Datzelfde had ik ook met Hongarijequote:Op maandag 1 februari 2010 19:41 schreef Waffle het volgende:
Wat gaan die topics de laatste tijd snel vol hier
[..]
I.p.v. Groot Brittannië heb ik Canada gedaan.Bij de kutlanden weet ik niet precies meer maar in ieder geval Hongarije. Alleen al om het circuit
Ik heb Japan ipv Belgie - omdat het zo'n grote autoproducent isquote:Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Heb zelf voor de landen:
Duitsland, Groot-Brittannië, Italië, België en Australië gekozen.
Jamaar dan streep je Spa-Francorchamps toch niet zomaar door?????quote:Op maandag 1 februari 2010 20:02 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Ik heb Japan ipv Belgie - omdat het zo'n grote autoproducent is
quote:From James Allen's blog:
Q: "James, can you expand a little more on the details of the Ferrari rumours"
James Allen: "I’m not sure at the moment whether this is to do with the general aero numbers or specifically to do with interpretations of the diffuser, with Ferrari possibly being left behind there. I’ve heard McLaren rumours about aero numbers too, but this is normal for this time of year and you only really find out the truth when the cars hit the track, there’s no point asking the team at this stage!"
Q: "What were the rumours about the Mclaren aero figures? Impressive or disappointing?"
James Allen: "Disappointing, but it could be smoke and mirrors, we’ve seen it before. Last year it turned out to be true, however"
Toch zou die beslissing vandaag komen, zie onder bericht van afgelopen donderdag op patronisef1.comquote:Op maandag 1 februari 2010 20:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Het team staat ook nog niet op de lijst met deelnemers op de officiële site. En die is normaal gezien redelijk up to date.
quote:In one of the dullest news stories about anything ever, Formula One's governing body is set to make a final decision on the newly BMW-less Sauber team's car entry numbers for the 2010 season at Monday's F1 Commission meeting in Paris.
Thrilling stuff, we're sure you agree.
Sauber have not currently been assigned any numbers on the entry list, after the provisional FIA entry list was issued before Sauber's participation was confirmed.
Technically, the team finished sixth in last season's constructors championship as BMW Sauber, and so are entitled to the numbers 11 and 12, but with Toyota, 2009's fifth placed team, having withdrawn from the sport, they could be shuffled to 9 and 10.
However, the provisional entry list already allocated those numbers to Williams, so any attempt to shoehorn Sauber back in there will have a knock-on effect for little number sticker makers worldwide, with Williams, and hence every subsequent team, having to shuffle down the list.
According to reports, the Sauber team's refusal to drop the official "BMW Sauber" entry name is down to a desire to ensure they are granted the numbers 9 and 10, but the FIA may alternatively decide to save everyone an awful lot of hassle and give them 26 and 27 instead.
The issue will be resolved at Monday's F1 Commission meeting, which will also see a number of other, slightly less facile, issues resolved, including the team proposals to tweak the points system, mess up qualifying with gimmicky tyre rules and reduce the tyre allocation for each driver at a race weekend from 14 to 10.
According to some reports, the Monday meeting also represents the deadline for the struggling Campos team to secure it's future, with the FIA seeking to rubber stamp the 2010 entry list.
The possibility of the Campos team, which needs investment in order to fund their 2010 season, being replaced by the Stefan GP outfit remains a possibility.
quote:It was a positive start for Ferrari. There have been rumours about the aero figures being poor and a B spec car being prepared. But my sources suggest that what has happened is that they recruited a new head of aerodynamics from Toyota in December and he brought a solution for a radical new diffuser with a hole the size of a sheet of A3 paper! It’s worth a lot in extra downforce and so Ferrari may well be building an update package around it, possibly for the first race if they can build it in time.
Mwah, ik twijfel. Aan de ene kant zijn ze inderdaad hard op zoek naar sponsoren, maar aan de andere kant kan BMW gewoon goed werk hebben gedaan. Dus misschien is Sauber wel een soort Brawn GP #2. Neemt niet weg dat mijn eerste ingeving is dat ze hard op zoek zijn naar sponsoren.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat denken we eigenlijk van Sauber?
Zouden ze warempel een goed package kunnen hebben voor 2010? Of zullen we het er voorlopig maar even op houden dat er nog wat potentiële geldschieters over de streep getrokken moeten worden?
quote:My understanding is that the front running teams will settle into a routine of running around 80 kilos of fuel, half full tanks, for their long runs to develop the car. Teams looking for sponsors or otherwise trying to catch the eye will be running around 40 kilos at times, a difference worth around 1.5 seconds per lap. This is something to watch out for over the four test sessions this month.
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef Tarabass het volgende:
tvp
't ging om de landenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar dan streep je Spa-Francorchamps toch niet zomaar door?????![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien wel een voordeel voor Sauber, bij een normale kop-staart botsing ben je je voorvleugel wel kwijt, maar de Sauber trekt letterlijk een lange neus en de voorvleugel blijft langer gespaardquote:Op maandag 1 februari 2010 20:51 schreef Burnie88 het volgende:
Ik vind bij nader inzien de Sauber een fucking rare auto. Die neus steekt een heel eind voorbij de voorvleugel, apart.
Wel een teken aan de wand dat Ferrari meteen de snelste is vandaag en de meeste ronden heeft geredenGoed begin voor de Scuderia.
Ik heb Abu Dhabi bij de goeie landen gezet. Sorry hoor, maar ik vind het circuit erg mooi.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Heb zelf voor de landen:
Duitsland, Groot-Brittannië, Italië, België en Australië gekozen.
Als kutlanden:
China, Korea, Bahrein, Abu Dhabi en India
Ik ben het er helemaal mee eens, maar realistisch is dat helaas niet. Het gaat in de F1 alleen maar om geld, dus een Spa is dan nu eenmaal niet interessant. Abu Dhabi of Bahrein wel.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:26 schreef vosss het volgende:
Het gaat toch niet om de landen. Het gaat om de circuits. Daarom heb ik voor Belgie gekozen want Spa moet er gewoon bij blijven en je denkt toch zeker zelf niet dat Zolder een optie is
Al die Tilke zooi moet van de kalendar af en het liefst vandaag nog!
Er zijn genoeg echte circuits over van vroeger nog die ook best weer de F1 kunnen verwelkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |