abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 februari 2010 @ 16:20:58 #1
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_77516497


Vorige delen:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 |64 | 65 |
Openingsposts van de Grands Prix van het afgelopen seizoen 2009:

2009 Formula 1 ING Australian Grand Prix
2009 Formula 1 Petronas Malaysian Grand Prix
Grand Prix China 17-19 april 2009: Part one
2009 Formula1 Gulf Air Bahrain Grand Prix - Sakhir
Grand Prix van Spanje 2009
Formula1 Grand Prix de Monaco 2009
2009 Formula 1 ING Turkish Grand Prix
2009 Formula 1 Santander British Grand Prix
2009 Formula 1 Santander German Grand Prix
2009 Formula 1 ING Hungarian Grand Prix
2009 Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe
2009 Formula 1 ING Belgian Grand Prix
2009 Formula 1 Gran Premio Santander d'Italia
2009 Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix
2009 Formula 1 Fuji Television Japanese Grand Prix
2009 Formula 1 Grande Premio Petrobras do Brasil
2009 Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix

F1 nieuws portal:
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule1.nl
- F1 Racing
- F1 Today
- Race Freaks
- Autosport.com

Onze boyz:
- Christijan Albers
- Robert Doornbos
- Giedo van der Garde

Official F1 Sites:
- The Official Formula 1 Site
- FIA
- Live Timing

Teams:
- McLaren
- Ferrari
- BMW Sauber
- Renault
- Scuderia Toro Rosso
- Red Bull Racing
- Williams
- Brawn GP
- Force India
- Campos Meta 1
- Lotus F1 Racing
- Virgin Racing
- US F1 Team

Sporting Regulations

[PDF] 2007 sporting regulations - F1
[PDF] 2008 sporting regulations - F1
[PDF] 2009 F1 Sporting Regulations - publised on 24.03.2009 with immediate application
[PDF] 2009 F1 Sporting Regulations - F1 op onofficiële site
[PDF] 2010 F1 Sporting Regulations - published on 30.04.2009 showing alterations
[PDF] 2010 F1 Sporting Regulations - published on 30.04.2009

Technical Regulations 2009/2010

[PDF] 2009 Technical Regulations - published on: 18.03.2009 with immediate application
[PDF] 2010 F1 Technical Regulations - published on 30.04.2009 showing alterations

Testschema



Wie staan er in 2010 aan de start

McLaren
01. Jenson Button WDC 2009
02. Lewis Hamilton

Mercedes GP WCC 2009 als BrawnGP
03. Michael Schumacher
04. Nico Rosberg

Red Bull Racing
05. Sebastian Vettel
06. Mark Webber

Ferrari
07. Felipe Massa
08. Fernando Alonso

Williams
09. Rubens Barrichello
10. Nico Hülkenberg

Renault
11. Robert Kubica
12. Vitaly Petrov

Force India
14. Adrian Sutil
15. Vitantonio Liuzzi

Scuderia Toro Rosso
16. Sébastien Buemi
17. Jaime Alguersuari

Lotus F1 Racing
18. Jarno Trulli
19. Heikki Kovalainen

Campos Meta 1
20. TBA
21. Bruno Senna

US F1 Team
22. José Maria López
23. TBA

Virgin Racing
24. Timo Glock
25. Lucas Di Grassi

Sauber
26. Kamui Kobayashi
27. Pedro de la Rosa

Voor meer info zie het [F1] Silly season 2010 Topic en de voorlopige entry list van de FIA.

De kalender voor 2010 met 19 races



Eindstanden 2009

Eindstanden F1-kampioenschap

Overzicht van filmpjes/artikelen m.b.t. technische wijzigingen 2009
Filmpje van Red Bull waarin de wijzigingen worden uitgelegd.

  • Artikelen over KERS
    Artikel 1
    Artikel 2
    (in het Duits)

  • Artikel(en) over aerodynamische wijzingen
    Artikel 1

    BBC
    Tv-gids voor BBC One.
    Overzicht van Upcoming Formula 1 Events.

    [ afbeelding ]*wijzigingen onder voorbehoud

    FOK!sport F1-site

    De OP is hier te vinden

    Bolides














    Schumi


    [ Bericht 24% gewijzigd door nils7 op 01-02-2010 16:32:03 ]
  • N/A
    Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
    pi_77516557
    TVP

    Kan een mod even F1 in de TT zetten?
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
      maandag 1 februari 2010 @ 16:22:41 #3
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_77516563
    Tvp
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_77516573
    1-0 to Schumacher. His best is 1m13.498 - 0.045 quicker than Rosberg

    En dat dus
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
      maandag 1 februari 2010 @ 16:22:56 #5
    131800 Tarado
    capô de fusca
    pi_77516574
    tvp
      maandag 1 februari 2010 @ 16:23:02 #6
    82396 nils7
    De forumkrokodil
    pi_77516580
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 16:22 schreef vosss het volgende:
    TVP

    Kan een mod even F1 in de TT zetten?
    Jah was ik vergeten de [F1] tag...
    N/A
    Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
    pi_77516610
    tvp
    pi_77516731
    Best handig, al die links in de OP.
      Redactie Frontpage / Sport maandag 1 februari 2010 @ 16:31:42 #9
    122036 crew  Peterselieman
    Maffe Fries
    pi_77516907
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 16:22 schreef vosss het volgende:
    TVP

    Kan een mod even F1 in de TT zetten?
    Dan is het handig dat ik tijdelijk ook mod ben
    Altijd onderweg naar het avontuur
      maandag 1 februari 2010 @ 16:32:02 #10
    131800 Tarado
    capô de fusca
    pi_77516921
    voor degenen die twitteren, deze tweet veel goede detailfoto's

    http://twitter.com/ScarbsF1
    pi_77516946
    16.27 - first red flag of the day. Looks like Barrichello has stopped on track

    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_77516995
    Iemand die een linkje wil plaatsen met livetiming?
    I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
    Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
      maandag 1 februari 2010 @ 16:36:55 #13
    82396 nils7
    De forumkrokodil
    pi_77517164
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 16:33 schreef ArcticBlizzard het volgende:
    Iemand die een linkje wil plaatsen met livetiming?
    half http://www.f1today.nl/liv(...)omunitat-valenciana/
    N/A
    Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
    pi_77517417
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 16:32 schreef Tarado het volgende:
    voor degenen die twitteren, deze tweet veel goede detailfoto's

    http://twitter.com/ScarbsF1
      maandag 1 februari 2010 @ 16:49:33 #15
    131800 Tarado
    capô de fusca
    pi_77517655
    De la Rosa 1:12.784, Massa 1:12.832, Schumacher 1:12.832, Rosberg 1:13.543, Paffett 1:13.846, Barrichello 1:14.449
      maandag 1 februari 2010 @ 16:50:21 #16
    38114 beantherio
    4900 op de schaal van Richter
    pi_77517684
    Ik ben benieuwd of er geen rumoer gaat komen over Ferrari's diffuser: die ziet er namelijk wel heel raar uit.



    Het is me niet helemaal duidelijk wat er nu wel en niet lucht doorlaat, maar het lijkt wel alsof ie 5 verschillende niveau's heeft. Dat zal toch niet mogen?
      maandag 1 februari 2010 @ 16:52:17 #17
    46705 Kleffe_Dop
    Sic Mundus Creatus Est
    pi_77517773
    Kan z'n Schumacher z'n helmdesign niet een beetje aanpassen?
    Ziet er niet uit in die Mercedes.
    pi_77517844
    Ah, the session has been extended by 10 minutes
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_77517856
    Ik vind die knalrode helm wel tof in die grijze auto
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
      maandag 1 februari 2010 @ 16:55:47 #20
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_77517928
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef beantherio het volgende:
    Ik ben benieuwd of er geen rumoer gaat komen over Ferrari's diffuser: die ziet er namelijk wel heel raar uit.

    [ afbeelding ]

    Het is me niet helemaal duidelijk wat er nu wel en niet lucht doorlaat, maar het lijkt wel alsof ie 5 verschillende niveau's heeft. Dat zal toch niet mogen?
    Er was al voorspeld dat er dit jaar extreme ontwerpen zouden zijn. Volgens jaar is het allemaal wel echt verboden
    Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
      maandag 1 februari 2010 @ 16:55:59 #21
    131800 Tarado
    capô de fusca
    pi_77517942
    quote:
    die livetiming nou ja live??? veel te traag
    pi_77517991
    Is het nog bezig? Is dit ergens live te bekijken online?
    "Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
    pi_77518025
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 16:57 schreef Stiggie het volgende:
    Is het nog bezig? Is dit ergens live te bekijken online?
    Nee, en het duurt nog maar een paar minuten
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
      maandag 1 februari 2010 @ 16:58:34 #24
    82396 nils7
    De forumkrokodil
    pi_77518058
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef beantherio het volgende:
    Ik ben benieuwd of er geen rumoer gaat komen over Ferrari's diffuser: die ziet er namelijk wel heel raar uit.

    [ afbeelding ]

    Het is me niet helemaal duidelijk wat er nu wel en niet lucht doorlaat, maar het lijkt wel alsof ie 5 verschillende niveau's heeft. Dat zal toch niet mogen?
    Wel anders dan deze Ferrari!
    http://twitpic.com/10vghx
    N/A
    Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
    pi_77518141
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 16:58 schreef nils7 het volgende:

    [..]

    Wel anders dan deze Ferrari!
    http://twitpic.com/10vghx
    kijken wat ze doen
    Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
    [TK] enkele Blu-ray films (in seal)
    pi_77518169
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 16:50 schreef beantherio het volgende:
    Ik ben benieuwd of er geen rumoer gaat komen over Ferrari's diffuser: die ziet er namelijk wel heel raar uit.

    [ afbeelding ]

    Het is me niet helemaal duidelijk wat er nu wel en niet lucht doorlaat, maar het lijkt wel alsof ie 5 verschillende niveau's heeft. Dat zal toch niet mogen?
    Die lijkt me bewerkt.
    In ieder geval heeft die foto in Adobe Photoshop CS4 gezeten
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
      maandag 1 februari 2010 @ 17:02:25 #27
    82396 nils7
    De forumkrokodil
    pi_77518216
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 17:01 schreef vosss het volgende:

    [..]

    Die lijkt me bewerkt.
    In ieder geval heeft die foto in Adobe Photoshop CS4 gezeten
    Zeker te weten als je de foto van Scarbs erbij pakt!
    N/A
    Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
      maandag 1 februari 2010 @ 17:02:52 #28
    38114 beantherio
    4900 op de schaal van Richter
    pi_77518232
    edit: nevermind. Het lijkt inderdaad een shop te zijn.
    pi_77518362


    Copy/paste werk lijkt me
    De omcirkelde stukjes zijn EXACT gelijk aan elkaar tot op de pixel nauwkeurig, zoom maar eens flink in.

    Gewoon een photoshop dus
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
      maandag 1 februari 2010 @ 17:06:36 #30
    144695 Sinister-D-
    NL'er in België
    pi_77518392
    Mooi die Renault , eindelijk een niet standaard livery
    Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
      maandag 1 februari 2010 @ 17:09:15 #31
    38114 beantherio
    4900 op de schaal van Richter
    pi_77518513
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 17:05 schreef vosss het volgende:
    Gewoon een photoshop dus
    Ik had het niet door maar je hebt gelijk.

    Evengoed is de echte achterkant nog steeds heel apart. Veel vlakjes en pseudo-vleugels in en op de diffuser die voor meer downforce zouden kunnen zorgen.
      maandag 1 februari 2010 @ 17:10:45 #32
    38114 beantherio
    4900 op de schaal van Richter
    pi_77518568
    Schumacher lijkt de dag te gaan eindigen met 1:12.947 als snelste tijd. Niet slecht voor een herintreder.

    edit: de sessie is inmiddels geëindigd.
    pi_77518586
    Schumacher 1m08.789!

    En 2 tellen later:

    Schumacher cut short the lap, so his time was disallowed

    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
      maandag 1 februari 2010 @ 17:12:06 #34
    131800 Tarado
    capô de fusca
    pi_77518624
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 17:11 schreef vosss het volgende:
    Schumacher 1m08.789!

    En 2 tellen later:

    Schumacher cut short the lap, so his time was disallowed


    Wat zeggen ze ook al weer over een ouwe Vosss?
    pi_77518630
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 17:11 schreef vosss het volgende:
    Schumacher 1m08.789!

    En 2 tellen later:

    Schumacher cut short the lap, so his time was disallowed


    lol
    pi_77518655
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 17:12 schreef Tarado het volgende:

    [..]

    Wat zeggen ze ook al weer over een ouwe Vosss?
    Iets met streken geloof ik

    Misschien is ie al aant oefenen voor als dat idiote plan van Bernie er toch nog komt dat een coureur een paar keer per race een bocht mag afsnijden
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
      Moderator maandag 1 februari 2010 @ 17:13:39 #37
    18653 crew  D.
    pi_77518682
    tvp

    Nog 6 weken
    pi_77518708
    Massa snelste van de dag. Die lijkt dus niet echt last gehad te hebben van zn ongeluk
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
      maandag 1 februari 2010 @ 17:15:08 #39
    82396 nils7
    De forumkrokodil
    pi_77518740
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 17:14 schreef vosss het volgende:
    Massa snelste van de dag. Die lijkt dus niet echt last gehad te hebben van zn ongeluk
    Of wel en de auto is in werkelijkheid nog rapper
    N/A
    Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
      maandag 1 februari 2010 @ 17:19:07 #40
    131800 Tarado
    capô de fusca
    pi_77518906
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 17:15 schreef nils7 het volgende:

    [..]

    Of wel en de auto is in werkelijkheid nog rapper
    Alonso is helaas woensdag pas
    pi_77518977
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 17:11 schreef vosss het volgende:
    Schumacher 1m08.789!

    En 2 tellen later:

    Schumacher cut short the lap, so his time was disallowed


    pi_77519075
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
     Massa         Ferrari              (B)  1:12.574  102              
     de la Rosa    BMW Sauber-Ferrari   (B)  1:12.784   74                
     M.Schumacher  Mercedes GP          (B)  1:12.947   40                
     Rosberg       Mercedes GP          (B)  1:13.543   39                
     Paffett       McLaren-Mercedes     (B)  1:13.846   86                
     Barrichello   Williams-Cosworth    (B)  1:14.449   75                
     Buemi         Toro Rosso-Ferrari   (B)  1:14.762   18                
     Kubica        Renault              (B)  1:15.000   69                 
    pi_77519143
    Toch knap, na 3 jaar weggeweest te zijn als je het mij vraagt.

    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_77519670
    Tvp

    Ben ik de enige als ik zeg dat ik de Sauber het mooist vind van allemaal ?
    (Ayrodynamisch dan, qua livery stelt het nog geen moer voor...)
    pi_77519761
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 17:23 schreef Trystar het volgende:

    [ code verwijderd ]


    Moet Massa veel vertrouwen geven dat hij al zo goed start.
    pi_77519863
    Massa (Ferrari) boven aan, goed om te zien dat hij echt nergens last van heeft en Schumacher kan het ook nog steeds.
    Ik kijk uit naar woensdag, Alonso voor het eerst in de F10
    pi_77519999
    Niet slecht van schumi!
    "Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
    pi_77520060
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 17:44 schreef Trystar het volgende:
    Ik kijk uit naar woensdag, Alonso voor het eerst in de F10
    Ben inderdaad benieuwd wat Alonso kan in de F10. En morgen hebben we Hamilton in de McLaren.

    Filmpje van Schumacher in de Mercedes:



    En voor de liefhebbers is er ook weer een nieuw onderzoek:

    http://www.lgf1racingfansurvey.com/home.aspx
      maandag 1 februari 2010 @ 17:57:19 #50
    144695 Sinister-D-
    NL'er in België
    pi_77520336
    Opmerkelijke ophanging voor de voorvleugel.

    Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
      maandag 1 februari 2010 @ 18:02:03 #51
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_77520504
    tvp
    Please, make yourself uncomfortable.
      maandag 1 februari 2010 @ 18:05:32 #52
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_77520617
    Ik ben er klaar voor! Duurt nog lang...
    The line is a dot to you!
    pi_77520814
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 17:50 schreef ElmarO het volgende:

    En voor de liefhebbers is er ook weer een nieuw onderzoek:

    http://www.lgf1racingfansurvey.com/home.aspx
    quote:
    Dank u voor deelname aan het meest uitgebreide onderzoek ooit in de geschiedenis van F1.
    De resultaten van dit onderzoek verschijnen in F1 Racing magazine in April 2010
    Ik zeg allemaal invullen jongens
    Hooguit 10 minuutjes werk
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_77520912
    Toch netjes van Schumi, hij heeft het toch nog steeds

    McLaren valt me een beetje tegen Maja, het blijft alleen maar testen en Paffet is nou niet echt een top coureur

    Ben benieuwd wat Hamilton morgen met de McLaren doet.
    pi_77521242
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 18:12 schreef vosss het volgende:

    [..]


    [..]

    Ik zeg allemaal invullen jongens
    Hooguit 10 minuutjes werk
    Zojuist gedaan
    pi_77521666
    Nog een overzicht wie er rijdt op welke dag:
    quote:
    Valencia: February 1st to February 3rd

    McLaren
    - day 1 = Gary Paffett
    - day 2 = Lewis Hamilton
    - day 3 = Jenson Button

    Mercedes
    - day 1 = Nico Rosberg and Michael Schumacher
    - day 2 = Nico Rosberg
    - day 3 = Michael Schumacher

    Ferrari
    - day 1 = Felipe Massa
    - day 2 = Felipe Massa
    - day 3 = Fernando Alonso

    Williams
    - day 1 = Rubens Barrichello
    - day 2 = Rubens Barrichello
    - day 3 = Nico Hulkenberg

    Renault
    - day 1 = Kubica
    - day 2 = Kubica
    - day 3 = Petrov

    Toro Rosso
    - day 1 = Sebastien Buemi
    - day 2 = Sebastien Buemi
    - day 3 = Jaime Alguersuari

    Sauber
    - day 1: Pedro de la Rosa
    - day 2: Kamui Kobayashi
    - day 3: Pedro de la Rosa
    En nog twee video's:


    Bekijk deze YouTube-video

    pi_77521767
    Zo...een nieuw F1 jaar in het verschiet. Wordt een prachtig jaartje.
    Calmer than you are
    pi_77521815
    Ik ben ook wel benieuwd naar Kamui morgen
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_77521875
    Ook ingevuld... alleen weer zo jammer dat aan het eind van de enquette het over LG producten moet gaan..

    En ik had graag nog wel een vraag willen zien over de openingsrace, waar die gehouden moet worden...

    Australie
    pi_77521913
    Ik denk dat zo een beetje iedereen die die enquete wereldwijd invult bij de races die zeker moeten blijven kiest voor spa, monaco, silverstone en monza
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_77521979
    En Canada
    pi_77522009
    Owja, die was ik vergeten. Die had ik zelf ook gekozen inderdaad
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_77522237
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 18:43 schreef Meike26 het volgende:
    Ook ingevuld... alleen weer zo jammer dat aan het eind van de enquette het over LG producten moet gaan..

    En ik had graag nog wel een vraag willen zien over de openingsrace, waar die gehouden moet worden...

    Australie
    Ik vind het eerder opvallend dat je bij de vraag Welke andere teams volgt u regelmatig? nog kan kiezen uit Toyota.
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 18:46 schreef Meike26 het volgende:
    En Canada
    En Japan. Suzuka.
    pi_77522248
    meeleesdinges
    pi_77522333
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 18:12 schreef vosss het volgende:

    [..]


    [..]

    Ik zeg allemaal invullen jongens
    Hooguit 10 minuutjes werk
    Even zoveel mogelijk Tilke circuits als oninteressant aangevinkt.

    Tevens TVP .
    "Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
    pi_77522566
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 18:44 schreef vosss het volgende:
    Ik denk dat zo een beetje iedereen die die enquete wereldwijd invult bij de races die zeker moeten blijven kiest voor spa, monaco, silverstone en monza
    + Suzuka.
    "Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
      maandag 1 februari 2010 @ 19:01:20 #67
    144695 Sinister-D-
    NL'er in België
    pi_77522624
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 18:44 schreef vosss het volgende:
    Ik denk dat zo een beetje iedereen die die enquete wereldwijd invult bij de races die zeker moeten blijven kiest voor spa, monaco, silverstone en monza
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 18:46 schreef Meike26 het volgende:
    En Canada
    Dit dus

    edit: ik heb Australie gekozen ipv Monaco
    Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
      maandag 1 februari 2010 @ 19:18:11 #68
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_77523310
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 18:25 schreef Trystar het volgende:

    [..]

    Zojuist gedaan
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_77523409
    Rubens Barrichello was asked if he had any advice to give Rosberg up against Schumi: "Yeah. Get out of there!"

    Twitter Jon Noble
    pi_77523702
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 18:47 schreef vosss het volgende:
    Owja, die was ik vergeten. Die had ik zelf ook gekozen inderdaad
    Heb zelf voor de landen:
    Duitsland, Groot-Brittannië, Italië, België en Australië gekozen .

    Als kutlanden:
    China, Korea, Bahrein, Abu Dhabi en India
    so get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind
    get yourself a car and drive it all alone
    get yourself a car and ride it on the wind yea
      maandag 1 februari 2010 @ 19:35:17 #71
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_77524228
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 18:44 schreef vosss het volgende:
    Ik denk dat zo een beetje iedereen die die enquete wereldwijd invult bij de races die zeker moeten blijven kiest voor spa, monaco, silverstone en monza
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 18:46 schreef Meike26 het volgende:
    En Canada
    Eens
    The line is a dot to you!
    pi_77524230
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 19:19 schreef Trystar het volgende:
    Rubens Barrichello was asked if he had any advice to give Rosberg up against Schumi: "Yeah. Get out of there!"

    Twitter Jon Noble
    Fijn begin .
    "Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
    pi_77524543
    Wat gaan die topics de laatste tijd snel vol hier
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef Glijdt_licht het volgende:

    [..]

    Heb zelf voor de landen:
    Duitsland, Groot-Brittannië, Italië, België en Australië gekozen .

    Als kutlanden:
    China, Korea, Bahrein, Abu Dhabi en India
    I.p.v. Groot Brittannië heb ik Canada gedaan.Bij de kutlanden weet ik niet precies meer maar in ieder geval Hongarije. Alleen al om het circuit
    “Being second is to be the first of the ones who lose.”
    pi_77524739
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 19:35 schreef Disavowed het volgende:

    [..]

    Fijn begin .
    Ik denk dat die oude barri dit jaar weer een draai om zijn oren krijgt van een Duitser
      maandag 1 februari 2010 @ 19:54:17 #75
    49501 4-elements
    Arrectis Auribus
    pi_77525389
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 19:44 schreef M.Melandri het volgende:

    [..]

    Ik denk dat die oude barri dit jaar weer een draai om zijn oren krijgt van een Duitser
    Vergeleken met een andere Duitser is hij nog jong...
    That's history. I say history because it happened in the past.
    Murray Walker
    pi_77525421
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 19:41 schreef Waffle het volgende:
    Wat gaan die topics de laatste tijd snel vol hier
    [..]

    I.p.v. Groot Brittannië heb ik Canada gedaan.Bij de kutlanden weet ik niet precies meer maar in ieder geval Hongarije. Alleen al om het circuit
    Datzelfde had ik ook met Hongarije !
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
      maandag 1 februari 2010 @ 19:56:46 #77
    131800 Tarado
    capô de fusca
    pi_77525530
    Ik dacht dat de FIA vandaag wat bekend zou maken over de nummers van BMW Sauber, ik heb er er niets over gezien, iemand anders wel?
      maandag 1 februari 2010 @ 20:02:17 #78
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_77525814
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef Glijdt_licht het volgende:

    [..]

    Heb zelf voor de landen:
    Duitsland, Groot-Brittannië, Italië, België en Australië gekozen .
    Ik heb Japan ipv Belgie - omdat het zo'n grote autoproducent is
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_77525851
    Nope, niks over gelezen of gehoord. Denk dat vandaag zo een beetje alle aandacht naar Schumacher is gegaan. Misschien dat we dat morgen horen dan?
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_77525880
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 20:02 schreef bodylotion het volgende:

    [..]

    Ik heb Japan ipv Belgie - omdat het zo'n grote autoproducent is
    Jamaar dan streep je Spa-Francorchamps toch niet zomaar door?????
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
      maandag 1 februari 2010 @ 20:07:32 #81
    144695 Sinister-D-
    NL'er in België
    pi_77526096
    Het team staat ook nog niet op de lijst met deelnemers op de officiële site. En die is normaal gezien redelijk up to date.
    Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
    pi_77526157
    TVP
    's Avonds een man, overdags rustig an
    pi_77526351
    Voor wat het waard is wat geruchten over McLaren:
    quote:
    From James Allen's blog:

    Q: "James, can you expand a little more on the details of the Ferrari rumours"

    James Allen: "I’m not sure at the moment whether this is to do with the general aero numbers or specifically to do with interpretations of the diffuser, with Ferrari possibly being left behind there. I’ve heard McLaren rumours about aero numbers too, but this is normal for this time of year and you only really find out the truth when the cars hit the track, there’s no point asking the team at this stage!"

    Q: "What were the rumours about the Mclaren aero figures? Impressive or disappointing?"

    James Allen: "Disappointing, but it could be smoke and mirrors, we’ve seen it before. Last year it turned out to be true, however"
      maandag 1 februari 2010 @ 20:14:22 #84
    131800 Tarado
    capô de fusca
    pi_77526488
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 20:07 schreef Sinister-D- het volgende:
    Het team staat ook nog niet op de lijst met deelnemers op de officiële site. En die is normaal gezien redelijk up to date.
    Toch zou die beslissing vandaag komen, zie onder bericht van afgelopen donderdag op patronisef1.com
    quote:
    In one of the dullest news stories about anything ever, Formula One's governing body is set to make a final decision on the newly BMW-less Sauber team's car entry numbers for the 2010 season at Monday's F1 Commission meeting in Paris.


    Thrilling stuff, we're sure you agree.

    Sauber have not currently been assigned any numbers on the entry list, after the provisional FIA entry list was issued before Sauber's participation was confirmed.

    Technically, the team finished sixth in last season's constructors championship as BMW Sauber, and so are entitled to the numbers 11 and 12, but with Toyota, 2009's fifth placed team, having withdrawn from the sport, they could be shuffled to 9 and 10.

    However, the provisional entry list already allocated those numbers to Williams, so any attempt to shoehorn Sauber back in there will have a knock-on effect for little number sticker makers worldwide, with Williams, and hence every subsequent team, having to shuffle down the list.

    According to reports, the Sauber team's refusal to drop the official "BMW Sauber" entry name is down to a desire to ensure they are granted the numbers 9 and 10, but the FIA may alternatively decide to save everyone an awful lot of hassle and give them 26 and 27 instead.

    The issue will be resolved at Monday's F1 Commission meeting, which will also see a number of other, slightly less facile, issues resolved, including the team proposals to tweak the points system, mess up qualifying with gimmicky tyre rules and reduce the tyre allocation for each driver at a race weekend from 14 to 10.

    According to some reports, the Monday meeting also represents the deadline for the struggling Campos team to secure it's future, with the FIA seeking to rubber stamp the 2010 entry list.

    The possibility of the Campos team, which needs investment in order to fund their 2010 season, being replaced by the Stefan GP outfit remains a possibility.
      maandag 1 februari 2010 @ 20:17:17 #85
    46705 Kleffe_Dop
    Sic Mundus Creatus Est
    pi_77526645
    Wat denken we eigenlijk van Sauber?
    Zouden ze warempel een goed package kunnen hebben voor 2010? Of zullen we het er voorlopig maar even op houden dat er nog wat potentiële geldschieters over de streep getrokken moeten worden?
    pi_77526753
    Ik denk het laatste..
      maandag 1 februari 2010 @ 20:21:00 #87
    131800 Tarado
    capô de fusca
    pi_77526830
    Ferrari gerucht ook van JA on F1
    quote:
    It was a positive start for Ferrari. There have been rumours about the aero figures being poor and a B spec car being prepared. But my sources suggest that what has happened is that they recruited a new head of aerodynamics from Toyota in December and he brought a solution for a radical new diffuser with a hole the size of a sheet of A3 paper! It’s worth a lot in extra downforce and so Ferrari may well be building an update package around it, possibly for the first race if they can build it in time.
    pi_77526888
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 20:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
    Wat denken we eigenlijk van Sauber?
    Zouden ze warempel een goed package kunnen hebben voor 2010? Of zullen we het er voorlopig maar even op houden dat er nog wat potentiële geldschieters over de streep getrokken moeten worden?
    Mwah, ik twijfel. Aan de ene kant zijn ze inderdaad hard op zoek naar sponsoren, maar aan de andere kant kan BMW gewoon goed werk hebben gedaan. Dus misschien is Sauber wel een soort Brawn GP #2. Neemt niet weg dat mijn eerste ingeving is dat ze hard op zoek zijn naar sponsoren.

    Overigens nog een tip van James Allen:
    quote:
    My understanding is that the front running teams will settle into a routine of running around 80 kilos of fuel, half full tanks, for their long runs to develop the car. Teams looking for sponsors or otherwise trying to catch the eye will be running around 40 kilos at times, a difference worth around 1.5 seconds per lap. This is something to watch out for over the four test sessions this month.
    pi_77527227
    tvp
    pi_77527385
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef Tarabass het volgende:
    tvp
    blablablablablablablablablablablablablabla
      maandag 1 februari 2010 @ 20:36:42 #91
    130370 bodylotion
    Since 16.09.05
    pi_77527589
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 20:03 schreef vosss het volgende:

    [..]

    Jamaar dan streep je Spa-Francorchamps toch niet zomaar door?????
    't ging om de landen
    Please, make yourself uncomfortable.
    pi_77528339
    Ik vind bij nader inzien de Sauber een fucking rare auto. Die neus steekt een heel eind voorbij de voorvleugel, apart.

    Wel een teken aan de wand dat Ferrari meteen de snelste is vandaag en de meeste ronden heeft gereden Goed begin voor de Scuderia.
    's Avonds een man, overdags rustig an
      maandag 1 februari 2010 @ 21:15:30 #93
    46705 Kleffe_Dop
    Sic Mundus Creatus Est
    pi_77529430
    Wat zou ik graag willen horen wat de heren coureurs achter de schermen te melden hadden tegen de engineers.
    Die eerste kilometers zijn alles bepalend, als dat al kut is, dan weet een coureur al dat het een weggegooid seizoen dreigt te worden.
    pi_77531102
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 20:51 schreef Burnie88 het volgende:
    Ik vind bij nader inzien de Sauber een fucking rare auto. Die neus steekt een heel eind voorbij de voorvleugel, apart.

    Wel een teken aan de wand dat Ferrari meteen de snelste is vandaag en de meeste ronden heeft gereden Goed begin voor de Scuderia.
    Misschien wel een voordeel voor Sauber, bij een normale kop-staart botsing ben je je voorvleugel wel kwijt, maar de Sauber trekt letterlijk een lange neus en de voorvleugel blijft langer gespaard
      maandag 1 februari 2010 @ 22:19:18 #95
    38114 beantherio
    4900 op de schaal van Richter
    pi_77532603
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef Glijdt_licht het volgende:

    [..]

    Heb zelf voor de landen:
    Duitsland, Groot-Brittannië, Italië, België en Australië gekozen .

    Als kutlanden:
    China, Korea, Bahrein, Abu Dhabi en India
    Ik heb Abu Dhabi bij de goeie landen gezet. Sorry hoor, maar ik vind het circuit erg mooi.

    Verder heb ik voor België, Italië, Monaco en Japan gekozen als goeie landen.
    pi_77532975
    Het gaat toch niet om de landen. Het gaat om de circuits. Daarom heb ik voor Belgie gekozen want Spa moet er gewoon bij blijven en je denkt toch zeker zelf niet dat Zolder een optie is

    Al die Tilke zooi moet van de kalendar af en het liefst vandaag nog!
    Er zijn genoeg echte circuits over van vroeger nog die ook best weer de F1 kunnen verwelkomen
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_77533492
    quote:
    Op maandag 1 februari 2010 22:26 schreef vosss het volgende:
    Het gaat toch niet om de landen. Het gaat om de circuits. Daarom heb ik voor Belgie gekozen want Spa moet er gewoon bij blijven en je denkt toch zeker zelf niet dat Zolder een optie is

    Al die Tilke zooi moet van de kalendar af en het liefst vandaag nog!
    Er zijn genoeg echte circuits over van vroeger nog die ook best weer de F1 kunnen verwelkomen
    Ik ben het er helemaal mee eens, maar realistisch is dat helaas niet. Het gaat in de F1 alleen maar om geld, dus een Spa is dan nu eenmaal niet interessant. Abu Dhabi of Bahrein wel.
    's Avonds een man, overdags rustig an
    pi_77533904
    Ja dat weet ik en dat is eigenlijk alleen maar heel erg jammer.
    De oude oude layout was veel beter!!
    vosss is de naam,
    met dubbel s welteverstaan.
    pi_77534170
    Kan al goed zien dat Rosberg niet veel onderdoet voor Schumi in tijden.. Schumi wel sneller, maar smiddags ligt er ook al meer rubber en is t wat warmer En Massa opvallend veel rondes gereden.. goeie oefening.
    Where facts are few, experts are many.
      maandag 1 februari 2010 @ 23:17:29 #100
    38114 beantherio
    4900 op de schaal van Richter
    pi_77535651
    Eigenlijk valt er bijna niks af te leiden uit die tijden. Voor de meeste auto's was vandaag de eerste keer dat ze op de baan verschenen, en ik durf te wedden dat geen ervan met een racehoeveelheid brandstof heeft gereden.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')