quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:35 schreef MarkM het volgende:
Nouja, verliefd worden gebeurde niet via internet, maar het leuk vonden om af te spreken.
Dat dus.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef Scantoza het volgende:
Iemand leuk beginnen te vinden via internet kan misschien nog, verliefd worden pas bij één of meerdere real-life ontmoetingen.
ditquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef Scantoza het volgende:
Iemand leuk beginnen te vinden via internet kan misschien nog, verliefd worden pas bij één of meerdere real-life ontmoetingen.
Heb je haar al wel gezien?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:35 schreef MarkM het volgende:
Ja, nu ruim een jaar een relatie mee.
Ssssssssssspannend!quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef MarkM het volgende:
[..]
Volgende week het eerste afspraakje. Na een jaar heb ik genoeg moed verzameld.
Ik vind het mooi gezegt (:quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:22 schreef laforest het volgende:
Niks mis mee toch? We leven in een tijd dat ons dichter bijelkaar brengt via technologie en de wereld is binnen handbereik. Als je iemand heel leuk vind die op het internet ontmoet hebt en je denkt dat het snor zit kun je in real life ontmoeten en dan zie je wel of het wat wordt. Zal vaak een teleurstelling zijn, maar er zijn een hoop mensen zo hun ware tegengekomen. In real life kun je geen gedachten lezen, op het internet kun je elkaars interesses bekijken, etcDat is dan wel een plus
Oké, is prima.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
Zo, nu lijkt dit weer ergens op. En vanaf nu svp alleen nog reageren op de OP en niet vragen om foto's of info aan TS.
Dat offtopic geslowchat willen we ook niet meer zien.
Ja maar de meeste die afspreken met iemand is toch omdat ze sex willen er mee of heb ik daar een verkeerd beeld van?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:32 schreef laforest het volgende:
Stel je voor dat jouw ware in een ander land rondloopt en we hadden alleen nog maar de stoomboot en brieven... dan had je waarschijnlijk nooit van het bestaan van die persoon afgeweten. Nu leven we in een tijd dat je kunt vliegen, verhuizen, internet, ik vind het mooi hoor.
Ja hoor, HeartCrash als je iemand hier graag persoonlijk wil spreken kun je een personal message sturen (dat doe je met het witte envelopje naast iemand's naam)!quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oké, is prima.
Zoals ik al zei ben ik het het met Mark eens, en ik weet niet of het mag BT, maar of ts dr msn wil PMen dat we daar verderslowchatten
Ikzelf heb het ook gedaan, totaal niet voor seks. Was gezellig, leuke middag gehad etcquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
Ja maar de meeste die afspreken met iemand is toch omdat ze sex willen er mee of heb ik daar een verkeerd beeld van?
Oke (:quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor, HeartCrash als je iemand hier graag persoonlijk wil spreken kun je een personal message sturen (dat doe je met het witte envelopje naast iemand's naam)!
En verder wil ik er niets meer over horen!
Maar het is toch niets geworden? Wel vaker afgesproken nog?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ikzelf heb het ook gedaan, totaal niet voor seks. Was gezellig, leuke middag gehad etc
In totaal 2 keer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar het is toch niets geworden? Wel vaker afgesproken nog?
Ik heb een keer een internetdate gehad, maar dat liep ook niet al te best af. Die jongen had een foto van twee jaar oud gestuurd. Ik herkende hem niet eens in het echtquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
In totaal 2 keer.
Het liep vrij kut af helaas
wat heb je dan gedaan? achter de date niks meer van jou laten horen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:41 schreef JoyceY het volgende:
[..]
Ik heb een keer een internetdate gehad, maar dat liep ook niet al te best af. Die jongen had een foto van twee jaar oud gestuurd. Ik herkende hem niet eens in het echt
Dat was hier niet het geval, bleef het bij jou bij 1 keer?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:41 schreef JoyceY het volgende:
[..]
Ik heb een keer een internetdate gehad, maar dat liep ook niet al te best af. Die jongen had een foto van twee jaar oud gestuurd. Ik herkende hem niet eens in het echt
Ik heb gezegd dat ik het een leuke avond vond, maar dat hij niet echt mijn type wasquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:43 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
wat heb je dan gedaan? achter de date niks meer van jou laten horen?
Als het niet klikt, kan je het wel uitrekken, maar dat schiet ook niets opquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat was hier niet het geval, bleef het bij jou bij 1 keer?
Dat gebeurd zeker vaak, daarom schreef ik ook: Vaak zal het een teleurstelling zijn, maar er komen soms hele goede dingen uitvoort.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:34 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
Ja maar de meeste die afspreken met iemand is toch omdat ze sex willen er mee of heb ik daar een verkeerd beeld van?
Vreemd genoeg was die er wel, anders hadden we beiden elkaar niet nog een keer willen zien.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:47 schreef JoyceY het volgende:
[..]
Als het niet klikt, kan je het wel uitrekken, maar dat schiet ook niets op
Dat is waar. heb je er zelf ervaring in?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat gebeurd zeker vaak, daarom schreef ik ook: Vaak zal het een teleurstelling zijn, maar er komen soms hele goede dingen uitvoort.
En iemand die je de ware noemt lijkt me niet alleen maar voor sex.
Jepquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:50 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
Dat is waar. heb je er zelf ervaring in?
Hoe vaak zie je elkaar dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep
Heb een Amerikaanse vriendin gehad.
Ok, dat kan ook. Maar waarom werd het uiteindelijk dan niksquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vreemd genoeg was die er wel, anders hadden we beiden elkaar niet nog een keer willen zien.
Amerikaanse heb je die dan ooit gezien?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep
Heb een Amerikaanse vriendin gehad.
Dat gooi ik liever niet hier open neerquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef JoyceY het volgende:
[..]
Ok, dat kan ook. Maar waarom werd het uiteindelijk dan niks
Is het zo erg danquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat gooi ik liever niet hier open neer
welk gedoe?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:04 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Liever online dan in rl!
Dat gedoe altijd...
Het is niet echt beleefd voor de ander, ook al leest ze het niet.quote:
Mocht het niets worden, zit je niet aan die persoon vast, je ziet hem dan toch nooit meer met een beetje gelukquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:04 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Liever online dan in rl!
Dat gedoe altijd...
Dat je elkaar misschien nog dagelijks ziet, en dat kan ruzie opleverenquote:
Was het iemand van Fok dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het is niet echt beleefd voor de ander, ook al leest ze het niet.
[..]
Mocht het niets worden, zit je niet aan die persoon vast, je ziet hem dan toch nooit meer met een beetje geluk
[..]
Dat je elkaar misschien nog dagelijks ziet, en dat kan ruzie opleveren
Tuurlijk heb ik die gezienquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:53 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
Amerikaanse heb je die dan ooit gezien?
Nu zijn jullie niet meer samen?
Niet meer, het is uitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |