Nee, dat is deze.quote:Op zondag 6 december 2009 15:05 schreef Ang3l het volgende:
En weer verder.
Mijn fav FF tune:
Volgens mij is dat het startscherm van FF X.
Waar zit ie dan? Ik weet bijna zeker dat het een menu scherm is bij X, want ik heb het echt 1000x op repeat gehoord namelijkquote:
FF X-2quote:Op zondag 6 december 2009 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar zit ie dan? Ik weet bijna zeker dat het een menu scherm is bij X, want ik heb het echt 1000x op repeat gehoord namelijk
Erg mooi nummer inderdaad. Ik kende het nog niet, maar ik ben sinds deel X ook niet meer zo goed op de hoogte van de muziek.quote:Op zondag 6 december 2009 15:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik blijf dit 1 van de mooiste FF nummers vinden.
Volgens mij zit het in het start scherm van FF X.
Oooowquote:
Waarom zou je, het is over 3 maanden in het Engels uit. Je kan ook overdrijven. Vroeger duurde het een jaar, dan kan ik het me voorstellen.quote:Op zondag 6 december 2009 21:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nog maar 9 dagen![]()
Zit te twijfelen of ik mijn package laat upgraden naar DHL express
In 1,5 dag uit Tokio
[ afbeelding ]
Omdat Deacon. Stomme vraag natuurlijk!quote:Op maandag 7 december 2009 00:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom zou je, het is over 3 maanden in het Engels uit. Je kan ook overdrijven. Vroeger duurde het een jaar, dan kan ik het me voorstellen.
Heb er wel respect voor, maar nu klinkt het inderdaad echt zonde,... je mist veel van het verhaal. Zou mezelf dat nooit aan doen! Het is maar 1 kwartaal wachten.quote:Op maandag 7 december 2009 00:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom zou je, het is over 3 maanden in het Engels uit. Je kan ook overdrijven. Vroeger duurde het een jaar, dan kan ik het me voorstellen.
KWEEEHHH!!?!?!?!quote:Op maandag 7 december 2009 11:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb er wel respect voor, maar nu klinkt het inderdaad echt zonde,... je mist veel van het verhaal. Zou mezelf dat nooit aan doen! Het is maar 1 kwartaal wachten.
quote:Op maandag 7 december 2009 11:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb er wel respect voor, maar nu klinkt het inderdaad echt zonde,... je mist veel van het verhaal. Zou mezelf dat nooit aan doen! Het is maar 1 kwartaal wachten.
Haal de 360 versie anders meteen ook,.... heb je ook de achievements in je zak!quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
mwa ,veel van het verhaal missen?
Ik kan nou niet zeggen dat ik veel dingen niet begrepen heb in Shiro Kishi Monogatari
(White Knight Chronicles)
Daarbij wil ik toch de Jap versie hebben voor in mijn collectie, tezamen met een
Pal
Sealed Limited edition![]()
International versie
3 maanden is niet zo heel lang, maar wel als je er al een heulle tijd naar uitkijkt
Voordeel is wel dat ik 2x de Trophy's opstrijk
Ik heb geen plaats in mijn kast voor 5 cd'squote:Op maandag 7 december 2009 19:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Haal de 360 versie anders meteen ook,.... heb je ook de achievements in je zak!
Wel cool zo'n dikke FF boxquote:Op maandag 7 december 2009 19:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik heb geen plaats in mijn kast voor 5 cd's
klopt , zeer mooi nummer .quote:Op zondag 6 december 2009 15:05 schreef Ang3l het volgende:
En weer verder.
Mijn fav FF tune:
Volgens mij is dat het startscherm van FF X.
http://finalfantasy-xiii.(...)ics/sigpic3959_9.gif zo dan ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:14 schreef Ang3l het volgende:
Oh neeee, nu komt het spel nooit meer uit!!!
pic van je collectie ?quote:Op maandag 7 december 2009 19:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
mwa ,veel van het verhaal missen?
Ik kan nou niet zeggen dat ik veel dingen niet begrepen heb in Shiro Kishi Monogatari
(White Knight Chronicles)
Daarbij wil ik toch de Jap versie hebben voor in mijn collectie, tezamen met een
Pal
Sealed Limited edition![]()
International versie
3 maanden is niet zo heel lang, maar wel als je er al een heulle tijd naar uitkijkt
Voordeel is wel dat ik 2x de Trophy's opstrijk
FFXII > FFXIII = FFX > FFVII dus.quote:This year, Japanese magazine Famitsu has awarded a perfect 40/40 score to four games: Dragon Quest IX, Monster Hunter 3, Bayonetta and New Super Mario Bros. Years-in-the-making and eagerly-anticipated Final Fantasy XIII did not.
Famitsu has four reviewers rate games on a scale of 1-10, with 10 being the best for a cumulative 40/40 score. Famitsu praised the game's cut scenes as well as the battle system and the high level of strategy it offers. Interestingly, one Famitsu reviewer noted how up until the mid-way point of the game, the story seemed be linear and that it didn't offer any new "gimmicks" in its story telling.
Final Fantasy I - 35
Final Fantasy II - 35
Final Fantasy III - 36
Final Fantasy Ⅳ - 36
Final Fantasy V - 34
Final Fantasy VI - 37
Final Fantasy VII - 38
Final Fantasy VIII - 37
Final Fantasy IX - 38
Final Fantasy X - 39
Final Fantasy XI - 38
Final Fantasy XII- 40
Final Fantasy XIII - 39
[url=http://kotaku.com/5422026/famitsu-final-fantasy-xiii-misses-perfect-score-[story-spoiler]]http://kotaku.com/5422026/famitsu-final-fantasy-xiii-misses-perfect-score-[story-spoiler][/url]
Is toch ook logisch! En wat schelen die puntjes nouquote:Op woensdag 9 december 2009 08:06 schreef Ang3l het volgende:
XII > X ?
Ik hoor hier toch hele andere verhalen.
Zelfde makers en een evolutie van het vechtsysteem uit dit deel.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:04 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben ook nog steeds gehyped. Ik denk dat het de meeste overeenkomsten heeft met de sfeer en het gevoel van FFX.
Dat zijn de betere berichten.quote:Op woensdag 9 december 2009 07:03 schreef Strolie75 het volgende:
Famitsu geeft FFXIII 39/40
[ afbeelding ]
[..]
FFXII > FFXIII = FFX > FFVII dus.
FF 12 is rouduit kut , en dit komt van een die-hard FF en RPG liedhebber .quote:Op woensdag 9 december 2009 07:03 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
aldus de man zijn critiek omdat die geen bril heeftquote:An upcoming issue of Japanese gaming magazine Famitsu has printed the first ever review of Square-Enix's Final Fantasy XIII. It seems, however, the company has come up short of the highly sought after perfect 40/40 score.
Set for release in March 2010 for PlayStation 3 and Xbox 360 in North America, Final Fantasy XIII has received a 39/40, one point shy of earning the magazine's highest honor, according to FF13.net.
Three of the four reviewers gave Final Fantasy XII a 10, praising the title's beautiful graphics, gameplay, characters and movie cutscenes. One reviewer, however, scored it a 9, saying:
"There's a few niggling issues like battle damage being difficult to see, and the screen being cluttered, but the amount of enjoyment this game offers more than makes up for it. You'll be drawn into the world with visual, aural, and story aspects. I have a bit of resistance calling this an "RPG-like RPG" however."
For comparison, Famitsu gave SEGA's Bayonetta a perfect 40/40 score earlier this year. But we don't think that will have much effect on Final Fantasy XIII's sales. The title is set for release next week in Japan.
Verschil moet er wezen,.. jij vond FFVII ook wel goed,... dat vind ik de beste RPG ooit gemaakt! FFXII was ook erg cool, maar ik vond X leuker. FFIX vond ik niks.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
FF 12 is rouduit kut , en dit komt van een die-hard FF en RPG liedhebber .
FFX en FFIX waren de beste delen ooit tot nu toe , en XIII zal daar zeker bij kunnen horen![]()
( FFVII en FFVIII waren ook goed )
[..]
aldus de man zijn critiek omdat die geen bril heeft
FF12, ik ben m'n mening nog aan het vormen. Het is echt totaal anders dan vorige delen. Maar hoop toch dat FF XIII meer als FF X is.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen,.. jij vond FFVII ook wel goed,... dat vind ik de beste RPG ooit gemaakt! FFXII was ook erg cool, maar ik vond X leuker. FFIX vond ik niks.
Ik heb altijd de neiging om spoilertags aan te klikken. Dit kan ik bijna nooit weerstaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Mwoah, dat valt wel mee toch? Zolang de Japanofielen spoilertags gebruiken in dit topic zal het wel loslopen.
Verhaal komt dus moeilijk op gang? Probleem was dus ook al met FFXII en mistte enorm verdieping van de characters…quote:Op woensdag 9 december 2009 07:03 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Erg goed opgemerkt en ik ga daar zeer zeker in mee.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:09 schreef Ixnay het volgende:
Ik wil eigenlijk wel "blanco" beginnen aan XIII. Daarom heb ik ook geen behoefte gehad aan die demo.
Ik heb alleen de trailers gekeken, die op PSN. En ik weet wat over de characters. Maar het battlesysteem en level-up systeem wil ik tijdens het spel ontdekken.
En XII... we hebben er jaren naar uitgekeken net als nu met XIII. En toen het er ineens was, was iedereen toch wel lichtelijk teleurgesteld.
1. Het verhaal had te weinig diepgang. Kort samengevat ging het om een oorlog tussen 2 naties. Maar de ontwikkeling en psychologie van de hoofdrolspelers zoals in de andere delen werd weinig mee gedaan. Dat was wel jammer. Ik kan me geen moment in eht verhal herinneren dat me echt bewust bij is gebeleven en dat hebben ik bij de andere delen heel veel.
2. Door die gambits gaat het vechten wel lekker snel en bij random gevechten is dat handig, maar bij de eindbazen ben je met de juiste gambits veel te sterk. En dan hoef je niet echt tactisch per beurt te denken over wat je gaat doen zoals bij de andere delen. En dat haalt het hele idee van FF uit het spel.
3. Het licence board had niet de mogelijkheden als bij de Spheregrid en Materia. Daarbij kon je een character echt een job geven. Bij dat licencebord ga je zo over heen dat je niet echt een richting kiest maar een gebied. En je characters lijken daardoor veel te veel op elkaar.
deel 12 was te langdradig.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
FF12, ik ben m'n mening nog aan het vormen. Het is echt totaal anders dan vorige delen. Maar hoop toch dat FF XIII meer als FF X is.
heerlijke muziekquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:54 schreef Ixnay het volgende:
Update!
http://www.square-enix.co.jp/fabula/ff13/
Let vooral op de typische FF achtergrondmuziek.
Kippenvel,..................... prachtig!quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:54 schreef Ixnay het volgende:
Update!
*klik klik klik klikkerdeklik*quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:54 schreef Ixnay het volgende:
Update!
* DJ_ wacht nog steeds op een foto van je FF collectiequote:Op zaterdag 12 december 2009 09:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hello,
Can you provide your telephone number to us?
This is required for the EMS shipping of your Final Fantasy XIII copy
Your item will be shipped on the 15th of December![]()
![]()
Best Regards,
Eva Chung
Account Department
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
* DJ_ wacht nog steeds op een foto van je FF collectie
quote:Op zondag 13 december 2009 11:41 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil emquote:Op zondag 13 december 2009 11:41 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, hij's wel een beetje roze jaquote:Op zondag 13 december 2009 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind 'm gay. En niet het goede gay zeg maar
Cool!quote:Op zondag 13 december 2009 22:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Final Fantasy XIII trophy will unlock custom theme
The latest Degenki Japanese video game magazine revealed that earning a certain trophy in Final Fantasy XIII will reward the player with a custom theme for your XrossMediaBar on the Playstation 3. It is unknown if the Xbox 360 version will get a similar reward for unlocking an achievement
Idd, gaystationquote:Op zondag 13 december 2009 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind 'm gay. En niet het goede gay zeg maar
Quote for truth.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:08 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus lang geleden dat ik zo hyped was voor een game.Ik krijg gewoon een warm gevoel van binnen als ik eraan denk.
quote:Op maandag 14 december 2009 12:53 schreef magge het volgende:
Heeft iemand hier de japanse gepreorderd?
quote:Op maandag 14 december 2009 22:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
And just to let you know the updated news regarding to the game:
Today, we received a updated news from HK SONY (HK Distributor of this game). They will release the game on 17 Dec 09 only. (They changed it from 15 Dec to 17 Dec now because Japan SQUAREENIX does not allow us to ship the stock (earlier to foreign countries this time ). So we will ship to all of our pre-ordered customers on 17 Dec 09 immediately!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Besides, we would like to you remind you that Latest date of posting Christmas mail have been ended last week.
So if you have not choosen DHL/ EMS express shipment, you cannot receive it before X'Mas.
Please reply us if you decide to upgrade to express shipment. We will quote you the upgrading shipping fee.
EMS, paar dagen extra wachten
Op zich wel te begrijpen eigenlijk.quote:Op maandag 14 december 2009 23:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ahhh hatelijk altijd die strict policy's van het niet verkopen voor release datum
Aan de thumbnail te zien zijn de graphics echt levensecht!quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:26 schreef torn_Machina het volgende:
Nog even een gameplay video.![]()
Zitten verder geen spoilers in.![]()
Damn grote vijandquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:26 schreef torn_Machina het volgende:
Nog even een gameplay video.![]()
Zitten verder geen spoilers in.![]()
Als je die summon bedoelt, dat is gewoon Bahamut.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:38 schreef Desunoto het volgende:
Dat vliegende ding lijkt een beetje op zo'n Transformer achtig iets.Ik hou niet van Transformers.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:06 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Als je die summon bedoelt, dat is gewoon Bahamut.
Wel in Transformers versie.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:06 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Als je die summon bedoelt, dat is gewoon Bahamut.
http://livetube.cc/ZaWa/Z(...)AC%E4%B8%80%E5%9B%9Equote:Op woensdag 16 december 2009 19:45 schreef RPG het volgende:
share dan ook de linkDan heb ik ook iets te doen
Bij mij liep de stream aardig vloeiend.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:50 schreef RPG het volgende:
spoilers boeien me geen reet ben ik over 3 maanden toch wel vergeten
ik kijk nu btw via http://nl.justin.tv/nanayan minder laggy
Die Genesis die tevoorschijn komt wanneer je die 7 Materia dingen geplaatst hebt.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:30 schreef RPG het volgende:
maar welke genesis is het ? die bij het einde ?
maar waarom heb je niet gewoon een Curaga met hp+999% ?
Wat zijn je stats nu uberhaubt ?
En wanneer krijg je em?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nog 3 kwartier !!! EINZZ!@#$!#@$![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |