Kusje kusje knuffel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi Breathtaking en Nijnja.
Jullie zijn lief, kusje kroel
Waarom niet?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
Heel schattig, maar nee.
Dat is toch geen topic joh. Ten eerste moeten mensen hun eigen topics maar openen, met een duidelijke OP en een begrijpelijk verhaal.quote:
En als hij echt Dyslexie heeft?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is toch geen topic joh. Ten eerste moeten mensen hun eigen topics maar openen, met een duidelijke OP en een begrijpelijk verhaal.
Dan mag je 'm helpen op msn of per PM met het opstellen van een goede openingspost, en mag hij zijn eigen topic openen. Of hij stuurt mij of Nijn een PM'etje en dan helpen wij ook graag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:42 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
En als hij echt Dyslexie heeft?
Okquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan mag je 'm helpen op msn of per PM met het opstellen van een goede openingspost, en mag hij zijn eigen topic openen. Of hij stuurt mij of Nijn een PM'etje en dan helpen wij ook graag.
Maar je snapt dat het topics niet ten goede komt als niemand snapt wat de vraag is..
kun jij het m niet leren?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
Als je het vooral rustig aan doet komt het allemaal wel goed!
Ik heb geen zin om de moeite te nemen alle SC's terug te lezen, dit is geen doen. Ik weet niet of BT gek genoeg is dit wel te doen, maar ik denk het niet. Ik wil er best op letten, maar willen jullie dan, als er iets is, voor alle zekerheid een PM doen met de link naar de locatie van de ongewenste post? Dan kost het ons namelijk ook een lading werk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:24 schreef RenRen- het volgende:
Kan er wat meer gelet worden op de ranzige/nsfw-plaatjes?
Donequote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:34 schreef Zeroku het volgende:
Wat zou jij nou willen veranderen als jongere in Nederland??
Kan dit even of op slot, of alle spam, flame op TS en vragenrondjes zonder aanvragen verwijdert worden.
Hihi ik ookquote:
Bedankt. In dat geval vind ik die plaatjes niet aanstoot gevend. Als jullie dat wel vinden dan kan ik me daar wel in vinden, maar dan wil ik graag een linkje zien, want tot nu toe heb ik geen plaatjes gevonden die ik aanstoot gevend vind.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:33 schreef RenRen- het volgende:
Het is wel jullie taak nijn.
Net als een ban aanvragen bij een tubgirl. Net zoals op de rest van fok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Zoals Nijn al zegt, we doen ons best maar het is niet te doen om alle slowchats na te lezen.. Als je een smerig plaatje ziet of iets anders dat je stoort of policy overschrijdend is, doe mij en Nijn dan even een PM'etje of doe een TR!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:24 schreef RenRen- het volgende:
Kan er wat meer gelet worden op de ranzige/nsfw-plaatjes?
Oh wel, nee dat had ik nog niet door.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:04 schreef nijnja het volgende:
En dat is dus precies wat we willen -SG-
Thanksquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:18 schreef RenRen- het volgende:
PM aan jullie [ afbeelding ].
Kunnen jullie iig niet gaan zeiken.
Als je op myatt klikt toch ook?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Thanksis niet alleen voor ons handig maar ook voor jullie omdat PM's natuurlijk meteen opvallen dus kunnen we z.s.m. ingrijpen.
Gelukkig ben ik een corrupte mod en hoor jij het alsnog via MSN!quote:Op zondag 1 november 2009 01:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je op myatt klikt toch ook?
Zo weet ik niet wat er allemaal gebeurd
Zoals ik al zei, was het meer bedoeld als een (lichtelijk ludiek) animocheck topic en hebben we het niet via PM gedaan om geen potentieel geïnteresseerden buiten te sluiten. Dat het niet open en een beetje incrowd is realiseren we ons, maar dit leek ons de beste optiequote:Op zondag 1 november 2009 18:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als ik aan alle voorwaarden zal voldoen, wat ik niet doe, want grolsch, zou ik graag meedoen, maar inderdaad, je kan dit het beste via PM regelen, want zoals gezegd, open karakter. Om deze reden gooien we hem dan ook op slot. Leuk initiatief enzo, maar het mag niet op deze manier schatjes
.
Graag ontvang ik een PMmaar jwz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |