Dat is echt een auto voor Liekequote:
Nee met zo'n auto ben je sowieso niet opvallend.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:32 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
Wielen iets te opvallend maar verder wel een toffe bak
Ik dacht dat jij dat pooierbakken vondquote:
Jammer van die wielenquote:
Echt nietquote:
En dan na te gaan dat 9 van de 10 Amerikanen die hier in Nederland rondrijden er iets van Flowmaster of cherrybombs onder hebben hangenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee met zo'n auto ben je sowieso niet opvallend.
Heb je uberhaupt wel eens een 8 cilinder gehoord?
Kennis van me heeft zo'n jaren 60 chevy pickup. De beste man hoor je serieus van een kilometer of 4 op een stille zomeravond.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:36 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
En dan na te gaan dat 9 van de 10 Amerikanen die hier in Nederland rondrijden er iets van Flowmaster of cherrybombs onder hebben hangenDat hoor je van 2 kilometer al aankomen
Die had ik bijna een gekochtquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:37 schreef Hyman het volgende:
Deze auto had mijn mentor van vorig jaar![]()
Echt een gigantisch ding
Ik begrijp wat je bedoelt ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Pickupsquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kennis van me heeft zo'n jaren 60 chevy pickup. De beste man hoor je serieus van een kilometer of 4 op een stille zomeravond.
Erg tof ding, erg veel bekijks ook.quote:
Nee? Dat woord heb ik nog nooit in de mond genomen geloof ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:33 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat pooierbakken vond
Is die generatie ook nog belastingvrij te krijgen eigenlijk? Net niet zeker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:40 schreef Rauw. het volgende:
[ afbeelding ]
Het is hier tijd voor Deutsche gründlichkeiten.
Oh, volgens mij was het Lau die dat zei.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee? Dat woord heb ik nog nooit in de mond genomen geloof ik.
Lijkt me logischer ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:43 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Oh, volgens mij was het Lau die dat zei.
Mijn baas heeft 2 auto's met 8 cilinder, je hoort ze allebei nauwelijkers. hun v6 twinturbo maakt meer lawaai ..quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je een chassis koopt van een 84er tot 86er Jetta en er 87er Jetta deuren in zet & een G60 spoilerkit dan heb je in principe precies die auto maar dan belastingvrij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:43 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Is die generatie ook nog belastingvrij te krijgen eigenlijk? Net niet zeker.
Of die cooper s50 camden.quote:
Ligt maar net aan de demping. Zo'n Amerikaan maakt standaard bijna geen lawaai, alleen mensen knallen er vaak andere dempers onder omdat veel vetter klinktquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:45 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Mijn baas heeft 2 auto's met 8 cilinder, je hoort ze allebei nauwelijkers. hun v6 twinturbo maakt meer lawaai ..
Wat voor auto's zijn de 8 Cilinders? Vast geen oude amerikanen, want die maken altijd kabaal.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:45 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Mijn baas heeft 2 auto's met 8 cilinder, je hoort ze allebei nauwelijkers. hun v6 twinturbo maakt meer lawaai ..
Vette hoerensloepquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:37 schreef Hyman het volgende:
Deze auto had mijn mentor van vorig jaar![]()
Echt een gigantisch ding
Whehe, ik ken een jongen van dik 2 meter die in zo'n auto rijd, en hij zit nog comfortabel ook.quote:
quote:
Lexus ls400 4.0 v8 uit 96-98quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:46 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat voor auto's zijn de 8 Cilinders? Vast geen oude amerikanen, want die maken altijd kabaal.
En V6 twinturbo is geen lawaai, dat klinkt alsof een engeltje in je oren fluistert.
Dat zijn beide nog behoorlijk jonge auto'squote:Op donderdag 14 januari 2010 17:49 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Lexus ls400 4.0 v8 uit 96-98
Chrysler 300C hemi v8
Fietfiew.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:52 schreef Rauw. het volgende:
![]()
Ik vind dit om een of andere reden een kneiter van een plaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |