Katy Perry altijd.quote:
Katy Perry heeft een raar hoofd. Soms vind ik d'r echt superlekker en dan één seconde later walg ik echt van dat hoofd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Katy Perry altijd.
Doch vind ik dat engelse mollige mokkeltje leuker.
Ja die ene van I think youre really mean.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Katy Perry heeft een raar hoofd. Soms vind ik d'r echt superlekker en dan één seconde later walg ik echt van dat hoofd.
Wie?
IK denk dat hij Lily Allen bedoeltquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Katy Perry heeft een raar hoofd. Soms vind ik d'r echt superlekker en dan één seconde later walg ik echt van dat hoofd.
Wie?
Juistemquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:56 schreef Smijn. het volgende:
[..]
IK denk dat hij Lily Allen bedoelt
Heujquote:
Lilyquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja die ene van I think youre really mean.
Die heeft het gewoon
Eerlijk delen noortjequote:Op donderdag 14 januari 2010 17:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Lily![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben echt verliefd op haar.
![]()
![]()
Dat heb ik ook al een aantal keer gehadquote:
neequote:
Ik vind persoonlijk zulkse musclecars pas tof als ze hun wielen niet meer aan de grond kunnen houdenquote:
Serieus als er iemand zou zijn met wie ik zou mogen ruilen qua uiterlijk zou zij het zijn.quote:
Well fuck off then!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Serieus als er iemand zou zijn met wie ik zou mogen ruilen qua uiterlijk zou zij het zijn.En dan wil ik ook zo mooi Engels praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |