Laatste post willen hebben zodat je een nieuw topic + topictitel kan maken.quote:
En waarom mag dat niet? Of hij met zoiets vol zit of met iets anders vol is hij dan toch wel? Lapo is dus laatste post, en fipo de eerste post? Whoei newbie.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Laatste post willen hebben zodat je een nieuw topic + topictitel kan maken.
Edit: Met posts als "" of "LaPo" of " IK HEB HEM!" of "VOL" of iets wat daarop lijkt....
Ja, maar niet doelbewust. Lapo hoort gewoon een normaal bericht te zijn,quote:Op donderdag 31 december 2009 11:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En waarom mag dat niet? Of hij met zoiets vol zit of met iets anders vol is hij dan toch wel? Lapo is dus laatste post, en fipo de eerste post? Whoei newbie.
Omdat op eem gegeven moment men al bij pagina 11 begonquote:Op donderdag 31 december 2009 11:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En waarom mag dat niet? Of hij met zoiets vol zit of met iets anders vol is hij dan toch wel? Lapo is dus laatste post, en fipo de eerste post? Whoei newbie.
25 posts per paginaquote:Op donderdag 31 december 2009 11:10 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat op eem gegeven moment men al bij pagina 11 begon
Bagger gaat het. Het topic gaat bij mijn weten niet over klonenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:06 schreef Skylark. het volgende:
Waarom zijn gewone reacties van mij nu weer in dat filmpje-topic verwijderd. Over over-moderatie gesproken. Ik weet dat er weinig te doen is, maar puh-lease..
Nee, dat was logisch, ben ik het mee eens. Maar ik stelde nog een normale vraag aan het meisje, en die werd ook weer verwijderd?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Bagger gaat het. Het topic gaat bij mijn weten niet over klonen
Ik heb ook wat van je laten staan, naar wat ik heb gelezen heb ik alleen bagger verwijderd. Anders mijn excusesquote:Op zondag 3 januari 2010 23:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, dat was logisch, ben ik het mee eens. Maar ik stelde nog een normale vraag aan het meisje, en die werd ook weer verwijderd?
Maar laat maar zitten, eigenlijk boeit het me ook weinig.
Tsja, hoe wil je dat verbeterd zien? We kunnen moeilijk OP's aanpassen of topics sluiten alleen om spelling.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
1 ding nog
Kan er niet op spelling gelet worden? Als het niet eens leesbaar is heb je er niets aan, en dat lokt reacties uit.
Nou, de OP verbeteren?quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja, hoe wil je dat verbeterd zien? We kunnen moeilijk OP's aanpassen of topics sluiten alleen om spelling.
Ik wil ook best zulke OP's verbeteren hoor, maar aan de andere kant.. Dat is toch een beetje vreemd. Dit is een openbaar forum, in principe mag je typen hoe je wil, de TS kan het vaak ook niet helpen dat het zo slecht leesbaar is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nou, de OP verbeteren?
Ik wil best dat soort OP's verbeteren, als jij ze erin zet?
Ach Rik, dit is PUB. Geen POL. Ze (we?) moeten het nog leren.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:59 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nou, de OP verbeteren?
Ik wil best dat soort OP's verbeteren, als jij ze erin zet?
Euhm, dat deed ik nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:08 schreef Zeroku het volgende:
PUB SC 4876 - Ignored.
Waarom wordt hier de TT aangepast?
Nee, het was een teken van een Hamer en een Sikkel. ☭`Dit dus.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhm, dat deed ik nieten ik kan bij het aangepaste niet zo goed zien waarom
maar er stond nog een getal in ofzo? Of stoorde die tt met de layout?
Staat er bij mij nogquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, het was een teken van een Hamer en een Sikkel. ☭`Dit dus.
quote:
Het gaat niet om het tekenquote:
Dan neem ik aan dat het layoutverneukend was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, het was een teken van een Hamer en een Sikkel. ☭`Dit dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |