Nee, dat niet. Ik had wel gehoopt dat ze dichter bij de top zaten.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoezo ? had je ze als serieuze kandidaat gezien dan voor de titelstrijd in 010?
True, maar je kunt er vanuit gaan dat vrijwel alle bolides aan het eind van een stint wel een keertje redelijk leeg zijn. De tijden zijn dus wel indicatief, maar niet alleszeggend.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hamilton zat er gisteren anders goed bij (derde), maar de tijden van Ferrari halen ze nog niet.
Die snelle tijden zijn waarschijnlijk allemaal met relatief weinig brandstof gereden. Die zijn ook niet zo belangrijk. Het gaat er juist om hoe snel ze zijn met een ruime hoeveelheid brandstof aan boord omdat ze daar het grootste deel van de races mee rijden. En die zie je nergens
Rubens was ook niet zo snel de afgelopen dagen. Kennelijk is de Cosworth ook niet zo geweldig.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:12 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik had wel gehoopt dat ze dichter bij de top zaten.
quote:We'll probably see the Stefan car before the Virgin
quote:Schumacher mist de spaghetti van Ferrari
Michael Schumacher was gisteren even op bezoek in het Ferrari-motorhome. Felipe Massa, goede vriend en voormalig teamgenoot van de zevenvoudige wereldkampioen, verklaarde dat Schumacher samen wilde lunchen met zijn voormalige team tijdens de pauze op het Valencia-circuit.
“Wat we met elkaar besproken hebben? Niets bijzonders”, aldus Felipe Massa. “We zijn goede vrienden en spreken elkaar regelmatig. Vandaag miste hij ons motorhome denk ik, omdat we hier simpelweg het beste eten hebben dan waar dan ook in de paddock.”
Ferrari bevestigde dat Schumacher langs kwam voor een bord spaghetti gemaakt door Carmine, de beroemde chef van het team.
Vandaar dat ik meestal op f1today kijk.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:35 schreef Peterselieman het volgende:
oh ja, bij Autosport.com excuseren ze zich al omdat de site langzamer draait dan normaal. Dit omdat er zoveel mensen tegelijk op kijken
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:41 schreef beantherio het volgende:
Nou, eindelijk dan toch een foto van Virgin's auto:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |