Doe dat nou nietquote:
Ok, bedankt voor je ervaring! Ik zet hem nog even terugquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doe dat nou nietErvaring leert dat veel minder mensen daar kijken.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:21 schreef kanovinnie het volgende:
Zeg BT, topic's kunnen ook centraal gemaakt worden zodat ze onder de andere topic's staan, zoals bijvoorbeeld een aantal topic's in GC en KLB
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Doe dat nou nietErvaring leert dat veel minder mensen daar kijken.
Precies, en interessante topics zakken of niet weg of worden af en toe gekicktquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Daarom had ik dat dus niet gedaanmochten de topics te ver zakken dan kunnen we ze altijd nog centraal zetten om ze onder de aandacht te brengen.
Ja dat heb ik toch gedaan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:51 schreef Heroinjunk het volgende:
Als je ergens een centraal topic van maakt, is het misschien handig om het topic waar het op gebaseerd is ook te sluiten, anders krijg je 2 topics die door elkaar heen lopen.
Ah sorry, mijn fout inderdaad! Had 'm niet gezien/gevonden, thanks!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, zwerft nog een topic van rond dacht ik!
Heb jij een bijbaantje en hoeveel verdien je? #5
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi Breathtaking en Nijnja.
Jullie zijn lief, kusje kroel
Kusje kusje knuffel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi Breathtaking en Nijnja.
Jullie zijn lief, kusje kroel
Waarom niet?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
Heel schattig, maar nee.
Dat is toch geen topic joh. Ten eerste moeten mensen hun eigen topics maar openen, met een duidelijke OP en een begrijpelijk verhaal.quote:
En als hij echt Dyslexie heeft?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is toch geen topic joh. Ten eerste moeten mensen hun eigen topics maar openen, met een duidelijke OP en een begrijpelijk verhaal.
Dan mag je 'm helpen op msn of per PM met het opstellen van een goede openingspost, en mag hij zijn eigen topic openen. Of hij stuurt mij of Nijn een PM'etje en dan helpen wij ook graag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:42 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
En als hij echt Dyslexie heeft?
Okquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan mag je 'm helpen op msn of per PM met het opstellen van een goede openingspost, en mag hij zijn eigen topic openen. Of hij stuurt mij of Nijn een PM'etje en dan helpen wij ook graag.
Maar je snapt dat het topics niet ten goede komt als niemand snapt wat de vraag is..
kun jij het m niet leren?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
Als je het vooral rustig aan doet komt het allemaal wel goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |