Azrael is een rare naam.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:03 schreef Azrael1991 het volgende:
Hey allemaal,
Ik ben Azrael, een 18 jarige jongen uit Rotterdam. Ik studeer in diezelfde stad communication and multimedia design aan de hogeschool. Deze studie draait om het designen van websites en andere (online) applicaties voor bijvoorbeeld mobiele telefoons.
Vroeger op de basisschool en middelbare school ben ik vaak gepest door mijn klasgenoten, dit kwam niet alleen door mijn gewicht (Ik ben redelijk dik) maar ook door mijn geloof. Ik geloof namelijk in Wicca, een godsdienst die vaak wordt gezien als een enge sekte. Dit is alleen echt niet waar! Wicca draait vooral om het goed behandelen van de natuur, om in harmonie met de natuur te leven.
Toch vonden klasgenoten mij vaak eng en wilden ze niks met mij te maken hebben. Zelf nu ik op de hogeschool studeer wordt ik raar aangekeken. Dit doet best wel pijn, ik heb namelijk het gevoel dat ik nooit wordt geaccepteerd door anderen.
Het enige moment dat ik me geaccepteerd voel is bij mijn mede Wicca's. Ik ben nu priester in mijn gemeenschap, dit is de eerste graad. Om een priester te worden moet je eerst 1 jaar en 1 dag in opleiding. Deze opleiding is soms best zwaar, al wordt je wel geleerd de natuur te accepteren en lief te hebben. Tijdens de bijeenkomsten van mijn gemeenschap spreken wij over het geloof en oefenen wij met tarot kaarten. Met deze kaarten kun je de toekomst voorspellen.
Geloof je hierin?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:03 schreef Azrael1991 het volgende:
Met deze kaarten kun je de toekomst voorspellen.
Je wenst hiermee dus aangesproken te worden? Je doopnaam heb je dus niet behouden? Als mensen vragen waarom ze je zo moeten noemen leg je het hele verhaal uit? Zoja, dan kan ik het wel begrijpen dat mensen raar tegen je aankijken. Echter:quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:17 schreef Azrael1991 het volgende:
Sorry maar Azrael is niet alleen de kat van de smurven.
Azrael is ook de naam van de Archangel of Death, een belangrijk figuur in verschillende godsdiensten.
Deze angel wordt ook wel the 3rd heaven genoemd.
Eigenlijk is dit dus de personificatie van de dood.
Toen ik werd ingewijd in de Wicca gemeenschap heb ik deze naam gekozen om de historische, mythische lading. Dit is namelijk gebruikelijk in wicca gemeenschappen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef Zeroku het volgende:
Zolang je het niet overal rondstrooit, hoe kunnen mensen dit dan weten?
Tip 1: Identificeer jezelf met je eigen naam.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:17 schreef Azrael1991 het volgende:
Sorry maar Azrael is niet alleen de kat van de smurven.
Azrael is ook de naam van de Archangel of Death, een belangrijk figuur in verschillende godsdiensten.
Deze angel wordt ook wel the 3rd heaven genoemd.
Eigenlijk is dit dus de personificatie van de dood.
Toen ik werd ingewijd in de Wicca gemeenschap heb ik deze naam gekozen om de historische, mythische lading. Dit is namelijk gebruikelijk in wicca gemeenschappen.
Nee, of hij raar is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
Dus je hebt dit topic gemaakt omdat je wil weten of mensen je raar vinden?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:25 schreef Azrael1991 het volgende:
Azrael is een soort van tweede naam die ik gebruik bij mijn Wicca gemeenschap. Het is niet zo dat ik de mensen die erbuiten staan ook vraag mij Azrael te noemen.
Wel draag ik kleding die jullie Gothic zouden noemen, dit om de simpele reden dat ik het mooi vindt. Het feit dat ik vaak werd gepest vroeger heeft mij heel onzeker gemaakt. Daarom misschien dit (in jullie ogen) vreemde topic.
Ik zou zo graag willen dat Wicca en Gothic wat meer worden geaccepteerd in de huidige maatschappij, dat ik over straat kan lopen zonder 20 keer nagekeken te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |