ik ook maar als man zijnde zouk er niet mee willen lopenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:47 schreef Pixie. het volgende:
Bij meisjes vind het het altijd wel schattig
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:47 schreef Pixie. het volgende:
quote:
Bullshit uiteraard.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:43 schreef donthate het volgende:
zou het wat strakker trainen vinden de meeste vrouwen toch beter
Maar daarom moet je er wel op zn mooist uit zien voor je vrouwtjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:51 schreef nijnja het volgende:
Je bent zoals je bent, de meiden waar je voor zou moeten vallen gaan toch af op innerlijk.
Zij is, zeg maar, meer van de betere likfeesten.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:57 schreef Boterhamzakje het volgende:
Mij maakt het niet zo veel uit of een vent nou strak getraint is of een klein buikje heeft.
Zolang het maar bij een klein buikje blijft
Lees alles zelf nog maar eens heel goed. Die zin klopt niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Lees alles nog eens heel goed door (alle teksten die er bij haar post te lezen zijn)....dan begrijp je haar opmerking
Eens.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:47 schreef Pixie. het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:47 schreef Pixie. het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:42 schreef worldtraveller het volgende:
ik heb een klein buikje waar ik onzeker over ben ik weet niet of meiden dat nou juist aantrekkelijk vinden of juist totaal niet een paar meningen of tips zou ik handig vinen
wat hij zegt. Nu ben ik zelf bezig voor een heuse V-Shape (puur voor mezelf hoor, pluspuntje is alleen dat het de dames ook wel eens wild wilt makenquote:Op maandag 25 januari 2010 21:07 schreef jm14435 het volgende:
persoonlijk zou ik het eraf lopen/trainen al sje er echt onzeker over bent train je gewoon net zolang totdat het weg is..,..geeft je een lekkerder gevoel en valt ook mischien beter bij de vrouwtjes XD
Dat laatste is sowieso waar. Moeite doen, werkt altijd.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:22 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
wat hij zegt. Nu ben ik zelf bezig voor een heuse V-Shape (puur voor mezelf hoor, pluspuntje is alleen dat het de dames ook wel eens wild wilt makenmaar dat kan ik ook met mn karakter), en je voelt je na het trainen idd een stuk zekerder. En zo lang hoeft het niet te duren hoor. Op dingen letten, en hard werken ,dan kom je overal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |