Harleyharleyharley.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:20 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Harleys zijn ook totaal nutteloze motoren, maar ze zijn zoooo gaaf
Maar ze zijn wel goed. En ik vind ze wel mooi.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:20 schreef nijnja het volgende:
Ik vind ze er neit uitzien Noortje, sorry.
Pics?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:23 schreef Pinkerton het volgende:
Ach het is maar goed dat niet iedereen dezelfde smaak heeft. Ik ben ook een van de weinigen die gek is van ouwe Amerikaanse auto's
Impala'squote:Op donderdag 14 januari 2010 17:23 schreef Pinkerton het volgende:
Ach het is maar goed dat niet iedereen dezelfde smaak heeft. Ik ben ook een van de weinigen die gek is van ouwe Amerikaanse auto's
Die zijn net zo tofquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:23 schreef Pinkerton het volgende:
De jaren 1960 tot 1980. en dan muscle carsquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:23 schreef Pinkerton het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:28 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
De jaren 1960 tot 1980. en dan muscle cars![]()
quote:
Heeft hij een vriendin?quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:29 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Dat geluid![]()
Dezelfde maat van me die die Harley heeft, heeft ook zo'n auto
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:29 schreef Noortje. het volgende:
Doe eens foto's posten, ik heb geen idee waar jullie het over hebben.
Hij had een vriendin, hoezo?quote:
Die heeft een andere maat van mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |