wisselend op Blaak staan er vaak crips of bloods te hangen. Ik ken er een paar van beide kanten, zijn wel grappige gasten maar boos wil je ze niet hebben.quote:
Nekschotquote:Op zondag 13 december 2009 15:48 schreef Schieganger het volgende:
[..]
wisselend op Blaak staan er vaak crips of bloods te hangen. Ik ken er een paar van beide kanten, zijn wel grappige gasten maar boos wil je ze niet hebben.
Gelukkig kom ik 'snachts niet op blaak.quote:Op zondag 13 december 2009 15:48 schreef Schieganger het volgende:
[..]
wisselend op Blaak staan er vaak crips of bloods te hangen. Ik ken er een paar van beide kanten, zijn wel grappige gasten maar boos wil je ze niet hebben.
Hooligans?quote:Op zondag 13 december 2009 15:45 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Waarom rijden er geen treinen van Utrecht naar Lelystad?
Het is ook niet s'nachts maar gewoon overdag. Staan een beetje stoer te doen en skaters te checken.quote:Op zondag 13 december 2009 15:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik 'snachts niet op blaak.
Op centraal en centrum valt het wel mee.
Ik had die altijd met monopoliequote:Op zondag 13 december 2009 15:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik 'snachts niet op blaak.
Op centraal en centrum valt het wel mee.
Hmwa. Zo heel veel rustiger is het hier niet geworden.quote:Op zondag 13 december 2009 15:49 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Rotterdam is wel rustiger geworden hoor ik van wat neefjes.
Den Haag, voornamelijk Kruiskade is een ramp
Oh.quote:Op zondag 13 december 2009 15:50 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Het is ook niet s'nachts maar gewoon overdag. Staan een beetje stoer te doen en skaters te checken.
Daar baal je achteraf gezien wel van zekerquote:
Ik hoef niet neer geplempt te worden door dat pauper volk.quote:Op zondag 13 december 2009 15:50 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Zou dat maar niet te hard zeggen als je ze ziet
Stoere jongen ben je toch ook.quote:Op zondag 13 december 2009 15:52 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Het is wel altijd handig want als er problemen zijn heb ik altijd black up in de buurt
I take serious offence to that. Ondanks dat het gangbangers zijn zijn het ook mensen en sommigen zijn bekenden van me. Hoe zou jij het vinden als ik zeg dat jouw oom en tante een nekschot mogen hebben?quote:Op zondag 13 december 2009 15:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik hoef niet neer geplempt te worden door dat pauper volk.
Beter stop je ze in een container in de haven van Roffa en laat je gewoon zinken daar
Velvet Revolverquote:
ze hebben nog 6 minuten.quote:Op zondag 13 december 2009 15:53 schreef Tijgertje. het volgende:
Ja. We komen tussen half 4 en 4 uur.
WAAR BEN JE DANNNNN.
quote:Op zondag 13 december 2009 15:51 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hmwa. Zo heel veel rustiger is het hier niet geworden.
De RET wilt gaan staken enzo, omdat er te vaak problemen zijn.
Nog zes minutenquote:Op zondag 13 december 2009 15:53 schreef Tijgertje. het volgende:
Ja. We komen tussen half 4 en 4 uur.
WAAR BEN JE DANNNNN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |