abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77553062
De prijzen van de F1 moeten echt nodig omlaag. Ik wil zo graag eens naar een F1 race, maar voor een kaartje ben je al snel 200 euro kwijt en dat is me net wat te veel. Daarvoor kan ik wel 10x naar andere races op zandvoort/assen.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_77553299
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:39 schreef vosss het volgende:
Ik snap dat niet. De FIA/Ecclestone laten hier toch een flinke markt compleet links liggen?
Blijkbaar is er geen markt voor
pi_77553320
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:39 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Ik kijk ruim mijn halve leven naar F1.

Ben ik nu oud ?
Nee, ik al ruim driekwart van mijn leven.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_77553464
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:24 schreef Waffle het volgende:
De prijzen van de F1 moeten echt nodig omlaag. Ik wil zo graag eens naar een F1 race, maar voor een kaartje ben je al snel 200 euro kwijt en dat is me net wat te veel. Daarvoor kan ik wel 10x naar andere races op zandvoort/assen.
Je hebt gelijk, voor een weekend. Laatste keer dat ik bij de F1 was, was bij de GP in Frankrijk en voor dat geld (en ietsje meer) zat ik 3 dagen lang tegenover de pit, met een pitwalk op donderdag. Geen moment spijt van gehad!
Tegenwoordig betaal je voor een avondje uit (musical, concert e.d.) ook gauw een paar tientjes, tot 80 a 90 euro voor een eersterangskaart. Dat is een avond, en in vergelijk met F1 dus nog duurder.

Deze post kun je zowel zien als rechtvaardiging van de hoge kosten, danwel de klacht dat alles tegenwoordig t*ringduur is...
pi_77553564
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:21 schreef vosss het volgende:
Ehmz, ik ben geen twitteraar, maar kan gewoon op die twitterpagina van NobleF1 alles volgen!?

Of staan daar andere dingen op als je een twitter account hebt en inlogt?
Nee, maar je hebt mensen die wel autosport.com bekijken, maar niet de twitterfeed van NobleF1. En die kunnen nu ook de testen volgen. En ook de foto's bekijken die gemaakt worden.

Tijden:
quote:
Times at 3pm: Massa 1m11.772; Kobayashi 1m12.056; Hamilton 1m12.256; Rosberg 1m12.899; Barrichello 1m13.377; Kubica 1m13.659; Buemi 1m14.862
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_77553682
Sinds 1994 (Jos Verstappen fan van het eerste uur) al aan het kijken. Ik heb me altijd voorgenomen geen race te missen van een seizoen, 1998 is dat wel gelukt, daarna nooit meer
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:54:12 #182
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77554379
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:38 schreef Meike26 het volgende:
Sinds 1994 (Jos Verstappen fan van het eerste uur) al aan het kijken. Ik heb me altijd voorgenomen geen race te missen van een seizoen, 1998 is dat wel gelukt, daarna nooit meer
Ik heb sinds 19934 ook alles gezien, tot vorig seizoen

Toen heb ik Spanje en Turkije gemist De GP van Maleisie dan wel weer live gezien
The line is a dot to you!
pi_77555625
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:33 schreef LeXX het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, voor een weekend. Laatste keer dat ik bij de F1 was, was bij de GP in Frankrijk en voor dat geld (en ietsje meer) zat ik 3 dagen lang tegenover de pit, met een pitwalk op donderdag. Geen moment spijt van gehad!
Tegenwoordig betaal je voor een avondje uit (musical, concert e.d.) ook gauw een paar tientjes, tot 80 a 90 euro voor een eersterangskaart. Dat is een avond, en in vergelijk met F1 dus nog duurder.

Deze post kun je zowel zien als rechtvaardiging van de hoge kosten, danwel de klacht dat alles tegenwoordig t*ringduur is...
Laatste keer naar Race Barcelona geweest
Entree F1 was 400+ per persoon
Hotelkamer was ook 400+ (kan goedkoper maar het was wel een erg mooi hotel)
Vlucht circa 100 euro? Transavia
Eten 's avonds (oude haven, rest. aan de ramblas)
Eten op het circuit (Duur en niet echt smakelijk)
Merchandise
Vervoer

Niet echt iets wat je even zo doet dus.

Avondje naar een concert heeft een leuke prijs omdat je alle kosten eromheen niet hoeft te maken.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_77555694
Ik heb sinds ergens begin jaren 90 alleen afgelopen jaar Spa half gemist.

Ik zat toen op vakantie en 's morgens even gezocht naar de juiste zender waar F1 op te ontvangen was. Daarna lekker gaan zwemmen, in de zon liggen bakken, biertje en hamburger erbij, nog meer biertjes en zwemmen en zonnen en om 1 uur terug naar de vakantievilla voor de voorbeschouwing.

Bleek ineens de zender compleet pleite te zijn?!!?
TV mee naar een andere vakantievilla waar een kleinere tv stond, want hun hadden wel beeld.
Onze tv eraan, geen beeld op die zender?!
Kleine tv eer eraan ook geen beeld meer?!?!?!

Ja en toen was de race dus al lang en breed begonnen. Heb alleen de laatste paar rondjes gezien hoe Kimi won (wat ie altijd doet op Spa ) toen de zender ineens terugkwam.

Voor de rest nooit een race gemist volgens mij.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:28:54 #185
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77555831
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:24 schreef Waffle het volgende:
Maar F1 is wel 10x vetter
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_77555863
En dan toch nog een social leven hebben Vosss
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:34:12 #187
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77556061
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:25 schreef vosss het volgende:
Ik heb sinds ergens begin jaren 90 alleen afgelopen jaar Spa half gemist.

Ik zat toen op vakantie en 's morgens even gezocht naar de juiste zender waar F1 op te ontvangen was. Daarna lekker gaan zwemmen, in de zon liggen bakken, biertje en hamburger erbij, nog meer biertjes en zwemmen en zonnen en om 1 uur terug naar de vakantievilla voor de voorbeschouwing.

Bleek ineens de zender compleet pleite te zijn?!!?
TV mee naar een andere vakantievilla waar een kleinere tv stond, want hun hadden wel beeld.
Onze tv eraan, geen beeld op die zender?!
Kleine tv eer eraan ook geen beeld meer?!?!?!

Ja en toen was de race dus al lang en breed begonnen. Heb alleen de laatste paar rondjes gezien hoe Kimi won (wat ie altijd doet op Spa ) toen de zender ineens terugkwam.

Voor de rest nooit een race gemist volgens mij.
Ik was op wereldreis afgelopen seizoen, dat was af en toe wel spannend qua uitzendingen

Eerste race kunnen zien in Singapore, in een sports-bar, echt geweldig Verder nog 1 race gemist vanwege een stroomstoring in Laos
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:35:05 #188
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77556098
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:24 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Laatste keer naar Race Barcelona geweest
Entree F1 was 400+ per persoon
Hotelkamer was ook 400+ (kan goedkoper maar het was wel een erg mooi hotel)
Vlucht circa 100 euro? Transavia
Eten 's avonds (oude haven, rest. aan de ramblas)
Eten op het circuit (Duur en niet echt smakelijk)
Merchandise
Vervoer

Niet echt iets wat je even zo doet dus.

Avondje naar een concert heeft een leuke prijs omdat je alle kosten eromheen niet hoeft te maken.
Laatste keer was Maleisie, kaartjes waren maar 100 euro en ideale lokatie. Land zelf is ook goedkoop, het is alleen zo ver weg
pi_77556747
Tot een paar jaar terug miste ik niks, nu regelmatig wat meer, aangezien ik na het stappen meestal de puf niet heb om nog lang op te blijven of vroeg uit bed te komen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_77557118
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:29 schreef Meike26 het volgende:
En dan toch nog een social leven hebben Vosss
Nouja, ik heb er in het verleden zeker wel eens gezeik om gehad.
Dan moesten we bv weer naar familie van mn vriendin (dik 250km verderop) en dan waren die mensen 2 weken terug al hier geweest voor een verjaardag of weet ik het wat.

En dan zei ik dus dikke lul drie bier, zondag is F1, ik kan niet mee.

Mja, dat werd me niet altijd in dank afgenomen nee
Maargoed, dat weten de dames voordat ze een relatie aangaan met mij.
Ik kijk altijd formule 1 en daar pas ik alles op aan en zeg ik alle overige "verplichtingen" voor af.

Punt.
vosss is de naam,
pi_77557190
Ik ben overigens weer vrijgezel. Misschien dat het een wat met het ander te maken heeft?
vosss is de naam,
pi_77557221
Anyway, rode vlag, Kubica staat stil op start / finish

En het onderschrift erbij:
You can't park that there Mr Kubica

vosss is de naam,
pi_77557271
16:02 Final standings: Massa 1m11.722; Kobayashi 1m12.056; Hamilton 1m12.256; Kubica 1m12.426; Rosberg 1m12.899; Barrichello 1m13.377; Buemi 1m13.823

16:01 Session is over. There will be no restart.
vosss is de naam,
pi_77557319
Ik ben echt benieuwd naar die Kobayashi. Is er iemand die hem gevolgd heeft in zijn loopbaan voordat hij inviel vorig jaar? Ik had nog nooit van hem gehoord, maar hij viel wel direct op en hij zit er nu ook goed bij qua rondetijden
vosss is de naam,
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:07:02 #195
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_77557417
Kobayashi lekker vlot, maar hoe zwaar is die auto?

Vosss...ik heb keer van Olav Mol gehoord dat Kobayashi voordat hij in de F1 kwam niet heel erg uitblonk (zoals, Hamilton en hulkenberg) wat betreft prestaties.
Drugs are good mkay?
pi_77557489
Massa weer snelste en als enige in de 1min 11

Morgen Alonso
pi_77557768
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:07 schreef Party_P het volgende:

Vosss...ik heb keer van Olav Mol gehoord dat Kobayashi voordat hij in de F1 kwam niet heel erg uitblonk (zoals, Hamilton en hulkenberg) wat betreft prestaties.
Ik heb er ook geen hoge verwachtingen van, maar DLR vind ik ook geen goede coureur.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:20:04 #198
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_77557869
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:07 schreef Party_P het volgende:
Ik lees op allerlei forums veel "vast niet zwaar", maar Peter Sauber lijkt me niet iemand die puur voor de publiciteit op die manier gaat stunten.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:27:07 #199
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_77558099
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:20 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik lees op allerlei forums veel "vast niet zwaar", maar Peter Sauber lijkt me niet iemand die puur voor de publiciteit op die manier gaat stunten.
Want Peter Sauber heeft geen sponsoren nodig?
Kom op man, dit is de oudste truc uit het boek. Benzine eruit en gaan met die banaan om nog wat geldschieters over de streep te trekken.

Het kan zijn dat Sauber een goed package geërfd heeft van BMW. Maar gezien het feit dat er geen enkele sponsor op de Sauber te vinden is houd ik het voorlopig op sponsoren zoeken...
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:27:57 #200
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77558131
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 14:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Maar Marlboro IS gewoon Formule 1. Jarenlang zowel Ferrari als McLaren gesponsord. En ze sponsoren Ferrari nog steeds
Het is niet zo dat Marlboro Ferari alleen sponsort, zij bezitten de gehele buitenkant van de auto, sponsors betalen aan hun en niet aan Ferrari.

Dit contract loopt eind 2010 af
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')