Morgen ff kijken dan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen ideeDrogisten hebben het wel volgens mij
Aiiiquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:49 schreef Onorgineel het volgende:
M'n mac liep voor de eerste keer vast
Ohja joh?quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aiiiik hoop dat mijne nooit vast gaat lopen
!
Ooh en jongens, we gaan strenger toezien op het 'lapohunten'.. Het is storend en nergens voor nodig.. Mensen die doorgaan kunnen notes/waarschuwingen verwachten!
Er worden ook al notes voor gegeven, dit is alleen even een herinneringquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ohja joh?Het is niet bepaald irritant en ik dacht dat er al notes voor werden gegeven
Een laatste 4 paar posts waar 'Dicht' in staat stoor ik me niet echt aan, en dan zijn we toch al aan een nieuw topic toe waardoor toch niemand meer die laatste reacties leest. Maar oke, thanks for the reminderquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er worden ook al notes voor gegeven, dit is alleen even een herinnering!
En hoezo het is niet bepaald irritant?
Tsja, als het vanaf 280 al onzinreacties zijn om maar die laatste post te hebben is dat natuurlijk wel storend.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:41 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Een laatste 4 paar posts waar 'Dicht' in staat stoor ik me niet echt aan, en dan zijn we toch al aan een nieuw topic toe waardoor toch niemand meer die laatste reacties leest. Maar oke, thanks for the reminder
'we'.quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Aiiiik hoop dat mijne nooit vast gaat lopen
!
Ooh en jongens, we gaan strenger toezien op het 'lapohunten'.. Het is storend en nergens voor nodig.. Mensen die doorgaan kunnen notes/waarschuwingen verwachten!
Hater!quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:28 schreef Schieganger het volgende:
En daarom zijn macs kut. Ze falen niet vaak, maar als ze falen, falen ze HARD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |