quote:
Ik neem dit niet serieus.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:09 schreef mstr het volgende:
Lieve BT,
Hierbij verontschuldig ik mij, voor mijn gedrag jegens u.
Als u niet kan waarderen als er een loopje met u wordt genomen, zou u dit dan willen aangeven? Zodat ik er in het vervolg rekening mee kan houden dat u niet weet dat ik soms een loopje met iemand neem.
Groetjes,
Mstr
Ze vestigen natuurlijk we de aandacht op de zin die ertussen staat. Maar vooruit, ik maak het wel bold.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:22 schreef Bravebart het volgende:
Als we dan toch op de verzoektour zijn; kunnen die irritante zwaailichten uit de OP? Je krijgt er spontaan een epileptische aanval van.
Een grapje af en toe kan ik heus wel waarderenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:09 schreef mstr het volgende:
Lieve BT,
Hierbij verontschuldig ik mij, voor mijn gedrag jegens u.
Als u niet kan waarderen als er een loopje met u wordt genomen, zou u dit dan willen aangeven? Zodat ik er in het vervolg rekening mee kan houden dat u niet weet dat ik soms een loopje met iemand neem.
Groetjes,
Mstr
Ik doe ook af en toe een grapje, maar jij bent ook maar af en toe aanwezig. Dus dan tref je mij precies op de verkeerde momenten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze vestigen natuurlijk we de aandacht op de zin die ertussen staat. Maar vooruit, ik maak het wel bold.
[..]
Een grapje af en toe kan ik heus wel waardereneerlijk waar. Maar als het maar doorgaat en doorgaat dan houdt het een keer op, dan zie ik het niet meer als grapjes.
Maar excuses aanvaard!
Ik ben bijzonder vaak aanwezig, maar ik post niet altijd. De enige plaats waar jullie me zien is de slowchat, en ik ga niet allemaal onzin posten om maar 'gezien' te worden zodat jullie me een betere moderator vinden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik doe ook af en toe een grapje, maar jij bent ook maar af en toe aanwezig. Dus dan tref je mij precies op de verkeerde momenten.
Niet veel, en hopenlijk lezen ook alle huilie's dit die constant zeuren dat je er nooit bentquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben bijzonder vaak aanwezig, maar ik post niet altijd. De enige plaats waar jullie me zien is de slowchat, en ik ga niet allemaal onzin posten om maar 'gezien' te worden zodat jullie me een betere moderator vinden.
Ik praat mee als ik iets leuks te vertellen heb en als ik aanwezig ben op Fok! dan houd ik PUB nauwlettend in de gaten en zal ik er voor zorgen dat topics goed blijven lopen en slotjes gezet worden als dat nodig is..
Wat verwacht je nog meer van me?
Dus het feit dat jij niet veel meer van haar verwacht kwalificeer je als een positief bericht?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet veel, en hopenlijk lezen ook alle huilie's dit die constant zeuren dat je er nooit bent![]()
Immers, een postief berichtje in de FB mag ook weleens
Ik verwacht dat ze niet meer gaat doen dan nu.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:09 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Dus het feit dat jij niet veel meer van haar verwacht kwalificeer je als een positief bericht?
Zo klinkt het een beetje alsof je verwacht dat ik niets uit ga voerenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze niet meer gaat doen dan nu.Als je dat niet snapt is het misschien tijd om terug te gaan naar de basischool
Ja, we willen dus niet dat je gaat lapohunten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:23 schreef Juicyhil het volgende:
He, waar is mijn klacht? Waarom geen antwoord?
Ik krijg nl om de haverklap een note bij een off-topic lapo.
pfff dan hebben jullie zeker ook mn laatste note gegeven, beetje weak
Ja hallo, verdomme de halve sc doet hetquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, we willen dus niet dat je gaat lapohunten.
Als we iemand zien lapohunten dan geven we daar een note voor en spreken we diegene erop aan, misschien zien we het jou gewoon vaker doen dan anderen, dat kan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja hallo, verdomme de halve sc doet het
En bij mij gaan jullie janken
Gedaan hoor. Helaas lijkt je topic niet echt aan te slaanquote:Op zondag 18 oktober 2009 09:05 schreef OeJ het volgende:
ik ben een 'h' vergeten in de titel bij: flasHback, zie ik net pas. Kan dat aangepast worden?
Bij voorbaat dank.
Je zit in PUB, need I say morequote:
Als je topicreports zou willen maken als je het ziet gebeuren kan ik een beetje opletten wie het zijn, notes uitdelen.. De mensen in kwestie waarschuwen en desnoods inderdaad bans uitdelen.quote:
BT. Het was 2:32, hoeveel mensen hebben het gelezen denk je?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh en jongens, we gaan strenger toezien op het 'lapohunten'.. Het is storend en nergens voor nodig.. Mensen die doorgaan kunnen notes/waarschuwingen verwachten!
Dat bedoelde ik dus ook, de terugkerende dingenquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:11 schreef Tijgertje. het volgende:
Dat idee van Jotcha is goed. Maar dat kan met meer topics gedaan worden.
Sticky lijkt me wat overdreven; dan wordt PUB straks 1 grote lijst aan sticky topics over bijbaantjes/liefde/brommers/school/sport etc. Centraal topic is verder wel een prima idee, werkte in het verleden ook best primaquote:Op maandag 19 oktober 2009 07:59 schreef Jotcha het volgende:
Zet het in de OP zou ik zeggen.
Overigens zijn er van die terugkomende topics, zoals nu weer eentje over bijbaantjes, is het een idee om een centraal topic hierover te maken, sticky dus, met een mooie OP met daarin: welke baantjes er op welke leeftijden zijn, de tijden waarin je dat doet, het geschatte loon,en evt. nog bijzonderheden? Dat geeft meteen een hoop duidelijkheid.
edit: Ik bedoelde ook Centraal topic, ipv stickyquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook, de terugkerende dingen
Haha alsof ik me daar niet van bewust ben, maar ik attendeer jullie er nog wel vaker op hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 06:20 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
BT. Het was 2:32, hoeveel mensen hebben het gelezen denk je?
Klinkt goed jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 07:59 schreef Jotcha het volgende:
Zet het in de OP zou ik zeggen.
Overigens zijn er van die terugkomende topics, zoals nu weer eentje over bijbaantjes, is het een idee om een centraal topic hierover te maken, sticky dus, met een mooie OP met daarin: welke baantjes er op welke leeftijden zijn, de tijden waarin je dat doet, het geschatte loon,en evt. nog bijzonderheden? Dat geeft meteen een hoop duidelijkheid.
Zoals? Geef eens wat topics/onderwerpen die in aanmerking komen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:11 schreef Tijgertje. het volgende:
Dat idee van Jotcha is goed. Maar dat kan met meer topics gedaan worden.
Is op zich ook wel een goede, aan de andere kant is R&P daar natuurlijk voor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:00 schreef Tijgertje. het volgende:
Een centraal relatie topic ofzo?
Waar iedereen zn problemen kan dumpen inplaats van elke keer een heel topic.
Ja, maar er worden hier ook heel vaak topics geopend door mensen die advies willen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is op zich ook wel een goede, aan de andere kant is R&P daar natuurlijk voor.
Ik ga nog even met Nijn overleggen!
Nijn en ik hebben besloten het hier voor nu even bij te houden, maar in de toekomst wie weet!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, maar er worden hier ook heel vaak topics geopend door mensen die advies willen.
Als je daar gewoon een centraal topic voor maakt lijkt dat mij beter.
Het wordt door pubers altijd anders beleefd dan door volwassenen naar ons idee.. Zoals de jongen uit het CKV topic die vraagt om toegang boven de 15 jaar zodat hij met vrienden heen kan! Dat soort onderwerpen passen prima in PUB.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:05 schreef Nero22 het volgende:
Waarom [Centraal] Cultuur, concerten & festivals. als er ook zoiets is UVT? Zo kan je voor elk forum wel een subforum in PUB maken... Of zie ik dat nou verkeerd?
Ok, prima.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het wordt door pubers altijd anders beleefd dan door volwassenen naar ons idee.. Zoals de jongen uit het CKV topic die vraagt om toegang boven de 15 jaar zodat hij met vrienden heen kan! Dat soort onderwerpen passen prima in PUB.
Consider it done.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:21 schreef kanovinnie het volgende:
Zeg BT, topic's kunnen ook centraal gemaakt worden zodat ze onder de andere topic's staan, zoals bijvoorbeeld een aantal topic's in GC en KLB
Doe dat nou nietquote:
Ok, bedankt voor je ervaring! Ik zet hem nog even terugquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doe dat nou nietErvaring leert dat veel minder mensen daar kijken.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:21 schreef kanovinnie het volgende:
Zeg BT, topic's kunnen ook centraal gemaakt worden zodat ze onder de andere topic's staan, zoals bijvoorbeeld een aantal topic's in GC en KLB
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doe dat nou nietErvaring leert dat veel minder mensen daar kijken.
Precies, en interessante topics zakken of niet weg of worden af en toe gekicktquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Daarom had ik dat dus niet gedaanmochten de topics te ver zakken dan kunnen we ze altijd nog centraal zetten om ze onder de aandacht te brengen.
Ja dat heb ik toch gedaan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Als je ergens een centraal topic van maakt, is het misschien handig om het topic waar het op gebaseerd is ook te sluiten, anders krijg je 2 topics die door elkaar heen lopen.
Ah sorry, mijn fout inderdaad! Had 'm niet gezien/gevonden, thanks!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, zwerft nog een topic van rond dacht ik!
Heb jij een bijbaantje en hoeveel verdien je? #5
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi Breathtaking en Nijnja.
Jullie zijn lief, kusje kroel
Kusje kusje knuffel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi Breathtaking en Nijnja.
Jullie zijn lief, kusje kroel
Waarom niet?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
Heel schattig, maar nee.
Dat is toch geen topic joh. Ten eerste moeten mensen hun eigen topics maar openen, met een duidelijke OP en een begrijpelijk verhaal.quote:
En als hij echt Dyslexie heeft?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is toch geen topic joh. Ten eerste moeten mensen hun eigen topics maar openen, met een duidelijke OP en een begrijpelijk verhaal.
Dan mag je 'm helpen op msn of per PM met het opstellen van een goede openingspost, en mag hij zijn eigen topic openen. Of hij stuurt mij of Nijn een PM'etje en dan helpen wij ook graag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:42 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
En als hij echt Dyslexie heeft?
Okquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan mag je 'm helpen op msn of per PM met het opstellen van een goede openingspost, en mag hij zijn eigen topic openen. Of hij stuurt mij of Nijn een PM'etje en dan helpen wij ook graag.
Maar je snapt dat het topics niet ten goede komt als niemand snapt wat de vraag is..
kun jij het m niet leren?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
Als je het vooral rustig aan doet komt het allemaal wel goed!
Ik heb geen zin om de moeite te nemen alle SC's terug te lezen, dit is geen doen. Ik weet niet of BT gek genoeg is dit wel te doen, maar ik denk het niet. Ik wil er best op letten, maar willen jullie dan, als er iets is, voor alle zekerheid een PM doen met de link naar de locatie van de ongewenste post? Dan kost het ons namelijk ook een lading werk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:24 schreef RenRen- het volgende:
Kan er wat meer gelet worden op de ranzige/nsfw-plaatjes?
Donequote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:34 schreef Zeroku het volgende:
Wat zou jij nou willen veranderen als jongere in Nederland??
Kan dit even of op slot, of alle spam, flame op TS en vragenrondjes zonder aanvragen verwijdert worden.
Hihi ik ookquote:
Bedankt. In dat geval vind ik die plaatjes niet aanstoot gevend. Als jullie dat wel vinden dan kan ik me daar wel in vinden, maar dan wil ik graag een linkje zien, want tot nu toe heb ik geen plaatjes gevonden die ik aanstoot gevend vind.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:33 schreef RenRen- het volgende:
Het is wel jullie taak nijn.
Net als een ban aanvragen bij een tubgirl. Net zoals op de rest van fok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Zoals Nijn al zegt, we doen ons best maar het is niet te doen om alle slowchats na te lezen.. Als je een smerig plaatje ziet of iets anders dat je stoort of policy overschrijdend is, doe mij en Nijn dan even een PM'etje of doe een TR!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:24 schreef RenRen- het volgende:
Kan er wat meer gelet worden op de ranzige/nsfw-plaatjes?
Oh wel, nee dat had ik nog niet door.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:04 schreef nijnja het volgende:
En dat is dus precies wat we willen -SG-
Thanksquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:18 schreef RenRen- het volgende:
PM aan jullie [ afbeelding ].
Kunnen jullie iig niet gaan zeiken.
Als je op myatt klikt toch ook?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Thanksis niet alleen voor ons handig maar ook voor jullie omdat PM's natuurlijk meteen opvallen dus kunnen we z.s.m. ingrijpen.
Gelukkig ben ik een corrupte mod en hoor jij het alsnog via MSN!quote:Op zondag 1 november 2009 01:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je op myatt klikt toch ook?
Zo weet ik niet wat er allemaal gebeurd
Zoals ik al zei, was het meer bedoeld als een (lichtelijk ludiek) animocheck topic en hebben we het niet via PM gedaan om geen potentieel geïnteresseerden buiten te sluiten. Dat het niet open en een beetje incrowd is realiseren we ons, maar dit leek ons de beste optiequote:Op zondag 1 november 2009 18:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als ik aan alle voorwaarden zal voldoen, wat ik niet doe, want grolsch, zou ik graag meedoen, maar inderdaad, je kan dit het beste via PM regelen, want zoals gezegd, open karakter. Om deze reden gooien we hem dan ook op slot. Leuk initiatief enzo, maar het mag niet op deze manier schatjes
.
Graag ontvang ik een PMmaar jwz
Is goed, ik vind het prima, van mij mag hij open blijven tot volgende week zondag, (van mij vrijpass dus), dan gooi ik hem dicht, maar dat ik hem open laat neemt neit weg dat een willekeurige andere mod, FA of iets hem alsnog kan sluiten.quote:Op zondag 1 november 2009 20:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, was het meer bedoeld als een (lichtelijk ludiek) animocheck topic en hebben we het niet via PM gedaan om geen potentieel geïnteresseerden buiten te sluiten. Dat het niet open en een beetje incrowd is realiseren we ons, maar dit leek ons de beste optie
Nee inderdaad, misschien stilte voor de storm! Kusje terugquote:Op donderdag 19 november 2009 17:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er is al een tijdje niets gebeurt hier, kusjes voor BT EN NIJN!
Laten we hier speculeren over de volgende rel, dan is het niet zo leeg!quote:Op donderdag 19 november 2009 @ 21:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee inderdaad, misschien stilte voor de storm! Kusje terug
Ik denk dat die Griek Plums gaat versieren, nadat Fiets afknapt en het rellen wordt.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Laten we hier speculeren over de volgende rel, dan is het niet zo leeg!
Wut?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk dat die Griek Plums gaat versieren, nadat Fiets afknapt en het rellen wordt.
Klinkt nu al sensationeelquote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk dat die Griek Plums gaat versieren, nadat Fiets afknapt en het rellen wordt.
Waar kunnen we hem en zijn posts terugvinden dan? Preventief ruimen doen we sowieso niet.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:25 schreef Zeroku het volgende:
Kan die Nicolas_Cage even preventief geruimd worden?
Dank je.
SC. Ergens 1 uur vannacht.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar kunnen we hem en zijn posts terugvinden dan? Preventief ruimen doen we sowieso niet.
Ah was ik vergeten, maar hij is alweer weg merk ik.quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar kunnen we hem en zijn posts terugvinden dan? Preventief ruimen doen we sowieso niet.
Oké, prima!quote:Op donderdag 26 november 2009 12:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah was ik vergeten, maar hij is alweer weg merk ik.
Thanks! Heb er een slotje op gegooidquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:05 schreef Zeroku het volgende:
Wat is de beste BURN die je een leerkracht ooit gegeven hebt
Kan je hier even kijken aub. Hij heeft al vaker getrolled hier en lijkt erop, mede door zijn taalgebruik, dat hij het zo probeert.
Klopt, dank jequote:Op vrijdag 27 november 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Thanks! Heb er een slotje op gegooidhet topic zelf is zeker welkom maar niet met zo'n OP.
Kusje terugquote:
quote:
Heb haar daar ook op aangesproken ja. Jij weet heel goed dat we longcats gewoon niet doen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Wees ff consequent want Bt vond het leuk.
Nou, blijkbaar wist ik het nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heb haar daar ook op aangesproken ja. Jij weet heel goed dat we longcats gewoon niet doen.
Ontkennen is ook makkelijk 14.gif. Ik, als PCn00b, weet nog dat we het niet doen. Ik had het van jou verwacht.quote:
Ok, maar wat heb jij als PCn00b ermee te maken?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ontkennen is ook makkelijk 14.gif. Ik, als PCn00b, weet nog dat we het niet doen. Ik had het van jou verwacht.
Anyways, we doen het niet, punt
Ja maar het is wel lastig als er verwarring is. Ene mod vindt het leuk en de andere niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:39 schreef Biogarde het volgende:
Een keer is niet erg, moet alleen geen gewoonte worden. En als de mods hier het niet willen, dan doen we het gewoon niet.
Dan doen we het gewoon niet, is dat ook geregeld. Ik haal ze elders ook weg.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar het is wel lastig als er verwarring is. Ene mod vindt het leuk en de andere niet.
Sorryquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar het is wel lastig als er verwarring is. Ene mod vindt het leuk en de andere niet.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan doen we het gewoon niet, is dat ook geregeld. Ik haal ze elders ook weg.
Ok.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorryik vind longcats leuk ja
maar ik snap ook dat we ze niet toestaan hier. Dat wist ik hiervoor nog niet! Bij deze.
Erg vervelend jaquote:Op zondag 29 november 2009 20:01 schreef Bravebart het volgende:
Wat is er toch de laatste tijd met dit soort topics
Twilight, schiet eens op!
Tazar schiet eens op
KINGGONE
Mag daar een weekbannetje op ofzo?
Dankuquote:Op zondag 29 november 2009 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Erg vervelend jamaar we noten het, en als die users dit gedrag willen herhalen dan zullen er wel bans gaan vallen.
Sinds wanneer zijn doodsverwensingen toegestaan?quote:
Wie zegt dat ze zijn toegestaanquote:Op maandag 30 november 2009 22:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn doodsverwensingen toegestaan?
Kan me nog herinneren dat ik er twee keer door gebant ben.
Ik ookquote:Op maandag 30 november 2009 22:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Meestal gewoon een note.quote:Op maandag 30 november 2009 22:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso niet à la minutequote:Op maandag 30 november 2009 22:44 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Waarom heeft Mark nu geen ban dan?
Weet ik.quote:Op maandag 30 november 2009 22:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso niet à la minute
Is er ook niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:10 schreef TwyLight het volgende:
Lauriëtte gefeliciteerd... waarom gaat die op slot?
Is er verder niks te doen?
Neequote:Op vrijdag 4 december 2009 16:10 schreef TwyLight het volgende:
Lauriëtte gefeliciteerd... waarom gaat die op slot?
Is er verder niks te doen?
Het ging niet over een meet het ging over waar je carnaval moet vierenquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:22 schreef Jotcha het volgende:
BT, 't carnavalstopic was er naar aanleiding van voldoende Animo. Het is nog erg ver weg, en er zijn nog 2 meets op komst, daarom dat het niet zo storm loopt
Ik heb net nog even aan haar pols gevoeld, ze ademt nog inderdaad.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:04 schreef Bragi het volgende:
Leeft onze teerbeminde Breathtaking nog?
Ademt Breathtaking door haar aderen?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb net nog even aan haar pols gevoeld, ze ademt nog inderdaad.
Ik was eventjes druk, maar ik ben weer he-le-maal terug.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:04 schreef Bragi het volgende:
Leeft onze teerbeminde Breathtaking nog?
Ik heb je gemist, schat.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was eventjes druk, maar ik ben weer he-le-maal terug.
Wees blij voor me dat ik zo af en toe een leven hebquote:Op donderdag 24 december 2009 17:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb je gemist, schat.Ik maakte me zelfs een beetje zorgen.
Senk joequote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nijn was me voor, bedankt voor het melden.
ik stelde weldegelijk een normale vraag imoquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:09 schreef nijnja het volgende:
Rare constateringen. Geen gebagger hier. PM is daar de ideale plaats voor.
Stel hem nog een keer, het kwam op mij niet normaal over, my bad.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik stelde weldegelijk een normale vraag imo
Ligt al bij de FA's.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:20 schreef RoBro het volgende:
is het toegestaan een avatar van hitler te gebruiken zonee waarom is een avatar van stalin wel toegestaan
Hitler is wat dat betreft wel wat bekender.quote:
Ik heb het afgeschoven. Je krijgt waarschijnlijk PM van een FA. Zoniet, niets aan de handquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hitler is wat dat betreft wel wat bekender.
stalin killde zn eigen volk fok stalin jeweetzquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hitler is wat dat betreft wel wat bekender.
ok mijn dank is grootquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb het afgeschoven. Je krijgt waarschijnlijk PM van een FA. Zoniet, niets aan de hand
Een PM? Ik heb toch geen UI van Stalinquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb het afgeschoven. Je krijgt waarschijnlijk PM van een FA. Zoniet, niets aan de hand
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Alina.
Vind je ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook mooi?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Lenin.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:20 schreef RoBro het volgende:
is het toegestaan een avatar van hitler te gebruiken zonee waarom is een avatar van stalin wel toegestaan
is neem ik aan niet verbodenquote:
Neuh, an sich niet. Al zal men het wellicht ervaren als provocerend.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
is neem ik aan niet verboden? Er is ook een user J.Stalin
.
Mja ik ben op zich niet de beroerdste om hem te veranderen, maar zie tot zover niet echt redenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, an sich niet. Al zal men het wellicht ervaren als provocerend.
In diverse winkels hangen t-shirts met een print van Stalin en vrinden
Geen probleem wanneer mensen verder niet bitchen. Want anders gaat het het forum en haar topics aan qua verbaggeren omdat ze even iets over je UI zeggen moeten. Thnxquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja ik ben op zich niet de beroerdste om hem te veranderen, maar zie tot zover niet echt reden.
Ja mocht er gezeik over komen verander ik 'm welquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geen probleem wanneer mensen verder niet bitchen. Want anders gaat het het forum en haar topics aan qua verbaggeren omdat ze even iets over je UI zeggen moeten. Thnx
Waarom op Nijn? Jij zag hem eerder, en hebt er zelf in gepost.quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom is dit open? Ik ga even heel boos worden op Nijn![]()
!
Ik wilde met Nijn overleggen of ie dicht moest of niet, het is natuurlijk niet direct bagger maar wel totaal nutteloos etc etc. Toen gooide Nijn 'm op slot en deed 'm een halfuur later weer open en ik snapte het niet en nu bekeek ik het nogmaals en vond ik het een heerlijk niets toevoegend verkapt slowchattopic dus slotje.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom op Nijn? Jij zag hem eerder, en hebt er zelf in gepost.
Arme Nijn.
Oké, prima, ik zou het namelijk erg jammer vinden als er een soort strijd ontstond tussen jullie. Staat ook niet helemaal overtuigend tegenover ons.quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde met Nijn overleggen of ie dicht moest of niet, het is natuurlijk niet direct bagger maar wel totaal nutteloos etc etc. Toen gooide Nijn 'm op slot en deed 'm een halfuur later weer open en ik snapte het niet en nu bekeek ik het nogmaals en vond ik het een heerlijk niets toevoegend verkapt slowchattopic dus slotje.
Dat boos op Nijn was uiteraard een grapje.
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oké, prima, ik zou het namelijk erg jammer vinden als er een soort strijd ontstond tussen jullie. Staat ook niet helemaal overtuigend tegenover ons.
Waarom schrijf je nijn met een hoofdletter? Zn username begint met een kleine letter...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]! Nijn en ik kunnen het hartstikke goed met elkaar vinden
van strijd is geen enkele sprake! We hebben alleen wel eens een verschillende mening over dingen.. Zo ook over dit topic. Op het moment dat ik erin postte zag ik dat Nijn er al in had gepost, het topic was wat mij betreft overbodig maar Nijn vond blijkbaar van niet dus liet ik het ook lekker open en besloot ik later wel te overleggen.. Een paar dagen later zag ik het topic verzanden in slowchat dus gooide ik er alsnog een slotje op waar Nijn het gewoon mee eens was.
Dus maak je daar maar geen zorgen over!
Da's een beetje zoals bij God, dat doe je ook met een hoofdletter.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom schrijf je nijn met een hoofdletter? Zn username begint met een kleine letter...
Hey!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh hier is het aan de gang! Hoi!
Omdat het op een slowchat begon te lijken en bovendien het kliekjesgevoel benadrukte terwijl we dat juist minder willen zien in PUB.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hey!
Waarom is Robro's topic dicht eigenlijk?
Het is leuk, hoort in PUB, en hij gebruikt leestekens (ja echt!).
Nee.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:52 schreef RoBro het volgende:
ik pleit voor handtekeningactie om open te maken opnieuw eigenlijk
Ooh dat is mij eigenlijk niet echt opgevallenquote:Op donderdag 31 december 2009 01:03 schreef Heroinjunk het volgende:
BT, ik dacht dat er wat aan het lapohunten ging gebeuren?
Do en Lau zijn er de laatste tijd weer lekker mee bezig. Dat zijn degenen die mij wel opvallen.
Hahahaquote:Op donderdag 31 december 2009 01:05 schreef Weggeslet het volgende:
BT, kan je mij uitleggen hoe je zo'n perfect lijntje 'boven' maakt zeg maar?
Het lukt wel maar ik wil graag tips om mijn techniek te perfectioneren en ik vond die van jou zo mooi!
Wat is lapohunten?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:03 schreef Heroinjunk het volgende:
BT, ik dacht dat er wat aan het lapohunten ging gebeuren?
Do en Lau zijn er de laatste tijd weer lekker mee bezig. Dat zijn degenen die mij wel opvallen.
Laatste post willen hebben zodat je een nieuw topic + topictitel kan maken.quote:
En waarom mag dat niet? Of hij met zoiets vol zit of met iets anders vol is hij dan toch wel? Lapo is dus laatste post, en fipo de eerste post? Whoei newbie.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Laatste post willen hebben zodat je een nieuw topic + topictitel kan maken.
Edit: Met posts als "" of "LaPo" of " IK HEB HEM!" of "VOL" of iets wat daarop lijkt....
Ja, maar niet doelbewust. Lapo hoort gewoon een normaal bericht te zijn,quote:Op donderdag 31 december 2009 11:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En waarom mag dat niet? Of hij met zoiets vol zit of met iets anders vol is hij dan toch wel? Lapo is dus laatste post, en fipo de eerste post? Whoei newbie.
Omdat op eem gegeven moment men al bij pagina 11 begonquote:Op donderdag 31 december 2009 11:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En waarom mag dat niet? Of hij met zoiets vol zit of met iets anders vol is hij dan toch wel? Lapo is dus laatste post, en fipo de eerste post? Whoei newbie.
25 posts per paginaquote:Op donderdag 31 december 2009 11:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat op eem gegeven moment men al bij pagina 11 begon
Bagger gaat het. Het topic gaat bij mijn weten niet over klonenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:06 schreef Skylark. het volgende:
Waarom zijn gewone reacties van mij nu weer in dat filmpje-topic verwijderd. Over over-moderatie gesproken. Ik weet dat er weinig te doen is, maar puh-lease..
Nee, dat was logisch, ben ik het mee eens. Maar ik stelde nog een normale vraag aan het meisje, en die werd ook weer verwijderd?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Bagger gaat het. Het topic gaat bij mijn weten niet over klonen
Ik heb ook wat van je laten staan, naar wat ik heb gelezen heb ik alleen bagger verwijderd. Anders mijn excusesquote:Op zondag 3 januari 2010 23:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dat was logisch, ben ik het mee eens. Maar ik stelde nog een normale vraag aan het meisje, en die werd ook weer verwijderd?
Maar laat maar zitten, eigenlijk boeit het me ook weinig.
Tsja, hoe wil je dat verbeterd zien? We kunnen moeilijk OP's aanpassen of topics sluiten alleen om spelling.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
1 ding nog
Kan er niet op spelling gelet worden? Als het niet eens leesbaar is heb je er niets aan, en dat lokt reacties uit.
Nou, de OP verbeteren?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, hoe wil je dat verbeterd zien? We kunnen moeilijk OP's aanpassen of topics sluiten alleen om spelling.
Ik wil ook best zulke OP's verbeteren hoor, maar aan de andere kant.. Dat is toch een beetje vreemd. Dit is een openbaar forum, in principe mag je typen hoe je wil, de TS kan het vaak ook niet helpen dat het zo slecht leesbaar is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nou, de OP verbeteren?
Ik wil best dat soort OP's verbeteren, als jij ze erin zet?
Ach Rik, dit is PUB. Geen POL. Ze (we?) moeten het nog leren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nou, de OP verbeteren?
Ik wil best dat soort OP's verbeteren, als jij ze erin zet?
Euhm, dat deed ik nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:08 schreef Zeroku het volgende:
PUB SC 4876 - Ignored.
Waarom wordt hier de TT aangepast?
Nee, het was een teken van een Hamer en een Sikkel. ☭`Dit dus.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhm, dat deed ik nieten ik kan bij het aangepaste niet zo goed zien waarom
maar er stond nog een getal in ofzo? Of stoorde die tt met de layout?
Staat er bij mij nogquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, het was een teken van een Hamer en een Sikkel. ☭`Dit dus.
quote:
Het gaat niet om het tekenquote:
Dan neem ik aan dat het layoutverneukend was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, het was een teken van een Hamer en een Sikkel. ☭`Dit dus.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat het layoutverneukend was.
Ah ik hoor net dat het verwijderd is omdat het alleen werd gebruikt om te zieken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
? Zo verneukend was het niet. Maarja, laat maar.
Wtfquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah ik hoor net dat het verwijderd is omdat het alleen werd gebruikt om te zieken.
Heb ik gedaan, omdat het geen nut dient en alleen maar zichtbaar is in bepaalde browsers met bepaalde tekensets.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:08 schreef Zeroku het volgende:
PUB SC 4876 - Ignored.
Waarom wordt hier de TT aangepast?
Wat wil je er dan mee? Het dient toch geen enkel doel. Bij een topic in C&H over de Sovjet-Unie kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar bij een sc in PUB? Come onquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wtf?! Hoe wil ik daarmee zieken. Echt
Hmm oké. Daar kan ik nog inkomen, maar dan snap ik niet waarom het bedoeld was om te zieken, volgens anderen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, omdat het geen nut dient en alleen maar zichtbaar is in bepaalde browsers met bepaalde tekensets.
Die haakjes a lá [ ] hebben toch ook geen enkele meerwaarde ? Ik denk ik verander ze een keerquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat wil je er dan mee? Het dient toch geen enkel doel. Bij een topic in C&H over de Sovjet-Unie kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar bij een sc in PUB? Come on
Mwah, daaraan is de SC als zodanig herkenbaar, ik ben er wel voor om dat niet bij elk topic te veranderen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die haakjes a lá [ ] hebben toch ook geen enkele meerwaarde ? Ik denk ik verander ze een keer.
Mja, ik weet nu in ieder geval dat dat eenmalig wasquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, daaraan is de SC als zodanig herkenbaar, ik ben er wel voor om dat niet bij elk topic te veranderen.
Wat was je opmerking? Het komt af en toe wel eens voor dat als we veel moeten verwijderen dat we dan per ongeluk een normale opmerking meenemen, als dat het geval was dan onze excuses.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef Bill_E het volgende:
Ben ik raar?
Ik vind het raar dat een normale opmerking van mij zonder melding uit dit topic verdwijnt..
Dat de gemiddelde fokker de naam azrael direct aan de kat van de smurfen koppelt terwijl er veel belangrijkere mensen in de geschiedenis de naam Azrael dragen ( zoals de TS in het topic later ook aangaf)quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat was je opmerking? Het komt af en toe wel eens voor dat als we veel moeten verwijderen dat we dan per ongeluk een normale opmerking meenemen, als dat het geval was dan onze excuses.
Hm oke, ik snap wel dat het verwijderd is aangezien het offtopic is. Leuk hoor dat TS zo heet maar daar gaat zijn topic natuurlijk niet over.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:32 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Dat de gemiddelde fokker de naam azrael direct aan de kat van de smurfen koppelt terwijl er veel belangrijkere mensen in de geschiedenis de naam Azrael dragen ( zoals de TS in het topic later ook aangaf)
Nee, jij hebt er een note bij omdat je doodleuk pagina's lang offtopic aan het slowchatten was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
Dus ik heb een note er bij, omdat iemand niet kan spellen?
Dat kwam door TS. Niet door mij, want ze vernaggelde haar eigen topic.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, jij hebt er een note bij omdat je doodleuk pagina's lang offtopic aan het slowchatten was.
Welkom in PUBquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat kwam door TS. Niet door mij, want ze vernaggelde haar eigen topic.
Het spijt me dat ik heb geslowchat. Sad.
Nee gek. Hier in PUB gelden wat strengere regels van in KLB en offtopic wordt minder gewaardeerdquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ja! Dacht dat ik in KLB zat!
Oh, zeer terecht.. Maar om er een note voor te gevenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee gek. Hier in PUB gelden wat strengere regels van in KLB en offtopic wordt minder gewaardeerdDoe je er je voordeel mee in het vervolg
Dat we je een note geven wil niet meteen zeggen dat we iets afschuwelijk vinden, maar als jij nou volgende week weer slowchat in een ander topic enzovoorts dan hebben we dmv van notes gewoon een betere kijk op je gedrag. Om één note meer of minder hoef je je niet druk te maken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh, zeer terecht.. Maar om er een note voor te gevenPuh-lease.
En 6 tegelijk?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat we je een note geven wil niet meteen zeggen dat we iets afschuwelijk vinden, maar als jij nou volgende week weer slowchat in een ander topic enzovoorts dan hebben we dmv van notes gewoon een betere kijk op je gedrag. Om één note meer of minder hoef je je niet druk te maken.
Wat doe jij hier?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
Bart nu is het genoeg. Dit is geen slowchat.
Maareh. Dan weten die mensen ook niet zelf wat ze fout doen hequote:Op donderdag 7 januari 2010 18:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat we je een note geven wil niet meteen zeggen dat we iets afschuwelijk vinden, maar als jij nou volgende week weer slowchat in een ander topic enzovoorts dan hebben we dmv van notes gewoon een betere kijk op je gedrag. Om één note meer of minder hoef je je niet druk te maken.
Alsof je zelf niet door hebt dat je aan het SC-en/offtopic aan het gaan bentquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maareh. Dan weten die mensen ook niet zelf wat ze fout doen he
Dat wel, maar dan heb ik geloof ik 1/5e van m'n notes pas verklaard.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsof je zelf niet door hebt dat je aan het SC-en/offtopic aan het gaan bent
Nee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:44 schreef Zeroku het volgende:
Heb ik nou serieus twee notes voor een Sovet Unie vlag en een plaatje van een Grammar Nazi?
Nee, die notes komen opeens uit het nietsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee.
En dit is geen 'wat-staat-er-in-m'n-notes' topic maar een feedback topic.
Nogmaals, je hebt geen note gekregen voor het posten van een dergelijk plaatje.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, die notes komen opeens uit het niets.
En ik huil niet om notes, het is gewoon gejank om Rik voor een nazivlag te bannen en mij notes te geven voor een vlag van de Sovjet Unie.
Lees de eerste zin eens.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nogmaals, je hebt geen note gekregen voor het posten van een dergelijk plaatje.
Notes komen niet vanzelf aanvliegen als je poeslief bent. Dat was je dus niet, en nu heb je 2 notes erbij.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Notes komen niet vanzelf aanvliegen als je poeslief bent. Dat was je dus niet, en nu heb je 2 notes erbij.
Punt.
Sure!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:32 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil dat Fiets een note krijgt voor het veranderen van mijn TT. Mag dat?
Dus ik moet irritant gaan doen om meer notes te krijgen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Notes komen niet vanzelf aanvliegen als je poeslief bent. Dat was je dus niet, en nu heb je 2 notes erbij.
Punt.
quote:
Ik zie niet in waarom je meer notes zou willen krijgen.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus ik moet irritant gaan doen om meer notes te krijgen?
En dit is inderdaad geen slowchat of notes-verklaar topic.quote:
Het duurde een week, maar het is jullie gelukt, chapeauquote:Op zondag 10 januari 2010 21:51 schreef Breathtaking het volgende:
Nijn en ik vinden dit topic wel weer een beetje klaar, af, finished enzo.
Succes met je vriendje nog Linde!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:56 schreef Noortje. het volgende:
PUB SC #4909 - Sugar daddy's.
Kan iemand dat veranderen in 4909?
Mij wel gelukkigquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar het lukte me niet. Sorry.
Je hebt wat betreft de onderwerpen gelijk Ren, maar de personen in kwestie zijn ... PUBers, vragen mede-ervaringen van andere PUBers, en waar is dat beter te doen dan PUB? Je hebt gelijk dat er topics zijn die op elkaar lijken, maar ze wekken apart van elkaar andere ervaringen op van verschillende users. Vandaar dat we het even aanzien.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:25 schreef RenRen- het volgende:
Hoi.
Er zijn tegenwoordig wel een hoop topics die op elkaar lijken ( Wat te doen? en Vriendin woont 100km van me vandaan. ), en een hoop topics die eigenlijk meer in R&P thuishoren. Kan er niet wat aan gedaan worden?
Het zijn alleen wel bijna dezelfde topics, de een woont alleen 100 kilometer weg, en de ander 200. Dat was alleen het punt van die twee topics, 1 kan prima gesloten worden en een vraag stellen in het topic van de ander.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je hebt wat betreft de onderwerpen gelijk Ren, maar de personen in kwestie zijn ... PUBers, vragen mede-ervaringen van andere PUBers, en waar is dat beter te doen dan PUB? Je hebt gelijk dat er topics zijn die op elkaar lijken, maar ze wekken apart van elkaar andere ervaringen op van verschillende users. Vandaar dat we het even aanzien.
Oke.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
ik heb een klein buikje
Lieve moddereters, doe u werk en eet modder
Hou eens op jijquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:35 schreef Bragi het volgende:
Is dit de plaats waar ik Bt een virtueel kusje op haar wang kan geven?
In dat geval; bij dezen.
Wat?quote:
IQMquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat?Met wat?
Of bedoel je het offtopic gaan in feedback?DAN TOCH LEKKER NIET, JONG!
Heh bah iehl jakkie slotje.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef kanovinnie het volgende:
Kunnen jullie allemaal ff je mobieltje pakken?
vieze plaatjes!
Je hebt antwoord via PMquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:47 schreef Laag het volgende:
Waarom moest mijn topic dicht?
Ik beschrijf een situatie die bestwel herkenbaar is en die in pub thuishoort.
Natuurlijk zal ik nooit echt een date met haar krijgen, maar ik mag toch best een topic maken over sjans met iemand die donateurs werft?
Van mij welquote:Op zondag 24 januari 2010 15:27 schreef DeLuna het volgende:
Hallo. Ik moet voor mijn opleiding een enquête houden over jongerentaal (12-18 jaar). Zou ik deze in dit subforum mogen afnemen door een topic te openen?
Groetjes DeLuna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi! Ik overleg even met Nijn, we laten het je zsm weten.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:27 schreef DeLuna het volgende:
Hallo. Ik moet voor mijn opleiding een enquête houden over jongerentaal (12-18 jaar). Zou ik deze in dit subforum mogen afnemen door een topic te openen?
Groetjes DeLuna
Ik ga er nu naar kijken!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:41 schreef Bravebart het volgende:
Mag hier ff de bezem doorheen? Totaal irrelevante plaatjes van 7 MB enzo. Thanks
Ja je hebt gelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:29 schreef Jotcha het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dat profielfototopic niets gaat worden. Veel mensen die doen vaak belachelijk over dat soort dingen (en terecht), logisch dat die dus genoemd worden.
Die zitten wel goedquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
Mag ik hier dan meteen maar even wat vragen, bij mijn herintreden bij PUB:
Hoe zit het hier met de regels voor de SC?
Het is een SC. Iedereen post foto'squote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
BT, kun je niet wat doen aan die foto's van die beesten? Leuk enzo allemaal, maar na 1 keer heb ik het wel gezien. Dat ie anders in Fauna gaat posten ofzo. Thank u.
Regels voor de SC, nou ehm. Wees lief voor elkaar, wees lief voor newbies, post niets banbaars & have fun!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
Mag ik hier dan meteen maar even wat vragen, bij mijn herintreden bij PUB:
Hoe zit het hier met de regels voor de SC?
Linkje?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
BT, kun je niet wat doen aan die foto's van die beesten? Leuk enzo allemaal, maar na 1 keer heb ik het wel gezien. Dat ie anders in Fauna gaat posten ofzo. Thank u.
Ja, maar niet zo ongelofelijk veel van z'n kat. Kijk, een keer is leuk, maar om nou iedere keer in een andere houding die kat te zien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is een SC. Iedereen post foto's
Ja, hij heeft nu pas één foto gepost in het topic, maar in het andere topic stonden er al een stuk of 3. Misschien ben ik nou jankerig, maar ik vind die foto's echt heel irritant.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Regels voor de SC, nou ehm. Wees lief voor elkaar, wees lief voor newbies, post niets banbaars & have fun!
[..]
Linkje?
Ik snap dat je het vervelend vindt, maarja je kunt iemand het moeilijk kwalijk nemen als diegene foto's post van z'n katquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo ongelofelijk veel van z'n kat. Kijk, een keer is leuk, maar om nou iedere keer in een andere houding die kat te zien.En ik houd sowieso niet van al teveel foto's in een topic, dan ga je naar US.
[..]
Ja, hij heeft nu pas één foto gepost in het topic, maar in het andere topic stonden er al een stuk of 3. Misschien ben ik nou jankerig, maar ik vind die foto's echt heel irritant.
Dus je mag gewoon iedereen hallo zeggen en allemaal msn gesprekken houdenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Regels voor de SC, nou ehm. Wees lief voor elkaar, wees lief voor newbies, post niets banbaars & have fun!
quote:[..]
Linkje?
Van mij mag hetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus je mag gewoon iedereen hallo zeggen en allemaal msn gesprekken houden
[..]
Hangt er vanaf wat jij verstaat onder msn gesprekkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus je mag gewoon iedereen hallo zeggen en allemaal msn gesprekken houden
[..]
Vraag maar aan je modcollega's in ONZquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij verstaat onder msn gesprekken? Je kunt gewoon praten over vanalles ja..
Gast, kap eens met zuigenquote:Op zondag 31 januari 2010 09:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vraag maar aan je modcollega's in ONZ
Bedankt voor je melding! Gelukkig hebben we S-F nog.quote:
Ach, ik vind dat niet echt nodig. Ook pubers kampen met hun haarquote:
Je nieuwe UI is veel beterderst.quote:Op zondag 14 februari 2010 @ 20:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, ik vind dat niet echt nodig. Ook pubers kampen met hun haaranders schoppen we alle topics maar weg steeds, dat moeten we ook niet hebben.
Hier krijgt hij niet echt nuttige tips imo.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, ik vind dat niet echt nodig. Ook pubers kampen met hun haaranders schoppen we alle topics maar weg steeds, dat moeten we ook niet hebben.
Als TS het kuttips vindt dan mag hij zelf een schopje aanvragen of gewoon zijn heil in LIF gaan zoeken.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier krijgt hij niet echt nuttige tips imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |