abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77525421
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:41 schreef Waffle het volgende:
Wat gaan die topics de laatste tijd snel vol hier
[..]

I.p.v. Groot Brittannië heb ik Canada gedaan.Bij de kutlanden weet ik niet precies meer maar in ieder geval Hongarije. Alleen al om het circuit
Datzelfde had ik ook met Hongarije !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 1 februari 2010 @ 19:56:46 #77
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77525530
Ik dacht dat de FIA vandaag wat bekend zou maken over de nummers van BMW Sauber, ik heb er er niets over gezien, iemand anders wel?
  maandag 1 februari 2010 @ 20:02:17 #78
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77525814
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Heb zelf voor de landen:
Duitsland, Groot-Brittannië, Italië, België en Australië gekozen .
Ik heb Japan ipv Belgie - omdat het zo'n grote autoproducent is
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77525851
Nope, niks over gelezen of gehoord. Denk dat vandaag zo een beetje alle aandacht naar Schumacher is gegaan. Misschien dat we dat morgen horen dan?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77525880
quote:
Op maandag 1 februari 2010 20:02 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Ik heb Japan ipv Belgie - omdat het zo'n grote autoproducent is
Jamaar dan streep je Spa-Francorchamps toch niet zomaar door?????
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 1 februari 2010 @ 20:07:32 #81
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_77526096
Het team staat ook nog niet op de lijst met deelnemers op de officiële site. En die is normaal gezien redelijk up to date.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_77526157
TVP
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_77526351
Voor wat het waard is wat geruchten over McLaren:
quote:
From James Allen's blog:

Q: "James, can you expand a little more on the details of the Ferrari rumours"

James Allen: "I’m not sure at the moment whether this is to do with the general aero numbers or specifically to do with interpretations of the diffuser, with Ferrari possibly being left behind there. I’ve heard McLaren rumours about aero numbers too, but this is normal for this time of year and you only really find out the truth when the cars hit the track, there’s no point asking the team at this stage!"

Q: "What were the rumours about the Mclaren aero figures? Impressive or disappointing?"

James Allen: "Disappointing, but it could be smoke and mirrors, we’ve seen it before. Last year it turned out to be true, however"
  maandag 1 februari 2010 @ 20:14:22 #84
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77526488
quote:
Op maandag 1 februari 2010 20:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Het team staat ook nog niet op de lijst met deelnemers op de officiële site. En die is normaal gezien redelijk up to date.
Toch zou die beslissing vandaag komen, zie onder bericht van afgelopen donderdag op patronisef1.com
quote:
In one of the dullest news stories about anything ever, Formula One's governing body is set to make a final decision on the newly BMW-less Sauber team's car entry numbers for the 2010 season at Monday's F1 Commission meeting in Paris.


Thrilling stuff, we're sure you agree.

Sauber have not currently been assigned any numbers on the entry list, after the provisional FIA entry list was issued before Sauber's participation was confirmed.

Technically, the team finished sixth in last season's constructors championship as BMW Sauber, and so are entitled to the numbers 11 and 12, but with Toyota, 2009's fifth placed team, having withdrawn from the sport, they could be shuffled to 9 and 10.

However, the provisional entry list already allocated those numbers to Williams, so any attempt to shoehorn Sauber back in there will have a knock-on effect for little number sticker makers worldwide, with Williams, and hence every subsequent team, having to shuffle down the list.

According to reports, the Sauber team's refusal to drop the official "BMW Sauber" entry name is down to a desire to ensure they are granted the numbers 9 and 10, but the FIA may alternatively decide to save everyone an awful lot of hassle and give them 26 and 27 instead.

The issue will be resolved at Monday's F1 Commission meeting, which will also see a number of other, slightly less facile, issues resolved, including the team proposals to tweak the points system, mess up qualifying with gimmicky tyre rules and reduce the tyre allocation for each driver at a race weekend from 14 to 10.

According to some reports, the Monday meeting also represents the deadline for the struggling Campos team to secure it's future, with the FIA seeking to rubber stamp the 2010 entry list.

The possibility of the Campos team, which needs investment in order to fund their 2010 season, being replaced by the Stefan GP outfit remains a possibility.
  maandag 1 februari 2010 @ 20:17:17 #85
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_77526645
Wat denken we eigenlijk van Sauber?
Zouden ze warempel een goed package kunnen hebben voor 2010? Of zullen we het er voorlopig maar even op houden dat er nog wat potentiële geldschieters over de streep getrokken moeten worden?
pi_77526753
Ik denk het laatste..
  maandag 1 februari 2010 @ 20:21:00 #87
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77526830
Ferrari gerucht ook van JA on F1
quote:
It was a positive start for Ferrari. There have been rumours about the aero figures being poor and a B spec car being prepared. But my sources suggest that what has happened is that they recruited a new head of aerodynamics from Toyota in December and he brought a solution for a radical new diffuser with a hole the size of a sheet of A3 paper! It’s worth a lot in extra downforce and so Ferrari may well be building an update package around it, possibly for the first race if they can build it in time.
pi_77526888
quote:
Op maandag 1 februari 2010 20:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat denken we eigenlijk van Sauber?
Zouden ze warempel een goed package kunnen hebben voor 2010? Of zullen we het er voorlopig maar even op houden dat er nog wat potentiële geldschieters over de streep getrokken moeten worden?
Mwah, ik twijfel. Aan de ene kant zijn ze inderdaad hard op zoek naar sponsoren, maar aan de andere kant kan BMW gewoon goed werk hebben gedaan. Dus misschien is Sauber wel een soort Brawn GP #2. Neemt niet weg dat mijn eerste ingeving is dat ze hard op zoek zijn naar sponsoren.

Overigens nog een tip van James Allen:
quote:
My understanding is that the front running teams will settle into a routine of running around 80 kilos of fuel, half full tanks, for their long runs to develop the car. Teams looking for sponsors or otherwise trying to catch the eye will be running around 40 kilos at times, a difference worth around 1.5 seconds per lap. This is something to watch out for over the four test sessions this month.
pi_77527227
tvp
pi_77527385
quote:
Op maandag 1 februari 2010 20:29 schreef Tarabass het volgende:
tvp
blablablablablablablablablablablablablabla
  maandag 1 februari 2010 @ 20:36:42 #91
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77527589
quote:
Op maandag 1 februari 2010 20:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Jamaar dan streep je Spa-Francorchamps toch niet zomaar door?????
't ging om de landen
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77528339
Ik vind bij nader inzien de Sauber een fucking rare auto. Die neus steekt een heel eind voorbij de voorvleugel, apart.

Wel een teken aan de wand dat Ferrari meteen de snelste is vandaag en de meeste ronden heeft gereden Goed begin voor de Scuderia.
's Avonds een man, overdags rustig an
  maandag 1 februari 2010 @ 21:15:30 #93
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_77529430
Wat zou ik graag willen horen wat de heren coureurs achter de schermen te melden hadden tegen de engineers.
Die eerste kilometers zijn alles bepalend, als dat al kut is, dan weet een coureur al dat het een weggegooid seizoen dreigt te worden.
pi_77531102
quote:
Op maandag 1 februari 2010 20:51 schreef Burnie88 het volgende:
Ik vind bij nader inzien de Sauber een fucking rare auto. Die neus steekt een heel eind voorbij de voorvleugel, apart.

Wel een teken aan de wand dat Ferrari meteen de snelste is vandaag en de meeste ronden heeft gereden Goed begin voor de Scuderia.
Misschien wel een voordeel voor Sauber, bij een normale kop-staart botsing ben je je voorvleugel wel kwijt, maar de Sauber trekt letterlijk een lange neus en de voorvleugel blijft langer gespaard
  maandag 1 februari 2010 @ 22:19:18 #95
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_77532603
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Heb zelf voor de landen:
Duitsland, Groot-Brittannië, Italië, België en Australië gekozen .

Als kutlanden:
China, Korea, Bahrein, Abu Dhabi en India
Ik heb Abu Dhabi bij de goeie landen gezet. Sorry hoor, maar ik vind het circuit erg mooi.

Verder heb ik voor België, Italië, Monaco en Japan gekozen als goeie landen.
pi_77532975
Het gaat toch niet om de landen. Het gaat om de circuits. Daarom heb ik voor Belgie gekozen want Spa moet er gewoon bij blijven en je denkt toch zeker zelf niet dat Zolder een optie is

Al die Tilke zooi moet van de kalendar af en het liefst vandaag nog!
Er zijn genoeg echte circuits over van vroeger nog die ook best weer de F1 kunnen verwelkomen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77533492
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:26 schreef vosss het volgende:
Het gaat toch niet om de landen. Het gaat om de circuits. Daarom heb ik voor Belgie gekozen want Spa moet er gewoon bij blijven en je denkt toch zeker zelf niet dat Zolder een optie is

Al die Tilke zooi moet van de kalendar af en het liefst vandaag nog!
Er zijn genoeg echte circuits over van vroeger nog die ook best weer de F1 kunnen verwelkomen
Ik ben het er helemaal mee eens, maar realistisch is dat helaas niet. Het gaat in de F1 alleen maar om geld, dus een Spa is dan nu eenmaal niet interessant. Abu Dhabi of Bahrein wel.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_77533904
Ja dat weet ik en dat is eigenlijk alleen maar heel erg jammer.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77534170
Kan al goed zien dat Rosberg niet veel onderdoet voor Schumi in tijden.. Schumi wel sneller, maar smiddags ligt er ook al meer rubber en is t wat warmer En Massa opvallend veel rondes gereden.. goeie oefening.
Where facts are few, experts are many.
  maandag 1 februari 2010 @ 23:17:29 #100
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_77535651
Eigenlijk valt er bijna niks af te leiden uit die tijden. Voor de meeste auto's was vandaag de eerste keer dat ze op de baan verschenen, en ik durf te wedden dat geen ervan met een racehoeveelheid brandstof heeft gereden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')