Ontkennen is ook makkelijk 14.gif. Ik, als PCn00b, weet nog dat we het niet doen. Ik had het van jou verwacht.quote:
Ok, maar wat heb jij als PCn00b ermee te maken?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ontkennen is ook makkelijk 14.gif. Ik, als PCn00b, weet nog dat we het niet doen. Ik had het van jou verwacht.
Anyways, we doen het niet, punt
Ja maar het is wel lastig als er verwarring is. Ene mod vindt het leuk en de andere niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:39 schreef Biogarde het volgende:
Een keer is niet erg, moet alleen geen gewoonte worden. En als de mods hier het niet willen, dan doen we het gewoon niet.
Dan doen we het gewoon niet, is dat ook geregeld. Ik haal ze elders ook weg.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar het is wel lastig als er verwarring is. Ene mod vindt het leuk en de andere niet.
Sorryquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar het is wel lastig als er verwarring is. Ene mod vindt het leuk en de andere niet.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan doen we het gewoon niet, is dat ook geregeld. Ik haal ze elders ook weg.
Ok.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorryik vind longcats leuk ja
maar ik snap ook dat we ze niet toestaan hier. Dat wist ik hiervoor nog niet! Bij deze.
Erg vervelend jaquote:Op zondag 29 november 2009 20:01 schreef Bravebart het volgende:
Wat is er toch de laatste tijd met dit soort topics
Twilight, schiet eens op!
Tazar schiet eens op
KINGGONE
Mag daar een weekbannetje op ofzo?
Dankuquote:Op zondag 29 november 2009 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Erg vervelend jamaar we noten het, en als die users dit gedrag willen herhalen dan zullen er wel bans gaan vallen.
Sinds wanneer zijn doodsverwensingen toegestaan?quote:
Wie zegt dat ze zijn toegestaanquote:Op maandag 30 november 2009 22:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn doodsverwensingen toegestaan?
Kan me nog herinneren dat ik er twee keer door gebant ben.
Ik ookquote:Op maandag 30 november 2009 22:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Meestal gewoon een note.quote:Op maandag 30 november 2009 22:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso niet à la minutequote:Op maandag 30 november 2009 22:44 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Waarom heeft Mark nu geen ban dan?
Weet ik.quote:Op maandag 30 november 2009 22:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso niet à la minute
Is er ook niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:10 schreef TwyLight het volgende:
Lauriëtte gefeliciteerd... waarom gaat die op slot?
Is er verder niks te doen?
Neequote:Op vrijdag 4 december 2009 16:10 schreef TwyLight het volgende:
Lauriëtte gefeliciteerd... waarom gaat die op slot?
Is er verder niks te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |