quote:Op maandag 1 februari 2010 17:50 schreef ElmarO het volgende:
En voor de liefhebbers is er ook weer een nieuw onderzoek:
http://www.lgf1racingfansurvey.com/home.aspx
Ik zeg allemaal invullen jongensquote:Dank u voor deelname aan het meest uitgebreide onderzoek ooit in de geschiedenis van F1.
De resultaten van dit onderzoek verschijnen in F1 Racing magazine in April 2010
Zojuist gedaanquote:Op maandag 1 februari 2010 18:12 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg allemaal invullen jongens
Hooguit 10 minuutjes werk
En nog twee video's:quote:Valencia: February 1st to February 3rd
McLaren
- day 1 = Gary Paffett
- day 2 = Lewis Hamilton
- day 3 = Jenson Button
Mercedes
- day 1 = Nico Rosberg and Michael Schumacher
- day 2 = Nico Rosberg
- day 3 = Michael Schumacher
Ferrari
- day 1 = Felipe Massa
- day 2 = Felipe Massa
- day 3 = Fernando Alonso
Williams
- day 1 = Rubens Barrichello
- day 2 = Rubens Barrichello
- day 3 = Nico Hulkenberg
Renault
- day 1 = Kubica
- day 2 = Kubica
- day 3 = Petrov
Toro Rosso
- day 1 = Sebastien Buemi
- day 2 = Sebastien Buemi
- day 3 = Jaime Alguersuari
Sauber
- day 1: Pedro de la Rosa
- day 2: Kamui Kobayashi
- day 3: Pedro de la Rosa
Ik vind het eerder opvallend dat je bij de vraag Welke andere teams volgt u regelmatig? nog kan kiezen uit Toyota.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:43 schreef Meike26 het volgende:
Ook ingevuld... alleen weer zo jammer dat aan het eind van de enquette het over LG producten moet gaan..![]()
En ik had graag nog wel een vraag willen zien over de openingsrace, waar die gehouden moet worden...
Australie
En Japan. Suzuka.quote:
Even zoveel mogelijk Tilke circuits als oninteressant aangevinkt.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:12 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg allemaal invullen jongens
Hooguit 10 minuutjes werk
+ Suzuka.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:44 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat zo een beetje iedereen die die enquete wereldwijd invult bij de races die zeker moeten blijven kiest voor spa, monaco, silverstone en monza
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:44 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat zo een beetje iedereen die die enquete wereldwijd invult bij de races die zeker moeten blijven kiest voor spa, monaco, silverstone en monza
Dit dusquote:
Heb zelf voor de landen:quote:Op maandag 1 februari 2010 18:47 schreef vosss het volgende:
Owja, die was ik vergeten. Die had ik zelf ook gekozen inderdaad
quote:Op maandag 1 februari 2010 18:44 schreef vosss het volgende:
Eensquote:
Fijn beginquote:Op maandag 1 februari 2010 19:19 schreef Trystar het volgende:
Rubens Barrichello was asked if he had any advice to give Rosberg up against Schumi: "Yeah. Get out of there!"
Twitter Jon Noble
I.p.v. Groot Brittannië heb ik Canada gedaan.Bij de kutlanden weet ik niet precies meer maar in ieder geval Hongarije. Alleen al om het circuitquote:Op maandag 1 februari 2010 19:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Heb zelf voor de landen:
Duitsland, Groot-Brittannië, Italië, België en Australië gekozen.
Als kutlanden:
China, Korea, Bahrein, Abu Dhabi en India
Vergeleken met een andere Duitser is hij nog jong...quote:Op maandag 1 februari 2010 19:44 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik denk dat die oude barri dit jaar weer een draai om zijn oren krijgt van een Duitser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |