Over het algemeen is dat een no-go, maar het is moeilijk om voor jou te beslissen omdat wij het meisje niet kennen. Jij lijkt echter ook ouder dan een willekeurige 15-jarige dus dat zit ook niet mee, was je iets kinderachtiger en was zij volwassener dan was het logischer geweest.
Verder ken ik een jongen die afgelopen november 11 jaar is geworden en die is slimmer/volwassener dan de gemiddelde 20-jarige en ik kende een meisje van pas 16 die aan de hand van haar visies/meningen/gedrag/taalgebruik makkelijk door kon gaan voor 21. Ook heb ik een 22-jarige meid gekend en die liet nog vrolijk mijn mobiel 2x overgaan (terugbellen) omdat ze vaak geen beltegoed had en vond jongens met scooters stoer

dus het is maar net of je de uitzondering treft.
Over het algemeen is dat dus een no-go, maar mocht ze rond jouw niveau zitten (en dat kan alleen jij bepalen, probleem is dat als je iets heel graag wilt je tegen jezelf gaat liegen dus het is meer een kwestie van 'hoe eerlijk kan ik zijn' vs. 'hoeveel kutredenen kan ik verzinnen om er toch mee door te gaan terwijl ze mentaal te jong is')... Go for it.