☭quote:
Een hakenkruis vergelijken met een Hamer en Sikkelquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oké. Volgende TT met hakenkruis. Of 2.
Ik voel me beledigd door deze TT.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een hakenkruis vergelijken met een Hamer en Sikkel.
Jank niet.quote:
Succes.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:24 schreef Jotcha het volgende:
Ik zoek gewoon waar je woont, en zoek op je achternaam + woonplaats.
Nee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:27 schreef Jotcha het volgende:
Mark, zou BT boos zijn als ze ziet dat ik 3 pagina's gevuld heb?
Waar? Ik heb wel een aantal lesauto's langs zien komen ja.quote:
quote:
Omdat er ☭ instaatquote:
Ja Mierlo, weet ik veel waarquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waar? Ik heb wel een aantal lesauto's langs zien komen ja.
Hmm, volgens mij niet. Hoe laat moest je rijden? Want ik ben wel twee keer op en neer door Mierlo gereden, om naar school te gaanquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja Mierlo, weet ik veel waar. Rode volkswagen golf
4 pagina's wegquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:31 schreef MarkM het volgende:
'Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.'
Tussen 14.15 en 16.15 was er denk ik ongeveer om 15.15.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij niet. Hoe laat moest je rijden? Want ik ben wel twee keer op en neer door Mierlo gereden, om naar school te gaan.
Nee, ik was even stofzuigenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:54 schreef Desunoto het volgende:
Joeg ik iedereen nou weg net?
Smakelijkquote:
Ik? Dunno, vader heeft nachtdienst en is dus niet thuis met het eten, en m'n moeder is nog niet thuis.quote:
Hier rundervink met aardappelen, spinazie en een lekker eitjequote:Op woensdag 6 januari 2010 17:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik? Dunno, vader heeft nachtdienst en is dus niet thuis met het eten, en m'n moeder is nog niet thuis.
Waarom dat eiquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hier rundervink met aardappelen, spinazie en een lekker eitje![]()
Neequote:Op woensdag 6 januari 2010 17:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Doen jullie dat nooit bij de spinazie?
Dat doen wij ook altijd! En een kwak appelmoes er bijquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Doen jullie dat nooit bij de spinazie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |