Dat is echt een auto voor Liekequote:
Nee met zo'n auto ben je sowieso niet opvallend.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:32 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
Wielen iets te opvallend maar verder wel een toffe bak
Ik dacht dat jij dat pooierbakken vondquote:
Jammer van die wielenquote:
Echt nietquote:
En dan na te gaan dat 9 van de 10 Amerikanen die hier in Nederland rondrijden er iets van Flowmaster of cherrybombs onder hebben hangenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee met zo'n auto ben je sowieso niet opvallend.
Heb je uberhaupt wel eens een 8 cilinder gehoord?
Kennis van me heeft zo'n jaren 60 chevy pickup. De beste man hoor je serieus van een kilometer of 4 op een stille zomeravond.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:36 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
En dan na te gaan dat 9 van de 10 Amerikanen die hier in Nederland rondrijden er iets van Flowmaster of cherrybombs onder hebben hangenDat hoor je van 2 kilometer al aankomen
Die had ik bijna een gekochtquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:37 schreef Hyman het volgende:
Deze auto had mijn mentor van vorig jaar![]()
Echt een gigantisch ding
Ik begrijp wat je bedoelt ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee met zo'n auto ben je sowieso niet opvallend.
Heb je uberhaupt wel eens een 8 cilinder gehoord?
Pickupsquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kennis van me heeft zo'n jaren 60 chevy pickup. De beste man hoor je serieus van een kilometer of 4 op een stille zomeravond.
Erg tof ding, erg veel bekijks ook.quote:
Nee? Dat woord heb ik nog nooit in de mond genomen geloof ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:33 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat pooierbakken vond
Is die generatie ook nog belastingvrij te krijgen eigenlijk? Net niet zeker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:40 schreef Rauw. het volgende:
[ afbeelding ]
Het is hier tijd voor Deutsche gründlichkeiten.
Oh, volgens mij was het Lau die dat zei.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee? Dat woord heb ik nog nooit in de mond genomen geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |