Het ging niet over een meet het ging over waar je carnaval moet vierenquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:22 schreef Jotcha het volgende:
BT, 't carnavalstopic was er naar aanleiding van voldoende Animo. Het is nog erg ver weg, en er zijn nog 2 meets op komst, daarom dat het niet zo storm loopt

Ik heb net nog even aan haar pols gevoeld, ze ademt nog inderdaad.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:04 schreef Bragi het volgende:
Leeft onze teerbeminde Breathtaking nog?

Ademt Breathtaking door haar aderen?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb net nog even aan haar pols gevoeld, ze ademt nog inderdaad.

Ik was eventjes druk, maar ik ben weer he-le-maal terug.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:04 schreef Bragi het volgende:
Leeft onze teerbeminde Breathtaking nog?

Ik heb je gemist, schat.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was eventjes druk, maar ik ben weer he-le-maal terug.

Wees blij voor me dat ik zo af en toe een leven hebquote:Op donderdag 24 december 2009 17:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb je gemist, schat.Ik maakte me zelfs een beetje zorgen.

Senk joequote:

quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nijn was me voor, bedankt voor het melden.

ik stelde weldegelijk een normale vraag imoquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:09 schreef nijnja het volgende:
Rare constateringen. Geen gebagger hier. PM is daar de ideale plaats voor.

Stel hem nog een keer, het kwam op mij niet normaal over, my bad.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik stelde weldegelijk een normale vraag imo

Ligt al bij de FA's.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:20 schreef RoBro het volgende:
is het toegestaan een avatar van hitler te gebruiken zonee waarom is een avatar van stalin wel toegestaan

Hitler is wat dat betreft wel wat bekender.quote:

Ik heb het afgeschoven. Je krijgt waarschijnlijk PM van een FA. Zoniet, niets aan de handquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hitler is wat dat betreft wel wat bekender.

stalin killde zn eigen volk fok stalin jeweetzquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hitler is wat dat betreft wel wat bekender.

ok mijn dank is grootquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb het afgeschoven. Je krijgt waarschijnlijk PM van een FA. Zoniet, niets aan de hand

Een PM? Ik heb toch geen UI van Stalinquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb het afgeschoven. Je krijgt waarschijnlijk PM van een FA. Zoniet, niets aan de hand

quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:27 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Alina.
Vind je ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook mooi?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |