Blijkbaar is er geen markt voorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:39 schreef vosss het volgende:
Ik snap dat niet. De FIA/Ecclestone laten hier toch een flinke markt compleet links liggen?
Nee, ik al ruim driekwart van mijn leven.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:39 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Ik kijk ruim mijn halve leven naar F1.
Ben ik nu oud?
Je hebt gelijk, voor een weekend. Laatste keer dat ik bij de F1 was, was bij de GP in Frankrijk en voor dat geld (en ietsje meer) zat ik 3 dagen lang tegenover de pit, met een pitwalk op donderdag. Geen moment spijt van gehad!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:24 schreef Waffle het volgende:
De prijzen van de F1 moeten echt nodig omlaag. Ik wil zo graag eens naar een F1 race, maar voor een kaartje ben je al snel 200 euro kwijt en dat is me net wat te veel. Daarvoor kan ik wel 10x naar andere races op zandvoort/assen.
Nee, maar je hebt mensen die wel autosport.com bekijken, maar niet de twitterfeed van NobleF1. En die kunnen nu ook de testen volgen. En ook de foto's bekijken die gemaakt worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:21 schreef vosss het volgende:
Ehmz, ik ben geen twitteraar, maar kan gewoon op die twitterpagina van NobleF1 alles volgen!?
Of staan daar andere dingen op als je een twitter account hebt en inlogt?
quote:Times at 3pm: Massa 1m11.772; Kobayashi 1m12.056; Hamilton 1m12.256; Rosberg 1m12.899; Barrichello 1m13.377; Kubica 1m13.659; Buemi 1m14.862
Ik heb sinds 19934 ook alles gezien, tot vorig seizoenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:38 schreef Meike26 het volgende:
Sinds 1994 (Jos Verstappen fan van het eerste uur) al aan het kijken. Ik heb me altijd voorgenomen geen race te missen van een seizoen, 1998 is dat wel gelukt, daarna nooit meer
Laatste keer naar Race Barcelona geweestquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:33 schreef LeXX het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, voor een weekend. Laatste keer dat ik bij de F1 was, was bij de GP in Frankrijk en voor dat geld (en ietsje meer) zat ik 3 dagen lang tegenover de pit, met een pitwalk op donderdag. Geen moment spijt van gehad!
Tegenwoordig betaal je voor een avondje uit (musical, concert e.d.) ook gauw een paar tientjes, tot 80 a 90 euro voor een eersterangskaart. Dat is een avond, en in vergelijk met F1 dus nog duurder.
Deze post kun je zowel zien als rechtvaardiging van de hoge kosten, danwel de klacht dat alles tegenwoordig t*ringduur is...
Maar F1 is wel 10x vetterquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:24 schreef Waffle het volgende:
De prijzen van de F1 moeten echt nodig omlaag. Ik wil zo graag eens naar een F1 race, maar voor een kaartje ben je al snel 200 euro kwijt en dat is me net wat te veel. Daarvoor kan ik wel 10x naar andere races op zandvoort/assen.
Ik was op wereldreis afgelopen seizoen, dat was af en toe wel spannend qua uitzendingenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:25 schreef vosss het volgende:
Ik heb sinds ergens begin jaren 90 alleen afgelopen jaar Spa half gemist.
Ik zat toen op vakantie en 's morgens even gezocht naar de juiste zender waar F1 op te ontvangen was. Daarna lekker gaan zwemmen, in de zon liggen bakken, biertje en hamburger erbij, nog meer biertjes en zwemmen en zonnen en om 1 uur terug naar de vakantievilla voor de voorbeschouwing.
Bleek ineens de zender compleet pleite te zijn?!!?
TV mee naar een andere vakantievilla waar een kleinere tv stond, want hun hadden wel beeld.
Onze tv eraan, geen beeld op die zender?!
Kleine tv eer eraan ook geen beeld meer?!?!?!
Ja en toen was de race dus al lang en breed begonnen. Heb alleen de laatste paar rondjes gezien hoe Kimi won (wat ie altijd doet op Spa) toen de zender ineens terugkwam.
Voor de rest nooit een race gemist volgens mij.
Laatste keer was Maleisie, kaartjes waren maar 100 euro en ideale lokatie. Land zelf is ook goedkoop, het is alleen zo ver wegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:24 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Laatste keer naar Race Barcelona geweest
Entree F1 was 400+ per persoon
Hotelkamer was ook 400+ (kan goedkoper maar het was wel een erg mooi hotel)
Vlucht circa 100 euro? Transavia
Eten 's avonds (oude haven, rest. aan de ramblas)
Eten op het circuit (Duur en niet echt smakelijk)
Merchandise
Vervoer
Niet echt iets wat je even zo doet dus.
Avondje naar een concert heeft een leuke prijs omdat je alle kosten eromheen niet hoeft te maken.
Nouja, ik heb er in het verleden zeker wel eens gezeik om gehad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:29 schreef Meike26 het volgende:
En dan toch nog een social leven hebben Vosss![]()
Ik heb er ook geen hoge verwachtingen van, maar DLR vind ik ook geen goede coureur.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:07 schreef Party_P het volgende:
Kobayashi lekker vlot, maar hoe zwaar is die auto?
Vosss...ik heb keer van Olav Mol gehoord dat Kobayashi voordat hij in de F1 kwam niet heel erg uitblonk (zoals, Hamilton en hulkenberg) wat betreft prestaties.
Ik lees op allerlei forums veel "vast niet zwaar", maar Peter Sauber lijkt me niet iemand die puur voor de publiciteit op die manier gaat stunten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:07 schreef Party_P het volgende:
Kobayashi lekker vlot, maar hoe zwaar is die auto?
Want Peter Sauber heeft geen sponsoren nodig?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:20 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik lees op allerlei forums veel "vast niet zwaar", maar Peter Sauber lijkt me niet iemand die puur voor de publiciteit op die manier gaat stunten.
Het is niet zo dat Marlboro Ferari alleen sponsort, zij bezitten de gehele buitenkant van de auto, sponsors betalen aan hun en niet aan Ferrari.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Maar Marlboro IS gewoon Formule 1. Jarenlang zowel Ferrari als McLaren gesponsord. En ze sponsoren Ferrari nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |