quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:40 schreef leipeshitouwess het volgende:
5001000 per maand voor iedere puber.
haha daar hebben ze andere websites voor schat...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hoi Christel,
Heb ik het topic waar jij jouw tieten post gemist
Opkutten met je schoolopdracht
Links?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:44 schreef christel_nbn het volgende:
[..]
haha daar hebben ze andere websites voor schat...
Ja, zoals ik al zei: Opkutten met je schoolopdrachtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:48 schreef christel_nbn het volgende:
je gaat offtopic.
ik ben bezig met een onderzoek wat er speelt onder de jongelui these days.
daarom dit forum zodat ik kan zien wat je vervelend vind in nederland.
HOE ZIET JOUW IDEALE MAATSCHAPPIJ ERUIT..
Moet je toestemming voor vragen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:48 schreef christel_nbn het volgende:
je gaat offtopic.
ik ben bezig met een onderzoek wat er speelt onder de jongelui these days.
daarom dit forum zodat ik kan zien wat je vervelend vind in nederland.
HOE ZIET JOUW IDEALE MAATSCHAPPIJ ERUIT..
Gaan we nog spammen ook?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:54 schreef christel_nbn het volgende:
zal het gelijk even kort sluiten,
dit is geen schoolopdracht. ik ben allang van school af.
wij van Nieuw Bewust Nederland zijn bezig met een nieuw maatschappelijk platform, en willen hiermee de politiek in.
wij vinden dat nederland nou niet bepaald een goede maatschappij heeft op het moment, en willen dit dus veranderen.
maar om daadwerkelijk in het belang van de mensen (vooral jongeren) te kunnen handelen, moeten wij weten wat er speelt, wat er in de koppies van de jongeren omgaat.. alleen op deze manier kunnen wij in staat zijn dingen daadwerkelijk aan te pakken.
en dan doel ik op de volgende dingen,
vind je het onderwijs verouderd? wil je meer kansen om je talent te laten zien (sport, muziek etc.), wil je de kans krijgen ervaring op te doen op de werkvloer zonder dat je diploma's nodig hebt? denk aan zulke onderwerpen..
Meer dan 2 cent zijn die argumenten van jou niet waard nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:19 schreef Jotcha het volgende:
Nou, ook al moet je eerst toestemming hebben enzo, ik zeg het lekker toch.
Het onderwijs faalt gewoon zó hard, dat moet compleet anders. De leraren zijn dramatisch slecht, een groot deel van de lesstof is niet nodig voor het grootste deel van de vervolgopleidingen, vreemd, want daar is de middelbare school immers voor bedoeld.
Het verkeer is ook dramatisch slecht, ook enorm veel mensen die totaal niet kunnen rijden en die nooit een rijbewijs hadden moeten krijgen, ik ben er dan ook voor om het rijbewijs totaal anders te doen, niet iets wat iedereen van 18 kan halen, maar iets wat mensen die er mee om kunnen gaan kunnen halen.
Het allerbelangrijkste punt vind ik wel de manier van straffen, en de hoogte daarvan. Als je te hard rijdt, kan dat komen omdat je even niet oplet ( zware rechter voet?), maar als je iemand berooft, ergens inbreekt, of een fiets jat, dan doe je dat bewust, en die straffen mogen gerust 5 tot 10 keer hoger. Had je het maar niet moeten doen.
Just my 2 cents.
Nou, je mag best 2 cent per post betalen. Levert me toch aardig wat opquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:24 schreef MarkM het volgende:
[..]
Meer dan 2 cent zijn die argumenten van jou niet waard nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |