Die krijgen nog wel een start denk ik, campos gaat het niet halen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:44 schreef Atreidez het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)e-gaan-naar-bahrein/
[..]
Ik vind het wel stijl
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:45 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Die krijgen nog wel een start denk ik, campos gaat het niet halen.
En anders USF1..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:45 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Die krijgen nog wel een start denk ik, campos gaat het niet halen.
dat moet wel, maar waarom heeft de FIA dan 3 "no shows" per seizoen toegestaan aan de deelnemende teams?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:51 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Precies, die gaan echt niet op de dolle pof heen. Die staan in nauw contact met Ecclestone en weten meer dan wij dat doen.
Ja, de crashtests zijn ze doorgekomen volgens de officiele site.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:56 schreef vosss het volgende:
Dat moet wel dat zij meer weten. Maar dan nog, mag je tegenwoordig met een ongeteste auto aan de start verschijnen? En heeft dat ding wel de crashtests gedaan etc?
quote:P.S. Phil, pick up your jacket
Nogmaals de link naar die enquete. De FOTA roept iedereen op dus als je hem nog niet ingevuld hebt, doe dat dan alsnogquote:FOTA roept fans op om deel te nemen aan onderzoek
Teamverbond FOTA heeft de handen ineen geslagen met Formule 1-partner LG voor een marktonderzoek. De leiders van de teams willen graag van de fans horen hoe ze tegen bepaalde zaken in de sport aankijken. Het onderzoek kan vanaf vandaag ingevuld worden op
http://www.lgf1racingfansurvey.com/home.aspx
Het onderzoek kaart vragen over favoriete coureurs, teams, circuits en manieren om de sport te verbeteren aan. Andrew Barrett, vice-president voor globale sponsoring bij LG, verklaart: "LG is verguld om samen met F1 Racing en FOTA te werken en de fans een stem te geven. Bij ons is de klant altijd koning en we verwelkomen de mogelijkheid om te leren wat de fans van de Formule 1 willen en om dat te delen met de mensen die de sport vorm geven."
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Nogmaals de link naar die enquete. De FOTA roept iedereen op dus als je hem nog niet ingevuld hebt, doe dat dan alsnog
MIsschien omdat de FIA er vanuit gaat dat als een team de eerste race niet haalt, deze geen van de vier eerste en overzeese races zal halen? We beginnen dit seizoen met 4 races buiten Europaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat moet wel, maar waarom heeft de FIA dan 3 "no shows" per seizoen toegestaan aan de deelnemende teams?
Nogal veelzeggend. Het is een enquete in samenwerking met de FOTA.quote:De meeste nieuwe circuits zijn niet interessant en hebben een gebrek aan karakter
Lijkt me de Twitter feed van Jonathan Noble die live gezet wordt. Goede zaak, zo kunnen ook niet twitteraars het commentaar volgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:12 schreef vosss het volgende:
Because of the huge interest in #F1 testing, AUTOSPORT is now doing live coverage. http://live.autosport.com/commentary.
http://live.autosport.com/commentary.php/id/172
Ik heb inderdaad voor het behoud van de oude circuits, die hebben meer sfeer en zijn minder vergevingsgezind. Heb ook aangegeven dat het milieu volstrekt onbelangrijk is bij de F1. Bij F1 gaat het om zo hard mogelijk gaan anders zou ik geen F1 kijken maar die shell challenge waarbij ze de meeste km uit 1 liter brandstof moeten halen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:15 schreef vosss het volgende:
Ik vind overigens deze vraag in die enquete:
[..]
Nogal veelzeggend. Het is een enquete in samenwerking met de FOTA.
Die weten dus zelf dondersgoed dat de fans helemaal niet op weer een nieuw nietszeggend Tilkecircuit in een of ander zupiezoepieland zitten te wachten.
Ik ben erg benieuwd alvast naar de resultaten van dit onderzoek
Overigens zie ik dat je hem meerdere keren in kan vullen, dus ik heb hem voor een tweede keer ingevuld![]()
Als je zelf een account aanmaakt kan je meerder personen tegelijkertijd volgenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:21 schreef vosss het volgende:
Ehmz, ik ben geen twitteraar, maar kan gewoon op die twitterpagina van NobleF1 alles volgen!?
Of staan daar andere dingen op als je een twitter account hebt en inlogt?
Damn, nu realiseer ik me pas dat ik al meer dan 10 jaar formule 1 volg en Schumi fan ben. Ik word oudquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Nogmaals de link naar die enquete. De FOTA roept iedereen op dus als je hem nog niet ingevuld hebt, doe dat dan alsnog
Ow okay, niet echt boeiend dus?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je zelf een account aanmaakt kan je meerder personen tegelijkertijd volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |