Ach, doe niet zo kinderachtig man. Als je echt verliefd bent, wil je toch niets anders dan die persoon? Ik snap TS in kwestie wel maar ik heb er jammer genoeg geen ervaring mee. Dermate toch een tvp.quote:
Ik ben net 17...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je krijgt geen stufi of zo? geen ov?
Mijn ouders zullen er op tegen zijn, ik heb namelijk zeer streng katholieke ouders.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:06 schreef Desunoto het volgende:
Kan je niets regelen van dat je bijvoorbeeld om het weekend een heel weekend bij haar bent en dan zij een heel weekend bij jou of zoiets?
Ah Jezus dat is mooi klote.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:07 schreef SietzeFranckel het volgende:
[..]
Mijn ouders zullen er op tegen zijn, ik heb namelijk zeer streng katholieke ouders.
Hoe dan? Krijg je toch alleen met een abbo van de NS die 40% korting?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:09 schreef keepwalking het volgende:
Neem zo'n kortingskaart, scheel alweer 40%.
Oeh streng katholiek.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:07 schreef SietzeFranckel het volgende:
[..]
Ik ben net 17...
[..]
Mijn ouders zullen er op tegen zijn, ik heb namelijk zeer streng katholieke ouders.
Ja, dat bestaat. En ze is gewoon Nederlands hoor.... hoezo?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oeh streng katholiek.
Bestaat dat in Den Haag ja ?
En van welke ethisch afkomt is zij ?
En wat heeft Katholiek zijn met trein reizen te maken?
Dan snap ik niet waarom je niet met de trein mag omdat je ouders streng katholiek zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 15:12 schreef SietzeFranckel het volgende:
[..]
Ja, dat bestaat. En ze is gewoon Nederlands hoor.... hoezo?
Neen, het gaat over dat ze bij mij mag logeren en andersom. Katholieken zijn erg gehecht aan de maagdelijkheid van hun zoon/dochter.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je niet met de trein mag omdat je ouders streng katholiek zijn![]()
Sowieso als jij dat niet bent en al 17 bent. Recht van eigen mening ?
Vrijheid van geloof overtuiging ? Bah wat zitten pubers onder de plak bij paps en mams tegenwoordig zeg.
Dat was in mijn tijd (zo 5 jaar geleden)
Wel anders
Ja je gaat hem niet gratis krijgen natuurlijk. Maar als je regelmatig op en neer reist heb je die 55 euro voor een voordeelurenabonnement er zo uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:10 schreef SietzeFranckel het volgende:
[..]
Hoe dan? Krijg je toch alleen met een abbo van de NS die 40% korting?
Maar als jij als Zoon/Dochter aangeeft dat je niet Katholiek bent.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:15 schreef SietzeFranckel het volgende:
[..]
Neen, het gaat over dat ze bij mij mag logeren en andersom. Katholieken zijn erg gehecht aan de maagdelijkheid van hun zoon/dochter.
En treinen kan ook maar dat zal mijn maandloon kosten, ik verdien alleen maar 180 euro in de maand..
Dat is ze ook. Ik houd ook echt zielsveel van haar.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar als jij als Zoon/Dochter aangeeft dat je niet Katholiek bent.
Maar gewoon lekker Anarchist mogen je ouders je echt niet verbieden om te slapen met dat meisje.
Desnoods schakel je hulp in .
Maar voor je zover gaat zou ik eerst wel even goed na checken of het de moeite waard is.
Dan kan je 6x per maand langs, lijkt mij zat!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef SietzeFranckel het volgende:
Mijn vriendin woont in Eindhoven en ik in Den Haag. Treinkaartjes kosten rond de 30 euro en ik verdien maar 180 euro in de maand en wil haar zo vaak mogelijk zien. Heeft iemand ervaring met lange afstandsrelaties?
Ik moet ook kleding en mijn telefoonkosten betalen met dat geld.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan kan je 6x per maand langs, lijkt mij zat!
Dan kun je 6x per maand langs, zonder kleding en onaangekondigd! Als dat geen echte liefde is!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:24 schreef SietzeFranckel het volgende:
[..]
Ik moet ook kleding en mijn telefoonkosten betalen met dat geld.
Wat een oudersquote:Op zondag 10 januari 2010 15:24 schreef SietzeFranckel het volgende:
[..]
Ik moet ook kleding en mijn telefoonkosten betalen met dat geld.
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar als jij als Zoon/Dochter aangeeft dat je niet Katholiek bent.
Maar gewoon lekker Anarchist mogen je ouders je echt niet verbieden om te slapen met dat meisje.
Desnoods schakel je hulp in .
Maar voor je zover gaat zou ik eerst wel even goed na checken of het de moeite waard is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |