En zij 6x per maand bij jou, dan heb je al 12x per maand!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan kan je 6x per maand langs, lijkt mij zat!
Dan woon je er al zowatquote:Op zondag 10 januari 2010 15:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
En zij 6x per maand bij jou, dan heb je al 12x per maand!
Kost 55 euro zo'n ding (per jaar dacht ik, maar DAT weet ik niet zeker) en het scheelt per keer 40% dus dat heb je er zo uit. Verder ligt het helemaal aan de relatie en jullie zelf of het standhoudt of niet. 't Is te doen maar het is wel kut.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:10 schreef SietzeFranckel het volgende:
[..]
Hoe dan? Krijg je toch alleen met een abbo van de NS die 40% korting?
Je ouders moeten gewoon niet zo moeilijk doen.quote:
Nee dat is lekkerquote:Op zondag 10 januari 2010 15:38 schreef murp het volgende:
en als jouw ouders haar ouders bellen en als die ouders verzekeren dat jij op de logeerkamer komt te slapen?
Volgens mij per jaar ja. Maar ts wil niet echt luisteren naar deze oplossing.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Kost 55 euro zo'n ding (per jaar dacht ik, maar DAT weet ik niet zeker) en het scheelt per keer 40% dus dat heb je er zo uit. Verder ligt het helemaal aan de relatie en jullie zelf of het standhoudt of niet. 't Is te doen maar het is wel kut.
als het zo is, dan is het nou eenmaal zoquote:Op zondag 10 januari 2010 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee dat is lekker![]()
Dat dit kan in Nederland ouders die door eigen geloofsovertuiging het liefdes leven van een puber verpesten.
Vind het een beetje old fashioned allemaal.
Terwijl onderzoeken hebben aangewezen dat juist de kinderen uit strenge katholieke gezinnen vaak totaal ontsporen wanneer ze wel eindelijk bevrijd zijn. Maar met die feiten wat doen ho maar.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:40 schreef murp het volgende:
[..]
als het zo is, dan is het nou eenmaal zo
Dat gaat ook zo lekker op je 17e.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:35 schreef Ixnay het volgende:
- Koop een auto (diesel)
- Zorg dat je een OV kaart hebt
- Zorg dat je met je vriendin gaat samenwonen
- Veel meer opties.....
Wat is nuquote:Op zondag 10 januari 2010 17:05 schreef Tahiti het volgende:
[ afbeelding ]
Luie donders ook tegenwoordig
Goeie tips, al zou ik mezelf op gaan eten bij 1x per maand.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:50 schreef FL_Freak het volgende:
Een paar tips.
- Zie elkaar 1 keer in de maand. Dan houd je genoeg geld over voor andere dingen.
- Webcammen/msnnen. Ik zou toch voor bellen gaan want je moet niet teveel wennen aan een msn relatie
- Ik vind dat ze ook de helft moet betalen van het kaartje. Dan kun je vlug al 2 keer op en neer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |