Je ouders moeten gewoon niet zo moeilijk doen.quote:

Nee dat is lekkerquote:Op zondag 10 januari 2010 15:38 schreef murp het volgende:
en als jouw ouders haar ouders bellen en als die ouders verzekeren dat jij op de logeerkamer komt te slapen?

Volgens mij per jaar ja. Maar ts wil niet echt luisteren naar deze oplossing.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Kost 55 euro zo'n ding (per jaar dacht ik, maar DAT weet ik niet zeker) en het scheelt per keer 40% dus dat heb je er zo uit. Verder ligt het helemaal aan de relatie en jullie zelf of het standhoudt of niet. 't Is te doen maar het is wel kut.

als het zo is, dan is het nou eenmaal zoquote:Op zondag 10 januari 2010 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee dat is lekker
Dat dit kan in Nederland ouders die door eigen geloofsovertuiging het liefdes leven van een puber verpesten.
Vind het een beetje old fashioned allemaal.

Ze kunnen jou toch niet hun geloofsovertuiging opleggen.
 Ze kunnen jou toch niet hun geloofsovertuiging opleggen.

Terwijl onderzoeken hebben aangewezen dat juist de kinderen uit strenge katholieke gezinnen vaak totaal ontsporen wanneer ze wel eindelijk bevrijd zijn. Maar met die feiten wat doen ho maar.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:40 schreef murp het volgende:
[..]
als het zo is, dan is het nou eenmaal zo

Dat gaat ook zo lekker op je 17e.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:35 schreef Ixnay het volgende:
- Koop een auto (diesel)
- Zorg dat je een OV kaart hebt
- Zorg dat je met je vriendin gaat samenwonen
- Veel meer opties.....

Wat is nuquote:Op zondag 10 januari 2010 17:05 schreef Tahiti het volgende:
[ afbeelding ]
Luie donders ook tegenwoordig

Goeie tips, al zou ik mezelf op gaan eten bij 1x per maand.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:50 schreef FL_Freak het volgende:
Een paar tips.
- Zie elkaar 1 keer in de maand. Dan houd je genoeg geld over voor andere dingen.
- Webcammen/msnnen. Ik zou toch voor bellen gaan want je moet niet teveel wennen aan een msn relatie
- Ik vind dat ze ook de helft moet betalen van het kaartje. Dan kun je vlug al 2 keer op en neer!

Ik had alleen helemaal geen inkomen, en toch kreeg ik het voor elkaar hem 2/3 keer in de maand te zien, meestal kwam hij 1 keer naar mij en ging ik twee keer naar hem toe. Kreeg ik voor elkaar dmv zakgeld en hij die een beetje meebetaalde (Hij had overigens OV, en ik niet).
 Ik had alleen helemaal geen inkomen, en toch kreeg ik het voor elkaar hem 2/3 keer in de maand te zien, meestal kwam hij 1 keer naar mij en ging ik twee keer naar hem toe. Kreeg ik voor elkaar dmv zakgeld en hij die een beetje meebetaalde (Hij had overigens OV, en ik niet).

Als je niks anders kan, dan doe je het wel hoor.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:00 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Goeie tips, al zou ik mezelf op gaan eten bij 1x per maand.

Een retourtje is rond de 30 euro...Ik moet nog beginnen met werken as zaterdag en gezien de contract ga ik 180 per maand verdienen als de elke week een maand lang 12 uur per week werk. En ik krijg iedere eerste vrijdag van de maand uitbetaald.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:48 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Als je niks anders kan, dan doe je het wel hoor.
En een retourtje is 20 euro, je kan toch wel 40 euro per maand aan je vriendin uitgeven om er 2 keer langs te gaan?

Gewoon zo snel mogelijk een kortingskaart nemen. En krijg je geen zakgeld/kleedgeld wat je kan gebruiken om de tijd tot je je eerste loon krijgt te overbruggen? Ik heb ook meer dan een jaar zonder OV-kaart toch wel 1 keer per maand naar mijn vriend geweest, en verder ook geen inkomen. Gewoon zuinig doen met wat je krijgt, en dan moet het wel lukken toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:53 schreef SietzeFranckel het volgende:
[..]
Een retourtje is rond de 30 euro...Ik moet nog beginnen met werken as zaterdag en gezien de contract ga ik 180 per maand verdienen als de elke week een maand lang 12 uur per week werk. En ik krijg iedere eerste vrijdag van de maand uitbetaald.

DUMPEN
  DUMPEN  

piep maar pas als je iemand die een oceaan verder woont tegenkomt.
 piep maar pas als je iemand die een oceaan verder woont tegenkomt.

.
.

Lange afstandsrelaties werken niet als je elkaar bijna nooit in het echt ziet.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef SietzeFranckel het volgende:
Mijn vriendin woont in Eindhoven en ik in Den Haag. Treinkaartjes kosten rond de 30 euro en ik verdien maar 180 euro in de maand en wil haar zo vaak mogelijk zien. Heeft iemand ervaring met lange afstandsrelaties?

Dat dus.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:55 schreef DjimmyR het volgende:
Ik hoor jou alleen maar over haar, maar heeft zij er ook wel iets voor over, komt ze zelf ook wel naar jou..
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |