Kobayashi won de Azië GP2 en was het talent van Azië. Helaas kwam hij in GP2 euroseries/worlseries niet echt aan te pas. Daar kon hij niet echt potten breken, vandaar dat hij niet echt uitblonk volgens Olav Mol. Maar hij heeft wat mij betreft zich al bewezen in de Formule 1 en zijn stoeltje dit jaar wel verdiend.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:07 schreef Party_P het volgende:
Kobayashi lekker vlot, maar hoe zwaar is die auto?
Vosss...ik heb keer van Olav Mol gehoord dat Kobayashi voordat hij in de F1 kwam niet heel erg uitblonk (zoals, Hamilton en hulkenberg) wat betreft prestaties.
Maar aan de andere kant, Brawn had vorig jaar ook geen sponsoren en die gingen ook als de bliksem. Dus dat zegt ook niet alles meer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het kan zijn dat Sauber een goed package geërfd heeft van BMW. Maar gezien het feit dat er geen enkele sponsor op de Sauber te vinden is houd ik het voorlopig op sponsoren zoeken...
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Pos Driver Team Time Laps 1. Massa Ferrari (B) 1:11.722 124 2. Kobayashi BMW Sauber-Ferrari (B) 1:12.056 96 3. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:12.256 108 4. Kubica Renault (B) 1:12.426 119 5. Rosberg Mercedes GP (B) 1:12.899 119 6. Barrichello Williams-Cosworth (B) 1:13.377 102 7. Buemi Toro Rosso-Ferrari (B) 1:13.823 107 |
'Philip Morris to renew sponsorship of Ferrari?'quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is niet zo dat Marlboro Ferari alleen sponsort, zij bezitten de gehele buitenkant van de auto, sponsors betalen aan hun en niet aan Ferrari.
Dit contract loopt eind 2010 af
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:37 schreef Trystar het volgende:
[..]
'Philip Morris to renew sponsorship of Ferrari?'
die had ik er ook bij staan, waarschijnlijk omdat de hele nurburgring er vol mee hangtquote:
quote:Stefan GP is to launch its 2010 car at Portimao on February 25. Story coming soon
En ze gaan er ook testen:quote:
Bron is hun briljante site.quote:
02/02/2010
StefanGP planing to go to Portimao for first tests
First tests for StefanGP will be in Portugal at Portimao test track, on 25-28 February 2010.
StefanGP first Formula 1 car Stefan S-01 will be presented before tests.
Car: Stefan S-01.
Car is developed by StefanGP and with technical supports from TMG.
Engine: Stefan RG-01.
V8, 2,400 ccm, 18,000 rpm, serviced by TMG.
SGP Team will be testing with two drivers over three days.
Identity of drivers will be announced in due course.
First driver has already two years in F1.
Ben benieuwd welk team eruit gaat. StefanGP ziet er iig al beter uit dan US en Campos.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En ze gaan er ook testen:
[..]
Bron is hun briljante site.
Ik gok op dit moment op Campos. Overigens zal de coureur waar ze op doelen wel Nakajima zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:24 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk team eruit gaat. StefanGP ziet er iig al beter uit dan US en Campos.
Gok/hoop ook dat Campos moet afhaken. Nakajima heeft ook een link met toyota.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik gok op dit moment op Campos. Overigens zal de coureur waar ze op doelen wel Nakajima zijn.
En twee jaar ervaringquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:27 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Gok/hoop ook dat Campos moet afhaken. Nakajima heeft ook een link met toyota.
Van het laatste zullen ze bij Ferrari wel nerveus worden.quote:Stefan to test car at Portimao this month
Stefan GP has announced it will test its first Formula 1 car later this month in Portugal, as it continues to push with its plans to race in the sport this year despite not having an entry.
Following today's announcement that the Serbia-based squad will send equipment to Bahrain for the first of the season, the team said it will test its car at Portimao on 25-28 February.
Stefan GP said it will unveil the Stefan S-01 before the tests.
AUTOSPORT has learned former Williams driver Kazuki Nakajima will be one of the team's drivers.
Stefan GP said its car has been developed by the team and with technical support from Toyota, with which is has agreed a technical partnership.
The engine it will use is the Stefan RG-01, also serviced by Toyota.
The team said it will be testing two drivers at Portimao.
Stefan GP released a picture of its offices, in which team owner Zoran Stefanovich can be seen with former McLaren chief designer Mike Coughlan.
Maar als je me zou vragen om iets te vertellen over hem zou ik werkelijk waar niets kunnen verzinnen.quote:
Daarom sato als 2e rijder dat compenseert weer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar als je me zou vragen om iets te vertellen over hem zou ik werkelijk waar niets kunnen verzinnen.
Voor mijn gevoel rijdt ie net een half seizoen mee, zo een kleurloos figuur.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Van het laatste zullen ze bij Ferrari wel nerveus worden.
Wat is dat voor website, omgquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En ze gaan er ook testen:
[..]
Bron is hun briljante site.
Auto en de technologie hebben ze van Toyota overgenomen en ik meende de motoren ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een boevenbende.![]()
Ik geloof er trouwens niks van dat dit wat gaat worden. Zomaar even een F1-auto + motor ontwikkelen en bouwen en dan zonder grote sponsors? Eerst zien, dan geloven.
Maar die deal is toch nog maar net rond?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:09 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Auto en de technologie hebben ze van Toyota overgenomen en ik meende de motoren ook.
Ik denk dat Toyota voor het eerste jaar nog een flinke vinger in de pap heeft en dat het project daarna op eigen benen moet staan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een boevenbende.![]()
Ik geloof er trouwens niks van dat dit wat gaat worden. Zomaar even een F1-auto + motor ontwikkelen en bouwen en dan zonder grote sponsors? Eerst zien, dan geloven.
Dachten ze bij Brawn vorig jaar ook..........quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Want Peter Sauber heeft geen sponsoren nodig?
Kom op man, dit is de oudste truc uit het boek. Benzine eruit en gaan met die banaan om nog wat geldschieters over de streep te trekken.
Het kan zijn dat Sauber een goed package geërfd heeft van BMW. Maar gezien het feit dat er geen enkele sponsor op de Sauber te vinden is houd ik het voorlopig op sponsoren zoeken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |