Leuk voor je. Het zijn een stel werkeloze schooiers die beetje grote bek open trekken en je neer plempen als je "verkeerd" kijkt. Dus ik vind dat ze die idd mogen laten zinkenquote:Op zondag 13 december 2009 15:53 schreef Schieganger het volgende:
[..]
I take serious offence to that. Ondanks dat het gangbangers zijn zijn het ook mensen en sommigen zijn bekenden van me. Hoe zou jij het vinden als ik zeg dat jouw oom en tante een nekschot mogen hebben?
Ze doen niks als je 'verkeerd' kijkt. Jij verwart ze met van die marokaantjes van 14/15quote:Op zondag 13 december 2009 15:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
Leuk voor je. Het zijn een stel werkeloze schooiers die beetje grote bek open trekken en je neer plempen als je "verkeerd" kijkt. Dus ik vind dat ze die idd mogen laten zinken
Ze doen de hele dag monopolie en tikkertje?quote:Op zondag 13 december 2009 15:55 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ze doen niks als je 'verkeerd' kijkt. Jij verwart ze met van die marokaantjes van 14/15
Ik vind dat ook paupers. Dat ze oprotten met hun gang mentaliteit. Wanneer ze in de echte hood zouden rond lopen worden ze verkracht door die negers daar als een stel wijven.quote:Op zondag 13 december 2009 15:55 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ze doen niks als je 'verkeerd' kijkt. Jij verwart ze met van die marokaantjes van 14/15
Toch zullen het geen vrienden van me wordenquote:Op zondag 13 december 2009 15:55 schreef Schieganger het volgende:
[..]
quote:
De meeste van die bloods en crips werken ook gewoon hoor. Velen hebben een kind om te verzorgen en dat laten ze echt niet aan het hosselen over. Die gasten geven om hun kinderen.quote:Op zondag 13 december 2009 15:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik vind dat ook paupers. Dat ze oprotten met hun gang mentaliteit. Wanneer ze in de echte hood zouden rond lopen worden ze verkracht door die negers daar als een stel wijven.
En dan lopen ze een beetje te hosselen en whatnotRot op en ga werken luie kk hond
Zoquote:Op zondag 13 december 2009 15:58 schreef Renesite het volgende:
Een typo TS. Doe er wat aan, plaats een report
Ja en daarom gaan ze ook de kans lopen dat hun kinderen hun vader verliezen. Lozahsquote:Op zondag 13 december 2009 15:58 schreef Schieganger het volgende:
[..]
De meeste van die bloods en crips werken ook gewoon hoor. Velen hebben een kind om te verzorgen en dat laten ze echt niet aan het hosselen over. Die gasten geven om hun kinderen.
quote:Op zondag 13 december 2009 15:58 schreef Schieganger het volgende:
[..]
De meeste van die bloods en crips werken ook gewoon hoor. Velen hebben een kind om te verzorgen en dat laten ze echt niet aan het hosselen over. Die gasten geven om hun kinderen.
Sommigen kunnen niet anders dan die wereld in lopen. Ze doen tenminste nog wat, in plaats van die vieze kanker kampers en hun woonwagen parkenquote:Op zondag 13 december 2009 15:59 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ja en daarom gaan ze ook de kans lopen dat hun kinderen hun vader verliezen. Lozahs
Ik vind kampers een beetje op hetzelfde niveau hangenquote:Op zondag 13 december 2009 16:00 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Sommigen kunnen niet anders dan die wereld in lopen. Ze doen tenminste nog wat, in plaats van die vieze kanker kampers en hun woonwagen parken
Ze staan er niet elke dag he. En velen werken s'avonds.quote:Op zondag 13 december 2009 15:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je zegt net dat ze dr overdag altijd staan maar wel werken
Sommigen rollen die wereld in door anderen en dan kan je er niet meer uitkomen.quote:Tevens of ze nou kind hebben of niet. Dat geeft je niet t recht beetje drugs te gaan dealen omdat je te gaar bent je normaal te kleden en op zoek te gaan naar een baan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |