Lenin.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:20 schreef RoBro het volgende:
is het toegestaan een avatar van hitler te gebruiken zonee waarom is een avatar van stalin wel toegestaan
is neem ik aan niet verbodenquote:
Neuh, an sich niet. Al zal men het wellicht ervaren als provocerend.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
is neem ik aan niet verboden? Er is ook een user J.Stalin
.
Mja ik ben op zich niet de beroerdste om hem te veranderen, maar zie tot zover niet echt redenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, an sich niet. Al zal men het wellicht ervaren als provocerend.
In diverse winkels hangen t-shirts met een print van Stalin en vrinden
Geen probleem wanneer mensen verder niet bitchen. Want anders gaat het het forum en haar topics aan qua verbaggeren omdat ze even iets over je UI zeggen moeten. Thnxquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja ik ben op zich niet de beroerdste om hem te veranderen, maar zie tot zover niet echt reden.
Ja mocht er gezeik over komen verander ik 'm welquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geen probleem wanneer mensen verder niet bitchen. Want anders gaat het het forum en haar topics aan qua verbaggeren omdat ze even iets over je UI zeggen moeten. Thnx
Waarom op Nijn? Jij zag hem eerder, en hebt er zelf in gepost.quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom is dit open? Ik ga even heel boos worden op Nijn![]()
!
Ik wilde met Nijn overleggen of ie dicht moest of niet, het is natuurlijk niet direct bagger maar wel totaal nutteloos etc etc. Toen gooide Nijn 'm op slot en deed 'm een halfuur later weer open en ik snapte het niet en nu bekeek ik het nogmaals en vond ik het een heerlijk niets toevoegend verkapt slowchattopic dus slotje.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom op Nijn? Jij zag hem eerder, en hebt er zelf in gepost.
Arme Nijn.
Oké, prima, ik zou het namelijk erg jammer vinden als er een soort strijd ontstond tussen jullie. Staat ook niet helemaal overtuigend tegenover ons.quote:Op woensdag 30 december 2009 @ 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wilde met Nijn overleggen of ie dicht moest of niet, het is natuurlijk niet direct bagger maar wel totaal nutteloos etc etc. Toen gooide Nijn 'm op slot en deed 'm een halfuur later weer open en ik snapte het niet en nu bekeek ik het nogmaals en vond ik het een heerlijk niets toevoegend verkapt slowchattopic dus slotje.
Dat boos op Nijn was uiteraard een grapje.
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oké, prima, ik zou het namelijk erg jammer vinden als er een soort strijd ontstond tussen jullie. Staat ook niet helemaal overtuigend tegenover ons.
Waarom schrijf je nijn met een hoofdletter? Zn username begint met een kleine letter...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]! Nijn en ik kunnen het hartstikke goed met elkaar vinden
van strijd is geen enkele sprake! We hebben alleen wel eens een verschillende mening over dingen.. Zo ook over dit topic. Op het moment dat ik erin postte zag ik dat Nijn er al in had gepost, het topic was wat mij betreft overbodig maar Nijn vond blijkbaar van niet dus liet ik het ook lekker open en besloot ik later wel te overleggen.. Een paar dagen later zag ik het topic verzanden in slowchat dus gooide ik er alsnog een slotje op waar Nijn het gewoon mee eens was.
Dus maak je daar maar geen zorgen over!
Da's een beetje zoals bij God, dat doe je ook met een hoofdletter.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom schrijf je nijn met een hoofdletter? Zn username begint met een kleine letter...
Hey!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh hier is het aan de gang! Hoi!
Omdat het op een slowchat begon te lijken en bovendien het kliekjesgevoel benadrukte terwijl we dat juist minder willen zien in PUB.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:00 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hey!
Waarom is Robro's topic dicht eigenlijk?
Het is leuk, hoort in PUB, en hij gebruikt leestekens (ja echt!).
Nee.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:52 schreef RoBro het volgende:
ik pleit voor handtekeningactie om open te maken opnieuw eigenlijk
Ooh dat is mij eigenlijk niet echt opgevallenquote:Op donderdag 31 december 2009 01:03 schreef Heroinjunk het volgende:
BT, ik dacht dat er wat aan het lapohunten ging gebeuren?
Do en Lau zijn er de laatste tijd weer lekker mee bezig. Dat zijn degenen die mij wel opvallen.
Hahahaquote:Op donderdag 31 december 2009 01:05 schreef Weggeslet het volgende:
BT, kan je mij uitleggen hoe je zo'n perfect lijntje 'boven' maakt zeg maar?
Het lukt wel maar ik wil graag tips om mijn techniek te perfectioneren en ik vond die van jou zo mooi!
Wat is lapohunten?quote:Op donderdag 31 december 2009 01:03 schreef Heroinjunk het volgende:
BT, ik dacht dat er wat aan het lapohunten ging gebeuren?
Do en Lau zijn er de laatste tijd weer lekker mee bezig. Dat zijn degenen die mij wel opvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |