Jah was ik vergeten de [F1] tag...quote:Op maandag 1 februari 2010 16:22 schreef vosss het volgende:
TVP
Kan een mod even F1 in de TT zetten?
Dan is het handig dat ik tijdelijk ook mod benquote:Op maandag 1 februari 2010 16:22 schreef vosss het volgende:
TVP
Kan een mod even F1 in de TT zetten?
half http://www.f1today.nl/liv(...)omunitat-valenciana/quote:Op maandag 1 februari 2010 16:33 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Iemand die een linkje wil plaatsen met livetiming?
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:32 schreef Tarado het volgende:
voor degenen die twitteren, deze tweet veel goede detailfoto's
http://twitter.com/ScarbsF1
Er was al voorspeld dat er dit jaar extreme ontwerpen zouden zijn. Volgens jaar is het allemaal wel echt verbodenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef beantherio het volgende:
Ik ben benieuwd of er geen rumoer gaat komen over Ferrari's diffuser: die ziet er namelijk wel heel raar uit.
[ afbeelding ]
Het is me niet helemaal duidelijk wat er nu wel en niet lucht doorlaat, maar het lijkt wel alsof ie 5 verschillende niveau's heeft. Dat zal toch niet mogen?
die livetiming nou ja live??? veel te traagquote:Op maandag 1 februari 2010 16:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
half http://www.f1today.nl/liv(...)omunitat-valenciana/
Nee, en het duurt nog maar een paar minutenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:57 schreef Stiggie het volgende:
Is het nog bezig? Is dit ergens live te bekijken online?
Wel anders dan deze Ferrari!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef beantherio het volgende:
Ik ben benieuwd of er geen rumoer gaat komen over Ferrari's diffuser: die ziet er namelijk wel heel raar uit.
[ afbeelding ]
Het is me niet helemaal duidelijk wat er nu wel en niet lucht doorlaat, maar het lijkt wel alsof ie 5 verschillende niveau's heeft. Dat zal toch niet mogen?
kijken wat ze doenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wel anders dan deze Ferrari!
http://twitpic.com/10vghx
Die lijkt me bewerkt.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef beantherio het volgende:
Ik ben benieuwd of er geen rumoer gaat komen over Ferrari's diffuser: die ziet er namelijk wel heel raar uit.
[ afbeelding ]
Het is me niet helemaal duidelijk wat er nu wel en niet lucht doorlaat, maar het lijkt wel alsof ie 5 verschillende niveau's heeft. Dat zal toch niet mogen?
Zeker te weten als je de foto van Scarbs erbij pakt!quote:Op maandag 1 februari 2010 17:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Die lijkt me bewerkt.
In ieder geval heeft die foto in Adobe Photoshop CS4 gezeten
Ik had het niet door maar je hebt gelijk.quote:
Wat zeggen ze ook al weer over een ouwe Vosss?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:11 schreef vosss het volgende:
Schumacher 1m08.789!
En 2 tellen later:
Schumacher cut short the lap, so his time was disallowed
lolquote:Op maandag 1 februari 2010 17:11 schreef vosss het volgende:
Schumacher 1m08.789!
En 2 tellen later:
Schumacher cut short the lap, so his time was disallowed
Iets met streken geloof ikquote:Op maandag 1 februari 2010 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat zeggen ze ook al weer over een ouwe Vosss?
Of wel en de auto is in werkelijkheid nog rapperquote:Op maandag 1 februari 2010 17:14 schreef vosss het volgende:
Massa snelste van de dag. Die lijkt dus niet echt last gehad te hebben van zn ongeluk
Alonso is helaas woensdag pasquote:Op maandag 1 februari 2010 17:15 schreef nils7 het volgende:
[..]
Of wel en de auto is in werkelijkheid nog rapper
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:11 schreef vosss het volgende:
Schumacher 1m08.789!
En 2 tellen later:
Schumacher cut short the lap, so his time was disallowed
1 2 3 4 5 6 7 8 | de la Rosa BMW Sauber-Ferrari (B) 1:12.784 74 M.Schumacher Mercedes GP (B) 1:12.947 40 Rosberg Mercedes GP (B) 1:13.543 39 Paffett McLaren-Mercedes (B) 1:13.846 86 Barrichello Williams-Cosworth (B) 1:14.449 75 Buemi Toro Rosso-Ferrari (B) 1:14.762 18 Kubica Renault (B) 1:15.000 69 |
Ben inderdaad benieuwd wat Alonso kan in de F10. En morgen hebben we Hamilton in de McLaren.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:44 schreef Trystar het volgende:
Ik kijk uit naar woensdag, Alonso voor het eerst in de F10
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:50 schreef ElmarO het volgende:
En voor de liefhebbers is er ook weer een nieuw onderzoek:
http://www.lgf1racingfansurvey.com/home.aspx
Ik zeg allemaal invullen jongensquote:Dank u voor deelname aan het meest uitgebreide onderzoek ooit in de geschiedenis van F1.
De resultaten van dit onderzoek verschijnen in F1 Racing magazine in April 2010
Zojuist gedaanquote:Op maandag 1 februari 2010 18:12 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg allemaal invullen jongens
Hooguit 10 minuutjes werk
En nog twee video's:quote:Valencia: February 1st to February 3rd
McLaren
- day 1 = Gary Paffett
- day 2 = Lewis Hamilton
- day 3 = Jenson Button
Mercedes
- day 1 = Nico Rosberg and Michael Schumacher
- day 2 = Nico Rosberg
- day 3 = Michael Schumacher
Ferrari
- day 1 = Felipe Massa
- day 2 = Felipe Massa
- day 3 = Fernando Alonso
Williams
- day 1 = Rubens Barrichello
- day 2 = Rubens Barrichello
- day 3 = Nico Hulkenberg
Renault
- day 1 = Kubica
- day 2 = Kubica
- day 3 = Petrov
Toro Rosso
- day 1 = Sebastien Buemi
- day 2 = Sebastien Buemi
- day 3 = Jaime Alguersuari
Sauber
- day 1: Pedro de la Rosa
- day 2: Kamui Kobayashi
- day 3: Pedro de la Rosa
Ik vind het eerder opvallend dat je bij de vraag Welke andere teams volgt u regelmatig? nog kan kiezen uit Toyota.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:43 schreef Meike26 het volgende:
Ook ingevuld... alleen weer zo jammer dat aan het eind van de enquette het over LG producten moet gaan..![]()
En ik had graag nog wel een vraag willen zien over de openingsrace, waar die gehouden moet worden...
Australie
En Japan. Suzuka.quote:
Even zoveel mogelijk Tilke circuits als oninteressant aangevinkt.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:12 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg allemaal invullen jongens
Hooguit 10 minuutjes werk
+ Suzuka.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:44 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat zo een beetje iedereen die die enquete wereldwijd invult bij de races die zeker moeten blijven kiest voor spa, monaco, silverstone en monza
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:44 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat zo een beetje iedereen die die enquete wereldwijd invult bij de races die zeker moeten blijven kiest voor spa, monaco, silverstone en monza
Dit dusquote:
Heb zelf voor de landen:quote:Op maandag 1 februari 2010 18:47 schreef vosss het volgende:
Owja, die was ik vergeten. Die had ik zelf ook gekozen inderdaad
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:44 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat zo een beetje iedereen die die enquete wereldwijd invult bij de races die zeker moeten blijven kiest voor spa, monaco, silverstone en monza
Eensquote:
Fijn beginquote:Op maandag 1 februari 2010 19:19 schreef Trystar het volgende:
Rubens Barrichello was asked if he had any advice to give Rosberg up against Schumi: "Yeah. Get out of there!"
Twitter Jon Noble
I.p.v. Groot Brittannië heb ik Canada gedaan.Bij de kutlanden weet ik niet precies meer maar in ieder geval Hongarije. Alleen al om het circuitquote:Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Heb zelf voor de landen:
Duitsland, Groot-Brittannië, Italië, België en Australië gekozen.
Als kutlanden:
China, Korea, Bahrein, Abu Dhabi en India
Vergeleken met een andere Duitser is hij nog jong...quote:Op maandag 1 februari 2010 19:44 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik denk dat die oude barri dit jaar weer een draai om zijn oren krijgt van een Duitser
Datzelfde had ik ook met Hongarijequote:Op maandag 1 februari 2010 19:41 schreef Waffle het volgende:
Wat gaan die topics de laatste tijd snel vol hier
[..]
I.p.v. Groot Brittannië heb ik Canada gedaan.Bij de kutlanden weet ik niet precies meer maar in ieder geval Hongarije. Alleen al om het circuit
Ik heb Japan ipv Belgie - omdat het zo'n grote autoproducent isquote:Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Heb zelf voor de landen:
Duitsland, Groot-Brittannië, Italië, België en Australië gekozen.
Jamaar dan streep je Spa-Francorchamps toch niet zomaar door?????quote:Op maandag 1 februari 2010 20:02 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Ik heb Japan ipv Belgie - omdat het zo'n grote autoproducent is
quote:From James Allen's blog:
Q: "James, can you expand a little more on the details of the Ferrari rumours"
James Allen: "I’m not sure at the moment whether this is to do with the general aero numbers or specifically to do with interpretations of the diffuser, with Ferrari possibly being left behind there. I’ve heard McLaren rumours about aero numbers too, but this is normal for this time of year and you only really find out the truth when the cars hit the track, there’s no point asking the team at this stage!"
Q: "What were the rumours about the Mclaren aero figures? Impressive or disappointing?"
James Allen: "Disappointing, but it could be smoke and mirrors, we’ve seen it before. Last year it turned out to be true, however"
Toch zou die beslissing vandaag komen, zie onder bericht van afgelopen donderdag op patronisef1.comquote:Op maandag 1 februari 2010 20:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Het team staat ook nog niet op de lijst met deelnemers op de officiële site. En die is normaal gezien redelijk up to date.
quote:In one of the dullest news stories about anything ever, Formula One's governing body is set to make a final decision on the newly BMW-less Sauber team's car entry numbers for the 2010 season at Monday's F1 Commission meeting in Paris.
Thrilling stuff, we're sure you agree.
Sauber have not currently been assigned any numbers on the entry list, after the provisional FIA entry list was issued before Sauber's participation was confirmed.
Technically, the team finished sixth in last season's constructors championship as BMW Sauber, and so are entitled to the numbers 11 and 12, but with Toyota, 2009's fifth placed team, having withdrawn from the sport, they could be shuffled to 9 and 10.
However, the provisional entry list already allocated those numbers to Williams, so any attempt to shoehorn Sauber back in there will have a knock-on effect for little number sticker makers worldwide, with Williams, and hence every subsequent team, having to shuffle down the list.
According to reports, the Sauber team's refusal to drop the official "BMW Sauber" entry name is down to a desire to ensure they are granted the numbers 9 and 10, but the FIA may alternatively decide to save everyone an awful lot of hassle and give them 26 and 27 instead.
The issue will be resolved at Monday's F1 Commission meeting, which will also see a number of other, slightly less facile, issues resolved, including the team proposals to tweak the points system, mess up qualifying with gimmicky tyre rules and reduce the tyre allocation for each driver at a race weekend from 14 to 10.
According to some reports, the Monday meeting also represents the deadline for the struggling Campos team to secure it's future, with the FIA seeking to rubber stamp the 2010 entry list.
The possibility of the Campos team, which needs investment in order to fund their 2010 season, being replaced by the Stefan GP outfit remains a possibility.
quote:It was a positive start for Ferrari. There have been rumours about the aero figures being poor and a B spec car being prepared. But my sources suggest that what has happened is that they recruited a new head of aerodynamics from Toyota in December and he brought a solution for a radical new diffuser with a hole the size of a sheet of A3 paper! It’s worth a lot in extra downforce and so Ferrari may well be building an update package around it, possibly for the first race if they can build it in time.
Mwah, ik twijfel. Aan de ene kant zijn ze inderdaad hard op zoek naar sponsoren, maar aan de andere kant kan BMW gewoon goed werk hebben gedaan. Dus misschien is Sauber wel een soort Brawn GP #2. Neemt niet weg dat mijn eerste ingeving is dat ze hard op zoek zijn naar sponsoren.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat denken we eigenlijk van Sauber?
Zouden ze warempel een goed package kunnen hebben voor 2010? Of zullen we het er voorlopig maar even op houden dat er nog wat potentiële geldschieters over de streep getrokken moeten worden?
quote:My understanding is that the front running teams will settle into a routine of running around 80 kilos of fuel, half full tanks, for their long runs to develop the car. Teams looking for sponsors or otherwise trying to catch the eye will be running around 40 kilos at times, a difference worth around 1.5 seconds per lap. This is something to watch out for over the four test sessions this month.
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef Tarabass het volgende:
tvp
't ging om de landenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar dan streep je Spa-Francorchamps toch niet zomaar door?????![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien wel een voordeel voor Sauber, bij een normale kop-staart botsing ben je je voorvleugel wel kwijt, maar de Sauber trekt letterlijk een lange neus en de voorvleugel blijft langer gespaardquote:Op maandag 1 februari 2010 20:51 schreef Burnie88 het volgende:
Ik vind bij nader inzien de Sauber een fucking rare auto. Die neus steekt een heel eind voorbij de voorvleugel, apart.
Wel een teken aan de wand dat Ferrari meteen de snelste is vandaag en de meeste ronden heeft geredenGoed begin voor de Scuderia.
Ik heb Abu Dhabi bij de goeie landen gezet. Sorry hoor, maar ik vind het circuit erg mooi.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Heb zelf voor de landen:
Duitsland, Groot-Brittannië, Italië, België en Australië gekozen.
Als kutlanden:
China, Korea, Bahrein, Abu Dhabi en India
Ik ben het er helemaal mee eens, maar realistisch is dat helaas niet. Het gaat in de F1 alleen maar om geld, dus een Spa is dan nu eenmaal niet interessant. Abu Dhabi of Bahrein wel.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:26 schreef vosss het volgende:
Het gaat toch niet om de landen. Het gaat om de circuits. Daarom heb ik voor Belgie gekozen want Spa moet er gewoon bij blijven en je denkt toch zeker zelf niet dat Zolder een optie is
Al die Tilke zooi moet van de kalendar af en het liefst vandaag nog!
Er zijn genoeg echte circuits over van vroeger nog die ook best weer de F1 kunnen verwelkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |