje aan de Minardi denken waar Jos in reed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |