abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76384794
hallo ik zit al wat jaartjes met een probleempje. Een hele goeie vriend van me heeft al 6 jr met meisje die ik eigenlijk ook leuk vind. Ik ken haar dus ook net zolang. We zijn alledrie twintigers. Kom bijna dagelijks bij haar over de vloer. Ik durf het niet rechtstreeks uit te spreken maar ze zegt wel dat ze weet hoe ik over haar denk en dat ik zelf mag weten wat ik doe en zij ook. Ze zegt dat ik goed bezig ben, we zijn gewoon goeie vrienden maar bij mij voelt het van binnen toch anders en dan met gemengde gevoelens vanwege die vriend. Ik weet niet zeker of ze mij ook leuk vind maar ze doet altijd wel superaardig enzo en ondanks dat ze t weet ben ik altijd welkom bij haar. Op feestjes waar vrienden komen doet ze wel vaak iets afstandelijker. Wie weet waarom? Eigenlijk wil ik gewoon vrienden zijn maar ik kan het niet van me af zetten. Ik ben bang om een blunder te lopen. Als zij met een jongen had die ik niet kende had ik allang actie ondernomen. wat kan ik nou het beste doen?
pi_76384871
De leukste (schoon)broer/zus relatie krijgen en het beste er uit halen.
Feyenoord Rotterdam
pi_76385103
Als het het meisje van een goeie vriend is
ga je je vriend niet achter z'n rug om naaien
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_76385167
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:28 schreef Pixie. het volgende:
Als het het meisje van een goeie vriend is
ga je je vriend niet achter z'n rug om naaien
Als het meisje net een paar maanden zijn ex is en hij heeft nog zn halve huis vol staan met spullen van haar ook niet.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76385224
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:30 schreef vosss het volgende:

[..]

Als het meisje net een paar maanden zijn ex is en hij heeft nog zn halve huis vol staan met spullen van haar ook niet.

Inderdaad
zowiezo iets met een (ex)vriendin van je vriend beginnen
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_76385272
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:32 schreef Pixie. het volgende:

[..]

Inderdaad
zowiezo iets met een (ex)vriendin van je vriend beginnen
En die ex dan willen gebruiken als rebound neukertje is helemaal not done.

En ja, ik ben daar pissig over ja
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 4 januari 2010 @ 01:19:44 #7
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_76386596
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:33 schreef vosss het volgende:

[..]

En die ex dan willen gebruiken als rebound neukertje is helemaal not done.

En ja, ik ben daar pissig over ja
En zo hoort het ook. Verliefdheid is een Bitch. Maar Bro's before Ho's.
pi_76407758
Beter blijf je met je handen/lul/bek-werk van dat meisje af. Je gaat een vriend van je toch niet 'naaien' voor een meisje. Dat is het laagste wat je kan doen als vriend zijnde vind ik. Zelfs met ex-en van je vrienden vind ik het not done.

Dus probeer er maar te vriend te houden. Maar meer niet, ook al wil ze helemaal suf geneukt worden door je. Als vriend zijnde beheers je je.
Heb schijt aan de dingen die je wel hebt gedaan, in plaats van spijt van de dingen die je niet hebt gedaan.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:56:24 #9
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_76408626
Ze hebben al 6 jaar. Dat zit dus gewoon snor, zij houdt van hem en hij van haar. Ze weet blijkbaar hoe je over haar denkt en onderneemt niets, ze wil blijkbaar niets met je buiten gewoon vrienden om.
Waarheid is hard ouwe
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:57:44 #10
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_76408684
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:34 schreef Foxio het volgende:
Beter blijf je met je handen/lul/bek-werk van dat meisje af. Je gaat een vriend van je toch niet 'naaien' voor een meisje. Dat is het laagste wat je kan doen als vriend zijnde vind ik. Zelfs met ex-en van je vrienden vind ik het not done.

Dus probeer er maar te vriend te houden. Maar meer niet, ook al wil ze helemaal suf geneukt worden door je. Als vriend zijnde beheers je je.
  maandag 4 januari 2010 @ 19:22:12 #11
267082 Pinkerton
Of toch niet?
pi_76409727
Ontopic, of zeg niets

[ Bericht 83% gewijzigd door nijnja op 05-01-2010 01:45:01 ]
When you're strange, faces come out of the rain.
Op woensdag 2 juni 2010 01:10 schreef Rucky het volgende: De verstandigste opmerking die ik in jaren op fok heb gelezen.
pi_76409819
Ik zeg not done. Gewoon niet doen, helemaal niet aan denken klaar over.
pi_76410455
oke bedankt voor jullie reacties ik denk dat ik het nu wel weet. Ik zie het als een enorme steun in me rug.
dit topic mag gesloten worden.
  maandag 4 januari 2010 @ 22:59:46 #14
257041 Editeur
I LOVE MUDKIP K?
pi_76420439
Kan je zelf doen
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_76443036
Ik zou haar opschrijven.
Over een paar jaar breng je meer tijd door met je vriendin dan met je kameraden.
pi_76529489
Doe eens normaal

[ Bericht 68% gewijzigd door nijnja op 07-01-2010 17:43:48 ]
No ni MERGA! EH!!? NI VERGAA WEYY!
pi_76535224
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:18 schreef alkalyne24 het volgende:
1. Op feestjes waar vrienden komen doet ze wel vaak iets afstandelijker. Wie weet waarom?
2. Als zij met een jongen had die ik niet kende had ik allang actie ondernomen. wat kan ik nou het beste doen?
1. Omdat ze niet wil dat anderen moeilijk gaan doen.
2. Niet zo heel veel. Afblijven.
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:41:12 #18
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_76540040
Bro's before ho's. Altijd.

Anders raak je ze beiden kwijt en dat wil je niet.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_76703468
quote:
Op maandag 4 januari 2010 00:18 schreef alkalyne24 het volgende:
hallo ik zit al wat jaartjes met een probleempje. Een hele goeie vriend van me heeft al 6 jr met meisje die ik eigenlijk ook leuk vind. Ik ken haar dus ook net zolang. We zijn alledrie twintigers. Kom bijna dagelijks bij haar over de vloer. Ik durf het niet rechtstreeks uit te spreken maar ze zegt wel dat ze weet hoe ik over haar denk en dat ik zelf mag weten wat ik doe en zij ook.
Ze zegt dat ik goed bezig ben, we zijn gewoon goeie vrienden maar bij mij voelt het van binnen toch anders en dan met gemengde gevoelens vanwege die vriend. Ik weet niet zeker of ze mij ook leuk vind maar ze doet altijd wel superaardig enzo en ondanks dat ze t weet ben ik altijd welkom bij haar. Op feestjes waar vrienden komen doet ze wel vaak iets afstandelijker. Wie weet waarom? Eigenlijk wil ik gewoon vrienden zijn maar ik kan het niet van me af zetten. Ik ben bang om een blunder te lopen. Als zij met een jongen had die ik niet kende had ik allang actie ondernomen. wat kan ik nou het beste doen?
Als zij alleen vrienden met jouw wilt zijn dan blijft het daarbij. Als ze een relatie met jouw wilt dan zal ze eerste haar huidige vriend moeten verlaten voor jou. Zij moet of voor de huidige vriend of voor jouw kiezen.

Jij moet verder niks doen. Ga vooral niet proberen een geheime relatie te houden met haar want dan doe je jouw vriend zeer veel pijn en het heeft teveel risico's.

Als ze niet haar vriend wil verlaten dan zal je gewoon vrienden met haar moeten blijven en ergens anders zoeken naar een vriendin. Als je niet gewoon vrienden kan zijn dan moet je haar vermijden.
pi_76809911
Hoe lang heb je eig al gevoelens voor haar? Hoop niet die 6 jaar want dan moet je toch echt eens verder kijken. Maar waarom zou je een goede vriendschap op het spel zetten met zowel hem als haar, als zij al 6 jaar met die gast heeft. Kleine kans dat ze nu opeens met je wil. Misschien heeft ze ooit ook wel eens gevoelens gehad en kan/wil ze daarom met je blijven om gaan. Verklaart ook waarom ze afstandelijker is als er anderen erbij zijn, ze is bang dat het lijkt alsof jullie iets met elkaar hebben/willen.

Ik zou op zoek gaan naar andere meisjes. Probeer wat nieuwe mensen te leren kennen, gewoon om haar te vergeten als potentiele vriendin. Houd het bij vriendschap en ga dan ook niet te vaak bij der langs, dan versterk je alleen je eigen gevoelens voor haar.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 08:34:15 #21
272004 eucalyptus
Lurken als een grote
pi_76839024
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:41 schreef VASND het volgende:
Bro's before ho's.
Dat dus.
Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:06:57 #22
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_77002773
Schopje RenP
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:16:09 #23
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_77003143
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:56 schreef Editeur het volgende:
Ze hebben al 6 jaar. Dat zit dus gewoon snor, zij houdt van hem en hij van haar. Ze weet blijkbaar hoe je over haar denkt en onderneemt niets, ze wil blijkbaar niets met je buiten gewoon vrienden om.
Waarheid is hard ouwe
Juist, met de aanvulling dat zij zich de aandacht van TS lekker laat aanleunen, want het voelt prettig begeerd te worden. Daarom zegt ze ook dat TS goed bezig is: het komt haar prima uit zo, en TS zal toch nooit iets ondernemen.
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:41 schreef VASND het volgende:
Bro's before ho's. Altijd.
Deze opmerking komt voort uit de angst dat je bro's anders misschien ook wel achter jouw vriendin aan zouden kunnen gaan.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')