Kobayashi won de Azië GP2 en was het talent van Azië. Helaas kwam hij in GP2 euroseries/worlseries niet echt aan te pas. Daar kon hij niet echt potten breken, vandaar dat hij niet echt uitblonk volgens Olav Mol. Maar hij heeft wat mij betreft zich al bewezen in de Formule 1 en zijn stoeltje dit jaar wel verdiend.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:07 schreef Party_P het volgende:
Kobayashi lekker vlot, maar hoe zwaar is die auto?
Vosss...ik heb keer van Olav Mol gehoord dat Kobayashi voordat hij in de F1 kwam niet heel erg uitblonk (zoals, Hamilton en hulkenberg) wat betreft prestaties.
Maar aan de andere kant, Brawn had vorig jaar ook geen sponsoren en die gingen ook als de bliksem. Dus dat zegt ook niet alles meer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het kan zijn dat Sauber een goed package geërfd heeft van BMW. Maar gezien het feit dat er geen enkele sponsor op de Sauber te vinden is houd ik het voorlopig op sponsoren zoeken...
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Pos Driver Team Time Laps 1. Massa Ferrari (B) 1:11.722 124 2. Kobayashi BMW Sauber-Ferrari (B) 1:12.056 96 3. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:12.256 108 4. Kubica Renault (B) 1:12.426 119 5. Rosberg Mercedes GP (B) 1:12.899 119 6. Barrichello Williams-Cosworth (B) 1:13.377 102 7. Buemi Toro Rosso-Ferrari (B) 1:13.823 107 |
'Philip Morris to renew sponsorship of Ferrari?'quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is niet zo dat Marlboro Ferari alleen sponsort, zij bezitten de gehele buitenkant van de auto, sponsors betalen aan hun en niet aan Ferrari.
Dit contract loopt eind 2010 af
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:37 schreef Trystar het volgende:
[..]
'Philip Morris to renew sponsorship of Ferrari?'
die had ik er ook bij staan, waarschijnlijk omdat de hele nurburgring er vol mee hangtquote:
quote:Stefan GP is to launch its 2010 car at Portimao on February 25. Story coming soon
En ze gaan er ook testen:quote:
Bron is hun briljante site.quote:
02/02/2010
StefanGP planing to go to Portimao for first tests
First tests for StefanGP will be in Portugal at Portimao test track, on 25-28 February 2010.
StefanGP first Formula 1 car Stefan S-01 will be presented before tests.
Car: Stefan S-01.
Car is developed by StefanGP and with technical supports from TMG.
Engine: Stefan RG-01.
V8, 2,400 ccm, 18,000 rpm, serviced by TMG.
SGP Team will be testing with two drivers over three days.
Identity of drivers will be announced in due course.
First driver has already two years in F1.
Ben benieuwd welk team eruit gaat. StefanGP ziet er iig al beter uit dan US en Campos.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En ze gaan er ook testen:
[..]
Bron is hun briljante site.
Ik gok op dit moment op Campos. Overigens zal de coureur waar ze op doelen wel Nakajima zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:24 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk team eruit gaat. StefanGP ziet er iig al beter uit dan US en Campos.
Gok/hoop ook dat Campos moet afhaken. Nakajima heeft ook een link met toyota.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik gok op dit moment op Campos. Overigens zal de coureur waar ze op doelen wel Nakajima zijn.
En twee jaar ervaringquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:27 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Gok/hoop ook dat Campos moet afhaken. Nakajima heeft ook een link met toyota.
Van het laatste zullen ze bij Ferrari wel nerveus worden.quote:Stefan to test car at Portimao this month
Stefan GP has announced it will test its first Formula 1 car later this month in Portugal, as it continues to push with its plans to race in the sport this year despite not having an entry.
Following today's announcement that the Serbia-based squad will send equipment to Bahrain for the first of the season, the team said it will test its car at Portimao on 25-28 February.
Stefan GP said it will unveil the Stefan S-01 before the tests.
AUTOSPORT has learned former Williams driver Kazuki Nakajima will be one of the team's drivers.
Stefan GP said its car has been developed by the team and with technical support from Toyota, with which is has agreed a technical partnership.
The engine it will use is the Stefan RG-01, also serviced by Toyota.
The team said it will be testing two drivers at Portimao.
Stefan GP released a picture of its offices, in which team owner Zoran Stefanovich can be seen with former McLaren chief designer Mike Coughlan.
Maar als je me zou vragen om iets te vertellen over hem zou ik werkelijk waar niets kunnen verzinnen.quote:
Daarom sato als 2e rijder dat compenseert weer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar als je me zou vragen om iets te vertellen over hem zou ik werkelijk waar niets kunnen verzinnen.
Voor mijn gevoel rijdt ie net een half seizoen mee, zo een kleurloos figuur.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Van het laatste zullen ze bij Ferrari wel nerveus worden.
Wat is dat voor website, omgquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En ze gaan er ook testen:
[..]
Bron is hun briljante site.
Auto en de technologie hebben ze van Toyota overgenomen en ik meende de motoren ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een boevenbende.![]()
Ik geloof er trouwens niks van dat dit wat gaat worden. Zomaar even een F1-auto + motor ontwikkelen en bouwen en dan zonder grote sponsors? Eerst zien, dan geloven.
Maar die deal is toch nog maar net rond?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:09 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Auto en de technologie hebben ze van Toyota overgenomen en ik meende de motoren ook.
Ik denk dat Toyota voor het eerste jaar nog een flinke vinger in de pap heeft en dat het project daarna op eigen benen moet staan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een boevenbende.![]()
Ik geloof er trouwens niks van dat dit wat gaat worden. Zomaar even een F1-auto + motor ontwikkelen en bouwen en dan zonder grote sponsors? Eerst zien, dan geloven.
Dachten ze bij Brawn vorig jaar ook..........quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Want Peter Sauber heeft geen sponsoren nodig?
Kom op man, dit is de oudste truc uit het boek. Benzine eruit en gaan met die banaan om nog wat geldschieters over de streep te trekken.
Het kan zijn dat Sauber een goed package geërfd heeft van BMW. Maar gezien het feit dat er geen enkele sponsor op de Sauber te vinden is houd ik het voorlopig op sponsoren zoeken...
Dat klopt en ze hebben zelf ook wel wat techniek in huis, raketaandrijving?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:09 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Auto en de technologie hebben ze van Toyota overgenomen en ik meende de motoren ook.
Ik vind dat er een raar luchtje hangt aan niet alleen Stefan GP maar ook aan dit bedrijf. De website waar je naar linkt ziet er ook een beetje vreemd uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt en ze hebben zelf ook wel wat techniek in huis, raketaandrijving?![]()
http://www.amco.st/projects.php
Deze post op het forum van autosport sluit wel enigszins aan bij het gevoel dat er iets niet helemaal koosjer is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:54 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik vind dat er een raar luchtje hangt aan niet alleen Stefan GP maar ook aan dit bedrijf. De website waar je naar linkt ziet er ook een beetje vreemd uit.![]()
maar ja hij heeft wel de Toyota erfenis gekocht en daar zal hij toch wel wat Servische dollars voor hebben betaald.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Deze post op het forum van autosport sluit wel enigszins aan bij het gevoel dat er iets niet helemaal koosjer is.
Dus? Wat moeten ze er meer opzetten dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:54 schreef Party_P het volgende:
[..]
Wat is dat voor website, omg
HOAX of the F1!
quote:Valencia (ESP) Sources suggest that the fledgling Stefan GP team is in the process of opening up a 2010 entry spot by scuppering the Campos Meta team.
Bruno Senna, nephew of three-time world champion Ayrton Senna, signed with Campos late last year, but if the team fails he may end up with Stefan GP. (Photo: LAT Photographic) » More Photos
The Spanish outfit is said to be behind with its payments to the Italian constructor Dallara – the deal is believed to be worth 16m Euros a year. Sources suggest that the situation has progressed to the stage where Dallara can sell its project on, and that Stefan GP will buy the intellectual property of the new car. That will leave Campos without a leg to stand on, and free up its entry spot.
Stefan GP does not have a formal position as first reserve, but boss Zoran Stefanovich is closely associated with Bernie Ecclestone, and one assumes that the new team’s passage to the grid in Bahrain will be eased by the F1 supremo.
However the FIA may yet have something to say about that. New FIA President Jean Todt used to work for Scuderia Ferrari, and the technical chief of Stefan is Mike Coughlan – the ex-McLaren man at the heart of the Spygate scandal.
As previously reported Stefan GP has a deal with Toyota, and its new car – which would have been the TF110 – will test in Portugal later this month. Toyota protégé Kazuki Nakajima has been lined up to drive it.
If Campos fails then Bruno Senna will be on the market, joining the likes of Nick Heidfeld as possible teammates to the Japanese driver.
One problem facing Stefan is that while there are still F1 personnel in Cologne who can join the new project many of the designers and engineers have already moved to other teams, notably Lotus.
quote:50,000 spectators expected at Valencia today, for Alonso's first outing in a Ferrari. Traffic queues on the motorway like at a GP!
Dat krijg je als je rondjes op benzinedamp wil rijden, het is weer vrijgegeven nuquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:30 schreef Atreidez het volgende:
Rooie vlag.. Staat een sauber stil bij bocht 4
shit, ik denk elke keer aan Renault als ik Alonso hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:59 schreef beantherio het volgende:
3 Spanjaarden bovenaan de tabel momenteel, met Alonso aan kop met een 1:11,905. De F10 lijkt toch wel echt snel te zijn.
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:13 schreef beantherio het volgende:
De launch van Virgin Racing's auto zou nu plaats moeten vinden, maar er is nog weinig te zien op de website. Volgens hun twitter hebben ze wat technische problemen. Dat begint al goed..
Jep. Begint om 11:00quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:25 schreef Disavowed het volgende:
Force India will launch online on February 9
Ze zullen allemaal wel een paar rondjes met weinig brandstof hebben gereden om te kijken, voorlopig zien de Mac's er niet goed uitquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:25 schreef sanger het volgende:
Ferari lijkt indd erg snel te zijn. Ik verdenk Ferrari er ook niet van met kleine hoeveelheden brandstof te rijden tov bv. McLaren
Ah, vandaar die techinische storing...quote:
Bijna een uur verder en nog niet eens een foto, wat een afgangquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:45 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Ah, vandaar die techinische storing...
Hamilton zat er gisteren anders goed bij (derde), maar de tijden van Ferrari halen ze nog niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zullen allemaal wel een paar rondjes met weinig brandstof hebben gereden om te kijken, voorlopig zien de Mac's er niet goed uit
| 1 2 3 4 5 6 7 | 2. P. de la Rosa Sauber C29 1:12.094 +0.385 15 pit 3. M. Schumacher Mercedes GP W01 1:12.438 +0.729 26 pit 4. J. Alguersuari Toro Rosso STR5 1:12.576 +0.867 37 pit 5. J. Button McLaren MP4-25 1:13.783 +2.074 12 pit 6. N. Hülkenberg Williams FW32 1:14.410 +2.701 33 pit 7. V. Petrov Renault R30 1:14.707 +2.998 21 pit |
De tijden van Williams maken me een beetje zorgen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:07 schreef sasquatsch het volgende:
Alonso is nu sneller dan Massa gisteren.
Tijden van 12.00 uur
[ code verwijderd ]
Hoezo ? had je ze als serieuze kandidaat gezien dan voor de titelstrijd in 010?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:08 schreef Disavowed het volgende:
[..]
De tijden van Williams maken me een beetje zorgen.
Nee, dat niet. Ik had wel gehoopt dat ze dichter bij de top zaten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoezo ? had je ze als serieuze kandidaat gezien dan voor de titelstrijd in 010?
True, maar je kunt er vanuit gaan dat vrijwel alle bolides aan het eind van een stint wel een keertje redelijk leeg zijn. De tijden zijn dus wel indicatief, maar niet alleszeggend.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hamilton zat er gisteren anders goed bij (derde), maar de tijden van Ferrari halen ze nog niet.
Die snelle tijden zijn waarschijnlijk allemaal met relatief weinig brandstof gereden. Die zijn ook niet zo belangrijk. Het gaat er juist om hoe snel ze zijn met een ruime hoeveelheid brandstof aan boord omdat ze daar het grootste deel van de races mee rijden. En die zie je nergens
Rubens was ook niet zo snel de afgelopen dagen. Kennelijk is de Cosworth ook niet zo geweldig.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:12 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik had wel gehoopt dat ze dichter bij de top zaten.
quote:We'll probably see the Stefan car before the Virgin
quote:Schumacher mist de spaghetti van Ferrari
Michael Schumacher was gisteren even op bezoek in het Ferrari-motorhome. Felipe Massa, goede vriend en voormalig teamgenoot van de zevenvoudige wereldkampioen, verklaarde dat Schumacher samen wilde lunchen met zijn voormalige team tijdens de pauze op het Valencia-circuit.
“Wat we met elkaar besproken hebben? Niets bijzonders”, aldus Felipe Massa. “We zijn goede vrienden en spreken elkaar regelmatig. Vandaag miste hij ons motorhome denk ik, omdat we hier simpelweg het beste eten hebben dan waar dan ook in de paddock.”
Ferrari bevestigde dat Schumacher langs kwam voor een bord spaghetti gemaakt door Carmine, de beroemde chef van het team.
Vandaar dat ik meestal op f1today kijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:35 schreef Peterselieman het volgende:
oh ja, bij Autosport.com excuseren ze zich al omdat de site langzamer draait dan normaal. Dit omdat er zoveel mensen tegelijk op kijken
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:41 schreef beantherio het volgende:
Nou, eindelijk dan toch een foto van Virgin's auto:
[ afbeelding ]
Ik vind dat juist positief. Dat betekent dat mits de motor goed is de auto best redelijk mee moet kunnen komen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:46 schreef sanger het volgende:
Mooie livery. De bouw is nog niet echt goed te beoordelen, maar extreem afwijken van de andere teams doet hij vooralsnog niet
Ik ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vind dat juist positief. Dat betekent dat mits de motor goed is de auto best redelijk mee moet kunnen komen.
Alonso maniaquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:41 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens Ferrari staat er een file van 4 kilometer voor de ingang van het circuit
Geweldige site voor een team. Lekker open en toegankelijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:06 schreef Tarado het volgende:
Niet live maar wel een video van Virgin
http://www.virginracing.com/cars/#/video
quote:Give it a name
Fancy seeing your name racing around the track? We’ve got two Virgin F1 cars that need christening. And we want you to think up some suitably fast and fierce names for them. Anything goes – from your favourite Pistols song title to a sexy slogan.
If Timo and Lucas choose your name it’ll be emblazoned on the car for good. The winners will also get a set of signed replica team clothing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |