Ik heb er ook geen hoge verwachtingen van, maar DLR vind ik ook geen goede coureur.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:07 schreef Party_P het volgende:
Kobayashi lekker vlot, maar hoe zwaar is die auto?
Vosss...ik heb keer van Olav Mol gehoord dat Kobayashi voordat hij in de F1 kwam niet heel erg uitblonk (zoals, Hamilton en hulkenberg) wat betreft prestaties.
Ik lees op allerlei forums veel "vast niet zwaar", maar Peter Sauber lijkt me niet iemand die puur voor de publiciteit op die manier gaat stunten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:07 schreef Party_P het volgende:
Want Peter Sauber heeft geen sponsoren nodig?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:20 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik lees op allerlei forums veel "vast niet zwaar", maar Peter Sauber lijkt me niet iemand die puur voor de publiciteit op die manier gaat stunten.
Het is niet zo dat Marlboro Ferari alleen sponsort, zij bezitten de gehele buitenkant van de auto, sponsors betalen aan hun en niet aan Ferrari.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Maar Marlboro IS gewoon Formule 1. Jarenlang zowel Ferrari als McLaren gesponsord. En ze sponsoren Ferrari nog steeds
Kobayashi won de Azië GP2 en was het talent van Azië. Helaas kwam hij in GP2 euroseries/worlseries niet echt aan te pas. Daar kon hij niet echt potten breken, vandaar dat hij niet echt uitblonk volgens Olav Mol. Maar hij heeft wat mij betreft zich al bewezen in de Formule 1 en zijn stoeltje dit jaar wel verdiend.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:07 schreef Party_P het volgende:
Vosss...ik heb keer van Olav Mol gehoord dat Kobayashi voordat hij in de F1 kwam niet heel erg uitblonk (zoals, Hamilton en hulkenberg) wat betreft prestaties.
Maar aan de andere kant, Brawn had vorig jaar ook geen sponsoren en die gingen ook als de bliksem. Dus dat zegt ook niet alles meer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het kan zijn dat Sauber een goed package geërfd heeft van BMW. Maar gezien het feit dat er geen enkele sponsor op de Sauber te vinden is houd ik het voorlopig op sponsoren zoeken...
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Pos Driver Team Time Laps 1. Massa Ferrari (B) 1:11.722 124 2. Kobayashi BMW Sauber-Ferrari (B) 1:12.056 96 3. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:12.256 108 4. Kubica Renault (B) 1:12.426 119 5. Rosberg Mercedes GP (B) 1:12.899 119 6. Barrichello Williams-Cosworth (B) 1:13.377 102 7. Buemi Toro Rosso-Ferrari (B) 1:13.823 107 |
'Philip Morris to renew sponsorship of Ferrari?'quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is niet zo dat Marlboro Ferari alleen sponsort, zij bezitten de gehele buitenkant van de auto, sponsors betalen aan hun en niet aan Ferrari.
Dit contract loopt eind 2010 af
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:37 schreef Trystar het volgende:
[..]
'Philip Morris to renew sponsorship of Ferrari?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |