Je hebt wat betreft de onderwerpen gelijk Ren, maar de personen in kwestie zijn ... PUBers, vragen mede-ervaringen van andere PUBers, en waar is dat beter te doen dan PUB? Je hebt gelijk dat er topics zijn die op elkaar lijken, maar ze wekken apart van elkaar andere ervaringen op van verschillende users. Vandaar dat we het even aanzien.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:25 schreef RenRen- het volgende:
Hoi.
Er zijn tegenwoordig wel een hoop topics die op elkaar lijken ( Wat te doen? en Vriendin woont 100km van me vandaan. ), en een hoop topics die eigenlijk meer in R&P thuishoren. Kan er niet wat aan gedaan worden?
Het zijn alleen wel bijna dezelfde topics, de een woont alleen 100 kilometer weg, en de ander 200. Dat was alleen het punt van die twee topics, 1 kan prima gesloten worden en een vraag stellen in het topic van de ander.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je hebt wat betreft de onderwerpen gelijk Ren, maar de personen in kwestie zijn ... PUBers, vragen mede-ervaringen van andere PUBers, en waar is dat beter te doen dan PUB? Je hebt gelijk dat er topics zijn die op elkaar lijken, maar ze wekken apart van elkaar andere ervaringen op van verschillende users. Vandaar dat we het even aanzien.
Oke.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
ik heb een klein buikje
Lieve moddereters, doe u werk en eet modder
Hou eens op jijquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:35 schreef Bragi het volgende:
Is dit de plaats waar ik Bt een virtueel kusje op haar wang kan geven?
In dat geval; bij dezen.
Wat?quote:
IQMquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat?Met wat?
Of bedoel je het offtopic gaan in feedback?DAN TOCH LEKKER NIET, JONG!
Heh bah iehl jakkie slotje.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef kanovinnie het volgende:
Kunnen jullie allemaal ff je mobieltje pakken?
vieze plaatjes!
Je hebt antwoord via PMquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:47 schreef Laag het volgende:
Waarom moest mijn topic dicht?
Ik beschrijf een situatie die bestwel herkenbaar is en die in pub thuishoort.
Natuurlijk zal ik nooit echt een date met haar krijgen, maar ik mag toch best een topic maken over sjans met iemand die donateurs werft?
Van mij welquote:Op zondag 24 januari 2010 15:27 schreef DeLuna het volgende:
Hallo. Ik moet voor mijn opleiding een enquête houden over jongerentaal (12-18 jaar). Zou ik deze in dit subforum mogen afnemen door een topic te openen?
Groetjes DeLuna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi! Ik overleg even met Nijn, we laten het je zsm weten.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:27 schreef DeLuna het volgende:
Hallo. Ik moet voor mijn opleiding een enquête houden over jongerentaal (12-18 jaar). Zou ik deze in dit subforum mogen afnemen door een topic te openen?
Groetjes DeLuna
Ik ga er nu naar kijken!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:41 schreef Bravebart het volgende:
Mag hier ff de bezem doorheen? Totaal irrelevante plaatjes van 7 MB enzo. Thanks
Ja je hebt gelijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:29 schreef Jotcha het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dat profielfototopic niets gaat worden. Veel mensen die doen vaak belachelijk over dat soort dingen (en terecht), logisch dat die dus genoemd worden.
Die zitten wel goedquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
Mag ik hier dan meteen maar even wat vragen, bij mijn herintreden bij PUB:
Hoe zit het hier met de regels voor de SC?
Het is een SC. Iedereen post foto'squote:Op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
BT, kun je niet wat doen aan die foto's van die beesten? Leuk enzo allemaal, maar na 1 keer heb ik het wel gezien. Dat ie anders in Fauna gaat posten ofzo. Thank u.
Regels voor de SC, nou ehm. Wees lief voor elkaar, wees lief voor newbies, post niets banbaars & have fun!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
Mag ik hier dan meteen maar even wat vragen, bij mijn herintreden bij PUB:
Hoe zit het hier met de regels voor de SC?
Linkje?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
BT, kun je niet wat doen aan die foto's van die beesten? Leuk enzo allemaal, maar na 1 keer heb ik het wel gezien. Dat ie anders in Fauna gaat posten ofzo. Thank u.
Ja, maar niet zo ongelofelijk veel van z'n kat. Kijk, een keer is leuk, maar om nou iedere keer in een andere houding die kat te zien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is een SC. Iedereen post foto's
Ja, hij heeft nu pas één foto gepost in het topic, maar in het andere topic stonden er al een stuk of 3. Misschien ben ik nou jankerig, maar ik vind die foto's echt heel irritant.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Regels voor de SC, nou ehm. Wees lief voor elkaar, wees lief voor newbies, post niets banbaars & have fun!
[..]
Linkje?
Ik snap dat je het vervelend vindt, maarja je kunt iemand het moeilijk kwalijk nemen als diegene foto's post van z'n katquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo ongelofelijk veel van z'n kat. Kijk, een keer is leuk, maar om nou iedere keer in een andere houding die kat te zien.En ik houd sowieso niet van al teveel foto's in een topic, dan ga je naar US.
[..]
Ja, hij heeft nu pas één foto gepost in het topic, maar in het andere topic stonden er al een stuk of 3. Misschien ben ik nou jankerig, maar ik vind die foto's echt heel irritant.
Dus je mag gewoon iedereen hallo zeggen en allemaal msn gesprekken houdenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Regels voor de SC, nou ehm. Wees lief voor elkaar, wees lief voor newbies, post niets banbaars & have fun!
quote:[..]
Linkje?
Van mij mag hetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus je mag gewoon iedereen hallo zeggen en allemaal msn gesprekken houden
[..]
Hangt er vanaf wat jij verstaat onder msn gesprekkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus je mag gewoon iedereen hallo zeggen en allemaal msn gesprekken houden
[..]
Vraag maar aan je modcollega's in ONZquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij verstaat onder msn gesprekken? Je kunt gewoon praten over vanalles ja..
Gast, kap eens met zuigenquote:Op zondag 31 januari 2010 09:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vraag maar aan je modcollega's in ONZ
Bedankt voor je melding! Gelukkig hebben we S-F nog.quote:
Ach, ik vind dat niet echt nodig. Ook pubers kampen met hun haarquote:
Je nieuwe UI is veel beterderst.quote:Op zondag 14 februari 2010 @ 20:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, ik vind dat niet echt nodig. Ook pubers kampen met hun haaranders schoppen we alle topics maar weg steeds, dat moeten we ook niet hebben.
Hier krijgt hij niet echt nuttige tips imo.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, ik vind dat niet echt nodig. Ook pubers kampen met hun haaranders schoppen we alle topics maar weg steeds, dat moeten we ook niet hebben.
Als TS het kuttips vindt dan mag hij zelf een schopje aanvragen of gewoon zijn heil in LIF gaan zoeken.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier krijgt hij niet echt nuttige tips imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |