Als het meisje net een paar maanden zijn ex is en hij heeft nog zn halve huis vol staan met spullen van haar ook niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:28 schreef Pixie. het volgende:
Als het het meisje van een goeie vriend is
ga je je vriend niet achter z'n rug om naaien
Inderdaadquote:Op maandag 4 januari 2010 00:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Als het meisje net een paar maanden zijn ex is en hij heeft nog zn halve huis vol staan met spullen van haar ook niet.
En die ex dan willen gebruiken als rebound neukertje is helemaal not done.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:32 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Inderdaad
zowiezo iets met een (ex)vriendin van je vriend beginnen
En zo hoort het ook. Verliefdheid is een Bitch. Maar Bro's before Ho's.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:33 schreef vosss het volgende:
[..]
En die ex dan willen gebruiken als rebound neukertje is helemaal not done.
En ja, ik ben daar pissig over ja
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:34 schreef Foxio het volgende:
Beter blijf je met je handen/lul/bek-werk van dat meisje af. Je gaat een vriend van je toch niet 'naaien' voor een meisje. Dat is het laagste wat je kan doen als vriend zijnde vind ik. Zelfs met ex-en van je vrienden vind ik het not done.
Dus probeer er maar te vriend te houden. Maar meer niet, ook al wil ze helemaal suf geneukt worden door je. Als vriend zijnde beheers je je.
1. Omdat ze niet wil dat anderen moeilijk gaan doen.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:18 schreef alkalyne24 het volgende:
1. Op feestjes waar vrienden komen doet ze wel vaak iets afstandelijker. Wie weet waarom?
2. Als zij met een jongen had die ik niet kende had ik allang actie ondernomen. wat kan ik nou het beste doen?
Als zij alleen vrienden met jouw wilt zijn dan blijft het daarbij. Als ze een relatie met jouw wilt dan zal ze eerste haar huidige vriend moeten verlaten voor jou. Zij moet of voor de huidige vriend of voor jouw kiezen.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:18 schreef alkalyne24 het volgende:
hallo ik zit al wat jaartjes met een probleempje. Een hele goeie vriend van me heeft al 6 jr met meisje die ik eigenlijk ook leuk vind. Ik ken haar dus ook net zolang. We zijn alledrie twintigers. Kom bijna dagelijks bij haar over de vloer. Ik durf het niet rechtstreeks uit te spreken maar ze zegt wel dat ze weet hoe ik over haar denk en dat ik zelf mag weten wat ik doe en zij ook.
Ze zegt dat ik goed bezig ben, we zijn gewoon goeie vrienden maar bij mij voelt het van binnen toch anders en dan met gemengde gevoelens vanwege die vriend. Ik weet niet zeker of ze mij ook leuk vind maar ze doet altijd wel superaardig enzo en ondanks dat ze t weet ben ik altijd welkom bij haar. Op feestjes waar vrienden komen doet ze wel vaak iets afstandelijker. Wie weet waarom? Eigenlijk wil ik gewoon vrienden zijn maar ik kan het niet van me af zetten. Ik ben bang om een blunder te lopen. Als zij met een jongen had die ik niet kende had ik allang actie ondernomen. wat kan ik nou het beste doen?
Juist, met de aanvulling dat zij zich de aandacht van TS lekker laat aanleunen, want het voelt prettig begeerd te worden. Daarom zegt ze ook dat TS goed bezig is: het komt haar prima uit zo, en TS zal toch nooit iets ondernemen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:56 schreef Editeur het volgende:
Ze hebben al 6 jaar. Dat zit dus gewoon snor, zij houdt van hem en hij van haar. Ze weet blijkbaar hoe je over haar denkt en onderneemt niets, ze wil blijkbaar niets met je buiten gewoon vrienden om.
Waarheid is hard ouwe
Deze opmerking komt voort uit de angst dat je bro's anders misschien ook wel achter jouw vriendin aan zouden kunnen gaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |